Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kon ze maar praten...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Kon ze maar praten...

Bericht  Jezzie zo 12 mei 2013 - 18:18

...Dan kon mijn dochter misschien vertellen waarom ze steeds zo moet huilen 's nachts.

Ze huilt (omdat ze haar speen kwijt is) dus ik ga naar haar toe en geef de speen. Maar zodra ik de kamer uit loop en de deur dicht doe, begint ze toch te huilen! Vanacht heeft eerst mijn vriend drie kwartier bij haar gezeten tot ze sliep. Maar toen hij weg liep begon het gewoon weer opnieuw. Daarna heb ik er ook nog drie kwartier gezeten. (er staat een stoel in haar kamer waar ik in ga zitten. En toen sliep ze eindelijk.

Herkenbaar? Is het een fase?
Nornaal slaapt ze altijd door en moeten we er soms 1 of 2 keer uit voor de speen.
Verlatingsangst? Tandjes? Maar dan zou ze dat toch overdag ook moeten hebben?
Misschien gewoon geen speen meer geven?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Re: Kon ze maar praten...

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 18:21

Verlatingsangst inderdaad. Begon toen ook hier rond die tijd. Ik wacht altijd tot hij slaapt en ga dan weg.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Re: Kon ze maar praten...

Bericht  Pineco zo 12 mei 2013 - 19:10

De oudste werd hier indertijd ook rond 8 maanden ineens iedere nacht wakker en huilde dan heel veel. Ze kreeg ook tandjes rond die tijd, dus ik wist niet precies waar ik het aan moest wijten, maar vervelend was het wel. Het duurde ook best een tijdje voordat ze weer ging doorslapen, maar het langere tijd huilen heeft ze 'maar' een paar weken gedaan. De jongste slaapt nog steeds niet door, maar had rond 8 maanden ook nachten dat ze meer en langer huilde dan anders. Ik denk dus wel dat het bij de leeftijd hoort, maar echt helpen kan ik je niet, sorry...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Re: Kon ze maar praten...

Bericht  Supertalentje zo 12 mei 2013 - 19:16

Het kan van alles zijn, als je zeker weet dat ze gevoed, met schone luier en niet ziek is (of tanden bjv) dan kun je beter kijken wat je ermee wilt dan wat er nu precies is.

En natuurlijk gaat dit over! smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Re: Kon ze maar praten...

Bericht  SarahKey zo 12 mei 2013 - 19:35

Rond de 8-9 maanden krijgen de meeste baby's wel zo'n fase. Dan beginnen de dromen ook heb ik eens gelezen. S begon ook rond die tijd te 'spoken' 's nachts. Wij mochten wel weggaan, maar dan deed ik het lichtje op mijn nachtkastje uit en dan was het brullen. Op een gegeven moment laten brullen want ik laat echt geen licht aan 's nachts. (hij heeft wel een nachtlampje in het stopcontact in zijn kamer, dus helemaal donker is het er niet) Heel af en toe huilt hij nog steeds als het grote licht uit gaat, maar hij is wel zo stil.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kon ze maar praten... Empty Re: Kon ze maar praten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum