Belastingaangifte 2011!
+64
_Femme
Shisha
Mizz_S
Bacio
May
Annie24
Rouxxxe
Tania
TGR
RYW
Zininzon
Pomodori
Caramba
Monte
Winegum
RedRose
Bliss
Tullow
Muurvlindertje
Highway
Stuiterbal
Bolleke
Pandora
NoName88
Bruintje Beer
Le Chat Noir
Alex
Dennenappel
Happy
Polly
Jeanette
TukTuk
InweCulnamo
Esperanza
mezzoforte
GeKKiE
Smaragdje
luisa
Blond
Parisienne
Aziraphale
Atelier Madame
Lejow
Plien84
Jerry
SoCali
Arwyn
GreenGrass
Lenthe
Bazinga
Prosecco
Marin
studiebol
M@niek
Sneeuwvlok
Aagje!
SuperGrover
Pompoen
Suus
silly-one
Toet
Cheesegirl
Rose
Rush
68 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Belastingaangifte 2011!
Marin schreef:Ik krijg 525 euro terug Dat gaat dit jaar echt op m'n spaarrekening voor een nieuwe camera! Vorig jaar had ik veel meer teruggekregen maar toen had ik het uiteindelijk allemaal nodig voor m'n vaste lasten. Dus dit jaar verdien ik het gewoon zelf
Ik wilde net zeggen, juist wel doen want met meerdere baantjes krijg je vaak juist wel wat terug (tenzij ze tegelijk zijn). Lekker meegenomen en is gewoon een kwestie van alles onder elkaar invullen (overnemen van je overzichten). Niet moeilijker maken dan het is hoor .
Gast- Gast
Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Ik heb het ook. Geen brief gekregen maar zou volgens de berekening 450 euro terug moeten betalen. Dus ik verstuur m gewoon niet. Als ik alsnog moet betalen later dan hoor ik dat nog wel.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Wij hebben vorig jaar een huis gekocht, dus er kwamen nu allemaal extra dingen bij kijken met het invullen van de belasting. Daarom (voor het eerst) een accountant 'ingehuurd'. We krijgen ruim 1600 euro terug als 't goed is
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
SoCali schreef:Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Ik heb het ook. Geen brief gekregen maar zou volgens de berekening 450 euro terug moeten betalen. Dus ik verstuur m gewoon niet. Als ik alsnog moet betalen later dan hoor ik dat nog wel.
Is dat niet n beetje je kop in het zand steken? Of hoop je dat ze vergeten dat je ze moet betalen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Lenthe schreef:Ik moet nog van twee werkgevers van afgelopen jaar mijn jaaropgaaf krijgen. Ik hoop dat die wel snel komen, want wil het graag invullen. Ik hoop dat ik veel terugkrijg!
Zoals hiervoor al werd gezegd. Als je inlogt met je digiD code dan staan al je loon gegevens er al in. Je kan dus al aangifte doen, punt is alleen dat je het dan niet even kan checken op je jaaropgaves. Bij ons klopte het overigens precies.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Jerry schreef:SoCali schreef:Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Is dat niet n beetje je kop in het zand steken? Of hoop je dat ze vergeten dat je ze moet betalen?
Hoezo kop in het zand steken, of ze moet nu sowieso betalen, of ze wacht af en ze komen er misschien niet mee. Ik zou het ook wel weten! Ik heb de indruk dat ze de mensen die geen aangifte hoeven doen helemaal niet goed checken.
Plien84- Prater
Plien84 schreef:Jerry schreef:SoCali schreef:Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Hoezo kop in het zand steken, of ze moet nu sowieso betalen, of ze wacht af en ze komen er misschien niet mee. Ik zou het ook wel weten! Ik heb de indruk dat ze de mensen die geen aangifte hoeven doen helemaal niet goed checken.
Inderdaad. Ik hoop natuurlijk dat ze er niet alsnog mee gaan komen.
Ik zou toch gek zijn om nu zelf aan te geven van he, ik moet jullie 450 euro betalen. Laat ze daar maar lekker zelf achter komen (of niet haha)
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
0 euries
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn vriend & ik vullen hem los van elkaar in, omdat het koophuis.hypotheek op zijn naam staat. Ik krijg €520 terug in ieder geval!
Gast- Gast
Alsof ze al die mensen die niet verplicht zijn om aangifte te doen, gaan controleren. Je bent het niet verplicht, dus eigenlijk boeit het ze ook niets. Anders was je het wel verplicht he?Jerry schreef:SoCali schreef:Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zowel mijn vriend als ik krijgen allebei 650 euro terug
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Plien84 schreef:Lenthe schreef:Ik moet nog van twee werkgevers van afgelopen jaar mijn jaaropgaaf krijgen. Ik hoop dat die wel snel komen, want wil het graag invullen. Ik hoop dat ik veel terugkrijg!
Zoals hiervoor al werd gezegd. Als je inlogt met je digiD code dan staan al je loon gegevens er al in. Je kan dus al aangifte doen, punt is alleen dat je het dan niet even kan checken op je jaaropgaves. Bij ons klopte het overigens precies.
Echt waar? Dan ga ik vanavond of morgenavond ook even kijken!
Ik heb 3 werkgevers gehad in 2011, dus ik hoop dat ze dat allemaal mee hebben genomen. (maar ik wacht dan wel even met opsturen, zodat ik de officiële jaaropgaven erbij heb)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik heb hem zondag verstuurd en als het goed is, krijg ik 727 euro terug!
Gast- Gast
Nou ja, mijn jaarsalaris is minder dan het maandsalaris van de meeste mensen. Dus met de loonheffingskorting, kom ik nooit boven die 14 euro
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik verstuur 'm nog maar even niet dan Ik hou het wel even in mijn achterhoofd, mochten ze dan toch nog gaan vragen om een aangifte, dan komt het niet als zo'n teleurstelling.Rush schreef:Alsof ze al die mensen die niet verplicht zijn om aangifte te doen, gaan controleren. Je bent het niet verplicht, dus eigenlijk boeit het ze ook niets. Anders was je het wel verplicht he?Jerry schreef:SoCali schreef:Rush schreef:Je bent niet verplicht, dus dan hoeft het niet, ook al zou je moeten betalen. Je hoeft dan alleen aangifte te doen als het voordelig voor je is.Suus schreef:Ik heb nog nooit een brief gekregen dat ik aangifte moet doen. Kreeg altijd geld terug, dus heb het elk jaar wel gedaan. Dit jaar zou ik moeten betalen. Kan ik 'm dan gewoon niet insturen? Heb wel fulltime gewerkt afgelopen jaar.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wij krijgen €2400 terug. En nog €87 ZT van 2011.
Wij doen de hypotheekrenteaftrek per jaar en mijn vriend kreeg nog belasting terug uit zijn freelance tijd.
Wij doen de hypotheekrenteaftrek per jaar en mijn vriend kreeg nog belasting terug uit zijn freelance tijd.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat bepaalt eigenlijk wanneer je aangifte MOET doen? Welke criteria hebben ze daarbij?
Ik ga er vanavond weer eens voor zitten. Heb een paar weken geleden al een eigen berekening gemaakt (dus niet de vooraf ingevulde aangifte) en daarbij zouden we totaal 2000 euro terugkrijgen. Nu afwachten of er hetzelfde uitkomt, zou wel leuk zijn!
Helaas heb ik een brief gehad dat ik over 2010 zorgtoeslag terug moet betalen (ruim 700 euro) en mijn vriend terugkrijgt (ruim 400 euro). Dit komt omdat we wel samen belastingaangifte over 2010 hebben gedaan maar we toen wat betreft zorgtoeslag geen fiscale partners waren. Dat is dan weer jammer..
Ik ga er vanavond weer eens voor zitten. Heb een paar weken geleden al een eigen berekening gemaakt (dus niet de vooraf ingevulde aangifte) en daarbij zouden we totaal 2000 euro terugkrijgen. Nu afwachten of er hetzelfde uitkomt, zou wel leuk zijn!
Helaas heb ik een brief gehad dat ik over 2010 zorgtoeslag terug moet betalen (ruim 700 euro) en mijn vriend terugkrijgt (ruim 400 euro). Dit komt omdat we wel samen belastingaangifte over 2010 hebben gedaan maar we toen wat betreft zorgtoeslag geen fiscale partners waren. Dat is dan weer jammer..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik krijg meer dan 1500 euro terug.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend had van zijn belastingmannetje () het advies gekregen om geen aangifte op te sturen zolang ze er niet om vragen. Hij moet voor het eerst betalen (was de berekening). Nog nooit een brief gehad, en ja hoor; Nu wel. Hij moet nu dus wel gaan betalen.
Gast- Gast
Ik krijg als het goed is wel een flink bedrag terug. Moet alleen nog even afwachten tot de BD mij een aangifte formulier toestuurt en dan eens zien hoeveel het precies wordt.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:Ik krijg als het goed is wel een flink bedrag terug. Moet alleen nog even afwachten tot de BD mij een aangifte formulier toestuurt en dan eens zien hoeveel het precies wordt.
Wat bedoel je met een aangifteformulier? je kan het toch gewoon online doen? Of bedoel je de brief? Als je die krijgt zou je hem volgens mij al gehad moeten hebben,
Plien84- Prater
En mijn vriend €140, dus dat is een leuk extra'tje bij elkaar.Pippa schreef:Mijn vriend & ik vullen hem los van elkaar in, omdat het koophuis.hypotheek op zijn naam staat. Ik krijg €520 terug in ieder geval!
Gast- Gast
[quote="Plien84"]
Wat bedoel je met een aangifteformulier? je kan het toch gewoon online doen? Of bedoel je de brief? Als je die krijgt zou je hem volgens mij al gehad moeten hebben,[/quot
Nee, ik heb een speciaal formulier moeten aanvragen omdat ik uit buitenland kom. Als ik normale aangifte doe krijg ik van bd te horen dat het niet klopt,is me al eerder overkomen dus daarom maar gelijk goed.
luisa schreef:Ik krijg als het goed is wel een flink bedrag terug. Moet alleen nog even afwachten tot de BD mij een aangifte formulier toestuurt en dan eens zien hoeveel het precies wordt.
Wat bedoel je met een aangifteformulier? je kan het toch gewoon online doen? Of bedoel je de brief? Als je die krijgt zou je hem volgens mij al gehad moeten hebben,[/quot
Nee, ik heb een speciaal formulier moeten aanvragen omdat ik uit buitenland kom. Als ik normale aangifte doe krijg ik van bd te horen dat het niet klopt,is me al eerder overkomen dus daarom maar gelijk goed.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over belastingaangifte
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: