Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 15 apr 2012 - 5:00

Niks mis met een jong hapje meiden! Een jaar geleden zat ik hier ook in dit topic te mekkeren over de leeftijd en kreeg ik van vele meiden een hart onder de riem. Leeftijd maakt echt niks uit! Mijn vriend is 6 jaar jonger (hij 23 en ik 29) en we merken er niks van (behalve dat mijn vriend zijn studie hier wil opgeven omdat hij het niks vind en, in overleg met mij natuurlijk, eigenlijk graag terug wil naar Australie en we dat dan nog wel dit jaar moeten doen omdat ik 30!!!! (ivm workingholiday visum tot 30 jaar) wordt laughcry ) en we zijn nu al meer dan een jaar samen en wonen samen!


Laatst aangepast door Marsy28 op zo 15 apr 2012 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 15 apr 2012 - 5:00

Tabbert, ik vind dit nog steeds een leuk topic, dus kijk regelmatig even naar de nieuwste updates. Ik ben nog steeds tot over mijn oren verliefd ja!

Nour, gelukkig klikt het inderdaad goed tussen zijn zoontje en mij. Blijft wel dat het best wel wennen is hoor en dat ik soms ook echt wel apen en beren op de weg zie voor de toekomst. Maar het is zeker geen belemmering om hopelijk heel oud te worden met mijn vriend.

Feline, leeftijd zegt soms niks. Vriendin van mij scharrelt sinds een paar weken ook met een jongen van 20, zij is ook 25. De leeftijd is de reden waardoor ze soms twijfelt en het ook nog niet bekend is bij anderen, maar eigenlijk vindt ze hem gewoon heel erg leuk! Ik heb zelf ook wel wat jongere mannen op mijn naam staan. Date-topic 2 - Pagina 13 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:02

En is toen geen relatie uit voortgekomen. Hij was te serieus haha. Het was meer een leuke tijd en een zeer leuke jongen. Ik had trouwens altijd een issue met zijn leeftijd en schaam me ook nog steeds een beetje. Sommige vrienden weten het niet eens :-)

Maar het is toch ook leuk om te appen met een leuke jongen. (vooral met dat gedoe van die twee gozers..)


Edit: @Marsy, bij jou is hij wel over de 21, dus dat klinkt toch net iets anders. Andere fase etc. Al lijkt me thuiskomen met een jonge knul toch nog altijd wel een beetje een taboe.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:05

Marsy, dat is inderdaad ook wel een groot verschil. Hoe vond je dat in 't begin dan? Heb je er nog reacties op gekregen? En heb je nooit praktische bezwaren gehad? (samenwonen, kinderen, e.d.)

Lady, wat grappig dat zij 't ook heeft. ( ik scharrel nog niet hoor haha).. Durft ze 't aan? smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:07

Als ik er zo over nadenk (soms gebeurd dat pas na een paar minuten): misschien eerst maar kijken of het appen leuk blijft.

Dan gewoon eens een date plannen..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:08

Oh Tabbert, thuis komen met een jonger iemand lijkt me geen probleem. Ik heb een nogal nare ex dus ik weet bijna wel zeker dat m'n ouders alleen maar willen dat ie goed voor me is. Maakt dan niet uit of ie oud, jong, zwart of blank is. Maar ik denk dat ik me zelf er vreemd bij zou voelen.. alsof 't je broertje is ofzo. Heb één keer met een 1 jaar jongere jongen gedate en zag 'm echt als m'n broertje, niet echt bevorderlijk haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:09

Tabbert schreef:Als ik er zo over nadenk (soms gebeurd dat pas na een paar minuten): misschien eerst maar kijken of het appen leuk blijft.

Dan gewoon eens een date plannen..

Ja, doe ik ook hoor! Heb eerlijk gezegd ook amper tijd om af te spreken, zie m'n eigen vrienden nog amper.. nogal druk met nieuwe baan. Maar tis wel goed voor m'n ego want het is wel een knappe 20-jarige angel
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:13

Weet precies wat je bedoelt, Feline.
Verwacht ook echt niet dat je ouders er vervelend op reageren, maar zelf zou ik het moeilijker vinden om een jonger iemand mee naar huis te nemen. Zou ook echt dat broertje gevoel hebben. Trouwens dat had ik de eerste keer dat ik een date met een jonger persoon had ook! Hij was echt een half jaar jonger ofzo, haha.

Rolling Eyes Mijn laatste date is trouwens ook jonger.. Maar gelukkig is dat nog geen jaar.
Rolling Eyes En daarvoor heb ik gezoend met iemand en die was ook al jonger.. Hmm misschien begin ik dan toch op jonger te vallen..


En tijd maak je he Laughing Hij moet dan toch maar een kans krijgen als hij knap is. Enkel goed voor je ego.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 5:14

Ik heb gisteravond weer eens een date gehad en ik moest zo lachen... Want hij was echt heel anders dan gedacht, zo niet mijn type en dat wist ik vrij snel al. Gewoon heel ander leven, manier van doen en praten. Dus eerst was het redelijk ongemakkelijk en hij kletste maar door. Dus toen op een gegeven moment maar uitgesproken en daarna was het veel gezelliger haha! Dat je gewoon allebei weet dat het nooit iets wordt maar wel lekker ratelen over het leven en dan toch op een soort zelfde golflengte zitten smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:15

Ik merk wel dat ik echt ouder wordt.. Dat ik me nu echt vaak moet afvragen of ie nog geen kinderen heeft, of getrouwd is.. Zo stom! Misschien dat ik daarom nu overstap op jonger haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:19

Hahahaha... ik dacht, ik vraag voor de zekerheid nog maar even z'n leeftijd! Krijg ik terug: afgelopen week 21 geworden hahaha.. Mag 't dan nu wel Tabbert? Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:20

Klinkt wel als een gezellige avond, Nijntje. Volgende keer beter. Waar vind jij je dates trouwens?

@Feline, zou dat het zijn??
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:20

Feline schreef:Hahahaha... ik dacht, ik vraag voor de zekerheid nog maar even z'n leeftijd! Krijg ik terug: afgelopen week 21 geworden hahaha.. Mag 't dan nu wel Tabbert? Wink

JAAAAAA, veel beter Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 5:22

Nijntje! Wat lekker dat je dat gewoon uitgesproken hebt.. dat scheelt vaak enorm inderdaad.

Tabbert, ik weet niet of dat 't is.. Maar ik merk wel dat ik ineens veel vaker jongere mannen achter me aan heb. Ik lijk blijkbaar ineens jonger want vorige week wilde een 21-jarig het echt niet geloven. Ik moest me legitimeren. En een andere jongen die ik aansprak (die ook knap was), was 23.. En toch geinteresseerd haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 5:23

Logisch toch dat ze geïnteresseerd zijn. Je bent gewoon een leuke meid. Toch vindt ik 23 al anders klinken dan 21. Maar liefde maakt sowieso blind.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 15 apr 2012 - 6:32

@ Feline
Tot nu toe niet, behalve dan dat visum wat dan echt dit jaar nog moet. Hij maakt zich wel zorgen over een eventuele kinderwens. Deze is er echter bij mij nog niet en duurt vast nog een paar jaar. Ik denk dat er geen enkel koppel is die op een dag wakker wordt en op precies dezelfde dag kinderen wil, het is toch altijd in overleg (mits gepland). Misschien dat mijn vriend er over een paar jaar anders over denkt. Hij wil sowieso kinderen en ik ga ervanuit dat ik ze, proberen natuurlijk, op mijn 35ste zwanger te raken. Dan is hij 29. We'll see. Verder eigenlijk nooit.
Ik heb hem wel eens gevraagd wat hij nou met een oudere vrouw moet. Hij vindt meisjes van zijn leeftijd vaak nog zo bezig met hun uiterlijk en uitgaan, zo is hij helemaal niet. We zijn stapelgek op elkaar. Scheelt misschien ook dat hij er ouder uitziet en ik wel 8 jaar jonger.

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 7:02

Tabbert schreef:Klinkt wel als een gezellige avond, Nijntje. Volgende keer beter. Waar vind jij je dates trouwens?

@Feline, zou dat het zijn??

Paiq of Pepper smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 7:47

Misschien moet ik ook maar gaan internetdaten Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 7:48

Tabbert schreef:Misschien moet ik ook maar gaan internetdaten Laughing

Ik zou het je voorheen niet aangeraden hebben, echt nog nooit een succes geweest... Had het eerlijk gezegd ook afgezworen laughcry maar gelukkig toch nog 1 uitzondering gemaakt lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 7:52

Zit alleen met het idee dat daar dus alleen oude vieze sukkels te vinden zijn en dat het geld kost. Plus: volgens mij ben ik niet charmant over internet.. of hoe maak je eigenlijk contact?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 8:02

Tabbert schreef:Zit alleen met het idee dat daar dus alleen oude vieze sukkels te vinden zijn en dat het geld kost. Plus: volgens mij ben ik niet charmant over internet.. of hoe maak je eigenlijk contact?

Bij Paiq wordt je gematcht en kun je eerst geen foto zien dus je gaat gewoon chatten, wel leuk! En bij Pepper wordt je ook gekoppeld aan matches van jouw leeftijd enzo dus dat valt allemaal mee Wink

Maar idd, de echte klik moet echt nog blijken in het echie natuurlijk smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 8:04

Zusje schreef:
Tabbert schreef:Misschien moet ik ook maar gaan internetdaten Laughing

Ik zou het je voorheen niet aangeraden hebben, echt nog nooit een succes geweest... Had het eerlijk gezegd ook afgezworen laughcry maar gelukkig toch nog 1 uitzondering gemaakt lol!

Was je jouw vriend niet in het wild tegen het lijf gelopen dan of heb ik dit verhaal even gemist?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 8:39

Om maar namens Zusje te spreken: die heeft ze gevonden op een dating site. Lang verhaal, kort: alleen sukkels erop, het al beu, toen opeens... BAM die foto van haar huidige vriend.. Succes verhaal en super super leuk voor Zusje!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 15 apr 2012 - 8:56

Tabbert schreef:Om maar namens Zusje te spreken: die heeft ze gevonden op een dating site. Lang verhaal, kort: alleen sukkels erop, het al beu, toen opeens... BAM die foto van haar huidige vriend.. Succes verhaal en super super leuk voor Zusje!

Dat is echt heel leuk!

(en blijf ik stiekem ook op hopen haha!)
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 9:03

Komt vast goed. Je bevindt je iig in de datescene
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum