Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zal dit staan met grote borsten?

+9
Marin
loura
Raindrop
Arwyn
Sorella
Poubelle
Muus
Janelie
Reeza
13 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:26

Deze: http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K60_0028_360R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.9]&set=key[width],value[2804]&set=key[height],value[3279]&set=key[x],value[1086]&set=key[y],value[267]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

of deze:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0028279_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]


Of deze:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0024481_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Reeza do 25 okt 2012 - 6:31

Ik vrees dat de bovenste twee een beetje hoerig staan. De onderste kan leuk zijn!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:31

Ik wil een keer sexy gekleed gaan, en dit lijkt me wel leuk :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Janelie do 25 okt 2012 - 6:34

Ik vind juist de eerste heel mooi. Ik denk alleen wel dat het tegenvalt met grote borsten. De hals is best hoog en dan wordt het al snel kolossaal. Daarentegen is het wel zwart. Ik denk dat in ieder geval de derde niet mooi gaat vallen. 1 en 2 zouden wel kunnen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Muus do 25 okt 2012 - 6:42

Ik denk dat de eerste wel mooi kan staan, maar dat is ook afhankelijk van je figuur.
De tweede niet zo omdat de bovenkant transparant is en je snel een groot decolleté ziet.
Over nummer 3 heb ik geen mening, vind niks aan het jurkje.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Poubelle do 25 okt 2012 - 6:43

Ik zou gaan voor nummer 3, iemand die ik ken heeft 'm, en grote borsten, en hij staat haar erg mooi!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:45

Ik denk dat ze alle 3 te hoog sluiten voor grote borsten. Dan wordt het optisch zo'n 'vlak'.. Ik vind denk ik de tweede nog het leukste omdat die nog wel redelijk laag gaat met dat mesh achtige stofje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:49

Wanneer je voor sexy wilt gaan, zou ik een mooie Vhals zoeken. Deze jurkjes maken het denk een beetje kolossaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:55

Ik heb alleen maar V-hals jurkjes eigenlijk, haha! Daarom lijkt zoiets me leuk. Maar als het echt niks is met grote borsten, dan moet ik inderdaad verder gaan zoeken. Maar ik vind dat kant zo mooi eigenlijk! En die print van dat jurkje zo gaaf I love you

Zulke aangesloten jurkjes heb ik meer, dat staat wel met mijn figuur, vind ik. Maar het is echt meer de bovenkant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:57

Dan zeg ik, give it a shot!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:57

Chipp schreef:Dan zeg ik, give it a shot!

Maar welke dan :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Sorella do 25 okt 2012 - 6:58

Ik vind de eerste heel mooi! Denk dat je het echt moet aanzien om te kijken hoe het staat.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Arwyn do 25 okt 2012 - 7:02

Gewoon bestellen en kijken hoe het staat! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:05

O de laatste is er niet meer in mijn maat online Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:12

Arwyn schreef:Gewoon bestellen en kijken hoe het staat! smile

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Raindrop do 25 okt 2012 - 7:12

Ik vind de bovenste twee erg leuk!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  loura do 25 okt 2012 - 7:15

Ik denk geen van 3... Ze zijn te hoog gesloten. Ik zou kiezen voor een jurkje die lager gesneden is met een ronde hals.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:16

Als je voor sexy wilt gaan, dan zou ik hier niet voor gaan. De eerste en tweede vind ik afgezaagde kerstoutfits en ik vind de derde wel leuk maar niet sexy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:40

Shoesdontlie schreef:Als je voor sexy wilt gaan, dan zou ik hier niet voor gaan. De eerste en tweede vind ik afgezaagde kerstoutfits en ik vind de derde wel leuk maar niet sexy.

Wellicht afgezaagd, maar ik heb zoiets nog nooit aangehad haha! Embarassed Vond mezelf er nooit mooi genoeg voor. Wat zou jij eerder mooi/sexy vinden dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 23:43

Ik vind ze ook te hoog. Bij mij wordt dat echt te kolossaal.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  KOL do 25 okt 2012 - 23:50

Ik vind ze ook niet echt sexy. Wordt idd te kolossaal met grote borsten. Heb ook grote borsten en kies dan eerder voor een V-hals.

Ik vind dat sexy niet persé met kant o.i.d. samen hangt, maar meer met de uitstraling van de persoon zelf.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Blueschick vr 26 okt 2012 - 0:15

Ik denk ook dat een v-hals of halterneck erg mooi zijn bij de beter bedeelde dames.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Niekske vr 26 okt 2012 - 3:07

Ik zou de gok gewoon nemen, anders kun je het altijd terugsturen toch? Ik vind het eerste jurkje het mooiste en ik denk dat die ook het mooiste zal staan met grotere borsten. Het laaste jurkje is absoluut niet mijn smaak.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Siem vr 26 okt 2012 - 4:57

Marin schreef:Ik vind ze ook te hoog. Bij mij wordt dat echt te kolossaal.

Hier sluit ik me bij aan, met grote borsten moet je niet voor hoog gaan dan wordt de aandacht er juist op gevestigd

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zal dit staan met grote borsten? Empty Re: Hoe zal dit staan met grote borsten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum