Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 3 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:36

Smikkell schreef:Kan ik morgen ook de huisarts niet bellen en de andere dingen die moeten maar die ik niet wil bellen. Kom ik daar mooi onderuit. DagCafé - Pagina 3 166342
Denk dat je dan billenkoek krijgt van June laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:40

Bruce schreef:Waarom is beschuit doder dan brood dan?

Vooral door de koolhydraten zou ik zeggen, verder heb ik geen sterke argumenten laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:42

Reva schreef:

Vooral door de koolhydraten zou ik zeggen, verder heb ik geen sterke argumenten laughcry
lol! OK. Moet maar gewoon harder doorlezen in het boek dus. Misschien dat ik het straks allemaal snap.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:45

Zelda schreef:
Smikkell schreef:Kan ik morgen ook de huisarts niet bellen en de andere dingen die moeten maar die ik niet wil bellen. Kom ik daar mooi onderuit. DagCafé - Pagina 3 166342
Denk dat je dan billenkoek krijgt van June DagCafé - Pagina 3 394967
Ja, en van Zusje. Maar zonder telefoon heb ik een goed excuus. Ik had ook een excuus omdat mijn laptop stuk is, maar toen kwam June vandaag een andere laptop brengen.. DagCafé - Pagina 3 394967

Ik ben mijn administratie aan het doen. Het is een ramp. Ik heb er het afgelopen jaar zo'n rommel van gemaakt. Momenteel maak ik overal een beetje een rommeltje van.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:46

Bruce schreef:
Reva schreef:

lol! OK. Moet maar gewoon harder doorlezen in het boek dus. Misschien dat ik het straks allemaal snap.

Maar tot nu toe vind je het boek wel prettig? Of te ver gezocht?
Afgezien van de spelfouten laughcry

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 7:48

Ik wil dat boek ook eens lezen denk ik. Ben wel benieuwd naar wat er in staat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:48

Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Ja, en van Zusje. Maar zonder telefoon heb ik een goed excuus. Ik had ook een excuus omdat mijn laptop stuk is, maar toen kwam June vandaag een andere laptop brengen.. DagCafé - Pagina 3 394967

Ik ben mijn administratie aan het doen. Het is een ramp. Ik heb er het afgelopen jaar zo'n rommel van gemaakt. Momenteel maak ik overal een beetje een rommeltje van.
Ik vind dat echt heel naar om te horen. Ik herken het wel wat je zegt. Maar ik heb tenminste nog een partner met wie ik er samen een zooi van kan maken..
Ik hoop echt dat je eruit komt en ik vind het knap van je dat je aan je administratie begonnen bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:49

Reva schreef:
Bruce schreef:
Reva schreef:

Maar tot nu toe vind je het boek wel prettig? Of te ver gezocht?
Afgezien van de spelfouten laughcry
Tot nu toe lees ik vooral veel dingen die me afschrikken, in die zin dat ik de logica erachter wel snap waarom dingen slecht zouden zijn, maar het betekent ook dat ik heel veel moet gaan opgeven waar ik aan gewend/gehecht ben. Ik weet niet of ik sterk genoeg ben om echt volgens Amber te gaan eten en dat vol te houden, ook al kan ik wel snappen dat ze in veel gevallen waarschijnlijk gelijk heeft.

Spelfouten en de soms wat irritante schrijfstijl probeer ik maar even doorheen te lezen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:51

Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Zelda schreef:

Ik vind dat echt heel naar om te horen. Ik herken het wel wat je zegt. Maar ik heb tenminste nog een partner met wie ik er samen een zooi van kan maken..
Ik hoop echt dat je eruit komt en ik vind het knap van je dat je aan je administratie begonnen bent.

Vind ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:53

Smikkel, je komt er niet onderuit want jij gaat morgen naar de winkel om dit te regelen van je telefoon. Verder ga je sowieso vanavond je rekeningen betalen, daar heb je geen telefoon voor nodig. Ik klink bozer dan ik in werkelijkheid ben overigens, ik ben gewoon bezorgd om je.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:55

Zusje schreef:Smikkel, je komt er niet onderuit want jij gaat morgen naar de winkel om dit te regelen van je telefoon. Verder ga je sowieso vanavond je rekeningen betalen, daar heb je geen telefoon voor nodig. Ik klink bozer dan ik in werkelijkheid ben overigens, ik ben gewoon bezorgd om je.
Amen!
Jij en June zijn echt goede vriendinnen I love you echt lief om te zien dat jullie zo bezorgd zijn om Smikkell en haar proberen te helpen.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 7:55

Zusje schreef:Smikkel, je komt er niet onderuit want jij gaat morgen naar de winkel om dit te regelen van je telefoon. Verder ga je sowieso vanavond je rekeningen betalen, daar heb je geen telefoon voor nodig. Ik klink bozer dan ik in werkelijkheid ben overigens, ik ben gewoon bezorgd om je.

Ben het wel met Zusje eens. Zonder telefoon kan je verder ook niks bellen en zo. Doe de dingen die je moet doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:01

Lief van jullie!
**

(niet quoten)

Laatst aangepast door Smikkell op zo 4 maa 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:01

Ibbeltje, hoe was het bij Rovine gisteravond?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:02

*

Laatst aangepast door Smikkell op zo 4 maa 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 8:03

Zelda moeilijk om er een goede woordkeuze voor te vinden, maar we hebben goed/fijn gepraat. Ik was er rond half 8 en pas rond 12 uur of zo weg hahaha
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:03

Smikkel, begin anders eens met alle post te openen en dingen te ordenen. Nog te betalen rekeningen op een stapel, betaalde rekeningen op een stapel, in te vullen formulieren op een stapel en overige post op een stapel. En terwijl je dat doet een lijstje maken van dingen waar je achteraan moet. Dan heb je in ieder geval overzicht en weet je wat er nog moet gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:04

Smikkell schreef: *verhaal smikkell*

(niet quoten)

Jeetje. Je moet echt orde op zaken gaan stellen meid. Dit klinkt niet goed. hug ik denk dat het goed is dat je mensen als Zusje en June om je heen hebt die je af en toe een schop onder je kont geven, want als dit zo doorgaat zak je er alleen maar dieper in en dat is niet de bedoeling..
Ik denk dat je weer een ritme moet gaan krijgen in je leven, nu je amper (?) werkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:05

Bruce schreef:Smikkel, begin anders eens met alle post te openen en dingen te ordenen. Nog te betalen rekeningen op een stapel, betaalde rekeningen op een stapel, in te vullen formulieren op een stapel en overige post op een stapel. En terwijl je dat doet een lijstje maken van dingen waar je achteraan moet. Dan heb je in ieder geval overzicht en weet je wat er nog moet gebeuren.
Dat is precies wat ik nu doe..

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 8:05

Heb ook trouwens van haar hele mooie stukjes stof gekregen! Zo lief!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:06

Smikkell schreef:
Bruce schreef:Smikkel, begin anders eens met alle post te openen en dingen te ordenen. Nog te betalen rekeningen op een stapel, betaalde rekeningen op een stapel, in te vullen formulieren op een stapel en overige post op een stapel. En terwijl je dat doet een lijstje maken van dingen waar je achteraan moet. Dan heb je in ieder geval overzicht en weet je wat er nog moet gebeuren.
Dan ben je al heel goed op weg. Je kunt het!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 8:06

Smikk je bent dan al goed bezig ! hug
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:07

Smikkell schreef:
Heel goed, dan is het begin in ieder geval gemaakt! Als je daarna meteen ook de rekeningen betaalt, dan is het belangrijkste in ieder geval gedaan. Is het niet een idee om zoveel mogelijk via automatische incasso te laten gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 8:08

Ibbeltje schreef:Zelda moeilijk om er een goede woordkeuze voor te vinden, maar we hebben goed/fijn gepraat. Ik was er rond half 8 en pas rond 12 uur of zo weg hahaha
Ok dat klinkt goed. Ben er gister ook nog even geweest met M. Hij was heel lief met Henkie aan het spelen smile toen ze vanmiddag aan de deur kwam om het rugzakje van M. af te droppen zag ze er al een stuk beter uit, gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 4 maa 2012 - 8:10

Zelda schreef:
Ibbeltje schreef:Zelda moeilijk om er een goede woordkeuze voor te vinden, maar we hebben goed/fijn gepraat. Ik was er rond half 8 en pas rond 12 uur of zo weg hahaha
Ok dat klinkt goed. Ben er gister ook nog even geweest met M. Hij was heel lief met Henkie aan het spelen smile toen ze vanmiddag aan de deur kwam om het rugzakje van M. af te droppen zag ze er al een stuk beter uit, gelukkig.

Ja dat zei ze dat je geweest was met M. En idd het rugzakje hing er nog haha. Fijn ook dat je even bij haar bent geweest. Ze ging vandaag ook lekker weg he dus heeft ze afleiding. Fijn dat ze er vandaag al beter uit zag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud