praten tijdens sex
+19
Paper Crown
RioolSpook
Pompoen
Rush
Susan
_Cyn_
Happy
Vanilla Queen
Caro
Lejow
RYW
Lenthe
Melis_je
Makamba
TGR
Sylvana
Nora
Caresses
Calimero
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: praten tijdens sex
Charlie schreef:Ik vind niet praten eigenlijk veel raarder! Nouja ligt eraan wat er gezegd wordt soms.
Maar ik arriveer? Was dat een belg?
Geen Belg, maar zijn lid was wel van het koningshuis.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ahahaha! Dat Duitse doet me denken aan wat mijn man ooit vertelde.
Hij was voor het eerst op vakantie met 6 andere jongens, allemaal 16/17. Sliepen ze in een hotel waarvan de badkamer een klein raampje had dat in de luchtschacht van het hotel zat. Dat is zo'n donker hol een soort van ventilatie waar al die badkamers uitkomen. Op een gegeven moment hoort een vriend van mijn man door die luchtschacht dus sexgeluiden vandaan komen.. Nou geile pubertjes van 16-17 met teveel alcohol en van God los op eerste vakantie natuurlijk luisteren.. Waren het 2 vrouwenstemmen. Zegt opeens een van die vrouwen: 'Oh, Oh Anitaa.... jah jah.. ganz hard in die aars jah..' nou je kon die pubers natuurlijk oprapen en gingen ze dat ook zeggen.. was het opeens muisstil.. haha klopte iemand opeens op de deur.. dus mijn man zegt, lagen we daar binnen 1 seconde met zijn alle in een tweepersoonsbedje hahahahaha. Zo van: 'Wij waren het niet, wij sliepen..'
Hij was voor het eerst op vakantie met 6 andere jongens, allemaal 16/17. Sliepen ze in een hotel waarvan de badkamer een klein raampje had dat in de luchtschacht van het hotel zat. Dat is zo'n donker hol een soort van ventilatie waar al die badkamers uitkomen. Op een gegeven moment hoort een vriend van mijn man door die luchtschacht dus sexgeluiden vandaan komen.. Nou geile pubertjes van 16-17 met teveel alcohol en van God los op eerste vakantie natuurlijk luisteren.. Waren het 2 vrouwenstemmen. Zegt opeens een van die vrouwen: 'Oh, Oh Anitaa.... jah jah.. ganz hard in die aars jah..' nou je kon die pubers natuurlijk oprapen en gingen ze dat ook zeggen.. was het opeens muisstil.. haha klopte iemand opeens op de deur.. dus mijn man zegt, lagen we daar binnen 1 seconde met zijn alle in een tweepersoonsbedje hahahahaha. Zo van: 'Wij waren het niet, wij sliepen..'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Whahaha, wat een grappig topic! Al die kreten zijn ook wel een beetje droog als je ze zo leest natuurlijk. Maar in bed ben ik niet vies van wat geile praat hoor. Zelf durfde ik dat nooit, maar toevallig pas ook geprobeerd en dat werd zeer gewaardeerd, haha. De term 'volspuiten' wordt bij ons ook zo af en toe gebruikt. Vind ik niks vreemds of lachwekkends aan op dat moment.
Gast- Gast
RioolSpook schreef:Een scharrel zei eens: "ik arriveer, ik arriveer". Daar moest ik zo om lachen dat hij uiteindelijk niet is gearriveerd.
Hahahaha dit vind ik echt hilarisch! Was t wel voor de grap bedoeld trouwens?
Ontopic: ik hou wel van een beetje dirty talk in bed, vind daar niks raars aan ook. Helemaal stil zijn lijkt me juist gek! Ik vind t wel tot op zekere hoogte leuk, hij hoeft me geen 'slet' of 'hoer' ofzo te noemen, daar ben ik niet van gediend.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Susan schreef:Ik vind volspuiten al zo'n vreselijk foute term. Ik bedoel, volspuiten, hallo, alles bij elkaar is het een theelepeltje.
Dat dacht ik ook altijd maar weet inmiddels beter...
heb je het met een eetlepel moeten opvangen?
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Zusje schreef:Susan schreef:Ik vind volspuiten al zo'n vreselijk foute term. Ik bedoel, volspuiten, hallo, alles bij elkaar is het een theelepeltje.
Dat dacht ik ook altijd maar weet inmiddels beter...
heb je het met een eetlepel moeten opvangen?
Eerlijk? Geloof ook niet dat dat genoeg is...
Gast- Gast
Volgens mij ook niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
theelepeltje is niet genoeg nee
en mijn lover zei vh weekend ook nog zal ik je zo lekker volspuiten, ik vind dat best wel geil eigenlijk
en mijn lover zei vh weekend ook nog zal ik je zo lekker volspuiten, ik vind dat best wel geil eigenlijk
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik vind een beetje dirty talk ook niet erg nee. Volspuiten klinkt wel grappig als je er zo over nadenkt, maar op dat moment zelf, valt dat niet echt uit de toon ofzo en past het natuurlijk in de sfeer.
Ik durf alleen zelf nooit zo goed dingen te zeggen. Doe het wel eens, maar voel me direct daarna heel stom, terwijl ik weet dat dat nergens voor nodig is.
Ik durf alleen zelf nooit zo goed dingen te zeggen. Doe het wel eens, maar voel me direct daarna heel stom, terwijl ik weet dat dat nergens voor nodig is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een scharrel had een keer tegen me gezegd: "wat ben jij nat zeg!".
Dat verstoorde direct de mood.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
haha ooh dat zou mijn mood juist alleen maar aansterken
Maar ik ben ook niet vies van een beetje dirty talk.
Maar ik ben ook niet vies van een beetje dirty talk.
Gast- Gast
ladycat schreef:Een scharrel had een keer tegen me gezegd: "wat ben jij nat zeg!".
Echt? Dat zie ik juist als aanmoediging
En boven dat is het waarschijnlijk gewoon een vaststelling van een feit
Gast- Gast
Haha ja dat is nou niet echt een moodkiller, eerder een intensifier
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3