Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keizersnee vragen

+12
Alex
Sterrin_
Floor
red rose
Coco
Jelin
L!ND@
Paper Crown
Happydobby
Petteflet
Annemie
Caroow
16 plaatsers

Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Keizersnee vragen

Bericht  Caroow wo 20 maa 2013 - 0:50

Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten?
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen?
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang?
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet?
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Annemie wo 20 maa 2013 - 0:54

Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Na 2 dagen
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na 2 dagen
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Geen idee, kreeg van alles. Zetpillen, infuus en spuit.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na 2 dagen
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Na 2 weken ongeveer
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Petteflet wo 20 maa 2013 - 0:56

Ik kon na ong. 3 dagen weer rechtop zitten. Lopen moest ik na 1 dag al (naar toilet en weer terug).
Ik heb 3 dagen morfine, diclofenac en paracetamol gehad.
Na 1 dag hebben ze de katheter eruit gehaald en moest ik zelf weer naar het toilet. De oude voelde ik mij pas na een paar maanden weer. Het is niet niks he... een keizersnede is een zware buikoperatie.

Ik heb overigens 2 x een keizersnede gehad en bij beide geldt bovenstaande.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Happydobby wo 20 maa 2013 - 0:57

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? 2de dag
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? 2de dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? 1 ste dag morfine 3 x 10 mg, 5 dagen diclofenac 3 x daags. en ik werd naar huis gestuurd met paracetamol.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? 2de dag, toen ging het catheter eruit en moest ik wel weer naar het toilet, die avond stond ik zelfstandig onder de douche.
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? met 6 weken ging ik weer sporten maar echt de oude voelen pas na een jaar. Mijn litteken was ook heel lang gevoelig, nu dus weer door de kou.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 0:58

Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Meteen
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na een dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Mijn ruggenprik hebben ze die nacht laten zitten en de volgende dag mocht ik elke 4 uur 2 paracetamol
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na een dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Every minute now... getting there.. Ik heb nog geen gevoel bij de omgeving van mijn wond, en als ik teveel doe voel ik mijn wond trekken, maar over het algemeen valt het best mee. Als je borstvoeding gaat geven, laat je dan goed begeleiden. Borstvoeding kan mislukken door een keizersnee.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  L!ND@ wo 20 maa 2013 - 0:59

Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? 2e Dag
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? 2e Dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? 1e Dag Morfine en paracetamol en een neusspray. Daarna een week lang paracetamol.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? 2e Dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Ik voelde me alweer heel snel weer goed. Heb gelukkig weinig pijn gehad. Maar mijn conditie is nog steeds prut.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Caroow wo 20 maa 2013 - 1:09

Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Meteen
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na een dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Mijn ruggenprik hebben ze die nacht laten zitten en de volgende dag mocht ik elke 4 uur 2 paracetamol
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na een dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Every minute now... getting there.. Ik heb nog geen gevoel bij de omgeving van mijn wond, en als ik teveel doe voel ik mijn wond trekken, maar over het algemeen valt het best mee. Als je borstvoeding gaat geven, laat je dan goed begeleiden. Borstvoeding kan mislukken door een keizersnee.

Ze hebben hem al aangelegd toen ik nog op de ic lag om bij te komen. En tot nu toe gaat het gewoon goed met de bv. Ik heb wel pijnlijke tepels! Maar dat heeft niks met de ks te maken natuurlijk.

R.avi is maandagavond om half 12 geboren. Gisteravond kon ik voor het eerst eventjes zitten op de bedrand. En ook zelf naar de wasbak gestrompeld om tanden te poetsen. Vanmorgen met hulp zittend gedoucht. Maar mennnn het doet pijn!!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Jelin wo 20 maa 2013 - 1:19



Hoe snel kon je weer rechtop zitten? 2e dag
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? 2e dag. Ik moest verplicht mijn bed uit en liep dan naar het toilet en terug.
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Paracetamol en diclofinac. En de eerste dag nog een andere pijnstilling ivm naweeen.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? 2e dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Ik voel me lichamelijk best wel goed. Alleen moet nu nog veel rust tussendoor nemen. Loop al flinke stukken en doe licht huishoudelijk werk. Voel me nu beter dan bij de eerste keer ks. Dat herstel heeft zeker 6 weken geduurd. Had toen ook veel last van het litteken en nu helemaal niet. Alleen blijf je lang een dof gevoel houden bij de wond.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Coco wo 20 maa 2013 - 1:23

Hoe snel kon je weer rechtop zitten?
Echt goed rechtop zitten duurde wel een tijdje, zeker wel een week, misschien zelfs twee.

Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen?
Lopen kon ik de tweede dag naar het toilet en derde dag weer een stukje (naar de badderkamers), een flink stuk lopen was volgens mij op dag 8, toen ben ik zeker 3 uurtjes naar het centrum geweest. Lopen ging mij echt veel beter af dan zitten.

Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang?
Morfine, tot de ochtend na de keizersnede ivm flinke naweeen. Daarna paracetamol.

Wanneer kon je weer zelf naar het toilet?
Ik ging de volgende dag, maar eigenlijk was dat nog veel te veel gevraagd, ik weigerde alleen om het met hulp te doen.
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude?
Dat heb ik mij niet meer gevoeld, al gaat dat wel steeds wat beter. Ik had voor mijn zwangerschap echt een topconditie (het jaar voor mijn zwangerschap sportte ik minimaal 14 uur per week) en die was de afgelopen jaren echt om te janken en dat past gewoon echt niet bij mij. Ik heb nu ik weer hard train, zoals voor mijn zwangerschap wel verdomd veel last van mijn buikspieren en mijn litteken trekt, maar begin in ieder geval weer wat conditie terug te krijgen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 1:38

Caroow schreef:
Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Meteen
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na een dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Mijn ruggenprik hebben ze die nacht laten zitten en de volgende dag mocht ik elke 4 uur 2 paracetamol
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na een dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Every minute now... getting there.. Ik heb nog geen gevoel bij de omgeving van mijn wond, en als ik teveel doe voel ik mijn wond trekken, maar over het algemeen valt het best mee. Als je borstvoeding gaat geven, laat je dan goed begeleiden. Borstvoeding kan mislukken door een keizersnee.

Ze hebben hem al aangelegd toen ik nog op de ic lag om bij te komen. En tot nu toe gaat het gewoon goed met de bv. Ik heb wel pijnlijke tepels! Maar dat heeft niks met de ks te maken natuurlijk.

R.avi is maandagavond om half 12 geboren. Gisteravond kon ik voor het eerst eventjes zitten op de bedrand. En ook zelf naar de wasbak gestrompeld om tanden te poetsen. Vanmorgen met hulp zittend gedoucht. Maar mennnn het doet pijn!!

Ja, Julian is om 18:29 geboren, die nacht is mijn ruggenprik ingebleven, en de volgende dag uitgegaan, deed echt verschrikkelijk zeer inderdaad, ik mocht toen de dag daarna zelfstandig douchen. Dus eigenlijk moet ik bij alles na 1.5 dag invullen.

Trilde je ook zo erg?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Caroow wo 20 maa 2013 - 1:44

Ja ik trilde enorm. Ze hadden een alminiumdeken, 2 voorverwarmde dekens en een dekbed over me heen gelegd. Hielp niks, ik zat zo onder de verdoving.
De gyn, vk en anestasist (ik ben echt te moe voor juiste spelling) hebben geen idee hoe het kan, maar ze kregen dus niet alles verdoofd. Ik had alleen nog gevoel in mijn hoofd, handen en tenen.. En in mijn Perineum! (Heet dat zo? Ja toch?) Stomme fucking weeen had ik dus in mijn perineum. Brrrrrr wat een hel was het.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  red rose wo 20 maa 2013 - 2:06

IK BEN MAANDAG AVOND 18.21 MET SPOEKEIZERSNEDE BEVALLEN. IK WAS AL 18,5 UUR BEZIG EN OOK MEEGEPERST, MAAR ZE BLEEF TE HOOG ZITTEN EN KREEG HET MOEILIJK, TOEN DUS SPOEDKEIZERSNEDE

Hoe snel kon je weer rechtop zitten?
DISNDAGAVOND HEB IK MET MIJN BENEN OVER DE RAND VAN HET BED GEZETEN EN KORT ZITTEND GEDOUCHT MET HULP VAN MAN EN VERLEEGSTER, DIT GING REDELIJK
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen?
OOK DINSDAGAVOND, GING WOENSDAGOCHTEND WEL ALWEER VEEL BETER
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang?
RUGGENPRIK GING DISNDAGOCHTEND ERUIT, TOEN DICLOFINAC EN PARACETAMOL. IK GING DONDERDAGMIDDAG NAAR HUIS ZONDER DICLOFINAC, DAT WAS NIET FIJN, VRIJDAG GELIJK WEER MEE BEGONNEN EN DAT HEB IK IN TOTAAL EEN WEEK GESLIKT, DAARNA PARACETAMOL, IK DENK ONG. 2WEKEN NOG
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet?
WOENDAGOCHTEND VROEG GING CATHETER ERUIT, ROND MIDDAGUUR GING IK WEER ZELF NAAR WC
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude?
IK WEET HET NIET PRECIES MEER, MAAR NA DRIE WEKEN GING IK WEER EEN BOODSCHAP ALLEEN DOEN MET DE AUTO, WEL LANG MOE GEWEEST, IK DENK NA 6-8 WEKEN WEER DE OUDE. IK GING WEER WERKEN NA 12 WEKEN EN TOEN VOELDE IK ME AL EEN PAAR WEKEN GOED.
[/quote]
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 2:10

Ik kreeg een keizersnede op woensdagavond 23.00 uur.
Hoe snel kon je weer rechtop zitten?
De volgende dag werd ik al weer in een stoel gezet.

Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen?
De vrijdag erop ben ik zelf naar de douche gelopen en terug.

Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang?
Vanaf de donderdag kreeg ik paracetamol

Wanneer kon je weer zelf naar het toilet?
De vrijdag na de keizersnede ben ik zelf naar het toilet gegaan.

Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude?
Een week of drie na de keizersnede voelde ik me weer goed, maar echt de oude was een week of 5/6

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Floor wo 20 maa 2013 - 2:11

ik ben geen goed voorbeeld maar ik zal hem toch invullen. Ik heb na 24uur bevallen een spoedkeizersnede gehad.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? na een dag of 4 kon ik eventjes rechtop zitten. Ik had krammen ipv hechtdraad die hebben er een week gezeten. Toen deze eruit waren kon ik wat langer rechtop zitten (half uurtje)
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? na 4 dagen moest ik het bed af en de kamer uit om bij de wc te komen, veel verder kon ik nog niet echt lopen. Na een week hebben we een klein stukje voor op straat gelopen (lees: 5 huizen en weer terug meer ging echt niet)
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? ik heb eerst ruggenprik gehad, die hebben ze de dag erna uit gezet en toen kreeg ik paracetamols. Deze heb ik thuis ook nog gebruikt. 6 per dag zeker nog een week of 1.5
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? dag 4 moest ik want de katheter was eruit en ik moest naar huis
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? dat heeft erg lang geduurd (zeker 6 maanden voordat ik de pijn van mijn buik wat kon lijden en 14 maanden na de bevalling kon ik echt pas weer dingen doen zonder dat ik door de grond ging van de pijn. Nu heb ik nog pijn maar ik kan het hebben. De oude wordt ik dus niet meer maar ik kan nu wel weer wat bewegen/sporten en actiever zijn)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Sterrin_ wo 20 maa 2013 - 2:14

Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Rechtop zitten de zelfde dag weer.
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? De volgende morgen moest ik weer uit bed, had de dag ervoor de keizersnee ehad, volgende dag dus zelf weer op de po, toen werd de catheter ook verwijderd, de tweede dag zelf weer douchen, en toen mocht ik ook naar huis.
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Morfine de eerste dag, en daarnaast paracetamol. De oaracetamol daarna nog een aar dagen maar geen idee meer hoelang.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? De volgende dag dus, met veel pijn en moeite, maar dat ging per keer al beter.
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Geen idee meer. Ik had bloedarmoede daarna, maar ik liep met 14 dagen wel weer zelf naar de winkel met alle kinderen. Daarvoor ad ik nog borstontsteking gehad, anders was ik wel weer eerder naar buten geweest.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Alex wo 20 maa 2013 - 3:56

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? De dag na de keizersnede.
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Twee dagen na de keizersnede, ik mocht zelf proberen naar de wc te gaan en te douchen. Mennn, dat douchen vond ik heerlijk!
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Ehhh geen.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Twee dagen na de keizersnede, dat was een voorwaarde om naar huis te mogen. De wond trok wel natuurlijk maar ik heb het niet als extreem pijnlijk ervaren.
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Na een week ongeveer. Ik moest natuurlijk wel rustig aan doen, maar zolang ik naar mijn lichaam luisterde ging het prima.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Razz wo 20 maa 2013 - 4:00

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? De dag erna
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? De dag erna
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Alleen paracetamol omdat ik ook bv gaf. Ik heb denk ik 4 tabletten geslikt en dat 7 dagen lang,
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na 3 of 4 dagen
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Na 1,5 jaar

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Blue flower wo 20 maa 2013 - 4:06

Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Ik heb een spoedkeizersnede gekregen en was hier dus niet op voorbereid. Nu vraag ik me een paar dingen af.

Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Meteen
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na een dag
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Mijn ruggenprik hebben ze die nacht laten zitten en de volgende dag mocht ik elke 4 uur 2 paracetamol
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na een dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Every minute now... getting there.. Ik heb nog geen gevoel bij de omgeving van mijn wond, en als ik teveel doe voel ik mijn wond trekken, maar over het algemeen valt het best mee. Als je borstvoeding gaat geven, laat je dan goed begeleiden. Borstvoeding kan mislukken door een keizersnee.

Kijk van zulke verhalen wordt ik blij smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Highway do 21 maa 2013 - 11:17

Caroow schreef:
Hoe snel kon je weer rechtop zitten? Volgende dag
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? Na 2 dagen kon ik over de afdeling heen en weer
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Morfine 12 uur, daarna 3 dagen diclofenac en pcm. Bij thuiskomst heb ik niks meer genomen
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Na 1 dag
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Nu een beetje, dus 4,5 week ongeveer. Cnditie is weer wat terug etc
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  mickey do 21 maa 2013 - 11:28

Ik ben woensdagochtend om 10.34 bevallen, ik was de dag ervoor rond 7.00 ingeleid.
Hoe snel kon je weer rechtop zitten? De eerste dag heb ik veel gebruik gemaakt van de afstandsbediening, om de rugleuning omhoog en omlaag te doen. Donderdags ging het een stuk beter. Ik moest toen uit bed, zodat dat verschoond kon worden, en ben toen naar de wc gelopen met de verpleegkundige aan de arm.
Hoe snel kon je weer een klein stukje lopen? De dag erna dus, donderdags.
Wat voor pijnstilling heb je gehad en hoe lang? Woensdags heb ik nog morfine gehad, vanaf donderdag paracetamol. In het begin 3 maal daags 2 stuks, daarna thuis nog een paar dagen als ik het nodig had.
Wanneer kon je weer zelf naar het toilet? Dat mocht ik donderdags proberen. De verpleegkundige is meegelopen en heeft me daarna wat privacy gegund Wink Vrijdags ben ik zelf gaan douchen. Dat was zooooo lekker. De verpleegkundige kwam ineens op de deur kloppen, of het nog lukte, want ik stond er al zo lang onder Embarassed Nou ben ik nooit heel snel met douchen, maar 2 dagen na een keizersnede gaat het natuurlijk niet zo vlot, maar het was ook gewoon lekker om me te kunnen douchen, dat had ik sinds dinsdagochtend niet meer gedaan.
Na hoeveel tijd voelde je je weer de oude? Daar kan ik geen goed antwoord op geven, want 3 weken na de bevalling kreeg ik een blinde darm ontsteking, waarvoor ik toen geopereerd ben. Maar ik voelde me lichamelijk wel snel fit. Vóór die operatie kon ik al flinke stukken lopen. Ik heb nauwelijks last van de wond gehad. Ik lees wel vaker dat er meiden zijn die jaren later nog last van het litteken hebben, bij weersveranderingen bijvoorbeeld, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keizersnee vragen Empty Re: Keizersnee vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum