Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

+5
missmarm
LMCurious
Jelin
Woezies
SparklingEyes
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 22:29

Sja, heel 'blond' en stom misschien,maar ik zit toch ergens mee....

Ik ben bij N. uiteindelijk met een spoedkeizersnee bevallen. Hij kwam geen milimeter verder, hij paste niet. Verloskundige 1 heeft gevoel: hij lag goed, verloskundige twee die kwam ondersteunen voelde ook: hij lag goed. In 't ziekenhuis de verloskundige: hij ligt goed, ook de gyneacoloog: hij ligt goed.

Vóór ik onder zeil ging (ik heb zelf om algehele narcose gevraagd, ondanks de risico's.. waarom doet er even niet toe), kreeg ik een onwijze pijnscheut, voelde anders dan een perswee. Bij de keizersnee zelf bleek toen dat N. een sterrekijkertje was. Mijn gevoel is altijd geweest dat hij zicht toen heeft omgedraaid..

bij een volgende zwangerschap, moet ik in het ziekenhuis bevallen. Nu het moment van 'we willen weer zwanger worden' dichterbij komt, maak ik me zorgen. Want N. was van gemiddelde grote, wie zegt me dat een volgend kindje kleiner is en dus wel 'past'...? Moet ik dan weer 2 uur lang persen en dan weer een spoedkeizersnee..??

WIe heeft er ervaring mee.. en wie weet of je dan ook zelf aan mag geven dat je liever met een keizersnede bevalt..? Ik ga binnenkort naar de gyn. om alles te bespreken, maar ik maak me er heel druk om.. :S

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Woezies ma 10 jan 2011 - 22:33

Weet je ook waarom het niet lukte met een gewone bevalling?
Mijn dochter bleef ook 'steken' kwam niet verder. Uiteindleijk heb ik dus een ook ks gehad.
Bij de controle zei de gyn dat ik onder een MRI moest omdat hij dacht dat ik een vernauwing heb van de rugwervel naar het schaambeen. Heb de MRI gehad, en het blijkt dus zo te zijn.
Misschien zou je dus om een MRI kunnen vragen?
(ik kan uit je post niet halen waarom het een ks is geworden, wat de reden was)
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 22:34

Wat leuk dat jullie weer voor een kindje willen gaan. De eerste keer ben ik ook bevallen door middel van een spoed keizersnede. Toen ik zwanger was van de 2e was er met 10 weken al besloten dat M.ara geboren zou worden op 2 April door middel van een geplande keizersnede dit omdat mijn bekken te smal zijn en iets gekanteld waardoor ik nooit natuurlijk zou kunnen bevallen. Dus bij een derde wordt het hier weer een geplande kezeirsnede in week 38. Ik zou je angst e.d. gewoon vooleggen bij de gyn. en dan komen jullie vanzelf wel tot een oplossing en geloof me, een geplande keizersnede is zooooo anders dan een spoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Woezies ma 10 jan 2011 - 22:36

Mama_van2 schreef:Wat leuk dat jullie weer voor een kindje willen gaan. De eerste keer ben ik ook bevallen door middel van een spoed keizersnede. Toen ik zwanger was van de 2e was er met 10 weken al besloten dat M.ara geboren zou worden op 2 April door middel van een geplande keizersnede dit omdat mijn bekken te smal zijn en iets gekanteld waardoor ik nooit natuurlijk zou kunnen bevallen. Dus bij een derde wordt het hier weer een geplande kezeirsnede in week 38. Ik zou je angst e.d. gewoon vooleggen bij de gyn. en dan komen jullie vanzelf wel tot een oplossing en geloof me, een geplande keizersnede is zooooo anders dan een spoed.

Mama van 2: Ik weet dat ik bij een 2de ook weer ks krijg en was even benieuwd hoe het voelt als je een catheter krijgt? Vorige keer had ik al een ruggeprik, dus voelde ik er niets van.

En als ik nog wat mag vragen.. smile Snijden ze bij de volgende het bestaande litteken weer open? Of maken ze een nieuw sneetje?


Laatst aangepast door Woezies op ma 10 jan 2011 - 22:38; in totaal 2 keer bewerkt
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Jelin ma 10 jan 2011 - 22:37

Ik ben ook bevallen met een spoedkeizersnede. J.enna lag ook goed voor, maar bleek ook een sterrekijkertje te zijn. Ze bleef ook steken en uiteindelijk besloten voor een keizersnede omdat haar hartslag daalde.

Bij controle bij de gyn werd er verteld dat ik bij een eventueel volgend kindje op de normale manier zou kunnen bevallen, maar zeker weten doe je het nooit. Ook moet ik dan in het ziekenhuis bevallen, maar na een keizersnede is dat verplicht ivm de oude wond.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 22:41

Woezies schreef:Weet je ook waarom het niet lukte met een gewone bevalling?
Mijn dochter bleef ook 'steken' kwam niet verder. Uiteindleijk heb ik dus een ook ks gehad.
Bij de controle zei de gyn dat ik onder een MRI moest omdat hij dacht dat ik een vernauwing heb van de rugwervel naar het schaambeen. Heb de MRI gehad, en het blijkt dus zo te zijn.
Misschien zou je dus om een MRI kunnen vragen?
(ik kan uit je post niet halen waarom het een ks is geworden, wat de reden was)

N. kwam gewoon niet verder.. Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Heb hem ook niet gevoeld zeg maar.. Wist ook helemaal niet waar ik heen moest persen.

Ze zeiden me dat hij niet paste.. Ik heb tijdens het indalen al weken 'ruzie' gehad om hem achter mijn schaambeen te krijgen zeg maar..

MRI heb ik al twee keer gehad, vóór de zwangerschap ivm mijn 3 dubbele hernia.. maar daar hebben ze naast de hernia nooit iets afwijkends op gezien...

We wachten wel af, vind het doodeng om weer 'normaal' te moeten bevallen...

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 22:43

Jelin schreef:Ik ben ook bevallen met een spoedkeizersnede. J.enna lag ook goed voor, maar bleek ook een sterrekijkertje te zijn. Ze bleef ook steken en uiteindelijk besloten voor een keizersnede omdat haar hartslag daalde.

Bij controle bij de gyn werd er verteld dat ik bij een eventueel volgend kindje op de normale manier zou kunnen bevallen, maar zeker weten doe je het nooit. Ook moet ik dan in het ziekenhuis bevallen, maar na een keizersnede is dat verplicht ivm de oude wond.

Ja dat weet ik.. maar vind het zo eng. Straks past 't kindje weer niet en moet ik weer die hel door van twee uur persen en dan eindelijk besluiten dat het toch maar een keizersnee wordt.. het enige dat dan verandert is dat ik niet in de ambulance hoef, omdat ik al in het ziekenhuis ben dan..

Ik zou graag weer met een keizersnee bevallen, zónder die stress van eerst weeën en zo.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Woezies ma 10 jan 2011 - 22:45

Hebben ze bij de MRI van de hernia ook naar de bekken gekeken dan?
Ik moest wel 6 week wachten op de uitslag omdat er in het hele zh maar 1 arts was die deze MRI kon bekijken.
(misschien als ze er niet naar hoeven te kijken, ze het ook niet zien?)

En ik denk dat als jij aangeeft hoe jij je voelt en hoe je er tegen op ziet, dat een geplande ks best bespreekbaar is. Helemaal gezien de vorige bevalling!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 22:54

Woezies schreef:Hebben ze bij de MRI van de hernia ook naar de bekken gekeken dan?
Ik moest wel 6 week wachten op de uitslag omdat er in het hele zh maar 1 arts was die deze MRI kon bekijken.
(misschien als ze er niet naar hoeven te kijken, ze het ook niet zien?)

En ik denk dat als jij aangeeft hoe jij je voelt en hoe je er tegen op ziet, dat een geplande ks best bespreekbaar is. Helemaal gezien de vorige bevalling!

Ze hebben destijds alles bekeken: nekwervels tot aan het staartbeen, waar bekken ook bij bekenen is.

Ik merk het straks wel.. Ik moet in de voorjaarsvakantie naar de gyn, dan ga ik het gewoon bespreken. Man gaat ook mee, dus dat is wel fijn...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 22:57

Woezies schreef:
Mama_van2 schreef:.

Mama van 2: Ik weet dat ik bij een 2de ook weer ks krijg en was even benieuwd hoe het voelt als je een catheter krijgt? Vorige keer had ik al een ruggeprik, dus voelde ik er niets van.

Je krijgt ongeveer 1 uur voor de operatie je operatie kleding aan en een catheter. Ik zal eerlijk zijn, de catheter was de meeste pijn die ik aan heel de operatie en aan het herstel heb ervaren, wat een pijn deed dat zeg. Naar mijn idee zat hij zeker te ver of verkeerd (zet zelf al 8 jaar catheters) maar ze wilde er niet naar kijken omdat hij volgens hun gewoon liep, ik keek uit naar de ruggeprik want dan voelde ik de catheter tenminste niet meer. Maar goed ik weet gewoon zeker dat de catheter niet goed zat want vanuit mijn werk weet ik dat een catheter niet zeer hoeft te doen alleen het inbrengen is even vervelend.

En als ik nog wat mag vragen.. smile Snijden ze bij de volgende het bestaande litteken weer open? Of maken ze een nieuw sneetje?


Ze snijden op het oude litteken, ik heb nu nog steeds 1 klein litteken van ong. 10 cm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Jelin ma 10 jan 2011 - 23:00

SparklingEyes schreef:
Jelin schreef:Ik ben ook bevallen met een spoedkeizersnede. J.enna lag ook goed voor, maar bleek ook een sterrekijkertje te zijn. Ze bleef ook steken en uiteindelijk besloten voor een keizersnede omdat haar hartslag daalde.

Bij controle bij de gyn werd er verteld dat ik bij een eventueel volgend kindje op de normale manier zou kunnen bevallen, maar zeker weten doe je het nooit. Ook moet ik dan in het ziekenhuis bevallen, maar na een keizersnede is dat verplicht ivm de oude wond.

Ja dat weet ik.. maar vind het zo eng. Straks past 't kindje weer niet en moet ik weer die hel door van twee uur persen en dan eindelijk besluiten dat het toch maar een keizersnee wordt.. het enige dat dan verandert is dat ik niet in de ambulance hoef, omdat ik al in het ziekenhuis ben dan..

Ik zou graag weer met een keizersnee bevallen, zónder die stress van eerst weeën en zo.

Ja daar ben ik ook bang voor dat ik dan weer zo lang zou moeten persen. Hier ook 2 uur moeten persen voordat ze ingrepen. Ik had alleen het geluk dat ik al in het ziekenhuis was vanwege afnemend weeen en moest aan het infuus.

Ik maak me op het moment ook niet druk om, want een 2e kindje is voorlopig hier niet aan de orde. Maar toch denk ik er bij na. Ik zou een gesprek met je gyn aangaan en je angsten daar neerleggen. Dan kunnen jullie samen tot een oplossing komen.

Ik weet wel dat ik als het zover zou zijn, dat ik dan toch voor een natuurlijke bevalling zou willlen gaan. Maar dat is dan ook weer afhankelijk van allerlei factoren.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  LMCurious ma 10 jan 2011 - 23:02

Ik heb bij joris ook een spoedks gehad. Omdat hij neit indaalde en uiteindelijk zijn hartslag te veel omlaag ging. Ik ben heel bang voor de ruggeprik, en die hebben ze de vorige keer 7 of 8 keer moeten zetten voordat die goed zat. Dus nu ben ik helemaal als de dood voor de ruggeprik. Of Joris verder niet goed lag of wat de reden was dat hij niet indaalde is onbekend in mijn geval. Maar ik wilde nu gewoon heel graag zelf de keuze hebben. Dus ik heb eht bij de vk aangegeven bij eht intakegesprek, en kreeg meteen een verwijsbiref voor de gyn om het er vast over te hebben. Omdat ik er niet de hele zwangerschap mee wilde blijven lopen. Dus met 12 weken bij de gyn geweest en besproken. Hij gaf aan dat mijn angst neit echt terecht is, en heeft geprobeerd me te overtuigen, wat niet gelukt is. Maar gaf ook aan dat ook al raad hij geen ks aan als er geen andere medische indicatie is, de keus aan mij is. Als ik het persee wil krijg ik een ks strakjes. Met 36 weken word ik overgedragen van de vk naar de gyn, en dan gaan we dus de knoop echt doorhakken. Maar voor mijn gevoel moet de gyn met goede argumenten komen wil ik van het idee ks afstappen. Ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat er een reden voor is dat Joris niet indaalde, ook al weten we die niet. Er is bij mij ook verder niet naar gekeken moet ik zeggen.

Maar ik zou je aanraden om gewoon een keer een gesprek aan te vragen met je gyn. Afhankelijk van hoe erg dat het speelt kun je dat nu al doen via je ha, of wachten tot je ook zwanger bent. Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Ik vodn het erg prettig om gehad te hebben.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  LMCurious ma 10 jan 2011 - 23:04

Overigens laten ze je na een eerdere ks, neit emer zolang doorploeteren hoor. Ze besluiten dan al veel eerder tot een ks over te gaan!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:19

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem alleen heb ik geen keizersnede gehad maar een totaal ruptuur met alle narigheid erna.

Mijn zoontje lag ook vast en kwam na 1 uur en 3 kwartier persen ook niet verder. Hij lag wel verder wel goed. Met de vacuüm pomp is hij toen geboren uiteindelijk. Het probleem bij hem was dat hij met zijn arm bij zijn gezichtje lag en dus hoofd inclusief arm er tegelijk uit moesten komen. En dat paste dus niet.

Maar nu een 2e ik ben dus als de dood weer een totaal ruptuur te krijgen. Vooral omdat ik een jaar lang heb moeten herstellen en nog een operatie erna heb gehad.
Er is 10% kans dat het weer gebeurd maar dat is eigenlijk al te veel voor mij.
Ik wil dus eigenlijk een geplande keizersnede en die mag ik ook vragen ook. Maar ergens wil ik het ook wel weer zo proberen omdat ik het echt een geweldige ervaring vond. (oké op het einde na dan)

Ik ga zodra ik zwanger zou zijn in de toekomst, dit meteen aankaarten bij een gyn om te kijken wat de beste keuze dan is.
Misschien kun je dit ook doen en stelt het je meer gerust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:20

Als het de eerste keer niet is gelukt doordat het simpelweg niet past. Dan lijkt het mij onzinnig om het een 2e keer nogmaals te laten proberen. Dat lijkt me een beetje onzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:25

Lieskuh schreef:Als het de eerste keer niet is gelukt doordat het simpelweg niet past. Dan lijkt het mij onzinnig om het een 2e keer nogmaals te laten proberen. Dat lijkt me een beetje onzin.

Precies, bij mij paste het dus ook niet en vandaar een tweede en volgene keer een keizersnede.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 23:27

Lieskuh schreef:Als het de eerste keer niet is gelukt doordat het simpelweg niet past. Dan lijkt het mij onzinnig om het een 2e keer nogmaals te laten proberen. Dat lijkt me een beetje onzin.

Mij ook, maar er werd me vorig jaar gezegd dat een volgende best goed kan gaan..

Maar als hij een gemiddeld koppie had en niet paste, dan moet 't toch een klein kindje zijn wil het wél passen Sad ...

Ik ga het gewoon voorleggen aan de gyn en dan zie ik wel.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:34

Ze zijn in het ziekenhuis nooit blij om na een eerste bevalling gelijk toe te geven dat de volgende een keizersnede gaat worden. Dat beslissen ze liever gaanderweg de 2e zwangerschap, tenzij het gewoon écht niet anders kan. Ik brak mijn hele hebben en houden en toch was het niet vanzelfsprekend dat ik een keizersnede zou krijgen een 2e keer. Je moet er zelf ook een beetje achteraan gaan en erop blijven zitten. Ik wilde mezelf ook geen 2e keer een gebroken schaambot aandoen. Gelukkig trof ik een hele goede verloskundige én gynaecoloog, zij vonden dat ik gewoon een ks kon krijgen. Ik heb hem uiteindelijk ook gehad en ik ben nog nooit zo blij geweest. Ik liep 2 dagen na de ks weer rond en kon de kleine zelf verzorgen. Dus je moet ook zelf een beetje op je strepen gaan staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  missmarm di 11 jan 2011 - 0:45

lieskuh het kan wel dat een 2e keer wel past als het kindje kleiner is.

Zoals jullie weten is de bevalling van Nick enorm misgegaan. bekken te klein toch kind eruit getrokken met geweld. Had achteraf via keizersnede gemoeten. Foutje bedankt zeg maar.

Bij de 2e wilde het ziekenhuis een keizersnede (kans op herhaling is groot als je het al eens gehad hebt) maar ik liever normaal bevallen. Bij toeval bleek Kevin een stuk kleiner 5 pond ipv 8 zoals nick. Dus mocht ik het normaal proberen wel ingeleid. Dat was top. In 3 uur was hij er zo mooi alles afgesloten.

Bij de 3e krijg ik weer groeiecho's en bij max 3000 gram (ivm 10% afwijking mogelijk naar boven) mag ik nog normaal bevallen is het meer bv 3500 gram krijg ik een geplande keizersnede.
Dit wordt na 3 groeiecho's met 38 weken bepaald.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Petteflet di 11 jan 2011 - 2:02

Ook ik ben met een spoedkeizersnede bevallen. Luka paste gewoon niet. Zelfs tijdens de keizersnede hebben ze hem nog met de vacuumpomp moeten halen, omdat hij helemaal vastzat in mijn bekken.

Ik wil heel graag een 2e keer weer met een keizersnede bevallen. Wil niet weer 17 dagen overtijd lopen, weeenopwekkers krijgen en er uiteindelijk achter komen dat het niet past en dat ik het niet zelf kan. Ik heb aankomende donderdag een intake bij de vk en dan zal ik het ook zeker ter sprake brengen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  SparklingEyes di 11 jan 2011 - 2:19

Petteflet schreef:Ook ik ben met een spoedkeizersnede bevallen. Luka paste gewoon niet. Zelfs tijdens de keizersnede hebben ze hem nog met de vacuumpomp moeten halen, omdat hij helemaal vastzat in mijn bekken.

Ik wil heel graag een 2e keer weer met een keizersnede bevallen. Wil niet weer 17 dagen overtijd lopen, weeenopwekkers krijgen en er uiteindelijk achter komen dat het niet past en dat ik het niet zelf kan. Ik heb aankomende donderdag een intake bij de vk en dan zal ik het ook zeker ter sprake brengen.

Bah wat een rare ervaring PetteFlet!!!

Ik hoop dat een keizersnede voor je tot de mogelijkheden behoort! Succes!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  eirref di 11 jan 2011 - 2:46

Ik heb bij de eerste ook een spoedkeizersnee gehad (zwangerschapsvergiftiging)
En nu 12 weken geleden de 2e, en op de normale manier bevallen. Dat is echt een stuk beter dan een keizersnee, veel sneller hersteld, kindje meteen bij je ed.
eirref
eirref
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:46

eirref schreef:Ik heb bij de eerste ook een spoedkeizersnee gehad (zwangerschapsvergiftiging)
En nu 12 weken geleden de 2e, en op de normale manier bevallen. Dat is echt een stuk beter dan een keizersnee, veel sneller hersteld, kindje meteen bij je ed.
Dat gaat dus niet altijd op. Bij mij was het precies andersom haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Koeboe82 di 11 jan 2011 - 7:04

Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad omdat ik acute HELLP had,
Nu willen we graag een geplande keizersnede maar de gunocoloog wil dit tot nu toe niet doen,als het kan moet ik gewoon bevallen Sad
Wij zijn hier zelf niet zo blij mee
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  eirref di 11 jan 2011 - 7:51

Koeboe82 schreef:Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad omdat ik acute HELLP had,
Nu willen we graag een geplande keizersnede maar de gunocoloog wil dit tot nu toe niet doen,als het kan moet ik gewoon bevallen Sad
Wij zijn hier zelf niet zo blij mee

Waarom ben je er niet blij mee dan? Ik vond het wel heel eng, maar ik ben wel heel blij dat ik nu ook 'gewoon' ben bevallen. Vind het toch fijn om te weten dat ik dat ook kan en dat mijn lijf het ook kan!

En ja, klopt, je bent misschien niet altijd sneller hersteld, maar ik denk wel dat dit vaak geldt.
eirref
eirref
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee... maar wat bij een volgende..? Empty Re: Keizersnee... maar wat bij een volgende..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum