Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Litteken keizersnee

+3
mickey
Mizzie
Star007
7 plaatsers

Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Litteken keizersnee

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 10:21

De keizersnee is nu 3.5 maand geleden, en ik verwachtte dat ik nu wel wat minder pijn aan het litteken zou hebben. Het is eigenlijk niet eens echt pijn te noemen, maar het zijn meer felle steekjes en een trekkend gevoel, en dan van binnen zeg maar. Ik las hier laatst ook dat die steekjes kunnen komen doordat de zenuwen weer aangroeien. Wat ook erg vervelend is , dat als ik mijn onderbuik stoot, of als mijn vriend het aanraakt dat verschrikkelijk pijn doet. Zijn hier dames die een keizersnee hebben gehad en ook ervaring hebben met pijn en steken?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Mizzie wo 1 feb 2012 - 10:24

Verschrikkelijke pijn herken ik niet, maar de rest wel. Ik geloof dat ik best snel daarna voor het eerst ongesteld ben geworden. Misschien dat dat het bij jou ook kan zijn ? Tis maar een gokje?
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  mickey wo 1 feb 2012 - 10:28

Mijn keizersnee is pas 8 weken geleden, maar ik heb alleen de eerste weken wat last gehad. Ik heb nu nergens meer last van. Die pijn en steekjes die jij beschrijft heb ik ook niet gehad. Ook is het litteken niet gevoelig of wat dan ook. Het voelt hetzelfde als de andere huid, heb ook geen gevoelloosheid, zoals ik vaker hoor of lees.
Iedereen is anders natuurlijk en ieder herstel ook, maar als je het niet vertrouwd, zou ik naar de dokter gaan.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Annemie wo 1 feb 2012 - 10:30

Ik herken het wel, heb er nog wel bijna een jaar last van gehad, die steken. Ook is het gebied rondom het litteken nog steeds verdoofd en het is voor mij al 19 maanden geleden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:30

Het litteken op mijn baarmoeder is soms na 2 keizersnedes gevoelig, vooral als ik ongesteld moet worden. Het litteken op de huid snijd soms bij ondergoed of doet zeer bij lage broeken maar over het algemeen nooit zo'n pijn gehad. Mijn jongste is nu 14 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 10:32

Mizzie schreef:Verschrikkelijke pijn herken ik niet, maar de rest wel. Ik geloof dat ik best snel daarna voor het eerst ongesteld ben geworden. Misschien dat dat het bij jou ook kan zijn ? Tis maar een gokje?

Ik heb 12 weken aan een stuk gevloeit na de keizersnee en ben daarna 1 week duidelijk ongesteld geweest (toen had ik van te voren inderdaad nog meer last van steken in het litteken), 2 dagen niets en toen weer een week ongesteld en nu even niet gelukkig. Maar ik merk inderdaad wel wat verschil tijdens de menstruatie en andere dagen wat betreft pijn. Ik zit ook echt in twijfel om een afspraak bij de Gyn. te maken. Ze heeft bij de controle 6 weken na de bevalling, wel met een inwendige echo gecheckt en toen zag alles er prima uit.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 10:34

Shoesdontlie schreef:Het litteken op mijn baarmoeder is soms na 2 keizersnedes gevoelig, vooral als ik ongesteld moet worden. Het litteken op de huid snijd soms bij ondergoed of doet zeer bij lage broeken maar over het algemeen nooit zo'n pijn gehad. Mijn jongste is nu 14 maanden.

Nog een andere vraag.. deed het groeien van je baarmoeder bij de 2e zwangerschap pijn doordat het litteken er al op zat?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Annemie wo 1 feb 2012 - 10:36

Star007 schreef:
Shoesdontlie schreef:Het litteken op mijn baarmoeder is soms na 2 keizersnedes gevoelig, vooral als ik ongesteld moet worden. Het litteken op de huid snijd soms bij ondergoed of doet zeer bij lage broeken maar over het algemeen nooit zo'n pijn gehad. Mijn jongste is nu 14 maanden.

Nog een andere vraag.. deed het groeien van je baarmoeder bij de 2e zwangerschap pijn doordat het litteken er al op zat?



Goeie vraag, dat wil ik ook wel weten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 10:38

Annemie schreef:
Star007 schreef:
Shoesdontlie schreef:Het litteken op mijn baarmoeder is soms na 2 keizersnedes gevoelig, vooral als ik ongesteld moet worden. Het litteken op de huid snijd soms bij ondergoed of doet zeer bij lage broeken maar over het algemeen nooit zo'n pijn gehad. Mijn jongste is nu 14 maanden.

Nog een andere vraag.. deed het groeien van je baarmoeder bij de 2e zwangerschap pijn doordat het litteken er al op zat?



Goeie vraag, dat wil ik ook wel weten.

Dat is serieus iets waar ik me nu al druk over kan maken. Komt ook een beetje doordat ik ge-googeld heb hier over. Kwam allemaal bij berichten over kans op openscheuren van litteken tijdens weeen enzo Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:40

Nee, nergens last van gehad. Er zat 19 maanden tussen de twee zwangerschappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Annemie wo 1 feb 2012 - 10:41

Ja, dat heb ik ook gelezen ja, bah daar word ik ook wel bang van, hopelijk reageert ze nog, ben wel beniewd, maar je moet ook niet al die enge verhalen lezen op google, al doe ik dat zelf ook wel, haha.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 10:46

Gerustgesteld? ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 11:05

Shoesdontlie schreef:Gerustgesteld? ;-)

Een beetje Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 11:20

Ik heb nooit echt pijn gehad aan de wond of aan het litteken. Wel dat het een beetje trekkerig voelde/voelt maar pijn nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Happydobby wo 1 feb 2012 - 11:37

Ik heb er geen pijn aan, wel gevoelloos bij het litteken. word nu wel beter. ongesteld ben ik nog niet geweest.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 20:03

Happydobby schreef:Ik heb er geen pijn aan, wel gevoelloos bij het litteken. word nu wel beter. ongesteld ben ik nog niet geweest.

+1, nog steeds gevoelloos vanf mijn navel. En de 1e maanden had ik die pijn ook wel, maar niet extreem gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Alex wo 1 feb 2012 - 20:48

Razz_ schreef:Ik heb nooit echt pijn gehad aan de wond of aan het litteken. Wel dat het een beetje trekkerig voelde/voelt maar pijn nee

+1. Het voelde nog een jaar wat verdoofd, nu heb ik alleen af en toe nog wat jeuk.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 21:17

Ik heb begrepen van verschillende meiden in mijn omgeving dat ze totaal geen last hebben gehad van het litteken toen ze voor de 2e keer zwanger waren.
Ik zelf heb geen last gehad van mijn litteken na de bevalling van de 2e. Bij mij was het vrij snel weer gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  pippeloentje wo 1 feb 2012 - 22:05

Ik heb nooit last gehad van het litteken,helemaal geen klachten eigenlijk na de sectio.
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Litteken keizersnee Empty Re: Litteken keizersnee

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum