Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoekentopic

+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoekentopic - Pagina 33 Empty Re: Draagdoekentopic

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:29

Nee, mag onbeperkt, mits hij goed geknoopt is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje zo 30 sep 2012 - 23:32

Rejoy. schreef:Nee, mag onbeperkt, mits hij goed geknoopt is.

Ja, uhm, ik ben nog geen expert natuurlijk, maar volgens mij heb ik het aardig onder de knie... Hoe zie ik zelf of het goed is?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:51

Als je het doet zoals op je foto op Facebook is het goed. Misschien dat hij voor je gevoel wat strakker moet als je zere schouders krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 1 okt 2012 - 0:17

Ok, dankje. Ik had zelf ook wel het idee dat ie netjes zat. Ik heb trouwens eerder het idee dat als ik m strakker doe het heel erg gaat snijden onder mn oksels

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje ma 1 okt 2012 - 0:46

Wij hebben vorige week een draagdoekconsulente hier gehad voor een babyshower en ik heb een manduca en bondolino geprobeerd maar vond de bondolino vele malen fijner. Ik heb er dus ook eentje besteld, deze; http://www.dragenenzo.nl/a-26947307/bondolino-babydrager/bondolino-babydrager-popeline-grijs-ster/

Als t goed is krijg ik hem morgen binnen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje ma 1 okt 2012 - 1:03

Wat ik alleen wel heel lastig vind is inschatten wanneer de beetjes goed zitten, iemand daar tips voor? Net een andere knoop geprobeerd, met de knoop aan de voorkant, ging ook meteen goed, scheelt denk ik ook dat ik het nu niet eng meer vind

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 1 okt 2012 - 1:25

Vorige week had ik M op mijn rug in de beco en ik voelde nattigheid in mijn rug, luier overvol Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiwen ma 1 okt 2012 - 6:08

Hahaha happydobby, J. heeft een keer in mijn nek gespuugd toen ze ziek was. Gelukkig liepen we al weer in de trappenhal en waren we dus bijna thuis.

Gisteren lekker een rondje door de Beekse Bergen gewandeld met manlief en J.uul. Ze wilde gewoon uit zichzelf in de doek, blijkbaar mist zij het net zo erg als ik.

Draagdoekentopic - Pagina 33 Foto11nu

Iemand trouwens nog tips voor een mooie doek met wol? Wil er een voor de winter (en manlief heeft al min of meer toegezegd dat ik er een van hem krijg :cheering: )

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:12

zo heeft H. me vorige week een lading spuug in mijn decollete gemikt, midden in de stad.

Doeken met wol ben ik niet zo in thuis. Ik vind doeken van natibaby prachtig, maar ik weet niet of die ook doeken met wol hebben. Ik heb er zelf 2 van natibaby met zijde.

Gast
Gast

Bericht  Mute_ ma 1 okt 2012 - 6:16

Teddyaapje schreef:Wij hebben vorige week een draagdoekconsulente hier gehad voor een babyshower en ik heb een manduca en bondolino geprobeerd maar vond de bondolino vele malen fijner. Ik heb er dus ook eentje besteld, deze; http://www.dragenenzo.nl/a-26947307/bondolino-babydrager/bondolino-babydrager-popeline-grijs-ster/

Die is leuk zeg! Ik ben er ook zo blij mee. Hij is zo makkelijk en zit heeerlijk. Man heeft mijn dochter laatst voor het eerst op zijn rug gehad. Wel binnenshuis nog, want ik lees overal dat je tot 8 kilo moet wachten en dat is ze nog niet. Rugdragen lijkt mij heeel leuk, zo'n rugzakje kind Draagdoekentopic - Pagina 33 561177
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:19

Mute_ schreef:
Teddyaapje schreef:Wij hebben vorige week een draagdoekconsulente hier gehad voor een babyshower en ik heb een manduca en bondolino geprobeerd maar vond de bondolino vele malen fijner. Ik heb er dus ook eentje besteld, deze; http://www.dragenenzo.nl/a-26947307/bondolino-babydrager/bondolino-babydrager-popeline-grijs-ster/

Die is leuk zeg! Ik ben er ook zo blij mee. Hij is zo makkelijk en zit heeerlijk. Man heeft mijn dochter laatst voor het eerst op zijn rug gehad. Wel binnenshuis nog, want ik lees overal dat je tot 8 kilo moet wachten en dat is ze nog niet. Rugdragen lijkt mij heeel leuk, zo'n rugzakje kind Draagdoekentopic - Pagina 33 561177

met rugdragen in het algemeen wachten tot 8 kg bedoel je? Of alleen in de bondolino?

Gast
Gast

Bericht  Fiwen ma 1 okt 2012 - 6:19

Ik vind de Diva Milano Veneziano Rosa (met wol) echt prachtig maar ik denk niet dat ik dat erdoor krijg bij manlief... echt heel erg duur :shock:

En ik ben nog een beetje bang dat J.uul er niet goed tegen kan, als baby kon ze niet tegen wol maar nu lijkt ze over haar allergieën heen gegroeid te zijn... twijfel twijfel twijfel
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mute_ ma 1 okt 2012 - 6:21

Rejoy, volgens mij alleen met de bondolino. Weet niet waar ik het vandaan heb, want heb het maanden geleden eens gelezen. Dacht ik.. Laughing (was vlak na mijn bevalling dus weet het niet meer zo goed:scratch: )
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Liadan ma 1 okt 2012 - 7:19

Dat wist ik niet. Ik heb wel eens mijn zoon op mijn rug gedragen met de bondolino toen hij ongeveer 4 of 5 maanden was (ging prima overigens).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Mute_ ma 1 okt 2012 - 7:23

Liadan schreef:Dat wist ik niet. Ik heb wel eens mijn zoon op mijn rug gedragen met de bondolino toen hij ongeveer 4 of 5 maanden was (ging prima overigens).

Ik weet dus ook niet of het zo is hoor. Heb het dus ooit gelezen en dat aangehouden.. Ga het vanavond nog wel eens nalezen, twijfel nu ook smile
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Coccinelle ma 1 okt 2012 - 7:33

Wat grappig, ik heb juist de bondolino omgeruild voor een manduca toen mijn dochter ouder werd omdat de zit een stuk breder is. Daardoor vond ik hem fijner dragen. Voor een baby zou ik weer kiezen voor een bondolino, juist omdat hij geen speciaal baby insert heeft/ compacter is. En het knopen i.p.v. de gespen vind ik ook fijn bij de bondolino.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiwen wo 3 okt 2012 - 9:43

Whoehoe ik mag een wollen draagdoek uitzoeken van manlief :-D
Nu nog een keuze maken... Zo moeilijk, zo veel mooie doeken. Ik neig naar een Diva Milano maar vind het ergens ook moeilijk om zo veel geld uit te (laten) geven aan een doek.

Twijfel twijfel twijfel
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Teddyaapje do 4 okt 2012 - 0:04

Hmm..heb de bondolino binnen maar hijnis idd erg smal...twijfel nu of ik hem terugnzal sturen of zal bewaren voor een tweede...ik neig meer naar t tweede, maar wat als t niet zo mag zijn en we geen 2e kindje krijgen...

@ fiwen, erg mooie doken, maar idd wel duur...heb je een idee wat je ervoor terug kunt krijgen als je hem weer zou verkopen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 0:10

Fiwen schreef:Whoehoe ik mag een wollen draagdoek uitzoeken van manlief :-D
Nu nog een keuze maken... Zo moeilijk, zo veel mooie doeken. Ik neig naar een Diva Milano maar vind het ergens ook moeilijk om zo veel geld uit te (laten) geven aan een doek.

Twijfel twijfel twijfel

Wow die zijn ook mooi zeg!
Mijn doek was 120 euro.. haha.. ik zou het wel doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 0:13

Teddyaapje schreef:Hmm..heb de bondolino binnen maar hijnis idd erg smal...twijfel nu of ik hem terugnzal sturen of zal bewaren voor een tweede...ik neig meer naar t tweede, maar wat als t niet zo mag zijn en we geen 2e kindje krijgen...

@ fiwen, erg mooie doken, maar idd wel duur...heb je een idee wat je ervoor terug kunt krijgen als je hem weer zou verkopen?

Ik zou m terug sturen en er een andere drager voor kopen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 4 okt 2012 - 0:26

Teddyaapje, ik zou 'm ook terugsturen. Wij hadden een bondolino voor de eerste maanden, daar hebben mijn moeder en man af en toe mee gedragen. Ik vond zelf de doek veel fijner en toen mijn zoon groter werd (ouder dan 6 maanden), vond ik de bondolino zelf minder fijn en heb ik hem op mijn rug veel in de Mei Tai gedragen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij do 4 okt 2012 - 0:39

of mijn favoriet, de wompat. Ook een hele fijne drager. Die heb je in dreumes en peutermaat, J en N zitten nog beide prima in de peutermaat!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Liadan do 4 okt 2012 - 0:46

Wompat draag ik momenteel alleen maar mee, wat een heerlijke drager! Maar jij hebt al een wompat toch teddyaapje? Vind je die niet fijn met rugdragen?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje do 4 okt 2012 - 0:59

Ik heb idd een wompat. Draagt heerlijk! Maar ik vond deze bondolino zo mooi dat ik die ook wilde hebben :-)

Ik wilde graag een ssc waar we T nu mee kunnen dragen maar een die ook voor een newborn te gebruiken is. Ik zal zelf dan wel een doek gebruiken maar daar zie ik mijn vriend niet aan beginnen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Darius do 4 okt 2012 - 1:02

Ik twijfel tussen deze twee draagjassen:

http://babybio.nl/cat/80/Draagjas_Cali_Calo/prod/346/Draagjas_Antraciet-Turquoise_.html

http://babybio.nl/cat/18/Draagjas_MaM_Two-Way_Deluxe/prod/33/MaM_Two-Way_Deluxe_Zwart.html

Ik ben al aan het spitten geweest op D&V, maar ben eigenlijk niets wijzer geworden. Welke zouden jullie kiezen?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud