praten tijdens sex
+19
Paper Crown
RioolSpook
Pompoen
Rush
Susan
_Cyn_
Happy
Vanilla Queen
Caro
Lejow
RYW
Lenthe
Melis_je
Makamba
TGR
Sylvana
Nora
Caresses
Calimero
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
praten tijdens sex
Heb sinds 5 maanden een nieuwe vriend, maar als we sex hebben dan zegt hij wel vaker ik ga lekker in je spuiten !!!
Heb daarvoor wel relatie's gehad maar mijn exen zeiden dat nooit haha
Is dat vreemd ? of is het normaal vroeg het me gewoon af.
Heb daarvoor wel relatie's gehad maar mijn exen zeiden dat nooit haha
Is dat vreemd ? of is het normaal vroeg het me gewoon af.
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Re: praten tijdens sex
Nee dat vind ik niet vreemd, er zijn genoeg mensen die praten tijdens de sex.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oke hahaCaresses schreef:Nee dat vind ik niet vreemd, er zijn genoeg mensen die praten tijdens de sex.
Calimero- Fluisteraar
Caresses schreef:Nee dat vind ik niet vreemd, er zijn genoeg mensen die praten tijdens de sex.
Ja herken het ook wel.
Volgens mij is het net wat je gewent bent van vorige relaties.
Laatst aangepast door Nora op zo 4 maa 2012 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bespreek de dag altijd door tijdens de sex.
Nee flauw, praten is zeker niet raar tijdens de sex. Het ligt eraan wat je fijn vindt. 'ik ga lekker in je spuiten' vind ik persoonlijk nogal lomp dan zou ik liever hebben 'ik ga zo heerlijk in jou klaarkomen' Maar dat is ieder voor zich. Zou het ff bespreekbaar maken met je nieuwe lover want als ik dit zo lees voel je je maar al te ongemakkelijk erbij. Maar raar is het niet hoor!
Nee flauw, praten is zeker niet raar tijdens de sex. Het ligt eraan wat je fijn vindt. 'ik ga lekker in je spuiten' vind ik persoonlijk nogal lomp dan zou ik liever hebben 'ik ga zo heerlijk in jou klaarkomen' Maar dat is ieder voor zich. Zou het ff bespreekbaar maken met je nieuwe lover want als ik dit zo lees voel je je maar al te ongemakkelijk erbij. Maar raar is het niet hoor!
Gast- Gast
Ik vind het wel grappig haha dus ga het niet bespreken.Cimic schreef:Ik bespreek de dag altijd door tijdens de sex.
Calimero- Fluisteraar
Ik heb wel soms momenten dat ik in de lach schiet en niet meer bij kom, of dat er iets in mij op komt waar ik over begin te praten.
Gast- Gast
Calimero schreef:Ik vind het wel grappig haha dus ga het niet bespreken.Cimic schreef:Ik bespreek de dag altijd door tijdens de sex.
Zolang je er geen last van hebt: lekker laten gaan en genieten van je nieuwe vriendje! Er is iig helemaal niks geks of raars aan hoor!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Ik heb wel soms momenten dat ik in de lach schiet en niet meer bij kom, of dat er iets in mij op komt waar ik over begin te praten.
En ik maar denken dat ik de enige was.
Gast- Gast
"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
'Kun jij eigenlijk appeltaart bakken?' En dat is een quote.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
Nu kom ik gelijk in de mutsen stand.. "Shit ik moet zo nog wel de was ophangen hoor.. Schiet even op "
Gast- Gast
Punk'd schreef:Eucalypta schreef:TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
Nu kom ik gelijk in de mutsen stand.. "Shit ik moet zo nog wel de was ophangen hoor.. Schiet even op "
Eh, ik was niet degene die dat vroeg, van die appeltaart
Gast- Gast
GeweldigEucalypta schreef:
(...) En dat is een quote.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Eucalypta schreef:Punk'd schreef:Eucalypta schreef:TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
hahahaha.. Ik zou echt van mijn stoel vallen als jij dat zou vragen in de slaapkamer
Gast- Gast
Punk'd schreef:Eucalypta schreef:Punk'd schreef:Eucalypta schreef:TGR schreef:"zet jij de vuilniszak zo buiten?"
hahahaha.. Ik zou echt van mijn stoel vallen als jij dat zou vragen in de slaapkamer
Ik zie meteen een appeltaartscène uit American Pie voor me
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik geloof dat ik eerst vol ongeloof 'nee, dat heb je níet net gevraagd? Toch? Nee?' hem heb aangekeken. Om daarna vervolgens een half uur lang vreselijk de slappe lach te krijgen.
Echt, sommige mannen.... Ik zou ervan gaan twijfelen aan mijn eigen bedprestaties, als ze ondertussen aan appeltaart denken.
Echt, sommige mannen.... Ik zou ervan gaan twijfelen aan mijn eigen bedprestaties, als ze ondertussen aan appeltaart denken.
Gast- Gast
Ik vind praten tijdens sex niet vreemd maar als hij gaat zegt dat hij lekker in me gaat spuiten... volgens mij barst ik keihard in lachen uit of mijn zin is meteen weg!
Gast- Gast
Balloon schreef:Ik vind praten tijdens sex niet vreemd maar als hij gaat zegt dat hij lekker in me gaat spuiten... volgens mij barst ik keihard in lachen uit of mijn zin is meteen weg!
Dat vind ik wel overdreven, eerlijk gezegd. TO omschrijft het allemaal wat kinderlijk maar ik kan me niet voorstellen dat ik in de lach zou schieten. Mss ben ik gewoon wat gewend, dat kan ook.
Gast- Gast
Een meisje dat ik ken had een one night stand mee naar huis genomen en die ging halverwege ineens schreeuwen 'smeek erom, vuile hoerrrr!'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Een meisje dat ik ken had een one night stand mee naar huis genomen en die ging halverwege ineens schreeuwen 'smeek erom, vuile hoerrrr!'
Ehm ja... zo kan het ook
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» met mijn ex praten
» Kon ze maar praten...
» praten in je relatie
» In de wij-vorm praten
» Praten met een "coach"