Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
een stel goede hersens heb ik al, en grote borsten tja..ik vind van niet, alhoewel ik toch cup D-E heb.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Gast- Gast
Ik baal af en toe flink van intelligentie. Ik zou veel liever een beetje simpel zijn en nooit weten wat ik mis.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Lorna mercedez schreef:Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Ja, siliconen in je hersens is ook zo wat he..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, wel een groter hoofd en meer ruimte voor hersens die er niet zijn. Zonde van het geld. Al valt mijn onderkin dan wel minder op. Je brengt me op een idee.Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ja, wel een groter hoofd en meer ruimte voor hersens die er niet zijn. Zonde van het geld. Al valt mijn onderkin dan wel minder op. Je brengt me op een idee.Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Ik zit best in de stress.. B. heeft nu al een behoorlijke onderkin
Is er iemand waarmee ik daar over kan praten?
Aangezien ik ook hele stevige bovenbenen heb, kan het niet anders dat ze die later ook krijgt.
Dat wordt een trauma!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ja, wel een groter hoofd en meer ruimte voor hersens die er niet zijn. Zonde van het geld. Al valt mijn onderkin dan wel minder op. Je brengt me op een idee.Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Aangezien ik ook hele stevige bovenbenen heb, kan het niet anders dat ze die later ook krijgt.
Dat wordt een trauma!
Ze hadden je moeten verbieden om kinderen te krijgen. Hoe moet dat nu met het suprieure ras.. Zitten we weer mooi met onderkinnen en vetbenen.. :affraid:
Gast- Gast
Sorry.. moet ik nu in de hoek?
Lejow- Lady Post-a-lot
Mwah, verder ben ik best lekker. Je kunt een tape aanleggen rondom het hoofd ;-)Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ja, wel een groter hoofd en meer ruimte voor hersens die er niet zijn. Zonde van het geld. Al valt mijn onderkin dan wel minder op. Je brengt me op een idee.Lejow schreef:Lorna mercedez schreef:Ik heb beide al. Anders ga ik voor hersens want borsten kun je groter maken.
Dat wordt een trauma!
Gast- Gast
Dikke bovenbenen? Folie om de benen en rennen maar.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Dikke bovenbenen? Folie om de benen en rennen maar.
hahaha ik heb wel eens folie om mijn benen gedaan (zo naief ben ik dan wel weer, om te denken dat er dan kiloo's afvliegen) maar ik heb me nog nooit zo opgesloten gevoelt.) Bleehg haha
Gast- Gast
Bij een vriendin hielp het echt maar wel pas na een half jaar. Ik moet er niet aan denken. Dan kwabberen ze maar lekker tegen elkaar aan.Punk'd schreef:Lorna mercedez schreef:Dikke bovenbenen? Folie om de benen en rennen maar.
hahaha ik heb wel eens folie om mijn benen gedaan (zo naief ben ik dan wel weer, om te denken dat er dan kiloo's afvliegen) maar ik heb me nog nooit zo opgesloten gevoelt.) Bleehg haha
Gast- Gast
Geef mij dan maar een goed stel hersens.
Ik vind dit trouwens niet echt een eerlijke vergelijking.
Vind de vergelijking: knap en niet intelligent óf lelijk en wel intelligent veel beter.
Zelfs daar twijfel ik nog over, maar als ik moet kiezen ga ik denk ik toch voor knap en niet intelligent, omdat je levensgeluk meer wordt bepaald door je uiterlijk dan door je intelligentie. Ik denk zelfs dat zeer intelligente vrouwen die veel over het leven nadenken (en daarnaast ook lelijk zijn), grotere kans hebben om ongelukkig te worden dan domme meiden die er wel erg goed uitzien.
Vind de vergelijking: knap en niet intelligent óf lelijk en wel intelligent veel beter.
Zelfs daar twijfel ik nog over, maar als ik moet kiezen ga ik denk ik toch voor knap en niet intelligent, omdat je levensgeluk meer wordt bepaald door je uiterlijk dan door je intelligentie. Ik denk zelfs dat zeer intelligente vrouwen die veel over het leven nadenken (en daarnaast ook lelijk zijn), grotere kans hebben om ongelukkig te worden dan domme meiden die er wel erg goed uitzien.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Maar wat is lelijk?Rapunzel schreef:Geef mij dan maar een goed stel hersens.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Bij een vriendin hielp het echt maar wel pas na een half jaar. Ik moet er niet aan denken. Dan kwabberen ze maar lekker tegen elkaar aan.Punk'd schreef:Lorna mercedez schreef:Dikke bovenbenen? Folie om de benen en rennen maar.
Een half jaar met ingepakte bokkepootjes?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lorna mercedez schreef:Maar wat is lelijk?Rapunzel schreef:Geef mij dan maar een goed stel hersens.
Het begrip "lelijk"is ook relatief natuurlijk. En ik vind zelf grote borsten helemaal niet altijd mooi. Vooral niet als ze extreem hangen of hele lelijke tepels hebben. Mannen denken daar misschien anders over, maar ik vind kleine borsten die mooi in vorm zijn en in verhouding met de rest van het lichaam veel mooier dan van die grote uiers.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn grote borsten ingeruild voor een goed stel hersens
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Merai schreef:Ik heb een goed stel hersens en een b cup en ik vind het prima zo
Ik ook!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Rapunzel schreef:Lorna mercedez schreef:Maar wat is lelijk?Rapunzel schreef:Geef mij dan maar een goed stel hersens.
Het begrip "lelijk"is ook relatief natuurlijk. En ik vind zelf grote borsten helemaal niet altijd mooi. Vooral niet als ze extreem hangen of hele lelijke tepels hebben. Mannen denken daar misschien anders over, maar ik vind kleine borsten die mooi in vorm zijn en in verhouding met de rest van het lichaam veel mooier dan van die grote uiers.
Uiers? Hahaha nee, die opmerking is lekker diplomatiek haha
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik heb beiden, maar zou echt liever wat minder borst hebben dan mijn intelligentie kwijt zijn.
Ik denk als je bv barbie zou vragen die zegt nee hoor doe mij maar die borsten.
Ik denk als je bv barbie zou vragen die zegt nee hoor doe mij maar die borsten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik wil graag een beetje borst inleveren en een beetje meer intelligentie hebben..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Absoluut een goed stel hersens.
Grote borsten lijken me meer een nadeel dan een voordeel eigenlijk.
Mannen kijken eerder naar je borsten dan naar je gezicht, als ze echt groot zijn dan komen er allemaal lichamelijke klachten bij, en meer kans op hang boobies als je ouder bent
Ik heb liever mijn cup B met een goed stel hersens dan
Grote borsten lijken me meer een nadeel dan een voordeel eigenlijk.
Mannen kijken eerder naar je borsten dan naar je gezicht, als ze echt groot zijn dan komen er allemaal lichamelijke klachten bij, en meer kans op hang boobies als je ouder bent
Ik heb liever mijn cup B met een goed stel hersens dan
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Ik zou niet weten waar ik enorme borsten zou moeten laten. Ik heb een c-cup. In sommige jurkjes lijkt het niet veel, so be it. Mijn intelligentie gebruik ik een stuk vaker en zou ik absoluut niet willen missen.
Gast- Gast
Ik ben tevreden met allebei. Wel liever wat van mijn borsten inleveren dan van mijn intelligentie.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zal dit staan met grote borsten?
» Grote borsten = internethit
» (witte) blouse met grote borsten
» Kleding tips gezocht voor GROTE borsten
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Grote borsten = internethit
» (witte) blouse met grote borsten
» Kleding tips gezocht voor GROTE borsten
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap