SOS garderobe
+5
Zwerver
Rush
Olijfje
Paper Crown
PapillonRose
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: SOS garderobe
Thanks Niekske!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
PapillonRose schreef:Ik heb een kleine meevaller, dus ik kan eindelijk beginnen met het aanpakken van mijn garderobe! Na de zwangerschap heb ik nog steeds een kast vol, alleen draag ik er bijna niks meer van. Of het zit niet lekker, of het staat niet goed meer, etc.
Zelf heb ik al wat dingen bedacht:
- goede jeans (helaas wel een ramp om te vinden met smalle benen maar wel een buikje )
- paar basic tops / hemdjes (zwart, wit, maar ook leuke kleuren, daar hou ik van)
- goede bh
- nieuwe schoenen (alleen geen inspiratie wat voor soort)
Wat mag er volgens jullie niet ontbreken in een garderobe? Mogen basics zijn, maar ook andere dingen Ik heb nog steeds geen enorm budget trouwens, maar de eerste dingen kunnen gekocht worden
Ik heb basic "tanktops" bij de HEMA.(licht grijs, wit en zwart, maar ook felgroen en roze) Vind ze erg fijn! De basic tshirts, zwart wit donkerblauw (andere kleuren hebben ze ook) (korte mouw lange mouw) heb ik bij de Bristol gekocht omdat de kleur ook mooi blijft na het wassen! En er zit elashan in zodat het iets meer rekt zeg maar! Had eerst basic tshirts bij de hema maar die vond ik toch lang niet zo mooi als die van de Bristol.
Gast- Gast
Ik ben er inmiddels achter en ik denk dat ik een wintertype ben, al ligt het er wel een beetje aan op welke site ik lees. Ik lees namelijk bijna nergens iets over een huid met een rode ondertoon, dat is wat ik heb volgens mij. Verder ben ik erg bleek, wordt niet snel bruin, donkerblond haar en groen / bruine ogen.
Als het klopt en ik ben een wintertype, dan zat ik instinctief al erg goed met mijn kleuren. Zo kan ik beter geen pasteltinten dragen, dan kan ik er echt uitzien alsof ik zwaar ziek ben
En ik heb weer een mazzeltje, ik had ooit een hele fijne zwarte blazer gekocht en die zat eigenlijk te ruim. Maar dat vond ik toen hip ofzo, en na een tijdje toch niet meer zo. Maar heb 'm blijkbaar toch bewaard en nu zit hij heerlijk. Een zwarte, getailleerde van ribstof met een fijne voering. Dat wordt mijn nieuwe beste vriend
Als het klopt en ik ben een wintertype, dan zat ik instinctief al erg goed met mijn kleuren. Zo kan ik beter geen pasteltinten dragen, dan kan ik er echt uitzien alsof ik zwaar ziek ben
En ik heb weer een mazzeltje, ik had ooit een hele fijne zwarte blazer gekocht en die zat eigenlijk te ruim. Maar dat vond ik toen hip ofzo, en na een tijdje toch niet meer zo. Maar heb 'm blijkbaar toch bewaard en nu zit hij heerlijk. Een zwarte, getailleerde van ribstof met een fijne voering. Dat wordt mijn nieuwe beste vriend
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rush schreef:De meeste blazers die ik gepast heb, zitten veel te stijf (stijf, niet strak). Ik wil graag zo`n 'stoffen' blazer, maar die kan ik nergens vinden.
H&M! Van Joggingstof (zoiets iig ).
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Rush: In mijn pauze vandaag even in de Esprit rondgekeken vandaag, wel vluchtig. Maar volgens mij heb ik hier van die stoffen blazers zien hangen. Wel in kleurtjes, zag dacht ik in elk geval donkerblauw en roze. Lijkt mij ook fijner zitten, zo'n heel stijf model vind ik ook niet fijn.
PapillonRose- Ratel
Olijfje schreef:Gewoon kleren die je mooi vindt en waarvan je weet waarbij je ze wil aantrekken van kleren die je al hebt.. Er wordt altijd gezegd dat je 'eerst een basis moet hebben', maar dat vind ik eigenlijk nergens op slaan. Ik heb ook geen t-shirts en hemdjes in allemaal kleuren en ik heb maar 1 jasje/blazer (die ik maar weinig draag).
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Op zo'n lijst staan vaak allerlei dingen die ik nooit draag omdat ze veel te saai zijn. Met name zo'n grote collectie witte/zwarte kleren niet. Koop liever meteen alles in een kleur en vorm die je echt staat. Hemdjes vind ik een perfect voorbeeld. Wanneer draag je die? Ik hooguit als pyjama.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik weet het nooit zo goed wat nou staat. Ik heb een lichte huid en donkere ogen en haar. Volgens mij staat paars en (donker)blauw mij goed. Pasteltinten en rood minder goed.
Maar misschien denk ik dat alleen en is het niet zo :p
Maar misschien denk ik dat alleen en is het niet zo :p
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Melis_je schreef:Olijfje schreef:Gewoon kleren die je mooi vindt en waarvan je weet waarbij je ze wil aantrekken van kleren die je al hebt.. Er wordt altijd gezegd dat je 'eerst een basis moet hebben', maar dat vind ik eigenlijk nergens op slaan. Ik heb ook geen t-shirts en hemdjes in allemaal kleuren en ik heb maar 1 jasje/blazer (die ik maar weinig draag).
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Op zo'n lijst staan vaak allerlei dingen die ik nooit draag omdat ze veel te saai zijn. Met name zo'n grote collectie witte/zwarte kleren niet. Koop liever meteen alles in een kleur en vorm die je echt staat. Hemdjes vind ik een perfect voorbeeld. Wanneer draag je die? Ik hooguit als pyjama.
Ligt eraan wat voor een hempjes. Mooie losvallende draag ik in de zomer best veel. (met hele dunne bandjes)
Niet zo'n heel goed voorbeeld maar weet even niet wat een hempje is in het engels
Gast- Gast
Ik draag die hemdjes best veel eigenlijk. Sowieso onder mijn werkkleding maar ook onder truitjes waar dat gewoon bij hoort. Ik hoef ze alleen niet perse in allerlei kleuren. Meestal heb ik toch gewoon een zwarte aan, daar heb ik dan ook een stapel van.
Ik ben zelf ook bezig met een nieuwe garderobe maar goed, die basics zijn er toch vaak al of schaf je toch wel aan. Zorg inderdaad dat je een leuke broek hebt of 2 en dan net twee verschillende die jij zou dragen (bv skinny of wijder, een pantalon, spijkerbroek etc) en zoek daar wat leuke truitjes bij. Of jurkjes natuurlijk, het is maar net waar je je prettig in voelt.
Ik ben zelf ook bezig met een nieuwe garderobe maar goed, die basics zijn er toch vaak al of schaf je toch wel aan. Zorg inderdaad dat je een leuke broek hebt of 2 en dan net twee verschillende die jij zou dragen (bv skinny of wijder, een pantalon, spijkerbroek etc) en zoek daar wat leuke truitjes bij. Of jurkjes natuurlijk, het is maar net waar je je prettig in voelt.
Gast- Gast
You're welcome ik heb zelf de rode, hij zit echt lekker!Rush schreef:Thanks Niekske!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind bepaalde lijstjes met basics zoals ik ze weleens tegenkom ook een beetje onzin hoor. Tenminste, je kunt er vast wat aan hebben en er een hoop mee combineren.. Maar zelf vind ik niet al die dingen even interessant en ben ik bijvoorbeeld ook wel van de kleurtjes. Hemdjes daarentegen heb ik meestal het liefst een hele collectie van, ik draag ze standaard onder mijn kleding. Meestal heb ik van die naadloze ondergoedhemdjes van de Hema, in allerlei kleuren en met of zonder kantje. Maar in de zomer is dat iets te warm dat spul, en dan wil ik liever iets van katoen ofzo. Die moet ik dus nog even gaan kopen, want daar ben ik al weer een tijdje doorheen.
PapillonRose- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe garderobe.
» Nieuwe garderobe, tips?
» Het topstuk in jouw garderobe
» Garderobe zwangere vrouw!
» Het drama dat mijn garderobe heet...
» Nieuwe garderobe, tips?