Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 15 apr 2012 - 9:48

Nour, ik vergeet helemaal op je off-topic vraag te reageren! Ik moet volgens mij werken met Bevrijdingsdag, dus acht de kans niet erg groot dat ik in Grunn ben dan.. Sad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 9:56

Moet ik me hier melden als ik aan het daten ben?

Over twee weken heb ik een date van minstens 24u met een man die ik leuk vind. Zijn enige nadeel is dat hij een dochtertje heeft. Ik laat het alleen over mij heen komen. Ik zie wel of ik hem echt leuk genoeg vind en daarbij een dochtertje uit een vorige relatie 'op de koop toe neem'. Vind het doodeng eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 10:16

Maura. Wow ok! Maar waarom 24 uur dan?

Ik heb misschien ook een date met een man met een dochtertje, toch niet dezelfde he :P
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 10:22

nijntje4 schreef:Maura. Wow ok! Maar waarom 24 uur dan?

Ik heb misschien ook een date met een man met een dochtertje, toch niet dezelfde he :P

Vast niet. smile Toch?

Wij kennen elkaar al langer dan vandaag en aangezien ik zijn vrienden ken en dit ook weer vrienden van mij zijn, mag hij blijven slapen op de bank. Dus dan is het koninginnenacht/dag en dat we dan onze vrienden tegenkomen op het terras. En we zien wel wat de 24u met ons doet. Ik verwacht niets. Al vind ik het heerlijk om met hem te praten. We zien het wel. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 18:04

Ook mannen met dochtertjes kunnen geweldig zijn natuurlijk. Je merkt snel genoeg of je het er voor over hebt of niet. Want het is niet zo simpel als 'een dochtertje er op de koop toenemen' natuurlijk. Buiten het feit dat ik dat ook erg naar vind klinken (het is als het goed is het belangrijkste in zijn leven) heb je 9 van de 10 keer ook te maken met een ex, een verleden, omgangsrechten etc...

En bedankt voor de samenvatting Tabbert haha. Waren geen sukkels maar echt engerds, allemaal van die pooiergastjes en mannen die knuffelend met pitbulls op de foto staan. Ieuw... Maar ineens was hij daar ja. Al met al ben ik maar een week actief geweest, probeerde toen mijn profiel te verwijderen maar dat lukte niet in 1 keer, mss twee weken ingeschreven gestaan? Wel mooi de man van mijn dromen ontmoet laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 15 apr 2012 - 18:19

Zusje schreef:Ook mannen met dochtertjes kunnen geweldig zijn natuurlijk. Je merkt snel genoeg of je het er voor over hebt of niet. Want het is niet zo simpel als 'een dochtertje er op de koop toenemen' natuurlijk. Buiten het feit dat ik dat ook erg naar vind klinken (het is als het goed is het belangrijkste in zijn leven) heb je 9 van de 10 keer ook te maken met een ex, een verleden, omgangsrechten, etc :.

Helemaal mee eens, ik spreek uit ervaring inmiddels.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 16 apr 2012 - 6:08

Spannend Maura! Maar jullie kennen elkaar dus al langer. Ben je ook eigenlijk stiekem al verliefd?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:22

Ik zie dat ik me weer eens ongelofelijk ongelukkig heb uitgedrukt. En ik kan ook niet precies uitleggen wat ik wel bedoel. Ik doe een poging.

Het lijkt mij ontzettend moeilijk om een relatie te hebben met een man die een kindje heeft met zijn ex. Dat houdt in dat de ex in het leven blijft van de partner, wat niet meer dan normaal is en zo hoort het natuurlijk ook, maar ik geloof niet dat ik dat aan kan. Maar mocht het liefde zijn, waarom zou ik die situatie dan niet 'op de koop toenemen'?

Tabbert - Ik ken hem al wat jaren. En nee, ik ben nog niet verliefd. Ik vind hem heel erg leuk, kan goed met hem praten, we hebben in het verleden bewezen goed met elkaar te kunnen feesten en nu gaan we elkaar op een andere manier leren kennen. Spannend en wel leuk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:01

Ik begrijp je heel goed hoor, praatte voorheen net zo... Sommige mannen helpen je van gedachte veranderen. Zie gewoon...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:12

Dat wil ik ook gaan doen, Zusje.

Toevallig enkele weken geleden nog een goed gesprek gehad met mijn stiefmoeder over dit onderwerp. Niet omdat ik toen al wist dat ik ging daten met deze jongen, maar gewoon. Weet niet eens hoe we erop kwamen. Maar ze gaf ook aan dat ze het, zeker in het begin, niet altijd makkelijk heeft gehad, maar dat het achteraf helemaal waard was. En dat mocht ik ooit voor zoiets staan, dat ik niet moet gaan rennen, voor ik weet wat het inhoudt. Dan zou ik wel iets waardevols kunnen weggooien. Dat vond ik mooi, dat ze dat zo zei, en dus wil ik het inderdaad 'Gewoon zien'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 16 apr 2012 - 10:37

Ow ik bedoelde het ook echt niet negatief hoor. Ik twijfel alleen over de date, niet omdat hij een dochtertje heeft, maar meer omdat hij ver weg woont, voorlopig vast zit aan zijn huis, veel meegemaakt heeft. En al deze dingen zijn op zich helemaal geen reden hoor, maar hij zit vooral zelf zo te twijfelen erover of het allemaal wel handig is, dat ik zelf zoiets heb van: misschien moeten we dan niet eens een date doen, dan hoeven we daar uberhaupt niet over verder te denken. Het spontane/geen verwachtingen hebben is er nu al vanaf.
Ik vraag hem niet ten huwelijk dacht ik zo :p maar hij denkt al zo zwaar.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 16:50

Dat is idd jammer Nijntje, dan zou ik ook gaan twijfelen. Het simpele is er dan een beetje af en zo wil je het het liefst natuurlijk als het om een eerste date gaat. Dat is nog geen huwelijk inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus di 17 apr 2012 - 1:15

Hmm..ik breek even in..Ben niet echt aan het daten ofzo, maar ik mail wel sinds een paar dagen met een jongen. Mijn 'probleem' is dat ik vaak als ik al aan het mailen ben, ik ga denken of hij relatiemateriaal is, en soms nog erger, trouwmateriaal. (Ja, I know :shock:) Nu weet ik dat die gedachten bij mij vaak averechts werken en als het te snel gaat, ik me benauwd ga voelen en er uiteindelijk helemaal mee kap. Ik wil dus niet te hard van stapel lopen, maar hem wel beter willen leren kennen. Hoe doe ik dat zonder 'wanhopig' ofzo over te komen? Want hij lijkt me écht een leuke jongen, hebben veel gemeen e.d. maar ik wil gewoon niet weer de deksel op m'n neus krijgen door zo snel van stapel te lopen.
Ter info: echt hele serieuze gesprekken over eerdere relaties o.i.d. hebben we nog niet gehad ofzo.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay di 17 apr 2012 - 22:15

Tinus schreef:Hmm..ik breek even in..Ben niet echt aan het daten ofzo, maar ik mail wel sinds een paar dagen met een jongen. Mijn 'probleem' is dat ik vaak als ik al aan het mailen ben, ik ga denken of hij relatiemateriaal is, en soms nog erger, trouwmateriaal. (Ja, I know :shock:) Nu weet ik dat die gedachten bij mij vaak averechts werken en als het te snel gaat, ik me benauwd ga voelen en er uiteindelijk helemaal mee kap. Ik wil dus niet te hard van stapel lopen, maar hem wel beter willen leren kennen. Hoe doe ik dat zonder 'wanhopig' ofzo over te komen? Want hij lijkt me écht een leuke jongen, hebben veel gemeen e.d. maar ik wil gewoon niet weer de deksel op m'n neus krijgen door zo snel van stapel te lopen.
Ter info: echt hele serieuze gesprekken over eerdere relaties o.i.d. hebben we nog niet gehad ofzo.

Lastig, heb niet echt een goede tip voor je. Maar probeer er wat "luchtiger" in te gaan staan. Via de mail en een foto kan je weinig beoordelen. Alleen of er op die manier er een klik is. Pas als je afspreek weet je of het relatiemateriaal kan zijn en na maanden pas trouwmateriaal.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 18 apr 2012 - 6:58

@ Zilver; het lastige is gewoon dat ik het wel allemaal weet. Ik weet dat ik er luchtiger in moet gaan staan. Dat ik er nog helemaal niks van kan verwachten. Ik wíl er ook zo instaan, maar op de één of andere manier zit er toch dat stemmetje achter in m'n hoofd de hele tijd te roepen: "zou dit hem zijn?" Nogal vermoeiend kan ik je vertellen...
Maar bedankt voor je reactie. Date-topic 2 - Pagina 14 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 20 apr 2012 - 7:07

Tinus, dat is echt super vervelend zeg. Klinkt alsof je heel graag wil dat het nu eens wel iets wordt. Maar eerlijk is eerlijk voor een man is dat snel een afknapper. Ik lees wel dat je weet dat je dat niet moet doen. Maar het is inderdaad lastig uit te schakelen... Hier ook geen tips dus.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:34

Misschien moet je er gewoon een paar tegelijk daten. Dat was een prima oplossing voor mij. Als het hem dan werkelijk is dan weet je dat gelijk en laat je de rest zonder enige twijfel vallen Cool.

~I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 20 apr 2012 - 9:04

Ik kan je ook geen tips geven Tinus, alleen wel je hand schudden want zelf heb ik dat namelijk ook.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 24 apr 2012 - 8:11

Hoe is het met de dames uit het date topic?

Hier gaat het wel goed eigenlijk, ondanks dat ik helemaal niet aan het daten ben! Sinds een paar weken lijk ik er echt vrede mee te hebben dat ik op het moment geen relatie heb. Ik ben op dit moment heel hard met mezelf aan het werk een daar wil ik me nu op focussen. Als er iets op m'n pad komt zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen, maar ik maak me er nu niet druk om.
Voorheen probeerde ik ook wel zo te denken, maar toch bleef het gevoel een relatie te willen sterk aanwezig. Ik zeg niet dat ik nu ineens geen relatie meer wil, maar het is nu wel prima zo. Ik begin m'n leven aardig op de rit te krijgen en als de tijd er rijp voor is komt er vast ook wel een leuke man voorbij.
Het is echt heerlijk om naar jaren het te denken en proberen te voelen het nu ook echt te ervaren!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 24 apr 2012 - 9:29

Fijn dat je wat berusting hebt gevonden, Esperanza! Dit zal je zeker wat rust geven en wie weet staat ie nu toch ineens voor je neus Wink (maar zo niet, ook even prima dus!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:05

@ Esperanza, ik heb zo'n zelfde soort weg afgelegd en aan het eindpunt stond er ineens een leuke jongen voor m'n neus :-).

En ik ben heel erg blij dat ik hem nu tegen ben gekomen omdat ik nu ook blij ben met mezelf en mijn leven. Ik weet dat ik het zonder een man ook prima kan redden en dat ik het ook leuk kan hebben alleen.

Fijn dat je het nu echt een beetje los kan laten!

Maar goed, met het daten gaat het bij mij dus goed :-). Hij officieel nog niet mijn vriend, maar ik denk dat dat niet zo heel lang meer gaat duren. Vrijdag zie ik hem weer Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 25 apr 2012 - 6:24

Confusion, ik had al ergens zoiets gezien, maar je had je verhaal weer weggehaald. Gaat het om die oud-klasgenoot? Ik vind het echt heel leuk voor je!

Ik vind het ook fijn dat ik het nu los kan laten, en nu eens een keer niet omdat ik hoop dat ik juist DAN iemand tegen kom hahaha.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 3 mei 2012 - 6:41

Hmmm...heb volgende week zaterdag een date..! Ken hem via internet en we mailen nu zo'n maand ongeveer met elkaar. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten, misschien maar goed ook eigenlijk want zo wil ik er ook instappen. 'We zien wel'. Maar stiekem hoop ik natuurlijk dat hij me leuk gaat vinden. Hij lijkt mij in ieder geval een leuke jongen..
We gaan trouwens eerst een wandeling maken en daarna eten. Ben heel benieuwd, maar ik vind het tegelijkertijd ook weer bloed spannend!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 6:50

Ik hoop dat jij hem leuk gaat vinden en hij dan ook jou, dat lijkt me nou een perfecte situatie smile. Veel plezier alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 3 mei 2012 - 6:57

Zusje schreef:Ik hoop dat jij hem leuk gaat vinden en hij dan ook jou, dat lijkt me nou een perfecte situatie Date-topic 2 - Pagina 14 561177. Veel plezier alvast!

Haha, ja mij ook! Wink Thanks!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum