Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 26 aug 2012 - 2:45

...


Laatst aangepast door Feline op di 28 aug 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 26 aug 2012 - 2:51

Jeetje Feline, dat is balen! Zei ie verder nog wat daarna dan?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 26 aug 2012 - 2:52

Nee, maar ik heb ook even niet gereageerd.. Weet ook even niet wat ik moet zeggen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel zo 26 aug 2012 - 3:05

pff sterkte. Lekker dubbel. Hij heeft al bindingsangst dus? En na je cadeau ben je ineens toch weer te gek? Lastig hoor.. sterkte.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 26 aug 2012 - 3:54

Nou, mijn date was wel gezellig!
In het begin was het wel een beetje ongemakkelijk, hij was volgens mij ook erg zenuwachtig!
We hebben leuk zitten kletsen, er vielen gelukkig geen ongemakkelijke stiltes.
Nog een keer met hem afspreken lijkt me wel gezellig, maar meer ook eigenlijk niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly zo 26 aug 2012 - 4:20

Kowalski, met wie ga je op date?

Feline, baaaaalen man!! Daar heb je dus niks aan... Ach, in ieder geval weet je dat jij je best hebt gedaan en dat het gewaardeerd wordt, maar ik zou ook verder niks meer te zeggen hebben...

Pixie, leuk! Waarom denk je dat het verder niks wordt? Viel hij toch een beetje tegen in het echt?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 26 aug 2012 - 4:38

Ik heb de aanloop van jou en deze man niet meegekregen Feline, maar ik heb gewoon sowieso een bloedhekel aan mensen die het hebben over bindingsangst. Dat is een zelfverzonnen iets ooit en mensen gebruiken het als excuus. Zeg dan gewoon: ik wil geen relatie. Oid. Ik vind hem bij deze een sukkel Feline!

Pixie: toch wel fijn geweest deze date?

Ik had jullie toch verteld over die collega waarvan ik vermoed dat hij me leuk vindt? En ik wist niet hoe ik hem moest afpoeieren? Nou... Toen mijn vader overleed heb ik wat collegas de rouwbrief digitaal doorgestuurd, waaronder hij. Nu kreeg ik dus twee dagen voor de begrafenis een gigantische bos bloemen afgeleverd (bij mijn ouders!!) van hem met de volgen tekst: hè Caroline, kanjer.. Helaas kan ik er morgen niet bij zijn omdat ik naar Thailand moet voor werk, maar heel veel sterkte en als ik terugbel gaan we snel een kop koffie drinken. Liefs (naam).

Naaa het idee is natuurlijk heel lief, maar ik vind het echt way en way too much. Bovendien: ik wíl geen kop koffie met hem drinken. Maar ja: punt is natuurlijk... Het is en blijft een collega.. Het is een klein bedrijf en ik wil niemand kwetsen. Maar hij blijft maar mailen ook...

Waarom kan ik geen leuk iemand achter me aan hebben?? *zucht*. Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 26 aug 2012 - 5:10

Ja, we hebben het heel leuk gehad samen. Soms te leuk voor mijn gevoel. En hebben net besloten het hierbij te laten. Komt even hard aan, doet even veel pijn maar uiteindelijk ga ik hier wel gelukkiger van worden.

Caro, wel onwijs lief van je collega zeg. Ga gewoon keertje koffie met 'm drinken en probeer aan te geven dat 't daarbij blijft voor jou. Heb ik ook gedaan bij een oudcollega en dat was voor beide fijn. Hoe is 't verder met je?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 26 aug 2012 - 5:53

Ahhh dat vind ik sneu voor je Feline!! Het is zeker hard...gaat het?

En neeeheeee hahaha! Ik probeer het me in te denken maar ik kan echt niks met hem gaan drinken want ik erger me ook aan zijn lach en wil echt niet met hem alleen zijn bedenk ik me nu. Gemeen hè? Wink. Nee, alles in me schreeuwt dat ik hem echt niet leuk kan gaan vinden. En ja, het was heel lief van hem maar ik krijg er de kriebels van...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Pompoen zo 26 aug 2012 - 5:58

Caro, kun je niet koffie met 'm gaan drinken en dan nog een paar collega's meetronen? Lijkt me lastig hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 6:14

Caro schreef:Ahhh dat vind ik sneu voor je Feline!! Het is zeker hard...gaat het?

En neeeheeee hahaha! Ik probeer het me in te denken maar ik kan echt niks met hem gaan drinken want ik erger me ook aan zijn lach en wil echt niet met hem alleen zijn bedenk ik me nu. Gemeen hè? Wink. Nee, alles in me schreeuwt dat ik hem echt niet leuk kan gaan vinden. En ja, het was heel lief van hem maar ik krijg er de kriebels van...

Ik zei je het je al eerder, je moet gewoon duidelijk zijn, hoe spannend dat ook is smile Ik zou ook geen kop koffie met hem gaan drinken. Ik zou hem gewoon mailen met bedankt voor de bloemen, maar dat je er verder geen behoefte aan hebt een kop koffie met hem te gaan drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 26 aug 2012 - 6:42

Ben 't ook wel met Carrie eens eigenlijk als ik dat zo nu lees. Ook eerlijke tegenover hem smile



Laatst aangepast door Feline op di 28 aug 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 26 aug 2012 - 6:46

Carrie schreef:
Caro schreef:Ahhh dat vind ik sneu voor je Feline!! Het is zeker hard...gaat het?

En neeeheeee hahaha! Ik probeer het me in te denken maar ik kan echt niks met hem gaan drinken want ik erger me ook aan zijn lach en wil echt niet met hem alleen zijn bedenk ik me nu. Gemeen hè? Wink. Nee, alles in me schreeuwt dat ik hem echt niet leuk kan gaan vinden. En ja, het was heel lief van hem maar ik krijg er de kriebels van...

Ik zei je het je al eerder, je moet gewoon duidelijk zijn, hoe spannend dat ook is smile Ik zou ook geen kop koffie met hem gaan drinken. Ik zou hem gewoon mailen met bedankt voor de bloemen, maar dat je er verder geen behoefte aan hebt een kop koffie met hem te gaan drinken.

Jaaaa ik weet het, jij bent te wijs Carrie! Ik moet ook duidelijk zijn..ik zal je vast tegen die tijd nog wel vragen hoe ik het moet verwoorden haha!

Ahhh arme Feline! Jank idd maar even goed, en neem je tijd het af te sluiten...enne: mannen zijn stom!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 26 aug 2012 - 7:02

...


Laatst aangepast door Feline op di 28 aug 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 26 aug 2012 - 7:34

De date was op zich wel leuk, maar ik voelde geen mega-klik.
In eerste instantie dacht ik, ik geef hem nog een kans, na 1 date kun je moeilijk beoordelen of het iets kan worden of niet.
Maar nu stuurde hij een berichtje of ik het voor herhaling vatbaar vond en ik weet nu niet goed wat ik terug moet sturen.
Ik voel er niets bij, geen kriebels, niets. Ik krijg geen glimlach op m'n gezicht als ik zie dat hij een berichtje heeft gestuurd, ik word niet enorm enthousiast bij de gedachte aan een vervolgdate. Ik weet het dus niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 26 aug 2012 - 8:09

Feline, wat kut zeg!! Hopelijk voel je je gauw wat minder klote en heb je steun aan je vrienden (maar volgens mij komt dat wel goed!). Sterkte meid!

Pixie, goed dat je in elk geval bent gegaan en toch wel een gezellige middag hebt gehad. Als je echt geen zin hebt in een vervolgdate, zou ik dat gewoon zeggen, maar anders kun je hem misschien nog het voordeel van de twijfel geven. Gewoon ff goed nadenken waar jij je het prettigst bij voelt!

Kowalski: leuk!! Ben benieuwd naar hoe en wat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 26 aug 2012 - 8:10

Caro: wow, zou mij ook way to much zijn. En ik zou bedanken voor de bloemen, en ook voor het aanbod van de koffie. Nu nog even bedenken hoe je dat aardig gaat doen.

Feline: Had het al gezegd, maar wat kut zeg.. Zucht! Geniet in ieder geval van de film en het huilen. Kan heerlijk opluchten.

Pixie: Hmm lastig. Ik had dat dus ook met mijn vorige date. En eigenlijk ben ik wel op 2de date gegaan op aandringen van anderen ('geef die jongen een kans, wie weet komt het nog'). Hoe dichterbij het kwam, hoe beroerder ik werd, want ik wist voor 1000% zeker dat ik hem nooit leuk kon gaan vinden. Ik had ook echt niet met hem op 2de date moeten gaan. (Dan had ik ook niet geweten wat voor ongelofelijke engerd hij eigenlijk was).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 27 aug 2012 - 3:14

Feline schreef:Nee, mannen zijn niet stom.. Hij is jong, wil zich niet binden. Hij heeft 't alleen niet zo handig aangepakt door zo lief voor me te zijn. Maar m'n huisgenoot (die een avond met ons mee op stap is geweest) zei al dat ze het ook wel sneu voor hem vindt. Omdat dit ongetwijfeld vaker gebeurd bij hem. Hij is één en al charme en verlegen tegelijk. Gouden combinatie. Iedereen die 'm gezien heeft viel als een blok voor 'm.. Zelfs m'n werkgever kwam naar me toe om te zeggen dat ik zo'n leuke man bij me had (op een evenement). En hij moet telkens maar weer iemand op een nette manier afwijzen..

Bovendien komt een vriend van me morgen na z'n werk naar mijn stad toe om me knuffels te geven en gaat er woensdag een andere vriend voor me koken om me te troosten. Dus nee, mannen zijn niet stom.. integendeel Date-topic 2 - Pagina 37 561177

Ja hoela: sorry, maar ik vind je nu veeeel te lief voor hem! Hij is niet zielig omdat hij vrouwen moet afwijzen :-). Dan moet hij niet met ze in zee gaan als hij toch weet dat hij geen relatie met hen wil! Nee lieverd, nu geef je hem teveel credits :-).

Geniet van de knuffels!

@Chance: ik heb hem aardig bedankt via FB: heel kort berichtje: Hee (naam), bedankt voor de bloemen. Uiteraard niet nodig maar wordt wel gewaardeerd. Veel plezier in Thailand.

Pixie: ik zou hem wellicht nog wel één date geven.. en dan een beslissing maken. Dan kun je het nog altijd zien.. sommige dingen moeten groeien en als het gewoon gezellig was dan heb je toch een leuke avond/ dag op dat moment? Meer moet je er dan niet van maken en dan zie je wel!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle ma 27 aug 2012 - 4:07

Dat is een net berichtje, Caro!
Slim dat je niets over de koffie hebt gezegd Wink.

Ik heb toch aan mijn date laten weten dat ik het hierbij wil laten.
Thuis zat ik nog eens terug te denken en ik kon meer dingen bedenken die ik niet leuk aan hem vond dan dingen die ik wel leuk aan hem vond.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe ma 27 aug 2012 - 7:56

@ Caro, vervelend is dat he, om iemand eigenlijk af te wijzen? Wel netjes opgelost! Misschien kun je, als hij er vaker over begint, zeggen dat je alleen professioneel om wil gaan met je collega's en dat je het niet ziet zitten dat er meer gebeurt.
@ Pixie, jammer dat je niet heel enthousiast bent over de date. Misschien dat je het nog een kans moet geven, maar als je nu al denkt dat het toch echt niks gaat worden, weet je denk ik zelf wel dat een tweede date niet veel zin heeft.
@ Feline, balen dat het niks geworden is! Ik denk dat het niet altijd echt met bindingsangst te maken heeft, maar meer met het feit dat hij je wel leuk vindt (anders zou hij echt niet zo lief doen), maar misschien niet verliefd is?


Ik heb zaterdag een leuke jongen leren kennen in een kroeg. We hebben gezoend en ik kreeg 's nachts meteen berichten oa dat hij me heel leuk vond en me wel vaker wilde zien. Ik heb daar eind gistermiddag op gereageerd dat ik het ook leuk vond, wat vragen gesteld en dat ik hem ook wel vaker wilde zien. Hij gaf antwoorden en vroeg hoe mijn dag was. Daarop heb ik gereageerd, met niet directe vragen, maar wel antwoordmogelijkheden voor hem Wink Sinds die tijd heeft hij niet meer gereageerd. Nu vraag ik me af wat ik moet doen. Ik vond het echt wel een leuke jongen en wil hem wel eens wat vaker zien.. Hij zei eerst dat hij mij ook wel vaker wilde zien, maar hij had wel wat gedronken toen hij dat stuurde (kon ik ook wel aan de berichten zien Wink ) Ik wil hem vandaag nog wel een berichtje sturen (nog 1 poging, anders jammer dan), maar ik weet niet wat. Wat zou ik kunnen sturen?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski ma 27 aug 2012 - 9:55

Haha dat was even een schreeuw van stress ofzo Date-topic 2 - Pagina 37 394967

Het is nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk gaan we morgenavond even wat drinken. Ik 'ken' hem via een datingsite, vind het nog steeds een hele vreemde manier, maar hoor zoveel goede verhalen erover dat ik het toch eens wil proberen. Ik heb hem dus nog nooit gezien, gewoon foto's en wat korte mailtjes. Ik dacht, ik kan ervoor kiezen om nog lang op en neer te mailen om hem wat beter te leren kennen, maar ik kan ook gewoon wat afspreken, dan weet ik het meteen! Of ja, dan is het in ieder geval een stuk duidelijker of er een klik is, of niet, of zou kunnen komen. Dan weet ik een stuk meer denk ik. Dus maar de stoute schoenen aangetrokken en een soort van afgesproken. Ik heb hem alleen gezegd dat ik nog niet weet of ik het wel durf, haha! Hoezo eerlijk Date-topic 2 - Pagina 37 1270000679

Ik vind het natuurlijk doodeng, maar aan de andere kant, waarom niet joh!? Wie weet is het wel gewoon gezellig, nou dan is dat goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben door omstandigheden (te) lang uit het mannen-circuit geweest, dus het is wel goed om 'gewoon' een keer te daten. En misschien is het wel meer dan leuk, dat kan ook. En misschien is het vreselijk, maar dan weet ik het ook en dan heb ik weer een leuk verhaal voor vriendinnen Date-topic 2 - Pagina 37 394967

En het is echt een kromme gedachte hoor, maar dan denk ik, er zal vast van alles mis zijn met hem, want hij zit niet voor niks op een datingsite! En dan krijg ik dus altijd de reactie, jij zit er toch ook op? En dan zeg ik dat dat klopt, maar dat er met mij ook van alles mis is!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare ma 27 aug 2012 - 22:46

Hey, ff een update over mij en mijn wordfeuddate:lol: We hebben vrijdag onze 2e date, we gaan naar Nijmegen, wat eten en drinken, gewoon gezellig, hoop ik! Maar dat komt wel goed, we hebben er beiden heel veel zin inDate-topic 2 - Pagina 37 281626781 De whatsappjes en belgesprekken liegen er niet om, haha!

Pixie, jammer dat het niet meer was dan gezellig, maar je hebt in ieder geval een leuke middag gehad, toch!

Kowalski, wat spannend he, haha! Ik vond het ook dood en doodeng om te daten met iemand die je niet kent irl, maar na een paar minuten was het gekke eraf en kletsen we honderduit, dus er is hoop voor je, haha!!

Lenthe, o dat is irritant he, als je ff niks hoort, ik zou inderdaad nog een keer wat sturen en anders jammer dan, zijn gebrek moet je maar denken!

Feline, wat balen zeg!

Caro, haha wel romantisch zeg, zo'n bos bloemen, haha! Wel stoer van hem toch!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 28 aug 2012 - 1:16

Yare, wat leuk!

Lenthe, heb je al iets gestuurd?

Kowalski, spannend! Vast niets mis met hem, net zo min als aan jou!



Laatst aangepast door Feline op di 28 aug 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bolleke di 28 aug 2012 - 1:29

Mijn date was hartstikke leuk! Hij pas echt goed bij mij denk ik. Hebben alleen geen tijd om elkaar te zien tot volgende week zaterdag, dan is verjaardag van die gemeenschappelijike vriendin, en ' s avonds gaan we stappen. Maar omdat dat zo lang duurt komt hij misschien zondag nog even langs haha..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe di 28 aug 2012 - 6:08

Kowalski, spannend!! Laat je weten hoe het was?
Yare, leuk dat het een tweede date wordt! Zo te horen zijn jullie allebei wel heel enthousiast, dus dat moet wel goedkomen!
Feline, hij stuurt wel een beetje dubbele reacties. Daar kun je toch niks mee? Echt jammer dat het niks tussen jullie wordt Sad
Bolleke, leuk dat je er een goed gevoel bij hebt en al eerder wil afspreken!

Ik heb vanmiddag nog een bericht gestuurd met een foto van hem en een vriend van hem die afgelopen zaterdag was gemaakt (als in "die kwam ik nog tegen"), maar heb maar een heel kort nietszeggend berichtje terug gekregen. Jammer :nopompom:
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum