Portomonnee discussie...
+3
Susan
Tania
Darius
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Portomonnee discussie...
... Met mijn man.
Ik: ik wil een grote huishoudportomonnee aanschaffen ivm alle pasjes van de kinderen die ik ook mee moet nemen (zorgverzekeringpas, biebpas, abbo op speeltuin)
Man: wil dat ik die pasjeszooi eens weggooi en een kleine portomonnee aanschaf.
Wie bewaart bij jllie alle pasjes en wat voor portomonnee hebben jullie?
Ik: ik wil een grote huishoudportomonnee aanschaffen ivm alle pasjes van de kinderen die ik ook mee moet nemen (zorgverzekeringpas, biebpas, abbo op speeltuin)
Man: wil dat ik die pasjeszooi eens weggooi en een kleine portomonnee aanschaf.
Wie bewaart bij jllie alle pasjes en wat voor portomonnee hebben jullie?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Portomonnee discussie...
Uhm je kan toch niet alle pasjes weggooien?
Ik bewaar alle pasjes die mee moeten en die gaan in mijn grote rechthoekige paarse esprit portemonnee.
Ik bewaar alle pasjes die mee moeten en die gaan in mijn grote rechthoekige paarse esprit portemonnee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat wil je man dan, dat jullie niet meer naar de bibliotheek gaan, niet meer naar de speeltuin, geen verzekeringspas meer hebben?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt ook speciale pasjes portemonnees En voor je geld heb je dan weer een normale portemonnee
Even off topic, zijn jullie er al uit mbt de naam van jullie derde kindje?
Gast- Gast
Susan schreef:Wat wil je man dan, dat jullie niet meer naar de bibliotheek gaan, niet meer naar de speeltuin, geen verzekeringspas meer hebben?
Dat ik dat gewoon thuis alles in de la bewaar en de pasjes pak die ik nodig heb op dat moment.
Darius- Ratel
Wat een discussie op de late avond.
Ik heb de pasjes gewoon in m'n eigen portemonnee zitten.
Ik heb de pasjes gewoon in m'n eigen portemonnee zitten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik geloof dat ik dt ding gewoon gekocht had en niet eens zou overleggen.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik zie die discussie al helemaal voor me. Haha, ik vind het wel schattig.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Razz_ schreef:Je hebt ook speciale pasjes portemonnees En voor je geld heb je dan weer een normale portemonnee
Of ik dan twee kleine of 1 grote mee moet nemen, dat vind ik hetzelfde. Man vindt het vast een fantastische uitvinding.
We zijn voor 90% zeker van de naam, maar ik blijf nog steeds wel zoeken naar namen. Ik ben blij als dit de definitieve keus wordt. Ik ga snel een geboortekaartje uitzoeken. Als ik de naam daarop zie staan, maakt het het weer wat echter.
Darius- Ratel
Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.
Pasjes die ik niet standaard bij me heb zijn de zwemkaarten van de camping en de dierentuinabonnementen. Die liggen in het vakantiehuisje, want we gebruiken die pasjes toch alleen als we daar zijn.
Pasjes die ik niet standaard bij me heb zijn de zwemkaarten van de camping en de dierentuinabonnementen. Die liggen in het vakantiehuisje, want we gebruiken die pasjes toch alleen als we daar zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten
_Nina- Prater
Fijn dat je er soort van uit bent. Scheelt weer een hoop stress lijkt me! Mocht ik ook weer zwanger raken en het is een jongen heb ik ook een probleem want dan zou ik het ook echt niet weten!
Gast- Gast
Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html
En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.
Darius- Ratel
_Nina schreef:Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten
Ja, ook Rhenen, leuk dat jullie daar ook een abonnement hebben. De kinderen vinden RavotAapia zo leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.
Las het op FB. Je mobiel ook weg?
Darius- Ratel
Darius schreef:Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html
En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.
Het is niet echt een schoonheid, maar op zich is het nog wel een grappig ding, het is niet zo'n typische ouderwetse huisvrouwenportemonnee.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha ja ik ook... kan niet wachten tot ik kinderen mag hebben en ze groot genoeg zijn zodat ik ongegeneerd mee kan doen. Tot die tijd maar mijn neefje kidnappen, haha.Susan schreef:_Nina schreef:Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten
Ja, ook Rhenen, leuk dat jullie daar ook een abonnement hebben. De kinderen vinden RavotAapia zo leuk.
_Nina- Prater
Susan schreef:Darius schreef:Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Het is niet echt een schoonheid, maar op zich is het nog wel een grappig ding, het is niet zo'n typische ouderwetse huisvrouwenportemonnee.
Ik wil niet zo'n typische moederportomonnee, maar ik moet nu echt wel een andere hebben.
Darius- Ratel
Darius schreef:Susan schreef:Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.
Las het op FB. Je mobiel ook weg?
Ja, dus ik heb voorlopig heel lang geen smartphone meer, want ik heb geen zin om ook maar een stuiver uit te geven aan een andere telefoon. Ik ben al aardig aan het afkicken, ik baal alleen van de filmpjes die weg zijn.
Dief krijgt er waarschijnlijk niet zoveel meer voor, het was een Samsung Galaxy S van ruim anderhalf jaar oud en ik had er geen beschermhoesje omheen, dus er zitten vrij veel krassen op.
Susan- Lady Post-a-lot
Darius schreef:Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Die is leuk!! Ook de anderen zien er leuk uit!
Ik bewaar de pasjes in mijn portemonnee. Hen een zwarte leren met gesp, maar wil ook graag een gekleurde. Bijv. Die van olily, maar die vindt ik te prijzig. Wie weetis dit ooknweinig wat voor mij
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Haha serieus? Mijn man zou er niet eens op komen om daar iets van te vinden. Steeds aan je pasjes moeten denken is veel rottiger. Sta je daar bij de bieb zonder pasjes.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Soortgelijke onderwerpen
» Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt?
» discussie met vriendin
» Up discussietopic
» Discussie in de supermarkt
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» discussie met vriendin
» Up discussietopic
» Discussie in de supermarkt
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: