DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Gast- Gast
Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Dat zeer zeker. Maar wat heeft het boek kopen met willen afvallen te maken dan? Ik ben al bezig met afvallen. En ja je hebt de wil nodig wil het echt lukken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wie zegt dat dan?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Dat zeer zeker. Maar wat heeft het boek kopen met willen afvallen te maken dan? Ik ben al bezig met afvallen. En ja je hebt de wil nodig wil het echt lukken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie zegt dat dan?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Dacht dat de opmerking van Reva hierboven daar op sloeg. Anders begreep ik hem verkeerd denk ik?
Echt willen heeft niet met een boek te maken. Wel met excuus, uitzonderingen maken en goed praten voor jezelf.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Wie zegt dat dan?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Dacht dat de opmerking van Reva hierboven daar op sloeg. Anders begreep ik hem verkeerd denk ik?
Met dat boek van je ook niet af als je niet echt wilt. Je moet het nog steeds zelf doen.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Als je hem zo graag wil, zou ik kijken hoe ik het geld bij elkaar kon sparen, dat bedoel ik. En dan niet denken ja maar dan duurt het nog zoveel weken, dat is toch niet erg? Misschien bieden mensen hem op marktplaats ook wel goedkoper aan. Veel overgewicht hebben en volgens eigen zeggen gezond eten zou reultaat moeten opleveren opzich. Als de wil er is bedoel ik.
Gast- Gast
Ja oke. Maar ik heb alleen een excuus voor het boek, niet om af te vallen.
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Wie zegt dat dan?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Ik bedoelde het niet zo letterlijk
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Als er 1 ding is wat ik heb gemerkt, is het wel dat afvallen begint bij vooral echt willen.
Als je hem zo graag wil, zou ik kijken hoe ik het geld bij elkaar kon sparen, dat bedoel ik. En dan niet denken ja maar dan duurt het nog zoveel weken, dat is toch niet erg? Misschien bieden mensen hem op marktplaats ook wel goedkoper aan. Veel overgewicht hebben en volgens eigen zeggen gezond eten zou reultaat moeten opleveren opzich. Als de wil er is bedoel ik.
Oke ik snap je. En MP had ik ook al gekeken maar nee maakt niet veel uit met nieuwprijs.
haha dat blijkt Reev
Alle rekeningen betaald.
Alle post en papieren uitgezocht.
Een tafel vol met stapeltjes.
Een hele lange lijst van regeldingen...
Nu mijn best doen om zo snel mogelijk die hele lijst af te werken en dat op orde te krijgen. Woensdag kan is vast wel weer bellen.
Alle post en papieren uitgezocht.
Een tafel vol met stapeltjes.
Een hele lange lijst van regeldingen...
Nu mijn best doen om zo snel mogelijk die hele lijst af te werken en dat op orde te krijgen. Woensdag kan is vast wel weer bellen.
Gast- Gast
Echt he! Heb twee stapels weggegooit ipv uitgezochtReva schreef:Goed opgeschoten, Smikk!
Die stapel van 40 brieven van Eneco was ook wel samen te vatten in alleen de laatste brief
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:haha dat blijkt Reev
Al staat er opzich niet dat het boek kopen hetzelfde is of bijdraagt aan willen afvallen.
Gast- Gast
SMikk applausje voor jou! Je bent al een heel eind!
Maakt niet uit, je hebt nu de laatste update gelezen in ieder geval en niet de handdoek in de ring gegooid vanavond na de domper van je telefoon.
Gast- Gast
Eens.Reva schreef:Maakt niet uit, je hebt nu de laatste update gelezen in ieder geval en niet de handdoek in de ring gegooid vanavond na de domper van je telefoon.
Gast- Gast
Smikkell schreef:NU LICOR!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heel bang SMikk
Haha, ik heb geen dekentje liggen.Reva schreef:Niet bang, maar heb momenteel geen ruimte op de vloerbedekking.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, ik heb geen dekentje liggen.Reva schreef:Niet bang, maar heb momenteel geen ruimte op de vloerbedekking.
Wiebeluh
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: