Date-topic 2
+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Date-topic 2
Maura schreef:Het staat op de planning om elkaar te ontmoeten, toch? Want dat is nog niet gebeurd?
Geen idee joh, dat is nog niet gevallen haha
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Rumble schreef:nijntje4 schreef:Ik kan zijn humor nog niet echt peilen... soms lastig in een chat, dus durf nog niet mijn sarcasmemodus aan te zetten :p
Sorry dat ik me er even mee bemoei en zo binnen kom zeilen maar ik zou wél gewoon jouw humor er in gooien, ook al is dat sarcastisch. Zo weet je ook gelijk of jullie qua humor op 1 lijn liggen, dat is voor mij toch wel essentieel in een relatie.
Klopt, maar moment was er nog ff niet naar
nijntje4- Prater
Rumble schreef:Maura schreef:Rumble schreef:Maura schreef:nijntje4 schreef:Heb ik gedaan en hij zei ja, maar ik weet zelf niet zo goed hoe haha
Door jezelf te zijn?
Als mensen ietwat down zijn, dan vrolijk ik ze altijd op met mijn eigen domme verhalen. Niet door te zeggen:"Wees niet zo down", maar meer "Wees blij dat je mij niet bent". Werkt meestal.
Haha, is t zo ernstig?
Whahaha, misschien wel.
Heb jij stiekem allemaal muggen gegeten en daar allemaal olifanten van gemaakt?
Nee, ook dat heb ik niet gedaan.
Ik ben een tijd verliefd geweest op een vriend die het altijd maar kut, kloten en beroerd heeft. Humor werkt dan het beste. Want tegen elkaar aanklagen dat onze levens zo beroerd zijn, dat helpt niets.
Gast- Gast
nijntje4 schreef:Rumble schreef:nijntje4 schreef:Ik kan zijn humor nog niet echt peilen... soms lastig in een chat, dus durf nog niet mijn sarcasmemodus aan te zetten :p
Sorry dat ik me er even mee bemoei en zo binnen kom zeilen maar ik zou wél gewoon jouw humor er in gooien, ook al is dat sarcastisch. Zo weet je ook gelijk of jullie qua humor op 1 lijn liggen, dat is voor mij toch wel essentieel in een relatie.
Klopt, maar moment was er nog ff niet naar
Ok, gauw maar een moment vinden dan..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Maura schreef:Rumble schreef:Maura schreef:Rumble schreef:Maura schreef:nijntje4 schreef:Heb ik gedaan en hij zei ja, maar ik weet zelf niet zo goed hoe haha
Door jezelf te zijn?
Als mensen ietwat down zijn, dan vrolijk ik ze altijd op met mijn eigen domme verhalen. Niet door te zeggen:"Wees niet zo down", maar meer "Wees blij dat je mij niet bent". Werkt meestal.
Haha, is t zo ernstig?
Whahaha, misschien wel.
Heb jij stiekem allemaal muggen gegeten en daar allemaal olifanten van gemaakt?
Nee, ook dat heb ik niet gedaan.
Ik ben een tijd verliefd geweest op een vriend die het altijd maar kut, kloten en beroerd heeft. Humor werkt dan het beste. Want tegen elkaar aanklagen dat onze levens zo beroerd zijn, dat helpt niets.
Haha nee muts, ik doel op hetgeen dat je zegt over dat hij maar blij moet zijn dat hij jou niet is omdat het volgens jou allemaal zo erg gesteld is met je...Dat bedoel ik met muggen en olifantjes... Hmmm...of is het voor mij nu ook al weer veel te laat geworden...
Ik snap dat je met humor heel ver komt hoor. Heeft mij erg ver gebracht in het leven, alle moeilijke situaties heb ik overleefd door humor. En nog steeds
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nou ik heb nog geen idee nu, leuk om hem langer te spreken maar meer over hem gepraat dan over mij. Geeft verder niet maar hij vraagt niet zoveel terug :p Het blijft leuk
nijntje4- Prater
Mag ik me hier ook komen melden.
Nijntje hoe is het gesprek nog verder verlopen ? Wel een stoere actie van je
Ik heb 17 aug een date gepland met iemand die ik heb leren kennen via Paiq. Ik had me maar eens aangemeld maar vond het helemaal niks voor mij. Maar in die 24 uur dat ik aangemeld stond had ik meteen een leuk gesprek te pakken en met deze jongen is nu dagelijks contact. Hij staat inmiddels op facebook en sinds vandaag whatsappen.
De gesprekken die we voeren klikken enorm goed dus ik hoop dat het in real life ook klikt ! Ik ben er best wel bang voor op de een of andere manier. Maar dit is ook nieuw voor me dus.
We hebben in ieder geval beide veel zin in 17 aug !
Nijntje hoe is het gesprek nog verder verlopen ? Wel een stoere actie van je
Ik heb 17 aug een date gepland met iemand die ik heb leren kennen via Paiq. Ik had me maar eens aangemeld maar vond het helemaal niks voor mij. Maar in die 24 uur dat ik aangemeld stond had ik meteen een leuk gesprek te pakken en met deze jongen is nu dagelijks contact. Hij staat inmiddels op facebook en sinds vandaag whatsappen.
De gesprekken die we voeren klikken enorm goed dus ik hoop dat het in real life ook klikt ! Ik ben er best wel bang voor op de een of andere manier. Maar dit is ook nieuw voor me dus.
We hebben in ieder geval beide veel zin in 17 aug !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal dat klinkt goed! Blijft spannend want de echte klik weet je toch pas in het echt
Ja dat gesprek op fb eindigde dus na mijn laatste post hier gisteren. Het blijft allemaal een beetje oppervlakkig, geen idee hoe ik het aan moet pakken, het is niet zo'n chatter geloof ik...
Ja dat gesprek op fb eindigde dus na mijn laatste post hier gisteren. Het blijft allemaal een beetje oppervlakkig, geen idee hoe ik het aan moet pakken, het is niet zo'n chatter geloof ik...
nijntje4- Prater
Trek de stoute schoenen aan en vraag of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken
Stuiterbal: Leuk, en spannend! Wonen jullie wel een beetje dicht bij elkaar in de buurt? En wat gaan jullie doen?
Stuiterbal: Leuk, en spannend! Wonen jullie wel een beetje dicht bij elkaar in de buurt? En wat gaan jullie doen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance, is het voor jou geen pannenkoekenavond vandaag?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat een leuke verhalen weer. Vooral Yare: dat klinkt gewoon té leuk. En ik zou het zeker niet voor de afstand al direct gaan afkappen, je weet nooit hoe de toekomst gaat.. Gewoon proberen dus.
Chance: ja is het pannenkoekendag vandaag??
Hier natuurlijk niks nieuws.. ik sta droog maar heb ook echt even geen zin om me erin te storten. Niet nu mijn vader binnenkort sterft en ik die verdomde scheiding nog moet afronden. Maar waar ik wél zin in zou hebben: is gewoon een fling. Gewoon een kerel waarmee ik lekkere sex kan hebben, die vrolijk is en die me verder gewoon lekker even afleidt maar niks serieus.. *zucht*. Keep on dreaming :-)
Chance: ja is het pannenkoekendag vandaag??
Hier natuurlijk niks nieuws.. ik sta droog maar heb ook echt even geen zin om me erin te storten. Niet nu mijn vader binnenkort sterft en ik die verdomde scheiding nog moet afronden. Maar waar ik wél zin in zou hebben: is gewoon een fling. Gewoon een kerel waarmee ik lekkere sex kan hebben, die vrolijk is en die me verder gewoon lekker even afleidt maar niks serieus.. *zucht*. Keep on dreaming :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro, jij zal ook wel door een emotionele rollercoaster gaan nu. Sterkte met het afscheid nemen van je vader (ik heb gewoon moeite met dit typen omdat ik 't echt ontzettend oneerlijk vind)
Snap dat je behoefte hebt aan luchtige oppervlakkige afleiding. Die moet vast wel ergens te vinden zijn aangezien veel mannen er ook zo over denken.
Snap dat je behoefte hebt aan luchtige oppervlakkige afleiding. Die moet vast wel ergens te vinden zijn aangezien veel mannen er ook zo over denken.
Feline- Kletskop
Donderdag is pannenkoeken dag .
Vanavond heb ik alleen een date met Batman .
Caro:
Vanavond heb ik alleen een date met Batman .
Caro:
Blond- Lady Post-a-lot
Jullie zijn lief :-). En Feline.. ik weet het soms zelf niet eens hoe ik me moet voelen oid, omdat het ook erg oneerlijk is. Maar je doet er niks aan.
Chance: donderdag dus :-). Vind je het spannend?
En ja, denken jullie dat die kerels te vinden zijn? Doe mij er dan wel eentje die er ook leuk uitziet en gewoon gezellig is! Die sportinstructeur van laatst was echt een goede hiervoor.. maar die mag eerst uitzoeken wat hij wil met die soort-van vriendin. Hij zit nu overigens 3 weken op Curaçao maar ik wil natuurlijk niet dat de sfeer straks raar wordt tussen ons, dus wat zeggen jullie: gewoon normaal een FB berichtje via de chat sturen of wachten op een woord van hem? Hoe doen jullie dat met one night stands?
Chance: donderdag dus :-). Vind je het spannend?
En ja, denken jullie dat die kerels te vinden zijn? Doe mij er dan wel eentje die er ook leuk uitziet en gewoon gezellig is! Die sportinstructeur van laatst was echt een goede hiervoor.. maar die mag eerst uitzoeken wat hij wil met die soort-van vriendin. Hij zit nu overigens 3 weken op Curaçao maar ik wil natuurlijk niet dat de sfeer straks raar wordt tussen ons, dus wat zeggen jullie: gewoon normaal een FB berichtje via de chat sturen of wachten op een woord van hem? Hoe doen jullie dat met one night stands?
Caro- Ratel
Caro ik wil je heel veel sterkte wensen...
En soms lijkt het net of mannen alleen maar dát willen, maar als je het dan zelf wil dan zijn ze lastig te vinden
En soms lijkt het net of mannen alleen maar dát willen, maar als je het dan zelf wil dan zijn ze lastig te vinden
nijntje4- Prater
Maar het woord one-night-stand zegt 't toch eigenlijk al? Daarna geen contact meer. En als je dan wel contact blijft houden kun je 'scharrels' worden. En laatst is mij de definitie 'scharrel' uitgelegd door een vriendin omdat ik 't eigenlijk ook niet wist. Volgens haar heb je dan niet veel contact maar zoek je soms even simpel contact (na het stappen bijvoorbeeld) puur en alleen voor de seks. En ga je dus niet daten (als in naar de film, uit eten, etc)
Dus ik zou 'm lekker met rust laten in Curaçao en daarna kijken of hij je nog een keer benadert voor seks
Dus ik zou 'm lekker met rust laten in Curaçao en daarna kijken of hij je nog een keer benadert voor seks
Feline- Kletskop
Caro: Ik zou hem ook eventjes met rust laten op Curaçao. En daarna kan je altijd kijken of er meer gezellige avondjes komen. Ik las ook in het 'Ik wil-topic' dat je 'iemand' wel interessant vond. Is dat weer een andere man?
Oh en echt 'spannend' vind ik het niet. Wel heel leuk om hem weer te zien. Nog wel wat contact via de WA gehad en hij is gewoon zo grappig. Eventjes peilen of hij donderdag al eerder naar mijn kantoor komt om te borrelen, of dat we gewoon meeten bij het restaurant.
Feline: Ik heb je update dit weekend gemist. Maar hoe staat het met jou en je Armani model ?
Oh en echt 'spannend' vind ik het niet. Wel heel leuk om hem weer te zien. Nog wel wat contact via de WA gehad en hij is gewoon zo grappig. Eventjes peilen of hij donderdag al eerder naar mijn kantoor komt om te borrelen, of dat we gewoon meeten bij het restaurant.
Feline: Ik heb je update dit weekend gemist. Maar hoe staat het met jou en je Armani model ?
Blond- Lady Post-a-lot
Ben benieuwd naar je verhalen donderdag Chance Ik app je wel even over mijn weekend en mijn armani-man (ik stuur je een foto, dan snap je me )
Feline- Kletskop
Hmmm lastig dit. We benoemden het toen wel one nicht stand, maar we zien elkaar natuurlijk wel op de sportschool en toen hij wegging zeiden we wel dat we niet wisten of we dát nog een keer moesten doen (ivm halve vriendin aan zijn kant) maar wel nog een keer gewoon iets drinken. Ingewikkeld hè? Het is gewoon een leuke kerel, maar meer zou ik toch niet willen. Scharrel zou hij prima van mij mogen worden .
Chanel: nee, dat is weer iemand anders . Nog ingewikkelder maar in principe een no-go. Wil alleen nu wel eens weten of hij iets voor me voelt of niet.
Wel leuk dat WA contact toch? Ben je echt verliefd?
Feline: ik vind Armani man wel heeeeel spannend klinken haha!
Chanel: nee, dat is weer iemand anders . Nog ingewikkelder maar in principe een no-go. Wil alleen nu wel eens weten of hij iets voor me voelt of niet.
Wel leuk dat WA contact toch? Ben je echt verliefd?
Feline: ik vind Armani man wel heeeeel spannend klinken haha!
Caro- Ratel
Ohhh en ik heb de sportman met rust gelaten hoor! Alleen 1x een 'like' uitgedeeld .
Nijntje: ik wil hem ook gewoon tegen komen en niet gaan zoeken .
Nijntje: ik wil hem ook gewoon tegen komen en niet gaan zoeken .
Caro- Ratel
Chance: Ja we wonen bij elkaar in de buurt dus ook dat is een pluspunt !
Caro: Ik heb ook een scharrel gehad. Maar uiteindelijk werd dit meer en dan vooral van mijn kant. Daarna was dat meteen over en uit. Ik vond het wel fijn toen in die periode. Iemand die ik vertrouwde en meer mee deelde maar geen relatie waar ik ook geen behoefte aan had nog.
Indien jullie contact met een date hebben (nog niet in real life ontmoet) maar wel veel contact via whatsapp,chat noem maar op. Wat bespreken jullie dan ? Ook al vrij diepgaande dingen of over koetjes en kalfjes ?
Caro: Ik heb ook een scharrel gehad. Maar uiteindelijk werd dit meer en dan vooral van mijn kant. Daarna was dat meteen over en uit. Ik vond het wel fijn toen in die periode. Iemand die ik vertrouwde en meer mee deelde maar geen relatie waar ik ook geen behoefte aan had nog.
Indien jullie contact met een date hebben (nog niet in real life ontmoet) maar wel veel contact via whatsapp,chat noem maar op. Wat bespreken jullie dan ? Ook al vrij diepgaande dingen of over koetjes en kalfjes ?
Stuiterbal- Kletskop
Armani-man is ook heel spannend! Hij is de held uit de bouquet reeks En eventjes een minibeetje van mij!
Feline- Kletskop
Feline schreef:Armani-man is ook heel spannend! Hij is de held uit de bouquet reeks En eventjes een minibeetje van mij!
Dit klinkt nog spannender! Ik ben nieuwsgierig
En ja stuiterbal: ik kan me dat heel goed voorstellen!! Even ook je gedachte op andere leuke dingen...kan ik ook wel gebruiken . Ach, we zullen het zien. Kan het toch niet afdwingen!
Maar ik zou het gewoon af laten hangen van hoe de gesprekken gaan. Op zich kan ik prima over koetjes en kalfjes praten, maar soms is diepgang toch ook even fijn?
Caro- Ratel
Onze gesprekken nu gaan namelijk al best diep en dat terwijl we ons nog niet gezien hebben. Wel via foto maar nog niet in real life dus daarom vroeg ik me af of dat bij jullie ook wel eens gebeurde.
Ik merk dat ik graag veel wil weten over hoe hij denkt over bepaalde zaken. Dat komt denk ik wel voort uit mijn vorige relatie omdat ik bepaalde dingen juist wel of echt niet meer wil.
Ik merk dat ik graag veel wil weten over hoe hij denkt over bepaalde zaken. Dat komt denk ik wel voort uit mijn vorige relatie omdat ik bepaalde dingen juist wel of echt niet meer wil.
Stuiterbal- Kletskop
Haha Caro, 't valt allemaal wel mee hoor. Maar ik heb nu even een hele leuke tijd met 'm!
Feline- Kletskop
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: