Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Praten in je slaap

+11
Shisha
Middleme
Caramba
kajaka88
Paper Crown
Highway
girli
Sugarfall
Jeanette
_Femme
Elliot
15 plaatsers

Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Praten in je slaap

Bericht  Elliot do 20 sep 2012 - 22:40

Doen jullie dat wel eens? Mijn vriend is er echt een ster in haha!

Zo heeft hij mij een keer midden in de nacht wakker gemaakt met de mededeling: Schiet op, we moeten nog naar de sloop! Ik vroeg toen: Wat moeten we daar doen? Hij: Dat skateboard ophalen, met dat hoofd! Haha ik moest zo hard lachen! Toen ik zei dat hij maar weer moest gaan slapen zei hij: Ik weet dat ik soms gekke dingen zeg in mijn slaap hoor, maar nu meen ik het echt! Laughing

Een paar dagen later ging hij opeens midden in de nacht uit bed en stond hij voor het raam van de openslaande deuren naar de tuin. Ik werd er wakker van en vroeg hem wat er was. Hij zei toen: Ik moet even mijn bal halen, die heb ik over de schutting geschoten.

Het grappige is dat ik de dingen die hij zegt vaak wel herken en kan koppelen aan wat hij overdag heeft gedaan. Die keer dat hij over de schroot begon had hij net allerlei afleveringen van American Pickers gekeken, een programma waarbij twee mannen op zoek gaan naar ‘verborgen schatten’ tussen oude spullen. En die keer met z’n bal over de schutting was hij net naar een wedstrijd van Ajax geweest.

Zelf had ik vanmorgen ook een goede.. Mijn vriend was wakker en zei heel lief: Goeiemorgen schatje, ik hou van jou! Ik reageerde half slapend met: Ik ook! En toen ging ik weer verder slapen. Pas na een paar minuten realiseerde ik me dat dat wel een beetje gek was.. Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 22:46

Ik kan niet controleren of ik in mijn slaap praat. Maar ik geloof van niet.

Mijn moeder is er een ster in. Ze wil mannetjes in doosjes doen, ziet opeens inbrekers, denkt dat een stoel een wc is en met dat laatste heeft ze geluk gehad. Want ze was boos, op mijn vader, omdat ze de bril niet omhoog kreeg en hij haar niet hielp (de beste man sliep nog). Had ze echter op de andere stoel in de kamer gezeten, dan had ze 'de bril' wel omhoog gekregen, stoelzitting zat los, en dan weet ik niet wat er was gebeurd.

Mijn toenmalige vriend praatte ook eens in zijn slaap. Hij was alleen van volwassen vent teruggegaan naar kind. En ik kon gewoon vragen aan hem stellen en die beantwoorde hij als kind. Toen ik zei dat hij wel weer mocht slapen, draaide hij zich om en sliep gewoon weer verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  _Femme do 20 sep 2012 - 22:47

Haha ja grappig is dat!

Wij praten allebei in onze slaap. Heel verwarrend is dat. Soms word ik dan wakker en dan vraag ik me af of hij nou in z'n slaap ligt te praten of tegen mij, en dan zeg ik wat terug maar reageert hij niet dus ga ik weer slapen en dan wordt hij weer wakker en gaat het andersom. Dan zit ik rechtop in m'n bed en dan steeds maar weer: wat zeg je nou?! haha! Zo kan dat de hele nacht doorgaan, maar gelukkig hebben we er niet altijd last van.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Jeanette do 20 sep 2012 - 22:50

Haha komisch! Laughing

Geen idee of ik praat in mijn slaap, kan mezelf niet controleren haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Sugarfall do 20 sep 2012 - 22:54

Moet je even de app sleep talk downloaden, kan je de volgende ochtend precies terughoren wat er allemaal gezegd is Very Happy Bij mij was het niet veel bijzonders.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  girli do 20 sep 2012 - 22:54

Ja, ben ik een ster in. Mijn vriend heeft mij verteld dat ik meestal mompel, maar soms voert hij ook gesprekken met me. Ik had het een keer over een lief meisje en hij vroeg mij waar ik dat meisje dan zag. "Achter je", hij geschrokken achter zich kijken, maar er was niemand lol!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Highway do 20 sep 2012 - 22:55

Mijn man praat ook veel in zijn slaap, zeker als hij een paar biertjes op heeft. Gaat van hele angstige gilletjes en ' ga weg, ga weg' tot aan een tijd terug een hele spijtbetuiging aan ene ' Eef' . Het speet hem zo en hij zou het nooit meer doen en hoopte dat Eef hem zou vergeven. De volgende ochtend toch maar even nagevraagd wie Eef wel niet was haha, bleek een mannelijke collega te zijn, maar ik kreeg het wel even benauwd nerd
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Paper Crown do 20 sep 2012 - 23:10

Mijn man vraagt me wel of ik wil doorrijden (lichtjes in paniek) Ik: Huh? Ja geef nou gas, de Duitsers zitten echt letterlijk achter ons!! lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  kajaka88 vr 21 sep 2012 - 0:49

Ik geloof niet dat ikzelf praat in mijn slaap, want slaap meestal heel licht. Mijn vriend praat wel eens in zijn slaap, vindt het wel grappig. Ik weet trouwens ook precies wanneer hij in slaap valt, hij heeft dan heel veel van die 'schokken' alsof die ergens van schrikt ofzo..
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Caramba vr 21 sep 2012 - 1:12

Wij praten beide in ons slaap, ik word vaak wakker van mezelf en begin dan te lachen, klinkt gewoon vreemd. Word dan wakker bij de laatste woorden.
Mijn vriend was laatst aan het klussen bij zijn broertje. Die nacht dacht hij er nog te zijn, hij was kwaad op zijn broertje. Ik vroeg hem: waarom reageer je zo boos. Hij: wat denk je wel, ik heb gezegd dat je van de electriciteit moest blijven, nu zit alles in de knoei! Ik: ja sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Hij: houdt je nu maar stil we gaan slapen. Haha.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 1:34

Ik heb dat inderdaad wel eens. Regelmatig zelfs, als ik mijn vriend mag geleven. Soms word ik wakker van mijn eigen gepraat. Mijn vriend vertelde mij dat ik laatst heel nadrukkelijk "Oh. My. God." zei.. Ik onthoud jammer genoeg nooit wat ik zeg, of kan het me niet herinneren. Mijn vriend zou wel een boek over mij en mijn slaap/droomgedrag kunnen schrijven Praten in je slaap 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Middleme vr 21 sep 2012 - 3:06

Dat schijn ik ook te doen! Maar volgens vriend mompel ik meer..

Ik weet wel dat ik op vakantie half wakker werd, iets uit mn koffer zou pakken en toen mn vriend vroeg wat ik aan het doen was het niet meer wist en weer ging slapen...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Shisha vr 21 sep 2012 - 3:11

Mijn man praat af en toe in zijn slaap, ik heb het ook 1x opgenomen haha.

Ik wou toen in bad ofzo maar dat kon volgens hem niet want ik moest eerst een spel spelen en dat winnen van allemaal mannen en die zaten dan allemaal in bad. Echt heel vaag. Praten in je slaap 394967
En hij geeft vaak antwoord. Dan maak ik hem wakker (denk ik) en vraag ik wat en dan geeft hij dus normaal antwoord maar achteraf weet hij er niks meer van.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  zwaai zwaai vr 21 sep 2012 - 3:40

Ik praat heel erg vaak in mijn slaap. Heel soms klets ik mezelf wakker, maar meestal weet ik van niks. Zo heb ik mijn vriend wel eens wakker gemaakt met de mededeling dat hij op onze hamster lag. Ik helemaal in paniek, werd pas weer rustig toen mijn vriend zei dat hij hem al in z'n hok had gedaan. (was de enige manier om me rustig te krijgen, hij kreeg me ook niet wakker.
Ik heb ook wel eens liggen knarsentanden. Mn vriend "schat wat ben je aan het doen?" ik: "chippies eten" Dus hij zo "ow lekker mag ik ook" "jahoor!" en vervolgens kreeg hij van mij een klap in zn maag. En hij moest daar erg om lachen zegt hij "hmm lekker wil je ook wat van mijn chippies proeven?" " ja hoor" Pok! En toen kreeg ik zo'n zelfde klap terug. Ik weet er alleen niks meer van.
En toen ik net in eeen babyzaak werkte maakte ik mijn vriend midden in de nacht wakker met de mededeling: " je wil toch weten hoe deze kinderwagen werk? Dan moet je wel op blijven letten!!" (drie keer raden op welke afdeling ik werkte angel )

En zo heb ik er nog veel meer, maar dit zijn wel de leukste.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Elliot vr 21 sep 2012 - 3:45

zwaai zwaai schreef:Ik praat heel erg vaak in mijn slaap. Heel soms klets ik mezelf wakker, maar meestal weet ik van niks. Zo heb ik mijn vriend wel eens wakker gemaakt met de mededeling dat hij op onze hamster lag. Ik helemaal in paniek, werd pas weer rustig toen mijn vriend zei dat hij hem al in z'n hok had gedaan. (was de enige manier om me rustig te krijgen, hij kreeg me ook niet wakker.
Ik heb ook wel eens liggen knarsentanden. Mn vriend "schat wat ben je aan het doen?" ik: "chippies eten" Dus hij zo "ow lekker mag ik ook" "jahoor!" en vervolgens kreeg hij van mij een klap in zn maag. En hij moest daar erg om lachen zegt hij "hmm lekker wil je ook wat van mijn chippies proeven?" " ja hoor" Pok! En toen kreeg ik zo'n zelfde klap terug. Ik weet er alleen niks meer van.
En toen ik net in eeen babyzaak werkte maakte ik mijn vriend midden in de nacht wakker met de mededeling: " je wil toch weten hoe deze kinderwagen werk? Dan moet je wel op blijven letten!!" (drie keer raden op welke afdeling ik werkte Praten in je slaap 2474380249 )

En zo heb ik er nog veel meer, maar dit zijn wel de leukste.

Hahaha hier heb ik echt even hardop om zitten lachen! Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  zwaai zwaai vr 21 sep 2012 - 3:49

Haha kan ik me voorstellen Very Happy
Ik blijf hem ook leuk vinden terwijl ik dr niks van meegekregen heb toen.
Mijn vriend wordt ook vaak wakker met krassen op zijn lichaam (ik heb lange nagels) waarvan we beide niet weten hoe hij dr aan komt. Of we zijn wat kwijt en dan heb ik er bijvoorbeeld mee gerommeld in mijn slaap (telefoon, deo wekker ed) en dan ligt het heel ergens anders. Tja bij mij is het nooit saai Laughing
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Lousanne vr 21 sep 2012 - 4:11

Haha, grappige dingen komen hier voorbij.

Ik praat geloof ik niet in mijn slaap, mijn vriend wel.

Laatst gingen we slapen, ik was nog wakker maar bijna in slaap aan het vallen. Zegt mijn vriend: zo mooi, zo prachtig, zo perfect.. Ik dacht dat ie het tegen mij had, dus ik zei iets liefs terug. Zegt mijn vriend weer: zo mooi, zo prachtig, zo perfect..die nieuwe Koga Miyata type blabla (nieuwste soort fiets waarover hij die dag had gelezen in een tijdschrift, fietsen is z'n grote hobby). Haha, hij sliep dus al, en ik maar denken dat hij iets liefs tegen mij zei!

En nog eentje, wat eigenlijk niet met praten in de slaap te maken heeft, maar wel met slapen.
Toen mijn vriend een van de eerste keren bij mij sliep moest hij er eerder uit om te werken en ik bleef liggen. Ik werd dus een paar uur nadat hij weg was wakker, en zag toen een briefje van 10 euro op het kussen van het bed liggen (waar hij had geslapen). Toevalligerwijs hadden we die avond daarvoor ook voor het eerst seks gehad, dus ik werd wakker, zag dat geld op het kussen liggen en dacht huh, betaalt ie er me nou gewoon voor? (en dan is 10 euro nog weinig;)). Dus ik hem smsen, bleek dat hij het geld had neergelegd omdat ik iets voor hem moest kopen in mijn dorp, hadden we de avond daarvoor besproken maar was ik weer vergeten. Haha! Maar het lag er zo stom op dat kussen!Laughing
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Angela_1986 vr 21 sep 2012 - 7:07

Very Happy Staan grappige dingen tussen!

Ik praat ook in mijn slaap. Althans, dat heb ik heel lang gedaan maar kan het nu bij mezelf ook niet controleren Wink

Mijn ouders hielden vroeger hele gesprekken met mij als ik sliep. Ze kwamen altijd nog even kijken voordat zij zelf naar bed gingen. Als ik dan de dekens scheef had liggen ofzo (ben ik ook héél goed in), dan stopte ze me nog in en dan zeiden ze wel eens wat tegen me. Ik reageerde dan vaak en dan gingen zij dus ook door met praten. Ik bleef dan gewoon reactie geven en volgens hun leek het alsof ik wakker was en goed wist wat ik zei, reageerde ook duidelijk op wat zij zeiden. Maar ik wist de volgende dag van niets... voor mijn gevoel had ik gewoon lekker de hele nacht doorgeslapen!

Toen ik een keertje bij m'n oma logeerde heb ik haar 'kutwijf' genoemd... angel Gelukkig had ze wel in de gaten dat ik sliep en moest ze er de volgende dag heel erg om lachen. Ze heeft het daar nog wel eens over Very Happy

Tegen mijn ex praatte/mompelde ik ook wel eens wat. Eén keer was ik compleet over de zeik, heb hem zelfs een blauwe plek geschopt op zijn been... :shock: Ik mepte hem wel eens vaker in mijn slaap angel En dan zei ik vaak ook boze dingen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Sissi za 22 sep 2012 - 7:52

Mijn zusje praatte vroeger ook veel in haar slaap. Eén keer sliep ik bij haar op de kamer en hoorde op een gegeven moment: "32........8......14.......63.... Bingo!!"

Zelf ben ik een keer 's nachts de slaapkamer van mijn ouders binnengelopen, want ik zocht iets. Mijn moeder vroeg me wat ik zocht, waarop ik geïrriteerd antwoordde "ja, dat ene!". En dat bleef ik ook maar herhalen. Geen flauw idee wat ik nou zocht.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Praten in je slaap Empty Re: Praten in je slaap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum