DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik kijk ook obese
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heb alleen gemist wat ze nou woog.
Oops, en toen zat het boek ineens in mijn winkelmandjeIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik ga het boek binnenkort bestellen maar weet nog niet wanneer. Dan mag je hem van me lenen, maar goed daar heb je nu niet veel aan denk ik haha.Ibbeltje schreef:Geen idee wie hem heeft waar ik hem van kan lenen. Iemand met en biebpas daar ga ik eens over nadenken dank je voor de tip
Oow echt?? Dat zou wel top zijn. Heb ik nu niks aan dat klopt, maar heb nu nergens iets aan behalve als ik hem nu bij iemand op kan halen hahaha. Dus vind jouw aanbod wel erg lief!
Heb het boek toch maar besteld.
Gast- Gast
Oooh Zelda
Heb hem binnen een paar dagen binnen, dan ga ik 'm lezen en dan mag jij hem lenen oke?
Gast- Gast
Ben erg benieuwd naar het boek. Heb Sonja Bakker hier ook nog liggen maar die vaste eetlijstjes werken niet voor mij.
Gast- Gast
Zelda schreef:
Oops, en toen zat het boek ineens in mijn winkelmandje
Heb het boek toch maar besteld.
Gast- Gast
Reva schreef:Volgens mij 190 kilo nog wat. Tegen de 200 in ieder geval.
Woow :O
Zelda> helemaal goed!! Heb jij het kookboek of dat andere dan?
De gewone. Eet jezelf mooi, slank en gelukkig.Ibbeltje schreef:
Gast- Gast
Zelda schreef:De gewone. Eet jezelf mooi, slank en gelukkig.Ibbeltje schreef:
Helemaal goed!
Daar heb je ook het meest aan.Zelda schreef:De gewone. Eet jezelf mooi, slank en gelukkig.Ibbeltje schreef:
Gast- Gast
Ja ik ben erg benieuwd. Ergerde me wel meteen aan die zwierige plaatjes in het boekSmikkell schreef:Daar heb je ook het meest aan.Zelda schreef:De gewone. Eet jezelf mooi, slank en gelukkig.Ibbeltje schreef:
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja ik ben erg benieuwd. Ergerde me wel meteen aan die zwierige plaatjes in het boekSmikkell schreef:Daar heb je ook het meest aan.Zelda schreef:De gewone. Eet jezelf mooi, slank en gelukkig.Ibbeltje schreef:
Ik ben ook heel benieuwd hoe en wat precies en hoop dat het boek mij nog meer inzichten kan geven.
Dat geld heb je er zo uit en ik denk dat al die kleine dingen toch echt hard oplopen. Tel het maar eens een maandje.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Zal je verbazen in the end
Wie weet, maar ik kies goedkope slechte dingen haha. Dus ja...duurt dan even voor ik het boek heb denk ik? En ik wil hem gewoon nu haha
Gast- Gast
Zelda schreef:Ben erg benieuwd naar het boek. Heb Sonja Bakker hier ook nog liggen maar die vaste eetlijstjes werken niet voor mij.
Werkt voor mij ook niet, al snap ik wel dat sommige mensen dat juist houvast in vinden. Alleen jammer dat je geen voedselkennis opdoet. Dan vind ik het ook niet gek dat veel mensen daarna weer aankomen. Zo zonde, volg je tijdelijk een soort crashdieet met slechte producten, is het in the end nog voor niks ook vaak. Wat je sommige mensen hier of in het wild soms over voeding hoort zeggen die SB doen is echt beschamend. Okee, ik stop
Ik ben echt verliefd op het boek. Ziet er ook niet meer uit. Helemaal volgeschreven en volgeplakt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat geld heb je er zo uit en ik denk dat al die kleine dingen toch echt hard oplopen. Tel het maar eens een maandje.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Wie weet, maar ik kies goedkope slechte dingen haha. Dus ja...duurt dan even voor ik het boek heb denk ik? En ik wil hem gewoon nu haha
ja oke maar dat duurt te lang voor ik dan het boek heb Daar gaat het dan om hahaha. Dat sparen gaat zo langzaam dan voor miijn gevoel
Haha, je bent er wel positief over Amber, dat scheelt ik hoop serieus dat ik dit boek net als Sonja Bakker niet weer aan de kant flikker en er niks mee doe.Reva schreef:Zelda schreef:Ben erg benieuwd naar het boek. Heb Sonja Bakker hier ook nog liggen maar die vaste eetlijstjes werken niet voor mij.
Werkt voor mij ook niet, al snap ik wel dat sommige mensen dat juist houvast in vinden. Alleen jammer dat je geen voedselkennis opdoet. Dan vind ik het ook niet gek dat veel mensen daarna weer aankomen. Zo zonde, volg je tijdelijk een soort crashdieet met slechte producten, is het in the end nog voor niks ook vaak. Wat je sommige mensen hier of in het wild soms over voeding hoort zeggen die SB doen is echt beschamend. Okee, ik stop
Ik ben echt verliefd op het boek. Ziet er ook niet meer uit. Helemaal volgeschreven en volgeplakt.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat geld heb je er zo uit en ik denk dat al die kleine dingen toch echt hard oplopen. Tel het maar eens een maandje.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
ja oke maar dat duurt te lang voor ik dan het boek heb Daar gaat het dan om hahaha. Dat sparen gaat zo langzaam dan voor miijn gevoel
Voor eind maart heb je hem bij elkaar.
Gast- Gast
Als het wat is als ik hem van Zelda lees dan ga ik zelf kijken om hem aan te schaffen.
Ja, als je niet spaart heb je hem ook niet en al helemaal niet eerder, dus weinig te verliezen toch?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Dat geld heb je er zo uit en ik denk dat al die kleine dingen toch echt hard oplopen. Tel het maar eens een maandje.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Gast- Gast
Klopt.
Dan snap ik even niet waarom heb geen optie is? Of je vind het 't niet waard om daar een maand op te letten bedoel je?Ibbeltje schreef:Klopt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan snap ik even niet waarom heb geen optie is? Of je vind het 't niet waard om daar een maand op te letten bedoel je?Ibbeltje schreef:Klopt.
jawel, maar er zijn deze maand kosten waarover ik na moet denken hoe en wat. Dus het is niet dat ik niet wil, ik wil hem heel graag. En waarschijnlijk komt hij er ook wel. Maar ik kan nu beter dat geld voor slecht eten apart leggen voor vrijgezellenfeest, verjaardag etc
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: