Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
Ik wil graag wat cupmaatjes inleveren voor nog wat meer iq. Dus als iemand wil ruilen?
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.
Maar als je zo stom bent dat je niet weet dat 8+5 geen 11 is val je toch vrij snel door de mand? Hoe mooi je bekkie (of tietuh) ook zijn daar kom je geen klap mee verder,toch?
Ze werkt nu voor het eerst voor langere tijd bij een werkgever, daarvoor wisselde ze vaak van baan omdat het niet goed ging.
Gast- Gast
Twellie schreef:2CKC2 schreef:Twellie schreef:Nou, met grote borsten en uiterlijk kun je wel een heel eind komen. We hebben een meisje in de vriendengroep die niet zo'n heel erge intellectueel is (voorbeeldje: na even rekenen kwam ze laatst tot de conclusie dat 8+5 wel 11 moest zijn), maar ze heeft altijd allerlei leuke banen (intercedente, medewerkster klachtenadminstratie enzovoorts). Dat komt omdat ze een uiterlijk heeft dat voor de meeste mannen volgens mij heel erg aantrekkelijk is, ze is al vaak gelijk aangenomen ondanks gebrek aan kennis / opleiding.
Maar als je zo stom bent dat je niet weet dat 8+5 geen 11 is val je toch vrij snel door de mand? Hoe mooi je bekkie (of tietuh) ook zijn daar kom je geen klap mee verder,toch?
Ze werkt nu voor het eerst voor langere tijd bij een werkgever, daarvoor wisselde ze vaak van baan omdat het niet goed ging.
ja zie je,want een baan krijgen is 1 maar houden is een 2de.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het allebei al, wat is de andere optie?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb!
Ik heb èn geen baan èn geen grote tietuh!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een ophef trouwens over grote tieten! Ik vind hele grote niet eens mooi.
Ik vind mijn eigen bescheiden borsten (75B/C70) echt SUPER mooi! Ze zijn weleens groter geweest en dat paste niet bij mijn figuur. Ik mijn tietjes! Als ik niet eerder een foto van mijn hoofd hier had geplaatst had ik ze aan jullie laten zien.
Ik vind mijn eigen bescheiden borsten (75B/C70) echt SUPER mooi! Ze zijn weleens groter geweest en dat paste niet bij mijn figuur. Ik mijn tietjes! Als ik niet eerder een foto van mijn hoofd hier had geplaatst had ik ze aan jullie laten zien.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn . Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).
Maar zou hij dat zeggen vanwege je borsten/vrouw-zijn, of zou hij dat zeggen omdat je wel iets assertiever mag zijn?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Volgens mij is het beter als die 50% die grote tieten wensen niet nog meer hersencapaciteit kwijtraken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Antibes schreef:Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn . Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).
Maar zou hij dat zeggen vanwege je borsten/vrouw-zijn, of zou hij dat zeggen omdat je wel iets assertiever mag zijn?
Het ging erover dat ik nu ziek ben, en weer voorzichtig begin met werken en welke taken ik dan zou nemen. Ik wilde graag weer deelnemen aan vergaderingen, hij dacht dat dat nog wat te veel zou zijn, maar dat als ik per se wil gaan, moet participeren.
Maar waar het ook om gaat, die opmerking over mooi zijn had ie bij ome willem niet gemaakt.
Gast- Gast
Maar jij studeert, dus je hebt wel de hersens!Mamsie schreef:Rush schreef:Ben ik blij dat ik met m`n kleine tietjes al 5 jaar dezelfde baan heb!
Ik heb èn geen baan èn geen grote tietuh!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Charlie schreef:Antibes schreef:Charlie schreef:Mijn baas zei vorige week nog: als je naar die vergadering gaat, wil ik wel dat je een pro-actieve houding aanneemt en niet gewoon mooi gaat zitten zijn . Vond ik een zwaar irritante opmerking. Maar die krijg je als vrouw sowieso snel, staat los van je borsten (zolang je er niet mee te koop loopt in pabo pakjes).
Het ging erover dat ik nu ziek ben, en weer voorzichtig begin met werken en welke taken ik dan zou nemen. Ik wilde graag weer deelnemen aan vergaderingen, hij dacht dat dat nog wat te veel zou zijn, maar dat als ik per se wil gaan, moet participeren.
Maar waar het ook om gaat, die opmerking over mooi zijn had ie bij ome willem niet gemaakt.
True that
Antibes- Ratel
Ik heb allebei, en zou mijn borsten graag kleiner willen!
Ik heb ook weleens het idee dat ik minder serieus word genomen in mijn (mannen)bedrijf omdat ik er leuk/verzorgd uitzie. Die kerels kunnen af en toe echt doen alsof ik de koffiejuffrouw ben ofzo. Toen laatst tijdens een gesprek mijn IQ aan de orde kwam, vielen ze zowat van hun stoel . De volgende dag kwam een van die mannen zelfs opbiechten dat hij merkte dat hij nu toch wel anders naar mij keek.
Gelukkig ben ik trouwens wel aangenomen door een vrouw, anders zou ik mijn aanstelling bijna in twijfel gaan trekken
Ik heb ook weleens het idee dat ik minder serieus word genomen in mijn (mannen)bedrijf omdat ik er leuk/verzorgd uitzie. Die kerels kunnen af en toe echt doen alsof ik de koffiejuffrouw ben ofzo. Toen laatst tijdens een gesprek mijn IQ aan de orde kwam, vielen ze zowat van hun stoel . De volgende dag kwam een van die mannen zelfs opbiechten dat hij merkte dat hij nu toch wel anders naar mij keek.
Gelukkig ben ik trouwens wel aangenomen door een vrouw, anders zou ik mijn aanstelling bijna in twijfel gaan trekken
Gast- Gast
Een goed stel hersenen natuurlijk.
Gast- Gast
Ik heb beide. Als ik moest kiezen zou ik echter zeker voor het goede stel hersens gaan. Niks mis met kleine borsten namelijk. En vind je dat zelf wel een probleem, kunnen ze daar vandaag de dag genoeg aan doen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Overduidelijk de TIETUHHH haha nee welke idioot kiest er nu voor borsten boven brains?
Gast- Gast
Punk'd schreef:Overduidelijk de TIETUHHH haha nee welke idioot kiest er nu voor borsten boven brains?
Hoogstwaarschijnlijk juist diegene die ze het hardst nodig heeft..
Antibes- Ratel
mijn hersenen functioneren prima maar ik wil best een cuppie minder
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Een goed stel hersenen natuurlijk want sinds deze week gaat alles fout dus geloof dat mijn 'zaagsel' mij in steek laat.
Gast- Gast
Nora schreef:Ik wil graag wat cupmaatjes inleveren voor nog wat meer iq. Dus als iemand wil ruilen?
Doe een goed bod, zou ik zeggen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Een goed stel hersens natuurlijk.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Sorry hoor, maar ik verwacht dat het gemiddeld intelligentie niveau van vrouwen die hun borsten boven hun hersens zetten, niet bijzonder hoog zal zijn.
Men, grote borsten kan je altijd nog kopen. Van het geld wat je hebt verdiend met je goede brains.
Men, grote borsten kan je altijd nog kopen. Van het geld wat je hebt verdiend met je goede brains.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou best wat meer tiet willen hebben dan dat er nu hangt, maar als ik moet kiezen tussen 'grote borsten' en 'intelligentie', dan liever het laatste!
Gast- Gast
Hersens...! Ik wil geen grote borsten want dat vind ik niet mooi.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Grote borsten = internethit
» Hoe zal dit staan met grote borsten?
» Wat ben je liever?
» Slapen... wat heb je liever?
» Liever mooi, of liever intelligent?
» Hoe zal dit staan met grote borsten?