DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Dat is leuk! wat ga je ermee maken?Ibbeltje schreef:Heb ook trouwens van haar hele mooie stukjes stof gekregen! Zo lief!
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat is leuk! wat ga je ermee maken?Ibbeltje schreef:Heb ook trouwens van haar hele mooie stukjes stof gekregen! Zo lief!
Dat moet ik nog even bekijken. Rovine is trouwens kei goed met naaimachine. Ze had nog een tas liggen die bijna af was zooo mooi! En nog wat dingen en super! Hoop dat ze die een keer af kan maken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja echt. Was wel grappig want ze wist niet meer dat ze dat project had liggen nog. Elke keer weer verbazing haha.En nieuwe ideeen kreeg ze. leuk om te zien
Gast- Gast
SMikk maar hoe moet dat nu zonder uitkering dan?
Hmm ok. Dan verander ik de 'schop' zin in dat het fijn zijn als er mensen zijn die naar je luisteren en begrip tonen.Smikkell schreef:Zo'n schopt helpt echt niets. De problemen die er spelen zijn veel sterker dan dat. Ik werk inderdaad niet en dat is nu ook niet echt een optie.Zelda schreef:Smikkell schreef: *verhaal smikkell*
(niet quoten)
Jeetje. Je moet echt orde op zaken gaan stellen meid. Dit klinkt niet goed. ik denk dat het goed is dat je mensen als Zusje en June om je heen hebt die je af en toe een schop onder je kont geven, want als dit zo doorgaat zak je er alleen maar dieper in en dat is niet de bedoeling..
Ik denk dat je weer een ritme moet gaan krijgen in je leven, nu je amper (?) werkt.
Gast- Gast
Ik moet er achteraan en dan wordt het wel weer geregeld. Maar dan komt dus op die grote stapel met alles wat geregeld moet worden.Ibbeltje schreef:SMikk maar hoe moet dat nu zonder uitkering dan?
Ik zie wel hoe ver ik kom.
Gast- Gast
Niet op de grote stapel, meteen achteraan. Misschien dat je ze al kan mailen hierover? Dan hebben ze de mail morgen meteen.
Kan me wel voorstellen dat het je allemaal boven je hoofd groeit, zoveel dingen die nog geregeld moeten worden.
Gast- Gast
Bah, wat ben ik toch weer emotioneel. Moest keihard huilen toen Mercedes in Glee het nummer 'I will always love you' zong
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Niet op de grote stapel, meteen achteraan. Misschien dat je ze al kan mailen hierover? Dan hebben ze de mail morgen meteen.
Uwv kan je niet mailen, weet niet of het om een uitkering van het uwv gaat.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ibbeltje schreef:Niet op de grote stapel, meteen achteraan. Misschien dat je ze al kan mailen hierover? Dan hebben ze de mail morgen meteen.
Uwv kan je niet mailen, weet niet of het om een uitkering van het uwv gaat.
Oow oke ja als het via uwv is schiet het dan niet op. Dat wist ik niet.
Zelda schreef:Bah, wat ben ik toch weer emotioneel. Moest keihard huilen toen Mercedes in Glee het nummer 'I will always love you' zong
aah meissie toch
Vandaag gaat gewoon ff alles kut. Hopelijk kijk ik morgen, als ik wakker word, er met een frissere blik tegenaan.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Bah, wat ben ik toch weer emotioneel. Moest keihard huilen toen Mercedes in Glee het nummer 'I will always love you' zong
aah meissie toch
Gast- Gast
Dat hoop ik ook Zelda. Zou niet relaxed zijn als je nog zo'n dag hebt.
Jammer dat het boek zo duur is van Amber.
Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Zal je verbazen in the end
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Wie weet, maar ik kies goedkope slechte dingen haha. Dus ja...duurt dan even voor ik het boek heb denk ik? En ik wil hem gewoon nu haha
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Hmm neet dat werkt niet helaas Want zo veel slecht eet ik nou ook weer niet. Is niet zo duur iig
Wie weet, maar ik kies goedkope slechte dingen haha. Dus ja...duurt dan even voor ik het boek heb denk ik? En ik wil hem gewoon nu haha
Is tijdelijk lenen van iemand geen optie? Of iemand met een lidmaatschap van bieb vragen hem te lenen?
Gast- Gast
Geen idee wie hem heeft waar ik hem van kan lenen. Iemand met en biebpas daar ga ik eens over nadenken dank je voor de tip
Ik ga het boek binnenkort bestellen maar weet nog niet wanneer. Dan mag je hem van me lenen, maar goed daar heb je nu niet veel aan denk ik haha.Ibbeltje schreef:Geen idee wie hem heeft waar ik hem van kan lenen. Iemand met en biebpas daar ga ik eens over nadenken dank je voor de tip
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ga het boek binnenkort bestellen maar weet nog niet wanneer. Dan mag je hem van me lenen, maar goed daar heb je nu niet veel aan denk ik haha.Ibbeltje schreef:Geen idee wie hem heeft waar ik hem van kan lenen. Iemand met en biebpas daar ga ik eens over nadenken dank je voor de tip
Oow echt?? Dat zou wel top zijn. Heb ik nu niks aan dat klopt, maar heb nu nergens iets aan behalve als ik hem nu bij iemand op kan halen hahaha. Dus vind jouw aanbod wel erg lief!
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: