Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Portomonnee discussie...

+3
Susan
Tania
Darius
7 plaatsers

Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:07

... Met mijn man.

Ik: ik wil een grote huishoudportomonnee aanschaffen ivm alle pasjes van de kinderen die ik ook mee moet nemen (zorgverzekeringpas, biebpas, abbo op speeltuin)

Man: wil dat ik die pasjeszooi eens weggooi en een kleine portomonnee aanschaf.

Wie bewaart bij jllie alle pasjes en wat voor portomonnee hebben jullie?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Tania di 14 aug 2012 - 10:08

Uhm je kan toch niet alle pasjes weggooien? confused

Ik bewaar alle pasjes die mee moeten en die gaan in mijn grote rechthoekige paarse esprit portemonnee.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:09

Wat wil je man dan, dat jullie niet meer naar de bibliotheek gaan, niet meer naar de speeltuin, geen verzekeringspas meer hebben?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:10

Je hebt ook speciale pasjes portemonnees Wink En voor je geld heb je dan weer een normale portemonnee Very Happy

Even off topic, zijn jullie er al uit mbt de naam van jullie derde kindje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:11

Susan schreef:Wat wil je man dan, dat jullie niet meer naar de bibliotheek gaan, niet meer naar de speeltuin, geen verzekeringspas meer hebben?

Dat ik dat gewoon thuis alles in de la bewaar en de pasjes pak die ik nodig heb op dat moment.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Linda di 14 aug 2012 - 10:11

Wat een discussie op de late avond. Laughing

Ik heb de pasjes gewoon in m'n eigen portemonnee zitten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:12

Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  _Nina di 14 aug 2012 - 10:13

Ik geloof dat ik dt ding gewoon gekocht had en niet eens zou overleggen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Linda di 14 aug 2012 - 10:13

Ik zie die discussie al helemaal voor me. Haha, ik vind het wel schattig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:15

Razz_ schreef:Je hebt ook speciale pasjes portemonnees Wink En voor je geld heb je dan weer een normale portemonnee Very Happy

Even off topic, zijn jullie er al uit mbt de naam van jullie derde kindje?

Of ik dan twee kleine of 1 grote mee moet nemen, dat vind ik hetzelfde. Man vindt het vast een fantastische uitvinding. Rolling Eyes

We zijn voor 90% zeker van de naam, maar ik blijf nog steeds wel zoeken naar namen. Ik ben blij als dit de definitieve keus wordt. Ik ga snel een geboortekaartje uitzoeken. Als ik de naam daarop zie staan, maakt het het weer wat echter.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:16

Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.

Pasjes die ik niet standaard bij me heb zijn de zwemkaarten van de camping en de dierentuinabonnementen. Die liggen in het vakantiehuisje, want we gebruiken die pasjes toch alleen als we daar zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  _Nina di 14 aug 2012 - 10:17

Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:18

Fijn dat je er soort van uit bent. Scheelt weer een hoop stress lijkt me! Mocht ik ook weer zwanger raken en het is een jongen heb ik ook een probleem want dan zou ik het ook echt niet weten! silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:19

Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?

Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html

En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:20

_Nina schreef:Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten Wink

Ja, ook Rhenen, leuk dat jullie daar ook een abonnement hebben. De kinderen vinden RavotAapia zo leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:20

Susan schreef:Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.

Pasjes die ik niet standaard bij me heb zijn de zwemkaarten van de camping en de dierentuinabonnementen. Die liggen in het vakantiehuisje, want we gebruiken die pasjes toch alleen als we daar zijn.

Las het op FB. Je mobiel ook weg?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:21

Darius schreef:
Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?

Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html

En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.

Het is niet echt een schoonheid, maar op zich is het nog wel een grappig ding, het is niet zo'n typische ouderwetse huisvrouwenportemonnee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  _Nina di 14 aug 2012 - 10:22

Susan schreef:
_Nina schreef:Dierentuinabbo? Ook Rhenen toevallig? Die hebben wij dit weekend afgesloten Wink

Ja, ook Rhenen, leuk dat jullie daar ook een abonnement hebben. De kinderen vinden RavotAapia zo leuk.
Haha ja ik ook... kan niet wachten tot ik kinderen mag hebben en ze groot genoeg zijn zodat ik ongegeneerd mee kan doen. Tot die tijd maar mijn neefje kidnappen, haha.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Darius di 14 aug 2012 - 10:22

Susan schreef:
Darius schreef:
Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?

Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html

En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.

Het is niet echt een schoonheid, maar op zich is het nog wel een grappig ding, het is niet zo'n typische ouderwetse huisvrouwenportemonnee.

Ik wil niet zo'n typische moederportomonnee, maar ik moet nu echt wel een andere hebben.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Susan di 14 aug 2012 - 10:23

Darius schreef:
Susan schreef:Ik moet wel zeggen dat het heel erg k*t is als je portemonnee gejat is en je bent al je pasjes kwijt, inclusief de identiteitskaarten van de kinderen. Dan zou je willen dat alles thuis in een la lag. Maar voor de rest is het wel onhandig om elke keer te moeten bedenken wat je mee moet nemen.

Pasjes die ik niet standaard bij me heb zijn de zwemkaarten van de camping en de dierentuinabonnementen. Die liggen in het vakantiehuisje, want we gebruiken die pasjes toch alleen als we daar zijn.

Las het op FB. Je mobiel ook weg?

Ja, dus ik heb voorlopig heel lang geen smartphone meer, want ik heb geen zin om ook maar een stuiver uit te geven aan een andere telefoon. Ik ben al aardig aan het afkicken, ik baal alleen van de filmpjes die weg zijn.

Dief krijgt er waarschijnlijk niet zoveel meer voor, het was een Samsung Galaxy S van ruim anderhalf jaar oud en ik had er geen beschermhoesje omheen, dus er zitten vrij veel krassen op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:24

Ik vind het een leuke portemonnee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  moepie di 14 aug 2012 - 10:28

Darius schreef:
Susan schreef:Ik disussieer trouwens niet echt met mijn man over het soort portemonnee dat ik koop. Waarom heeft hij daar überhaupt een mening over, jij moet toch met die grote portemonnee lopen?

Omdat ik deze portomonnee zag: http://www.knotsknetter.nl/damestassenportemonneesiphonehoez-huisteilretroportmonneef-p-1748.html

En aan mijn man liet zien. En hij vond het lelijk en daar kwam de pasjesdiscussie uit voort.

Die is leuk!! Ook de anderen zien er leuk uit!
Ik bewaar de pasjes in mijn portemonnee. Hen een zwarte leren met gesp, maar wil ook graag een gekleurde. Bijv. Die van olily, maar die vindt ik te prijzig. Wie weetis dit ooknweinig wat voor mij smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Mamsie di 14 aug 2012 - 10:32

Haha serieus? Mijn man zou er niet eens op komen om daar iets van te vinden. Steeds aan je pasjes moeten denken is veel rottiger. Sta je daar bij de bieb zonder pasjes.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portomonnee discussie... Empty Re: Portomonnee discussie...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum