Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Nora vr 2 maa 2012 - 2:06

Ik wil graag wat cupmaatjes inleveren voor nog wat meer iq. Dus als iemand wil ruilen?smile
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:10

2CKC2 schreef:
Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.

Maar als je zo stom bent dat je niet weet dat 8+5 geen 11 is val je toch vrij snel door de mand? Hoe mooi je bekkie (of tietuh) ook zijn daar kom je geen klap mee verder,toch?

Ze werkt nu voor het eerst voor langere tijd bij een werkgever, daarvoor wisselde ze vaak van baan omdat het niet goed ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 2:14

Twellie schreef:
2CKC2 schreef:
Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.

Maar als je zo stom bent dat je niet weet dat 8+5 geen 11 is val je toch vrij snel door de mand? Hoe mooi je bekkie (of tietuh) ook zijn daar kom je geen klap mee verder,toch?

Ze werkt nu voor het eerst voor langere tijd bij een werkgever, daarvoor wisselde ze vaak van baan omdat het niet goed ging.

ja zie je,want een baan krijgen is 1 maar houden is een 2de.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 2:15

Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  slaatje vr 2 maa 2012 - 2:20

Ik heb het allebei al, wat is de andere optie? :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 2:21

Rush schreef:Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb! Laughing

Ik heb èn geen baan èn geen grote tietuh!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  SoGood vr 2 maa 2012 - 2:25

Wat een ophef trouwens over grote tieten! Ik vind hele grote niet eens mooi.

Ik vind mijn eigen bescheiden borsten (75B/C70) echt SUPER mooi! Ze zijn weleens groter geweest en dat paste niet bij mijn figuur. Ik I love you mijn tietjes! Als ik niet eerder een foto van mijn hoofd hier had geplaatst had ik ze aan jullie laten zien. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 2:29

Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn Rolling Eyes. Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).

Maar zou hij dat zeggen vanwege je borsten/vrouw-zijn, of zou hij dat zeggen omdat je wel iets assertiever mag zijn?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rovine vr 2 maa 2012 - 2:29

Volgens mij is het beter als die 50% die grote tieten wensen niet nog meer hersencapaciteit kwijtraken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:31

Antibes schreef:
Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn Rolling Eyes. Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).

Maar zou hij dat zeggen vanwege je borsten/vrouw-zijn, of zou hij dat zeggen omdat je wel iets assertiever mag zijn?

Het ging erover dat ik nu ziek ben, en weer voorzichtig begin met werken en welke taken ik dan zou nemen. Ik wilde graag weer deelnemen aan vergaderingen, hij dacht dat dat nog wat te veel zou zijn, maar dat als ik per se wil gaan, moet participeren.

Maar waar het ook om gaat, die opmerking over mooi zijn had ie bij ome willem niet gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 2:33

Mamsie schreef:
Rush schreef:Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb! Laughing

Ik heb èn geen baan èn geen grote tietuh!
Maar jij studeert, dus je hebt wel de hersens! bounce
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 2:34

Charlie schreef:
Antibes schreef:
Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn Rolling Eyes. Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).

Maar zou hij dat zeggen vanwege je borsten/vrouw-zijn, of zou hij dat zeggen omdat je wel iets assertiever mag zijn?

Het ging erover dat ik nu ziek ben, en weer voorzichtig begin met werken en welke taken ik dan zou nemen. Ik wilde graag weer deelnemen aan vergaderingen, hij dacht dat dat nog wat te veel zou zijn, maar dat als ik per se wil gaan, moet participeren.

Maar waar het ook om gaat, die opmerking over mooi zijn had ie bij ome willem niet gemaakt.

True that nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:39

Ik heb allebei, en zou mijn borsten graag kleiner willen!

Ik heb ook weleens het idee dat ik minder serieus word genomen in mijn (mannen)bedrijf omdat ik er leuk/verzorgd uitzie. Die kerels kunnen af en toe echt doen alsof ik de koffiejuffrouw ben ofzo. Toen laatst tijdens een gesprek mijn IQ aan de orde kwam, vielen ze zowat van hun stoel :shock:. De volgende dag kwam een van die mannen zelfs opbiechten dat hij merkte dat hij nu toch wel anders naar mij keek.

Gelukkig ben ik trouwens wel aangenomen door een vrouw, anders zou ik mijn aanstelling bijna in twijfel gaan trekken Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:08

Een goed stel hersenen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:10

Een goed stel hersenen natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Lady4 vr 2 maa 2012 - 3:13

Ik heb beide. Als ik moest kiezen zou ik echter zeker voor het goede stel hersens gaan. Niks mis met kleine borsten namelijk. En vind je dat zelf wel een probleem, kunnen ze daar vandaag de dag genoeg aan doen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:50

Overduidelijk de TIETUHHH haha nee welke idioot kiest er nu voor borsten boven brains?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 3:50

Punk'd schreef:Overduidelijk de TIETUHHH haha nee welke idioot kiest er nu voor borsten boven brains?



Hoogstwaarschijnlijk juist diegene die ze het hardst nodig heeft.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  bolus26 vr 2 maa 2012 - 5:23

mijn hersenen functioneren prima maar ik wil best een cuppie minder smile
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:51

Een goed stel hersenen natuurlijk want sinds deze week gaat alles fout dus geloof dat mijn 'zaagsel' mij in steek laat. Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  SuperGrover vr 2 maa 2012 - 6:49

Nora schreef:Ik wil graag wat cupmaatjes inleveren voor nog wat meer iq. Dus als iemand wil ruilen?Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 561177

Doe een goed bod, zou ik zeggen Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 166342
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  CarpeDiem vr 2 maa 2012 - 7:05

Een goed stel hersens natuurlijk.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Blond vr 2 maa 2012 - 7:10

Sorry hoor, maar ik verwacht dat het gemiddeld intelligentie niveau van vrouwen die hun borsten boven hun hersens zetten, niet bijzonder hoog zal zijn.

Men, grote borsten kan je altijd nog kopen. Van het geld wat je hebt verdiend met je goede brains.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:11

Ik zou best wat meer tiet willen hebben dan dat er nu hangt, maar als ik moet kiezen tussen 'grote borsten' en 'intelligentie', dan liever het laatste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  loura vr 2 maa 2012 - 7:28

Hersens...! Ik wil geen grote borsten want dat vind ik niet mooi.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? - Pagina 3 Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum