Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Dennenappel vr 2 maa 2012 - 1:22

Liever goede hersens en kleine borsten.

Zullen mensen dat nou echt willen en echt geloven? Zoveel mensen ook? Bizar.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  RYW vr 2 maa 2012 - 1:23

Antibes schreef:
Gisele schreef:Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Ik denk dat uiterlijk bij sollicitaties (zeker in bepaalde beroepsgroepen) ook enorm meespeelt en ik denk dat je met een leuk uiterlijk (waar een leuk figuur zeker aan meewerkt) in bepaalde sectoren wellicht eerder een kans krijgt. En mannen vinden al duizenden jaren borsten mooi, dus ik denk dat die interesse nog wel even blijft hangen.

Soms werkt het ook tegen je, je wordt er ook wel eens minder serieus door genomen. En als je (toekomstige) leidinggevende een vrouw is soms ook.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:25

RYW schreef:
Antibes schreef:
Gisele schreef:Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Ik denk dat uiterlijk bij sollicitaties (zeker in bepaalde beroepsgroepen) ook enorm meespeelt en ik denk dat je met een leuk uiterlijk (waar een leuk figuur zeker aan meewerkt) in bepaalde sectoren wellicht eerder een kans krijgt. En mannen vinden al duizenden jaren borsten mooi, dus ik denk dat die interesse nog wel even blijft hangen.

Soms werkt het ook tegen je, je wordt er ook wel eens minder serieus door genomen. En als je (toekomstige) leidinggevende een vrouw is soms ook.

True, daarom heb ik het ook sowieso al over bepaalde sectoren. Want ik denk dat je in sommige sectoren ook juist minder serieus genomen wordt.

En inderdaad, als je bij een vrouw moet solliciteren zal het minder werken, maar in de realiteit is het toch nog vaker een man boven je.

Tot slot denk ik ook best dat het afhangt van waar je op de ladder staat, op sommige stukken zal het voor je werken en op andere stukken zal het tegen je werken...

Dan toch liever die hersens, die zijn tenminste consistent.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 1:25

Antibes schreef:
Charlie schreef:
Antibes schreef:
Marin schreef:Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)

Haha, jammer van de taalfout! laughcry

Laughing

Dubbel jammer dat exact dezelfde taalfout ook staat in de aanbevelingsbrief die Prof. dr. Hoogleraar voor mij geschreven heeft.. Ik hoop maar dat het ze niet opvalt..

Edit: er is dus nog hoop voor Marin.. clown


Ik zie 'm ook niet! Vast iets met beiden/beide. Maar ik heb nooit ergens gezegd dat ik goed ben in Nederlands Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:26

Charlie, in mijn post dacht ik volkomen zwart/wit.

Antibes, ik sta niet zo sterk in mijn schoenen. De reden waarom ik nu al tien keer mijn post heb weggehaald en heb herschreven. Enerzijds denk ik dat het mogelijk is om een studie af te ronden, als ik er voor 100% voor ga. Anderzijds ben ik meestal bang gewoon te dom te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:27

Marin schreef:
Antibes schreef:
Charlie schreef:
Antibes schreef:
Marin schreef:Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)

Haha, jammer van de taalfout! laughcry

Laughing

Dubbel jammer dat exact dezelfde taalfout ook staat in de aanbevelingsbrief die Prof. dr. Hoogleraar voor mij geschreven heeft.. Ik hoop maar dat het ze niet opvalt..

Edit: er is dus nog hoop voor Marin.. clown


Ik zie 'm ook niet! Vast iets met beiden/beide. Maar ik heb nooit ergens gezegd dat ik goed ben in Nederlands Wink

Haha inderdaad, de +n is voor personen en je hebt het nu over eigenschappen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:27

Gisele schreef:Charlie, in mijn post dacht ik volkomen zwart/wit.

Belangrijke tip: NOOIT doen. Gewoon nooit, heeft nooit nut, is nooit van toepassing, uitkomst is nooit voordelig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 1:27

Kijk, die wist ik niet. Weer wat geleerd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:28

Charlie schreef:
Gisele schreef:Charlie, in mijn post dacht ik volkomen zwart/wit.

Belangrijke tip: NOOIT doen. Gewoon nooit, heeft nooit nut, is nooit van toepassing, uitkomst is nooit voordelig.

Opgeslagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:28

nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Mees vr 2 maa 2012 - 1:29

Ik heb liever goede hersens dan grote borsten.
Als ik dan mijn borsten 'nodig' heb bij een sollicitatie, ben ik wel zo slim om een kipfiletje in mijn bh te doen smile.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:31

Mees schreef:Ik heb liever goede hersens dan grote borsten.
Als ik dan mijn borsten 'nodig' heb bij een sollicitatie, ben ik wel zo slim om een kipfiletje in mijn bh te doen smile.

Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Arwyn vr 2 maa 2012 - 1:32

Doe mij maar die hersens.
Aan de boobies valt wel wat te doen Wink

Hoewel ik wel erg blij ben met die van mij, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Cupcake vr 2 maa 2012 - 1:33

Charlie schreef:Ik heb allebei Cool .

Maar dan zou ik eerder mijn borsten afstaan.

+1 haha
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  RYW vr 2 maa 2012 - 1:33

Antibes schreef:
RYW schreef:
Antibes schreef:
Gisele schreef:Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Ik denk dat uiterlijk bij sollicitaties (zeker in bepaalde beroepsgroepen) ook enorm meespeelt en ik denk dat je met een leuk uiterlijk (waar een leuk figuur zeker aan meewerkt) in bepaalde sectoren wellicht eerder een kans krijgt. En mannen vinden al duizenden jaren borsten mooi, dus ik denk dat die interesse nog wel even blijft hangen.

Soms werkt het ook tegen je, je wordt er ook wel eens minder serieus door genomen. En als je (toekomstige) leidinggevende een vrouw is soms ook.

True, daarom heb ik het ook sowieso al over bepaalde sectoren. Want ik denk dat je in sommige sectoren ook juist minder serieus genomen wordt.

En inderdaad, als je bij een vrouw moet solliciteren zal het minder werken, maar in de realiteit is het toch nog vaker een man boven je.

Tot slot denk ik ook best dat het afhangt van waar je op de ladder staat, op sommige stukken zal het voor je werken en op andere stukken zal het tegen je werken...

Dan toch liever die hersens, die zijn tenminste consistent.. nerd

Ja klopt wel. In mijn sector werken vooral mannen, en dan nog behoorlijke macho's ook. Die vinden mij allemaal heel leuk en decoratief, en de paar vrouwen die er werken (mijn leidinggevende bijvoorbeeld) vinden dat weer lastig. Maar voor het dagelijkse werk is het dus hartstikke nuttig want ik krijg van alles gedaan.

Maar: kortgeleden heb ik een welverdiende promotie gemaakt, als ik dat zo mag zeggen. En daar heb ik me voor moeten knokken! Ik heb zo hard moeten bewijzen dat ik niet alleen gewicht heb in mijn BH maar ook in mijn hersenpan, want toen ik carriere ging maken werkte het echt wel tegen mij. Ik krijg nog steeds veel gedaan, maar ik weet zeker dat het nu door mijn kennis en kunde komt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 1:34

Borsten afstaan zou ik trouwens wel heel erg vinden! Ik heb natuurlijk liever een goed stel hersens, maar als ik om ziekte of wat voor reden, m'n borsten kwijt raak, zou ik dat heel erg vinden. Ik ben wel heel trots op m'n mooie borsten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:36

Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn Rolling Eyes. Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 1:39

Antibes schreef:
Rush schreef:
kajaka88 schreef:Ik ruil mijn D/E cup liever in voor een goed stel hersens
1 cup tegen 1 IQ punt ruilen? Laughing

Dat is echt een slechte deal, ik denk dat een cup minstens 15 punten waard is hoor!
Okay, dat kan er ook nog wel vanaf. Dan ga ik wel even uit van de BNN IQ test van vorig jaar, want die van dit jaar ging me niet zo goed af :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  RYW vr 2 maa 2012 - 1:39

Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn Rolling Eyes. Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).

Ja, zo vervelend! Alsof ze dat ook tegen een mooie man zouden zeggen...

Nou loop ik er gewoon zakelijk gekleed bij op mijn werk, maar ik blijf toch dat vrouwtje met die tieten... Maar ja, ook ingepakt kan je zien dat ze vrij groot zijn, en ik kan ze moeilijk afdoen natuurlijk..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:42

Ik vind het trouwens wel goed zo. Van beide heb ik (ruim)voldoende om tevreden te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 1:49

Doe mij maar een goed stel hersenen, de push up bh is niet voor niets uitgevonden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:00

Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 2:00

Liever borsten. Lees mijn onderschrift maar.
Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 166342
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 2:04

Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.

Maar als je zo stom bent dat je niet weet dat 8+5 geen 11 is val je toch vrij snel door de mand? Hoe mooi je bekkie (of tietuh) ook zijn daar kom je geen klap mee verder,toch?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:04

Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.

Leuke banen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 2 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum