Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Praten met een "coach"

3 plaatsers

Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Praten met een "coach"

Bericht  Bacio za 16 maa 2013 - 1:33

Ik heb geen enorme problemen of iets dergelijks, maar ik zou wel graag een keer met iemand willen praten. Ik wil met m'n leven een andere kant uit, maar weet niet goed hoe dit aan te pakken. Het lijkt me prettig eens met een soort "coach" te praten. Het hoeft dus geen psycholoog te zijn, maar wel iemand die professioneel is. Hoe heten dit soort mensen? En hoe kom ik bij een goede terecht?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Re: Praten met een "coach"

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 2:33

Ik ken iemand die zo'n opleiding doet en dat heet life coach. Misschien kun je daar eens op googlen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Re: Praten met een "coach"

Bericht  Zininzon zo 17 maa 2013 - 0:14

Of anders een maatschappelijk werker? Om daar naartoe te gaan hoef je niet helemaal in de shit te zitten smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Re: Praten met een "coach"

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 0:39

Mijn tante is coach en ik denk dat, als ik haar zo hoor, dat echt nuttig kan zijn!
Ik ben zelf naar een loopbaan begeleider geweest en vriendinnen van mij ook en die hebben ons ook veel geholpen. Nou is dat dus op het gebied van je loopbaan maar een coach kan je dus bij van alles helpen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Re: Praten met een "coach"

Bericht  Marin ma 18 maa 2013 - 0:41

Ik heb dit ook wel eens gedaan voor een probleem/vraagstuk, en dat was best heel prettig. Het was geen gigantisch psychisch probleem waarvoor ik naar de psycholoog moest, maar wel iets waarbij ik even wat sturing nodig had in m'n eigen denken, en dat heeft wel geholpen. De persoon die ik ken is nog in opleiding (maar al wel een wat oudere vrouw) en zoekt daarom wel eens mensen die gratis geholpen willen worden, zodat zij het als leerervaring kan gebruiken. Als je wilt, kan ik wel eens vragen of ze nog mensen zoekt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten met een "coach" Empty Re: Praten met een "coach"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum