Bespaar topic
+26
Cow
SarahKey
Lies
Lynn_
claudiaveronique
Darius
MissD
TukTuk
JD
Parisienne
Mizz_S
Winegum
Lizzy
smooch
Prosecco
lieke89
Caresses
Monte
Travelgurly
Raindrop
minoessepoes
VeryCherry
Effie_O
candy
Ugly Betty
Verona
30 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Bespaar topic
_Donnaa schreef:Ik heb geen idee.. Het ligt wel rond die prijs, maar of het ook lekker is?ABE schreef:
Maar bij de Jumbo is het vast geen 35 cent.
Nouja, ik heb altijd die stokbroden met kruidenspul erin, mjammie.. Die zijn sowieso wat duurder..
Bij de Plus is het afbakstokbrood 25 cent, en die smaakt gewoon prima ..
*sorryikmengmeevenindediscussie (a)*
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben een pasta freak, daar zal het wel aan liggen haha..
Je kan ook de pasta zelf maken, scheelt nog meer geld.
Je hebt alleen maar bloem, eieren en een eetlepel olijfolie nodig..
Is goedkoop en erg lekker
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
En het kost moeite en je hebt een vieze keuken..bluppie schreef:_Donnaa schreef:Ik ben een pasta freak, daar zal het wel aan liggen haha..
Neuh, dan besteed ik wel 50 cent aan een zakje pasta hoor
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En het kost moeite en je hebt een vieze keuken..bluppie schreef:_Donnaa schreef:Ik ben een pasta freak, daar zal het wel aan liggen haha..
Neuh, dan besteed ik wel 50 cent aan een zakje pasta hoor
Haha idd, zo duur is pasta nog ook weer niet
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dat maak ik ook niet zelf, maar wij eten veel macaroni. En dat zelf maken lijkt me lastig
Stokbrood bij Lidl zitten per twee verpakt voor €0,32.
Dat halen we dan wel, net zoals afbakbroodjes.
Stokbrood bij Lidl zitten per twee verpakt voor €0,32.
Dat halen we dan wel, net zoals afbakbroodjes.
Voor de boodschappen: het loont om eens in de folders te kijken en niet altijd bij dezelfde winkel te shoppen. Zelf haal ik een aantal dingen altijd standaard bij de Lidl. Het mag dan wel, zoals mijn vriend het altijd zegt, een "TL-balkenwinkel" (geen sfeer dus) zijn....maar de spullen zijn goed!
Voor de stroomrekening: zorg voor zoveel mogelijk spaarlampen of ledlampen (hoewel deze wel duur in aanschaf nog zijn). Laat apparatuur niet onnodig aanstaan of op standby.
Het zal je trouwens nog verbazen hoeveel stroom er weg lekt, terwijl het apparaat uitstaat. Thuis hebben we dat "opgelost" door stekkerdozen met een aan/uit knop ertussen te hangen. Als je die uit zet, is het ook echt uit.
Voor de rest "gewoon" je gezond verstand gebruiken.
Hetgene wat je bespaart kan je weer uitgeven aan leuke dingen of sparen:)
Voor de stroomrekening: zorg voor zoveel mogelijk spaarlampen of ledlampen (hoewel deze wel duur in aanschaf nog zijn). Laat apparatuur niet onnodig aanstaan of op standby.
Het zal je trouwens nog verbazen hoeveel stroom er weg lekt, terwijl het apparaat uitstaat. Thuis hebben we dat "opgelost" door stekkerdozen met een aan/uit knop ertussen te hangen. Als je die uit zet, is het ook echt uit.
Voor de rest "gewoon" je gezond verstand gebruiken.
Hetgene wat je bespaart kan je weer uitgeven aan leuke dingen of sparen:)
kuikje83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10
[quote="ABE"]
bij de Jumbo is het ook 35 cent. Ik koop het regelmatig en het is echt prima stokbrood. Veel lekkerder dan het afbakbrood van de aldi bijvoorbeeld.. dat is echt vies namelijk!
Trouwens die dingen die genoemd worden.. je kan bij de jumbo prima heel goedkoop shoppen. Het verschil is alleen dat je ook dure merken hebt bij de jumbo, maar als je de goedkoopste mozzarella neemt kan je volgens mij wel 4 bolletjes kopen voor 2 euro.
_Donnaa schreef:ABE schreef:Afbakstokbrood Jumbo 1 euro/ Lidl 35 cent.
Bij de Jumbo heb je ook veel goedkoper afbakstokbrood dan 1 euro..
Nog nooit gezien. Maar nu koop ik ook niet bijster vaak afbakstokbrood. Ik laat meestal een vers stokbrood in stukjes snijden voor in de diepvries. Maar nu wilde ik panini maken, haha.
Maar bij de Jumbo is het vast geen 35 cent.
bij de Jumbo is het ook 35 cent. Ik koop het regelmatig en het is echt prima stokbrood. Veel lekkerder dan het afbakbrood van de aldi bijvoorbeeld.. dat is echt vies namelijk!
Trouwens die dingen die genoemd worden.. je kan bij de jumbo prima heel goedkoop shoppen. Het verschil is alleen dat je ook dure merken hebt bij de jumbo, maar als je de goedkoopste mozzarella neemt kan je volgens mij wel 4 bolletjes kopen voor 2 euro.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: