Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Terkina za 3 maa 2012 - 22:20

Aangezien ik niet zo veel optimaal gebruik van mijn hersensen maak, geef me dan maar weer grotere borsten Very Happy
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Pompoen za 3 maa 2012 - 22:57

Oh nou snap ik het! Ik word steeds dommer, ga rare dingen zeggen, heb soms het gevoel dat er een deel van mijn hersenen is uitgeschakeld wat ik vroeger nog wel had...
Maar dat komt dus gewoon omdat mijn tieten steeds groter werden. angel
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:03

тыквашка schreef:Oh nou snap ik het! Ik word steeds dommer, ga rare dingen zeggen, heb soms het gevoel dat er een deel van mijn hersenen is uitgeschakeld wat ik vroeger nog wel had...
Maar dat komt dus gewoon omdat mijn tieten steeds groter werden. Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 166342

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:30

тыквашка schreef:Oh nou snap ik het! Ik word steeds dommer, ga rare dingen zeggen, heb soms het gevoel dat er een deel van mijn hersenen is uitgeschakeld wat ik vroeger nog wel had...
Maar dat komt dus gewoon omdat mijn tieten steeds groter werden. angel

nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 2:43

Antibes schreef:Hangt er vanaf, ik wil best een klein beetje intelligentie inwisselen voor een cupmaat groter (ik vind mijn borsten nu wel mooi, maar ik wil slanker zijn en dan worden die ook weer kleiner).

Dan houd ik nog genoeg over... angel

Als ik moet kiezen OF slim OF grote borsten, dan ben ik op dit moment heel gelukkig met slim zijn. In de academische wereld heb je daar ook meer aan dan aan tieten denk ik.
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar je maakt hier zelf ook een taalfout (als reactie op jouw reactie op Marin).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Jeanette zo 4 maa 2012 - 7:07

Terkina schreef:Aangezien ik niet zo veel optimaal gebruik van mijn hersensen maak, geef me dan maar weer grotere borsten Very Happy

:P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Jeanette zo 4 maa 2012 - 7:08

Ik heb liever dat mannen mijn intelligentie zien dan mijn borsten. Grote of kleine borsten, het wordt pas lelijk als het niet bij je lijf past in verhouding.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  silly-one zo 4 maa 2012 - 19:42

Ik ga voor de brains. Grote borsten kan je tegenwoordig toch wel kopen :P.
Nu heb ik niet te klagen en ben ik qua verhoudingen blij met mijn rondingen, het past goed bij mijn lichaam allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 5 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum