Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 29 aug 2012 - 3:58

Jammer Lenthe!

Ik ben geloof ik iets te aardig tegen een zakenrelatie geweest want ik kreeg vanochtend ineens een uitnodiging voor een dagje weg zondag. Heb al plannen dus dat wordt 'm sowieso niet.. Wel een leuke man hoor maar ik date niet met werkgerelateerde mannen. Die fout heb ik al eerder begaan.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 29 aug 2012 - 5:36

Wáár doen jullie al die mannen op trouwens? Ik heb echt geen idee waar ik uberhaupt moet gaan zoeken.. ik ben er wel echt aantoe maar iedereen zegt dat het vanzelf wel gebeurt. Ik ben er alleen maar van overtuigd dat ik toch niemand vind :-(
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 29 aug 2012 - 5:49

Caro schreef:Wáár doen jullie al die mannen op trouwens? Ik heb echt geen idee waar ik uberhaupt moet gaan zoeken.. ik ben er wel echt aantoe maar iedereen zegt dat het vanzelf wel gebeurt. Ik ben er alleen maar van overtuigd dat ik toch niemand vind :-(

Same here..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 5:56

Feline, wat rot dat je je nu ff zo voelt. Gelukkig word je wel goed opgevangen door vrienden, als ik het zo lees.smile

Pixie, ik geloof er zelf ook nooit zo in dat je 'iemand een kans moet geven'. De klik is er of is er niet; dat merk je echt wel na een eerste date.

Caro, vind het zo rot om te lezen dat denkt niemand meer te vinden. Bovenal geloof ik dat je niet iemand vindt als je 'zoekt'. Ja dat kan wel, maar vaak trek je dan niet de juiste man aan. Net toen ik had besloten dat mannen klootzakken waren (ja, die fase heb ik soms;)), leerde ik iemand kennen in een kroeg. Ik heb hem tot dusver nog maar 1x gezien, maar het klikte heel leuk en inmiddels hebben we al lang contact - het gaat enorm langzaam allemaal, doordat we beiden erg voorzichtig zijn door ons verleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 29 aug 2012 - 6:17

Haha, ik zoek niet.. Ik kom ze gewoon tegen. Laatste date heb ik zelf in de kroeg aangesproken. Of via m'n werk.. Of vrienden van huisgenoten..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 29 aug 2012 - 6:22

Pixie schreef:
Caro schreef:Wáár doen jullie al die mannen op trouwens? Ik heb echt geen idee waar ik uberhaupt moet gaan zoeken.. ik ben er wel echt aantoe maar iedereen zegt dat het vanzelf wel gebeurt. Ik ben er alleen maar van overtuigd dat ik toch niemand vind :-(

Same here..

Nog eentje..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe wo 29 aug 2012 - 6:55

Caro schreef:Wáár doen jullie al die mannen op trouwens? Ik heb echt geen idee waar ik uberhaupt moet gaan zoeken.. ik ben er wel echt aantoe maar iedereen zegt dat het vanzelf wel gebeurt. Ik ben er alleen maar van overtuigd dat ik toch niemand vind :-(
Dat denk ik ook nog steeds! Mijn moeder zei laatst: "Je gaat zo vaak op stap, is er dan nooit iemand die leuk is?" Nee, vaak niet. Ben ook ervan overtuigd dat ik toch niemand vind. Ik weet dat je zo niet moet denken, maar waar moet je nou een leuke vent vinden? Wink
Ik heb dus afgelopen zaterdag iemand ontmoet en gezoend in de kroeg (lekker ordinair, maar ik had er gewoon zin in Wink ) Ik zei dat hij niet meer reageerde... Krijg ik net ineens een whatsapp van hem. Snap er weinig van.
Daarnaast wonen we 1,5 uur van elkaar af, dus ik heb eigenlijk meteen zoiets van "ik weet t niet hoor..." Maar zoals sommigen zeggen, misschien toch maar een kans geven? Ik weet t niet hoor.

Edit: Ik kom trouwens niet in dit topic om alleen mijn eigen zooi te bespreken hoor Wink Ik lees altijd mee met jullie verhalen, maar reageer niet altijd Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 29 aug 2012 - 7:27

Ik ben er 200% van overtuigd dat ik gelukkig ga worden in de liefde.. Daarvoor ben ik leuk genoeg angel Duurt alleen beetje lang haha..

Heb trouwens ook al 2 x gedate met mannen waarmee ik een sollicitatiegesprek had gehad, lekker fout smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 29 aug 2012 - 8:00

Hhaha 2x met een man gedate die je op sollicitaties hebt ontmoet! wel origineel ;-)

Maar nee, serieus: ik werk 40 uur in de week, mijn vriendinnen hebben allemaal kerels die geen vrijgezelle vrienden hebben, op mijn werk heb ik ook niet heel veel geluk, dus waar?? Ik wil ook weer gewoon gelukkig worden en zijn in de liefde. Momenteel gaat dat niet werken... ik word er soms moedeloos van!
En nee, echt op zoek gaan is niet mijn ding. Ik ben niet zo zoekerig aangelegd maar juist daarom wordt het wellicht alleen maar moeilijker. En ik blijf erbij: volgens mij vinden ze mij toch niet leuk.... arghhhh! Sorry: even een moedeloos moment..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly wo 29 aug 2012 - 8:00

Feline, was dat na of voor het sollicitatie gesprek? Was je aangenomen of afgewezen?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 29 aug 2012 - 8:38

Kan ik me voorstellen Caro.. Vooral nu je even een paar sterke armen nodig om je vast te houden.. Maar ik red 't ook al 6,5 jaar alleen! Hou hoop Wink

Ene 'baas' ben ik inderdaad aangenomen, was daarna ook niet heel handig.

Andere was ik ook aangenomen maar kreeg toen andere baan aangeboden en daarvoor gekozen. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en kreeg ik gister berichtje wanneer ik met 'm wil lunchen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe wo 29 aug 2012 - 9:20

Feline schreef:
Heb trouwens ook al 2 x gedate met mannen waarmee ik een sollicitatiegesprek had gehad, lekker fout smile

Hahaha geniaal Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 29 aug 2012 - 20:00

Ja precies Feline. Maar opeens komt daar een onverwachte wending want ik zag vanmorgen via FB dat ik een bericht had van die sportinstructeur waarin hij me condoleerde, vroeg hoe het ging en dat hij binnenkort weer wat wilde drinken. Kan natuurlijk altijd vriendschappelijk bedoelt zijn, maar van de andere kant: iemand waarmee je zo'n nacht heb gehad wéét je dat die spanning er gewoon heerst. Of je er nu iets mee doet of niet.. die spanning die is er gewoon..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 29 aug 2012 - 21:15

Leuk Caro, doen! Onbevangen erin gaan en dan zie je wel waar het toe leidt. Waarschijnlijk in ieder geval een leuke nacht. Wink

Feline, het is echt mooi hoe jij in de liefde gelooft. Je hebt dit ook vaak tegen mij gezegd. En het klopt wat je zegt. Jij, en ook de anderen hier, gaan heel gelukkig worden in de liefde. En tot die tijd zal het soms met vallen en opstaan zijn, maar blijf er vooral van genieten. Aandacht genoeg voor jou. smile En dan ineens is het er en weet je dat het goed is. En dan is het heel zonde dat je zoveel negatieve energie hebt besteedt aan de angst om alleen te blijven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 29 aug 2012 - 21:18

Feline schreef:Ik ben er 200% van overtuigd dat ik gelukkig ga worden in de liefde.. Daarvoor ben ik leuk genoeg Date-topic 2 - Pagina 38 2474380249 Duurt alleen beetje lang haha..

Heb trouwens ook al 2 x gedate met mannen waarmee ik een sollicitatiegesprek had gehad, lekker fout Date-topic 2 - Pagina 38 561177

Ik denk dat we allemaal leuk genoeg zijn om gelukkig te worden in de liefde Date-topic 2 - Pagina 38 561177. Jouw voordeel is natuurlijk wel dat je heel goed kan flirten! Ik ben daar zo slecht in..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 29 aug 2012 - 21:26

Shit Lady, heb even tranen in m'n ogen.. Wat lief gezegd. Heb even een slechte ochtend.. Een extreme 'ik-mis-hem' aanval zo vlak voor het weekend. Ben blij als hij een beetje uit m'n systeem is. Word gek van de onrust die ik voel. Het idee dat ik alles uit het leven wil halen en het me niet lukt, frustraties..

Chance, ik ben goed in flirten met mannen van wie ik niets wil. Lekker veilig. Maar ik leer het steeds beter. Hij heeft wel m'n ogen geopend wat betreft het 'way out of my league' gedoe. Echt nooit gedacht dat hij op mij zou vallen. Durf nu iets meer met knappe mannen te flirten zonder te denken dat ie me uitlacht. smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 1:45

Chance schreef:Geen idee, hij is volgens mij halsoverkop vertrokken ofzo, want hij heeft sinds dat berichtje wat hij op de WA stuurde niet meer op zijn WA gekeken.
Zit ik met allemaal eten wat ik alleen nooit opkan. Ik voel me eventjes heel zielig. Cry

He Chance, hoe zit het met je date, heb je nog iets van hem gehoord hierna?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 2:18

Carrie schreef:
Chance schreef:Geen idee, hij is volgens mij halsoverkop vertrokken ofzo, want hij heeft sinds dat berichtje wat hij op de WA stuurde niet meer op zijn WA gekeken.
Zit ik met allemaal eten wat ik alleen nooit opkan. Ik voel me eventjes heel zielig. Cry

He Chance, hoe zit het met je date, heb je nog iets van hem gehoord hierna?

Nee, ik ben er nu ook heel erg klaar mee. Als hij een beetje fatsoen had gehad dan had hij vrijdag nog wat gestuurd.
Er lag nog wel post voor hem hier, maar vandaag kwam zijn moeder dat halen. (Date-topic 2 - Pagina 38 878948377, hij zal wel niet meer langs durven komen denk ik). Deze week ook nog wel een beetje verdrietig om geweest, maar ik ga hem vergeten. Hij vindt mij overduidelijk niet leuk en ik wil niet nog meer gekwetst worden dan ik nu al ben. En dan was er nog niet eens wat gebeurd ook.

Niet quoten..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 30 aug 2012 - 7:33

Chance, ik vind het echt een hele vage actie. En best wel onbeschoft, vooral omdat jij al dat lekkere eten al in huis had gehaald. Afzeggen kan natuurlijk altijd gebeuren maar dan vind ik 't wel een beetje je plicht om 't netjes nog even te laten weten waarom.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 19:46

Ja vind ik ook hoor. Maar misschien had ik al kunnen weten wat voor type hij was aan de manier waarop hij over zijn ex praatte.

En nu wil één van die jongens die in hetzelfde gebouw werkt een film met me kijken. Ik heb daar eigenlijk echt geen zin in, maar ik kan met goed fatsoen geen nee zeggen. Gelukkig is hij heel verlegen en zal hij nooit iets proberen.
Wat willen die ICT-ers toch van me Date-topic 2 - Pagina 38 878948377
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel do 30 aug 2012 - 20:32

Je bent in ieder geval populair:)
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 20:46

Ja bij mannen waar ik dus niet van wil. Joepie.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 21:02

Wat jammer Chance en zeker niet netjes van hem! En erg laf ook dat hij zijn moeder heeft gevraagd zijn spullen op te halen. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 30 aug 2012 - 21:56

Feline schreef:Shit Lady, heb even tranen in m'n ogen.. Wat lief gezegd. Heb even een slechte ochtend.. Een extreme 'ik-mis-hem' aanval zo vlak voor het weekend. Ben blij als hij een beetje uit m'n systeem is. Word gek van de onrust die ik voel. Het idee dat ik alles uit het leven wil halen en het me niet lukt, frustraties..

Chance, ik ben goed in flirten met mannen van wie ik niets wil. Lekker veilig. Maar ik leer het steeds beter. Hij heeft wel m'n ogen geopend wat betreft het 'way out of my league' gedoe. Echt nooit gedacht dat hij op mij zou vallen. Durf nu iets meer met knappe mannen te flirten zonder te denken dat ie me uitlacht. Date-topic 2 - Pagina 38 561177

Ik lees dit nu pas. Hoop dat jij je inmiddels wat beter voelt. Ik kan wel blijven zeggen dat je echt een mooie vrouw bent én ook nog een prachtige en vrolijke uitstraling hebt, maar je moet het zelf geloven. Er zullen genoeg mannen zijn die denken dat jij 'way out of hun league' bent.

Ik wil niet continu aan mezelf refereren en in dit topic laten weten hoe gelukkig ik wel niet ben, maar jij weet nog goed hoe ongelofelijk klote ik me voelde in december/januari, toen ik het contact met J. helemaal verbroken. Totaal vanuit het niets kwam daar het contact met R., eerst heel vriendschappelijk en ineens was het boem: Tot over mijn oren verliefd en nu al bijna een half jaar samen. Het kan dus echt zo snel gaan.

Wist je trouwens (nee dat wist je niet haha) dat J. met uit FB heeft gegooid?! Stiekem vind ik dat echt zó dom!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 30 aug 2012 - 23:21

Walgelijk verliefd kind dat je bent Lady Wink

Wat stom dat hij je heeft verwijderd! Kon z'n verlies niet aan Wink

Vandaag is weer een goede dag! Vanochtend in de lift met een collega, zegt ie ineens met een enorme grijns: dus, je hebt een vriendje?! Dus ik reageer verbaasd maar denk ondertussen: shit, ze hebben t geflirt door met die ene 'collega'.. Noemt ie een hele andere naam haha.. (die van een andere jongen die hier op uitzendbasis werkt) Wel grappig misverstand smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum