Belastingaangifte 2011!
+64
_Femme
Shisha
Mizz_S
Bacio
May
Annie24
Rouxxxe
Tania
TGR
RYW
Zininzon
Pomodori
Caramba
Monte
Winegum
RedRose
Bliss
Tullow
Muurvlindertje
Highway
Stuiterbal
Bolleke
Pandora
NoName88
Bruintje Beer
Le Chat Noir
Alex
Dennenappel
Happy
Polly
Jeanette
TukTuk
InweCulnamo
Esperanza
mezzoforte
GeKKiE
Smaragdje
luisa
Blond
Parisienne
Aziraphale
Atelier Madame
Lejow
Plien84
Jerry
SoCali
Arwyn
GreenGrass
Lenthe
Bazinga
Prosecco
Marin
studiebol
M@niek
Sneeuwvlok
Aagje!
SuperGrover
Pompoen
Suus
silly-one
Toet
Cheesegirl
Rose
Rush
68 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Belastingaangifte 2011!
Lily schreef:Ik dacht dat iedereen altijd verplicht aangifte moet doen blijkbaar weet ik er weer niks vanaf
Het hoeft niet, maar je kunt het meestal beter wel doen. Als je geen brief krijgt, krijg je volgens mij meestal geld terug.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kwam uit op 0....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg zo ongeveer 1000 euro terug, een meevaller die we wel kunnen gebruiken. Vriend krijgt helaas niets terug, maar hoeft ook niet te betalen.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Normaal krijg ik elk jaar een brief dat ik aangifte moet doen, en dat doe ik dus ook al jaren, maar dit jaar voor het eerst geen brief gehad.
Ik heb het gisteravond ingevuld en ik krijg 650 terug! Dat is echt een mooie meevaller en ik kan het ook heel goed gebruiken!
Ik heb het gisteravond ingevuld en ik krijg 650 terug! Dat is echt een mooie meevaller en ik kan het ook heel goed gebruiken!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Weet je ook direct waarom je geen brief gehad hebt.Esperanza schreef:Normaal krijg ik elk jaar een brief dat ik aangifte moet doen, en dat doe ik dus ook al jaren, maar dit jaar voor het eerst geen brief gehad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat was ook het eerste wat ik dacht haha!
Esperanza- Kletskop
Smaragdje schreef:Lily schreef:Ik dacht dat iedereen altijd verplicht aangifte moet doen blijkbaar weet ik er weer niks vanaf
Het hoeft niet, maar je kunt het meestal beter wel doen. Als je geen brief krijgt, krijg je volgens mij meestal geld terug.
Gisteren is mijn tante nog langs geweest om met ons eens samen te zitten voor die aangifte en de kans is groot dat we moeten gaan betalen.
Gast- Gast
Dan doe je toch geen aangifte?Lily schreef:
Gisteren is mijn tante nog langs geweest om met ons eens samen te zitten voor die aangifte en de kans is groot dat we moeten gaan betalen.
Rush- Lady Post-a-lot
nou het is zo dat we ons geschatte jaarinkomen te laag hebben gezet. Als ik geen aangifte doen blijf dit zo staan en dan lopen we de kans om ook volgend jaar een flink bedrag terug te moeten betalen aan zorgverzekering die we teveel hebben gekregen, ook komt er dan nog eens iets extra`s bij (weet even niet meer wat maar dat zei m`n tante). Dus liever dat ik nu iets moet betalen en dat het dan allemaal aangepast is dan volgend jaar heel veel terug te moeten betalen.
Gast- Gast
Ik baal!
moet 686 euro betalen.
moet 686 euro betalen.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Lily, je bedoeld het toetsingsinkomen? Dat kan je gewoon hoger zetten door te bellen. Ik moet daar ook ieder jaar over bellen, aangezien ze het altijd op €7000 per jaar schatten. Echt, geen idee hoe ze daarbij komen.
Rush- Lady Post-a-lot
we hebben vorig jaar iets gewijzigd m.b.t. de zorgtoeslag omdat we toeslagpartners zijn. En daarbij heb je ook een jaarinkomen door moeten geven en dan staat nu dus te laag. Is dat het toetsingsinkomen ja?
En we hebben `m nu ingevuld nu moet ik nog kijken of mijn gegevens correct zijn (heb m`n jaaropgave nog niet) En dan kunnen we ook zien hoeveel we terug krijgen/moeten betalen en dan kunnen we nog zien of we `m insturen.
En we hebben `m nu ingevuld nu moet ik nog kijken of mijn gegevens correct zijn (heb m`n jaaropgave nog niet) En dan kunnen we ook zien hoeveel we terug krijgen/moeten betalen en dan kunnen we nog zien of we `m insturen.
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd, m'n ouders zijn vorige week weer naar hun vaste belasting man geweest, ik ben flink gematst omdat ik afgelopen jaar zoveel minder verdiend had en mijn ouders een heel eind gereden hadden ( zit in de oude woonplaats van m'n ouders) dus ik hoefde niks te betalen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ergens rond het eind van het jaar krijg je altijd een brief met het toetsingsinkomen voor het jaar daarop en dat staat bij mij altijd veel te laag, ondanks dat ik gewoon aangifte doe en ze mijn goede gegevens gewoon klaar hebben liggen. Ik bel dan altijd en dan zetten ze het weer realistisch om het toetsingsinkomen het jaar daarna gewoon weer ergens onder de 10.000 te zetten.
Kortom, BD sucks haha.
Maar toetsingsinkomen kan je gewoon telefonisch hoger laten zetten. In die brief staat ook dat als het niet klopt, dat je dan even contact op moet nemen.
Kortom, BD sucks haha.
Maar toetsingsinkomen kan je gewoon telefonisch hoger laten zetten. In die brief staat ook dat als het niet klopt, dat je dan even contact op moet nemen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ergens rond het eind van het jaar krijg je altijd een brief met het toetsingsinkomen voor het jaar daarop en dat staat bij mij altijd veel te laag, ondanks dat ik gewoon aangifte doe en ze mijn goede gegevens gewoon klaar hebben liggen. Ik bel dan altijd en dan zetten ze het weer realistisch om het toetsingsinkomen het jaar daarna gewoon weer ergens onder de 10.000 te zetten.
Kortom, BD sucks haha.
dit kan je overigens ook gewoon via de site van toeslagen.nl doen
Heb dit vorig jaar ook zo gedaan
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Oh, nou dat is helemaal handig!
Rush- Lady Post-a-lot
Dat klopt, ik wilde m'n jaarinkomen ook aanpassen omdat ik dacht dat ik geen recht meer had op zorgtoeslag, toen ik inlogde hadden ze m'n jaarinkomen al aangepast! Gelukkig heb ik er nog gewoon recht op.InweCulnamo schreef:
Esperanza- Kletskop
oke, ja m`n tante zei ook al dat je aan het begin van het jaar een brief krijgt met toeslagen of iets daarop en wij kunnen ons ook niet herinneren dat we die gekregen hebben.
Gast- Gast
Ik heb net even gekeken en heb het (voor de zoveelste keer) maar even omhoog gezet.Esperanza schreef:Dat klopt, ik wilde m'n jaarinkomen ook aanpassen omdat ik dacht dat ik geen recht meer had op zorgtoeslag, toen ik inlogde hadden ze m'n jaarinkomen al aangepast! Gelukkig heb ik er nog gewoon recht op.InweCulnamo schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Ik kreeg dit jaar een brief dat ik vorig jaar niks hoefde te betalen dus hoefde nu ook geen aangifte in te vullen.
Nou ja dacht doe het toch maar wel en als ik moet betalen verzend ik hem niet.
Blijkt dat ik ± €400,- terug krijg. *Leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker*
Nou ja dacht doe het toch maar wel en als ik moet betalen verzend ik hem niet.
Blijkt dat ik ± €400,- terug krijg. *Leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker*
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik heb nog geen flauw idee, breng de papieren altijd naar iemand toe die het regelt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Als je een eigen bedrijfje hebt, en daarnaast nog gewoon in loondienst bent. Je eigen bedrijf heeft nog geen omzet gemaakt (nog geen klanten gehad etc).
Moet je dan 2x apart aangifte doen, of moet het persee in 1 programma tegelijkertijd? Dus je omzet / winst is 0 euro, en dan je inkomen uit loondienst?
Mijn vriend zegt dat hij gewoon 2x apart aangifte moet doen, maar overal op internet lees ik dat het in 1 programma samen moet.
Ik kan er maar geen duidelijk antwoord op vinden!
Als je een eigen bedrijfje hebt, en daarnaast nog gewoon in loondienst bent. Je eigen bedrijf heeft nog geen omzet gemaakt (nog geen klanten gehad etc).
Moet je dan 2x apart aangifte doen, of moet het persee in 1 programma tegelijkertijd? Dus je omzet / winst is 0 euro, en dan je inkomen uit loondienst?
Mijn vriend zegt dat hij gewoon 2x apart aangifte moet doen, maar overal op internet lees ik dat het in 1 programma samen moet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik hoef geen aangifte te doen, heel fijn.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
AngelNyn schreef:Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Nee hoor, kan gewoon samen. Maar ik vraag me af of jij dat wel hoeft aan te geven als je omzet 0 euro is. Volgens mij kan je dan ook alleen je inkomen uit loondienst opgeven.
Gast- Gast
Ik heb trouwens ook een vraag, misschien dat iemand het weet.
Ik doe normaal altijd aangifte met man samen, maar nu kreeg man een brief dat hij geen aangifte hoeft te doen dit jaar. Maar ik wel. Ik had het programma geopend en had per ongeluk eerst zijn gegevens ingevuld en daarna bedacht, oh shit hij hoeft natuurlijk geen aangifte te doen. Nu wil ik zijn gegevens weer verwijderen, maar dat lukt niet
Ik heb het programma er al af gemieterd en opnieuw geinstalleerd, maar nee hoor..zijn gegevens staan gewoon doodleuk in schermpje 1.
Weet iemand hoe ik zijn gegevens weg krijg?
Ik doe normaal altijd aangifte met man samen, maar nu kreeg man een brief dat hij geen aangifte hoeft te doen dit jaar. Maar ik wel. Ik had het programma geopend en had per ongeluk eerst zijn gegevens ingevuld en daarna bedacht, oh shit hij hoeft natuurlijk geen aangifte te doen. Nu wil ik zijn gegevens weer verwijderen, maar dat lukt niet
Ik heb het programma er al af gemieterd en opnieuw geinstalleerd, maar nee hoor..zijn gegevens staan gewoon doodleuk in schermpje 1.
Weet iemand hoe ik zijn gegevens weg krijg?
Gast- Gast
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over belastingaangifte
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: