Belastingaangifte 2011!
+64
_Femme
Shisha
Mizz_S
Bacio
May
Annie24
Rouxxxe
Tania
TGR
RYW
Zininzon
Pomodori
Caramba
Monte
Winegum
RedRose
Bliss
Tullow
Muurvlindertje
Highway
Stuiterbal
Bolleke
Pandora
NoName88
Bruintje Beer
Le Chat Noir
Alex
Dennenappel
Happy
Polly
Jeanette
TukTuk
InweCulnamo
Esperanza
mezzoforte
GeKKiE
Smaragdje
luisa
Blond
Parisienne
Aziraphale
Atelier Madame
Lejow
Plien84
Jerry
SoCali
Arwyn
GreenGrass
Lenthe
Bazinga
Prosecco
Marin
studiebol
M@niek
Sneeuwvlok
Aagje!
SuperGrover
Pompoen
Suus
silly-one
Toet
Cheesegirl
Rose
Rush
68 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Belastingaangifte 2011!
Wij krijgen ook een heel leuk bedrag terug. De belastingdienst is zo erg nog niet.
Gast- Gast
Ik krijg ±€625 terug
Had vorige week al een brief dat ik het rekeningnummer moest bevestigen, dus hoop dat het geld nu ook snel komt!
Al zou dat natuurlijk wel niet zo zijn.
Nog even een vraagje: Mijn vriend moet betalen maar hij heeft geen brief gekregen dat hij aangifte moest doen..
Kan je hem dan ´gewoon´ niet versturen?
Had vorige week al een brief dat ik het rekeningnummer moest bevestigen, dus hoop dat het geld nu ook snel komt!
Nog even een vraagje: Mijn vriend moet betalen maar hij heeft geen brief gekregen dat hij aangifte moest doen..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Ik krijg ±€625 terug
Ja dat had ik vorig jaar, echter kreeg ik in oktober alsnog een brief dat ik aangifte moest doen, en toen moest ik dus alsnog betalen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb vanavond mijn aangifte laten doen, krijgen ruim 5000 euro terug.. Dus kom maar op met die nieuwe tuin
Gast- Gast
Net aangifte gedaan, zoals altijd lekker op tijd
Krijgen ruim 1700,- terug.
Kijk nu al uit naar volgend jaar, dan krijgen we ook nog 1500,- combinatiekorting ivm de kinderen, nu waren ze 18 dagen te jong om het te krijgen
Krijgen ruim 1700,- terug.
Kijk nu al uit naar volgend jaar, dan krijgen we ook nog 1500,- combinatiekorting ivm de kinderen, nu waren ze 18 dagen te jong om het te krijgen
Gast- Gast
Jullie krijgen allemaal veel terug komt dat omdat jullie dit niet per maand terug vragen? Want als ik jaarlijks doe krijg ik ook een flink bedrag nu iedere maand 300.
Gast- Gast
Ik krijg sinds vorig jaar juni een stukje terug. Wilde toch nog een leuk spaarpotje want dat kan ik meestal wel halverwege het jaar gebruiken .
Heb inmiddels ook mijn aangifte gedaan en 1791 belasting en 618 zorgtoeslag terug. Heerlijk zeg .
Heb inmiddels ook mijn aangifte gedaan en 1791 belasting en 618 zorgtoeslag terug. Heerlijk zeg .
Gast- Gast
Charlie schreef:Oh kut ik snap er echt geen hol van.
Wat snap je niet dan? Het is toch gewoon 'vraag en antwoord'?
Gast- Gast
Zusje schreef:Charlie schreef:Oh kut ik snap er echt geen hol van.
Ik snap de volgende dingen niet:
- mijn man verdient geld in het buitenland, waar moet ik dat aangeven?
- bij eigen woning forfait staat vanzelf al een bedrag, da's best laag hoe weet ik of dat klopt?
- aftrekbare rente en financieringskosten eigen woning hoe kom ik daar achter?
Gast- Gast
Ik hoef niks te betalen en ik krijg ook niks. Heerlijk
Manlief moet wel betalen, maar dan had die oen ook geen zorgtoeslag moeten aanvragen
Manlief moet wel betalen, maar dan had die oen ook geen zorgtoeslag moeten aanvragen
Gast- Gast
Charlie schreef:Zusje schreef:Charlie schreef:Oh kut ik snap er echt geen hol van.
Ik snap de volgende dingen niet:
- mijn man verdient geld in het buitenland, waar moet ik dat aangeven?
- bij eigen woning forfait staat vanzelf al een bedrag, da's best laag hoe weet ik of dat klopt?
- aftrekbare rente en financieringskosten eigen woning hoe kom ik daar achter?
Dat laatste krijg je toch in een overzicht van je hypotheek. Financieringskosten weet je zelf als het goed is. Dat is als je een verbouwing hebt gefinancierd via je hypotheek zeg maar. Dat bedrag geef je dan op.
Volgens mij is er ook gewoon een kopje over inkomsten buitenland. Je bent het al gaan invullen, kom je daar nul opties voor tegen? Waarom heb je de belastingdienst niet gebeld?
Eigen woning forfait, is dat niet iets dat automatisch berekend wordt? Meestal als ik iets niet begrijp dan Google ik er gewoon op. Over het algemeen zijn er meer mensen met dezelfde vraag en staan er best antwoord op internet te vinden.
Gast- Gast
Ik krijg 2300 euro terug, omdat mijn werk teveel inhoudt. Hoe kun je dat maandelijks terugkrijgen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Het stomme is, we hebben de hypotheek afgesloten in Duitsland en die sturen pas eind april dat overzicht :S omdat je in Duitsland pas in mei aangifte doet maar we wonen in Nederland.
En ja waarom heb ik niet gebeld, omdat ik een slons ben met dit soort zaken en nu weer met de gebakken peren zit!
En ja waarom heb ik niet gebeld, omdat ik een slons ben met dit soort zaken en nu weer met de gebakken peren zit!
Gast- Gast
Vanavond gaan we het doen, echt, haha. Roepen we al weken.
Wat gebeurt er eigenlijk als je het niet voor 1 april doet?
Gast- Gast
Jolee schreef:Vanavond gaan we het doen, echt, haha. Roepen we al weken.
Dan moet je voor elke dag dat je te laat bent 5 minuten op de naughty chair..
Nee, ik geloof dat je dan een boete kunt krijgen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jolee schreef:Vanavond gaan we het doen, echt, haha. Roepen we al weken.
Dan krijg je eerst nog een herinnering, dat heb ik net wél opgezocht . Ik laat het volgende week maar meteen door de accountant doen, is me té ingewikkeld met die inkomens in binnen- en buitenland.
Gast- Gast
Lejow schreef:Jolee schreef:Vanavond gaan we het doen, echt, haha. Roepen we al weken.
Dan moet je voor elke dag dat je te laat bent 5 minuten op de naughty chair..
Nee, ik geloof dat je dan een boete kunt krijgen..
Hahaha. Dat moet ik al elke dag.
Maar mijn vriend heeft echt al zoveel boetes gehad van de belastingdienst doordat ie uitstelt. Maar hij stelde het echt heel lang uit. Als in, afgelopen zomer heeft hij 2009 en 2010 gedaan. Dus ik zit wel te pushen nu, maar ik vraag me als we het een paar weken later doen of we dan ook gelijk een boete krijgen.
Risico maar niet nemen. En ik wil gewoon weten wat we terugkrijgen.
Gast- Gast
Bacio schreef:Ik krijg 2300 euro terug, omdat mijn werk teveel inhoudt. Hoe kun je dat maandelijks terugkrijgen?
Houdt je werk altijd te veel in dan, elk jaar? Je kunt een voorlopige teruggave aanvragen bij de BD. Dan krijg je het per maand terug.
En idd, als je te laat bent, krijg je eerst nog een herinnering maar wel dreigementen die niet voor de poes zijn.
Charlie, vraag vanavond dan uitstel aan. Dat kan volgens mij ook, zoek het even op... Dan zit je niet zo op hete kolen.
Gast- Gast
Ik was heel bang dat ik moest gaan terugbetalen, maar gelukkig niet! Ik krijg 29 euro terug, joehoe! Mijn man kwam precies op 0 uit.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wij krijgen gelukkig geld terug. Komt wel mooi uit en ik hoop dat we het vroeg hebben want dan kunnen we het nog gebruiken voor de huwelijksreis.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb al geld, wie nog meer?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het ook al gekregen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over belastingaangifte
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: