Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 20 jul 2012 - 22:14

Leuk Tinus!

Tips en trucs kan ik je helaas niet geven! Ik had gistermiddag precies dezelfde gevoelens terwijl ik 'm toch echt al vaker had gezien. Uiteindelijk waren de zenuwen totaal overbodig en was 't weer alleen maar heel erg leuk!

Gewoon lekker genieten van de aandacht.. Drink een wijntje! En als 't voor geen meter loopt gewoon proberen eerlijk te zijn, dat breekt soms ook de spanning smile (maar dan moet er wel een bepaalde sfeer hangen dat je dat gewoon kunt zeggen)

Veel plezier!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 20 jul 2012 - 22:25

Thanks Feline! Jouw date was dus wel geslaagd?

Ik denk dat als ik er eenmaal ben, het vast los gaat lopen. Maar van tevoren ben ik gewoon best nerveus. Straks is het niks ofzo, of vind hij mij niet leuk enz enz...Maar het is expres maar een paar uurtjes, en kan weg wanneer ik wil dus het zal vast goed komen! hoop ik Date-topic 2 - Pagina 27 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 20 jul 2012 - 22:38

Komt wel goed joh.. Misschien is hij wel helemaal niet leuk Wink Dan ben je zelf waarschijnlijk ook een stuk relaxter omdat je dan niet perse indruk hoeft te maken (voor je gevoel)

Mijn date was weer fijn ja.. Ik zet mezelf constant voor lul en hij lacht me dan gewoon keihard uit dus we matchen wel haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 20 jul 2012 - 23:34

Haha, Feline dat zit dan wel goed tussen jullie! Wink

Ik ben benieuwd naar vanmiddag. Ik zie 't wel... Update volgt later vandaag.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 4:13

Ik ga me ook maar eens aanmelden bij dit topic haha! Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst met een kerel gedate na mijn ex... Ik wist niet eens zeker of het telde als een echte date maar ik wist ook niet echt een andere benaming. Ik ken hem vanuit de sportschool, hij is mijn instructeur daar en we zouden een keer wijntje gaan doen.
Nou prima, de afspraak was 2x verzet maar donderdag ging die dan toch door en het was zo gezellig!! We hebben gelachen, gepraat, soms serieus en soms de grootste onzin en we zaten qua humor echt op een lijn.

En vraag me niet meer hoe of wat, maar we hebben taxi gepakt naar mijn huis en tja... Van het een kwam het ander zullen we maar zeggen...het werd een lange nacht Wink. En wat een verschil met mijn ex hahah!

Of het echt iets is of niet, dat maakt me niet zoveel uit nu. Dit had ik wel even nodig na mijn ex en het was prima. De hele nacht hebben we naast andere dingen wel echt continue in elkaar verstrengeld gelegen wat ook wel eens fijn was...weer een man om me heen smile

Ohhhh en toen ik erna toe onderweg was werd ik op date meegevraagd door een collega. Hij is aardig maar niet mijn type maar hij blijft me maar mailen! Echt... Dan reageer ik voor de vorm netjes en kort terug, komen er wéér hele verhalen. En dan dat geanalyseer over mijn persoontje, daar word ik moe van. Ook als ik mannen nog niet goed ken, moeten ze niet aankomen met zinnen als 'je eigen gelukspoppetjes creeeren' en 'zoek je eigen geluk' 'je leeft voor jezelf'... Nee daar kan ik dus niks mee smile.
Maar nu moet ik hem dus vriendelijk afpoeieren want het blijft wel een collega natuurlijk! Iemand tips?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 4:13

Feline schreef:Komt wel goed joh.. Misschien is hij wel helemaal niet leuk Wink Dan ben je zelf waarschijnlijk ook een stuk relaxter omdat je dan niet perse indruk hoeft te maken (voor je gevoel)

Mijn date was weer fijn ja.. Ik zet mezelf constant voor lul en hij lacht me dan gewoon keihard uit dus we matchen wel haha..

Ik hou er van wel als een man om me kan lachen smile). Leuk!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 21 jul 2012 - 4:31

Caro , wat een fijn dat je zo'n leuke date en nacht hebt gehad. Ook al wordt het niks, het is denk ik wel goed voor je zelfvertrouwen. En ook leuk om weer eens een andere seksuele ervaring te hebben. Je ex is nu niet meer je laatste en wordt zo weer een beetje verder naar de achtergrond verdrongen, zeg maar.

Wat betreft je collega. Misschien kun je hem een vriendelijk en luchtig mailtje sturen waarin je zet dat je hem erg waardeert als collega maar geen behoefte heb aan verder contact. En dat je de indruk krijgt dat hij dat wel wil. "Correct me if I'm wrong. Wink" Zo'n zinnetje kan het wat luchtiger maken.

Feline, ik hoop stiekem zo dat je binnenkort overstapt naar het kersverse relatietopic. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 21 jul 2012 - 4:32

Ha Caro, zie je dat je wel aantrekkelijk bent voor mannen en dat het echt wel goed komt met jou!

Het zal ook wel gek zijn geweest, voor het eerst een ander man na je ex. Maar fijn dat het zo goed voelde. En of het echt wat wordt doet er toch niet toe. Gewoon lekker van genieten!

Wat die collega betreft..eehm, wat een rare uitspraken zeg! Dat zou ik ook echt een enorme afknapper vinden. Heeft hij echt al pogingen gedaan om met je af te spreken? Anders zou je zoiets kunnen mailen van; ik heb van het weekend mijn eigen geluk gezocht en zó een leuke date gehad!

Als hij al serieuze pogingen heeft ondernomen is dat misschien een beetje lullig. Date-topic 2 - Pagina 27 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 5:43

Jullie zijn lief smile. En het is ook wat Lady zegt: mijn ex is nu niet meer mijn laatste en dat is best een fijn gevoel. Sowieso wat een verschil zeg: een sportman met een ultra strak lijf dat een gigantisch uithoudingsvermogen had, tov mijn ex die niks om zijn uiterlijk gaf...

Weet je wat ook best maf was? Het naast elkaar tanden poetsen en lenzen uitdoen... Het voelde helemaal niet verkeerd maar op een gegeven moment besefte ik wel: goh, staat opeens iemand anders hahah!

En precies wat jullie zeggen: het hoeft helemaal niks te worden, sterker: ik denk ook niet dat het meer wordt... Hij heeft soort-van vriendin zegt hij... Hij wil eer geen stempel op drukken maar gaat tijdens zijn vakantie uitzoeken of hij haar mist of niet. Naja, dat zoekt hij maar lekker uit: lijkt mij toch wel wat als je een hele nacht bij iemand anders blijft. En dan niet 1x seks hebben, nee de hele nacht en als je slaapt dat volledig in elkaar verstrengeld doen.. Maar goed: het was zeker goed voor mijn ego!! Zeker omdat hij wel 30x zei hoe lekker het was hahah!

Ohhh en ja Carra die collega heeft het dus echt gevraagd. Ik dacht: ben vrij duidelijk als ik een mail terugstuur met daarin dat ik op dat moment onderweg was naar een date...gaat hij terugmailen of dat via internet was en of wij dan na de vakantie wat konden gaan drinken samen.. Neutral dus hij heeft het wel echt gevraagd ja.. ik heb trouwens nieter gereageerd op die mail. Maar ik kreeg vorige week zaterdag toen hij op de verjaardag van zijn broer was ook weer zon enorme lap tekst van hem. Dan denk ik: moet je je niet bezighouden met die verjaardag waar je het zo gezellig hebt?

Ohhh en wat zijn mannen toch vreemde wezens hè... Stond ik gisteren in de kroeg gewoon te dansen met iemand, met ruime afstand ertussen zegt hij opeens: je moet maar iemand gaan versieren. Ik: hè, wat zeg je nu? Ja je moet maar iemand gaan versieren want ik heb een vriendin. Kerel: ik was niet eens bezig met versieren en waarom zeg je dit out of the blue? Snap je toch niks van?

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 21 jul 2012 - 6:04

Zo, ben weer terug van de date! Qua uiterlijk is hij niet echt meteen mijn type moet ik eerlijk zeggen, maar op zich was het verder wel gezellig. Ik weet alleen niet of de vonk gaat/kan overslaan, maar dat heeft misschien tijd nodig. Ik had alweer een mailtje terug van hem dat hij het gezellig vond en dat hij wel een keer een vervolgdate ziet zitten. Ik denk dat dat er nog wel van gaat komen, en dan zie ik het wel...

@ Caro: lastige situatie met die collega. Ik denk dat de hints die jij gegeven hebt, niet genoeg voor hem zijn. Misschien moet je dan maar heel duidelijk naar hem zijn, en het eerlijk zeggen dat je geen interesse hebt. Lullig voor hem, maar ja...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 6:14

@ Caro: Ik begrijp je gevoel van dat je ex niet meer de laatste is helemaal! Het duurde bij mij wel ruim twee jaar en het was met iemand die ik daarna nooit meer gezien heb (wat prima was) maar ik had toen echt het gevoel dat ik toen eindelijk echt alles af had gesloten. Heerlijk! Geniet ervan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond za 21 jul 2012 - 6:14

Caro: Daar was je volgens mij ook wel aan toe, of niet? In ieder geval super leuk dat je zo'n leuke avond/nacht met een lekkere kerel hebt gehad!

Feline: Ik hoop zo voor je dat het wat gaat worden smile

Tinus: fijn dat het gezellig was. Inderdaad gewoon een tweede date afwachten. Als je dan nog steeds denkt mwah kan je er altijd nog mee stoppen toch?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 21 jul 2012 - 6:28

Leuke verhalen lees ik hier weer!!

Chance, Leuk! Waar gaan de gesprekken over? Kun je het niet richting 'een keertje wat drinken' draaien?
Fijn dat je date leuk was Feline! Zien jullie elkaar vaak?
Caro, wat leuk! Ik kan me voorstellen dat het fijn is dat je ex niet meer de laatste is. Wat betreft die collega, zou ik het er op houden dat je zakelijk en privé gescheiden wilt houden.
Tinus, je klinkt al met al niet heel enthousiast. Ik vind het wel leuk om te lezen dat je er zo relaxed in staat en wel ziet hoe het loopt.
Hoe is het eigenlijk met jou Confusion? Heb je nog wel eens contact met je ex?

Ik zat vorige week sinds lange tijd ook weer eens op Paiq. Ik had een heel leuk gesprek met iemand en toen ik zijn foto zag was ik positief verrast. Hij zag er erg goed uit! Gesprek ging gezellig door, totdat hij het al vrij snel op seks af stuurde :nopompom: Afknapper, daar zat ik dus niet echt op te wachten......
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:30

Tinus: kijk idd maar gewoon hoe die tweede date gaat. Soms komt een vonk pas later op gang..:-). Geef het een kans, zeker als het gewoon gezellig was!
En direct zijn tegen die collega: ja, ik moet het wel doen maar ik ben altijd bang iemand te kwetsen! En ik ben dus niet goed in dingen hard en direct zeggen..zeker niet dit soort dingen :-)

En Confusion: ja, het was lichamelijk vooral nogmaals een afsluiting. Ik ga écht verder en niet alleen op emotioneel vlak maar ook op lichamelijk vlak. :-). Ik weet idd ook niet of ik hem nog ga zien, maar joh: dat zie ik dan wel ;-). als hij die soort-van vriendin zijn echte vriendin wil maken dan denk ik van niet. Anders van wel. Het was gezellig, lekker en we weten denk ik allebei dat het prima gewoon een scharrel kan zijn.

En Chance: grappig dat jij het zegt dat ik eraan toe was!. Want dat was ik ook wel :-). Niet alleen omdat ik gewoon behoefte had aan seks, maar ook gewoon vanwege het gevoel dat een man je mooi en lekker vindt. En ik vond het heerlijk dat die kerel dus gewoon niet alleen lekker in bed was, maar daarna me ook niet 'los' liet en dat er continue contact was. Het was dus niet alleen maar simpel erop en eraf zeg maar. we lagen het verst van elkaar af toen ik op mijn rug lag maar toen had hij zijn hand nog steeds op mijn billen.
Het geeft zo aan dat ik idd verder ga en me ook niet schuldig voelde dat ik dat deed in het bed dat ik ook samen met mijn ex had! Het was gewoon een goede nacht: juiste persoon, goede vibe: nee.. prima!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:31

Ik ben natuurlijk nieuw en ken alle date verhalen niet, maar wat zeggen die mannen dan op Paiq als ze het op seks afsturen het gesprek? Is het platte taal of iets anders? Ben reuze nieuwsgierig!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:32

Confusion schreef:@ Caro: Ik begrijp je gevoel van dat je ex niet meer de laatste is helemaal! Het duurde bij mij wel ruim twee jaar en het was met iemand die ik daarna nooit meer gezien heb (wat prima was) maar ik had toen echt het gevoel dat ik toen eindelijk echt alles af had gesloten. Heerlijk! Geniet ervan Very Happy

Heb jij nog 'iets' lopen of niet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 21 jul 2012 - 6:41

Bij mij doen ze dat meestal heel subtiel. Eerst heb je een leuk gesprek en dan op 1 of andere manier draaien ze het die kant op. Bijvoorbeeld door te vragen of je al lang vrijgezel bent en dan te vragen of je de seks mist, of bijvoorbeeld door te vragen of je tussendoor dan scharrels hebt gehad en dan verder door te gaan op seks.

Edit: nu lijkt het net of me dit heel vaak overkomt haha, maar in de tijd dat ik wat meer op Paiq zat heb ik dit zo af en toe gehad.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:45

Hmmm ik zou het normaal gesproken eigenlijk niet echt rare vragen vinden, maar zal ook wel aan de vraagstelling liggen denk ik? De manier waarop ze het vragen?

Oh trouwens niet als ze vervolgens verder gaan op dat onderwerp en maar blijven hameren op het seks gedeelte. Prima om te vragen of je het mist (mits het gesprek al zo persoonlijk is natuurlijk) maar dan daarna moeten ze wel hun mond dichthouden natuurlijk!


Laatst aangepast door Caro op za 21 jul 2012 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 6:45

@ Esperanza,welke ex? Very Happy

Mijn 1e spreek ik nooit meer. Die van laatst (ben er nog niet uit of ik het echt een ex moet noemen want ik weet ook niet of het wel echt iets was aangezien het maar een maand duurde ofzo smile ) die spreek ik nog wel. We zijn laatst nog wel wat gaan drinken en naar de film geweest. En we gaan op stijldansen maar meer dan vrienden zal het tussen ons niet meer worden helaas.

@ Caro: Nee ik heb niks lopen helaas. Ik hoop dat ik mijn droomman vind als ik 3 weken op Aruba zit. Dan woon ik straks met mijn droomman op mijn droomeiland...

Ach, dagdromen mag Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond za 21 jul 2012 - 6:59

Confusion: Op Curaçao voel ik me altijd heel begeerd (oke dit klinkt fout). Antilliaanse mannen zijn vaak wat complimenteuzer dan de Hollandse mannen en ze gaan ook sneller met je dansen als je uitgaat. Nu val ik niet op Antiliaanse mannen, maar het is wel goed voor je ego Very Happy

Esperanza: Onze gesprekken gaan eigenlijk vooral over het huis. Hij huurt dan de zolderverdieping en hij gaat er vanaf 1 augustus uit ( Cry ) en we hadden het over de nieuwe huurders en wat hij nu gaat doen. Misschien gaat mijn baas hem helpen bij de aankoop van een huis, maar anders zie ik hem sowieso niet meer na volgende week. En aansturen op wat drinken gaat dus wat lastig..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:01

Haha Chance I know Wink . Op Aruba werd ik altijd nagefloten maar toen ik in Nederland ging wonen gebeurde dat ineens niet meer. Ik dacht toen even dat ik ineens heel lelijk was geworden ofzo haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 21 jul 2012 - 7:17

Caro, dat is vaak de aanleiding en ik vind dat ook niet zulke rare vragen zeker niet als het gesprek er naar is, maar de keren dat ik daar dan antwoord op gaf gingen ze daar alleen maar verder op door en dat hoeft voor mij niet zo.

Confusion ik bedoelde je laatste ex smile Was het maar 1 maand joh?! Ik dacht dat jullie al langer wat hadden. Vind je het niet heel moeilijk om vriendschappelijk met hem om te gaan?

Hm Chance, lastig. En jammer dat hij weggaat. Misschien dat je kunt zeggen dat je dat jammer vindt , al zijn jullie gesprekken daar misschien ook niet echt naar. Als ik het zo lees is het wat meer oppervlakkig. Ook raar om dan ineens te zeggen dat je jullie gesprekken gaat missen Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 21 jul 2012 - 7:22

Caro! Wat fijn dat je zo'n leuke avond en nacht hebt gehad!!

Tinus.. Jammer dat t niet direct je type is maar wel leuk dat t niet ongemakkelijk was!

Mijn date zit nu wel behoorlijk in m'n hoofd. Voel me ook echt wel op m'n gemak bij hem. Zie 'm één keer per week en dat is wel fijn. Vind t nu al best eng maar vooral heel leuk. We zien wel hoe t loopt. Hij maakt me blij!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 7:24

Ahhh dat klinkt lief Feline, dat je blij van hem wordt! Geniet daar maar van smile
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 21 jul 2012 - 10:25

@ Feline: dat je blij van hem wordt...geweldig! Ik zou er gewoon lekker van genieten. Niet teveel bij na proberen te denken, maar gezellig blijven afspreken, leuke dingen blijven doen enz enz...Ik snap je gevoel van 'eng' worden wel hoor, daarom zeg ik het ook. :-)

@ Caro: snap dat je het lastig vind om zoiets te zeggen. Ik hou er ook niet van hoor om zoiets te zeggen. Maar volgens mij heeft hij een beetje een bord voor z'n hoofd. Zoals iemand eerder aangaf kun je misschien ook zeggen dat je privé en zakelijk gescheiden wilt houden, dat is misschien wat subtieler.

@ Esperanza: Nee, ik ben niet stapel enthousiast inderdaad. Maar ik vind de 'basis' al wel goed. Ik word niet snel verliefd, gaat bij mij erg langzaam.

Ik ga gewoon voor die tweede date. Zie wel waar het heen loopt. Ik voelde me in ieder geval wel op m'n gemak, totaal niet ongemakkelijk o.i.d. was ook echt mezelf. En dat is ook een goed teken. Misschien is het een goede vriendschap, maar misschien ook wel meer...I'm ready to find out!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum