Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Draagdoekentopic
@darius, zwart is denk ik mooier, en ook voor je man, of gaat hij die niet gebruiken?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:@darius, zwart is denk ik mooier, en ook voor je man, of gaat hij die niet gebruiken?
Ja, mijn man gaat hem ook gebruiken, we hebben dezelfde bouw, dus dat scheelt. Persoonlijk vind ik ze allebei wel voor een man en een vrouw, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Happydobby schreef:@darius, zwart is denk ik mooier, en ook voor je man, of gaat hij die niet gebruiken?
Ja, mijn man gaat hem ook gebruiken, we hebben dezelfde bouw, dus dat scheelt. Persoonlijk vind ik ze allebei wel voor een man en een vrouw, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Nee, maar mijn vriend vind grijs niet mooi.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de 2e draagjas en zou zelf voor de 1e gaan. De Mam coat vind ik echt een hobbezak en ik zou 'm niet meer kopen als ik het nog een keer moest doen. Het is wel een lekker warme jas, maar mooi is ie niet. Ik vind het ook meer een vrouwenjas moet ik zeggen.
De eerste heb ik geen ervaring mee maar ziet er mooier aangesloten uit als de tweede.
De eerste heb ik geen ervaring mee maar ziet er mooier aangesloten uit als de tweede.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Snoepy87 schreef:Fiwen schreef:Whoehoe ik mag een wollen draagdoek uitzoeken van manlief :-D
Nu nog een keuze maken... Zo moeilijk, zo veel mooie doeken. Ik neig naar een Diva Milano maar vind het ergens ook moeilijk om zo veel geld uit te (laten) geven aan een doek.
Twijfel twijfel twijfel
Wow die zijn ook mooi zeg!
Mijn doek was 120 euro.. haha.. ik zou het wel doen
Hahaha heb wel moeten beloven dat het dan een cadeautje voor sint, kerst, trouwdag en verjaardag is
Zit alleen nog te twijfelen of een doek met wol wel draagkrachtig genoeg is voor een peuter van 11 kg. Ik heb een indio met linnen en die draagt heerlijk, veel steviger dan mijn 100% katoen en wil dus een doek die minstens net zo draagkrachtig is.
En dan nog de vraag: WELKE diva milano
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hij is bestel! Het is deze geworden:
Manlief vroeg meteen of hij dan die vrouw erbij kreeg
Manlief vroeg meteen of hij dan die vrouw erbij kreeg
Fiwen- Kletskop
Mooi Fiwen! Welke maat heb je besteld?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Mooi Fiwen! Welke maat heb je besteld?
De enige maat die ze nog hadden een 8... 5,7 m dus ik moet er wel een stuk af halen maar daar kan ik vast wel iets anders leuks mee.
Fiwen- Kletskop
Wat een mooie doek Fiwen!
Ik heb nog even een vraagje over het gebruiken van een SSC. Ik heb een Boba en de laatste tijd valt me iets op. Draag ik haar op mijn buik (wat ik trouwens niet veel meer doe) dan zit het rugpand bijna tot bovenaan haar rug, wat fijn draagt. Draag ik haar op mijn rug, dan komt het rugpand maar tot halverwege haar rug en dat draagt minder fijn omdat ze soms achterover gaat hangen. En toch draag ik het meeste op mijn rug omdat dit handiger is. Is dit verschil normaal of doe ik met dragen iets verkeerd? Heb al gekeken hoe de stof zit als ik rugdraag, maar alles zit normaal, nergens zit iets dubbel bijvoorbeeld. Ik vind het vreemd
Ik heb nog even een vraagje over het gebruiken van een SSC. Ik heb een Boba en de laatste tijd valt me iets op. Draag ik haar op mijn buik (wat ik trouwens niet veel meer doe) dan zit het rugpand bijna tot bovenaan haar rug, wat fijn draagt. Draag ik haar op mijn rug, dan komt het rugpand maar tot halverwege haar rug en dat draagt minder fijn omdat ze soms achterover gaat hangen. En toch draag ik het meeste op mijn rug omdat dit handiger is. Is dit verschil normaal of doe ik met dragen iets verkeerd? Heb al gekeken hoe de stof zit als ik rugdraag, maar alles zit normaal, nergens zit iets dubbel bijvoorbeeld. Ik vind het vreemd
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kan het zijn dat je haar op de rug minder diep kunt laten zakken? Als ik J bij manlie op de rug in de R&R doe zit ze veel dieper en komt het rugpand dus veel hoger dan wanneer ik haar zelf op de rug doe. Ik laat ook altijd iemand een keer aan het rugpand trekken zodat deze wat hoger komt.
Fiwen- Kletskop
Ik denk ook dat je misschien stof over hebt op de rug/billen, als ik mijn zoon in de wompat op mijn rug doe dan zit er bij zijn billen nog een heel stuk stof wat nog omhoog moet. Ik trek het dan met de touwtjes van het slaapkapje omhoog totdat het helemaal goed zit.
Liadan- Ratel
mooi fiwen! erg mooi!
Ik heb vorige week een storchenwiege gekocht !
nu kan ik helemaal niet meer wachten tot dat de baby er is.
Ik heb vorige week een storchenwiege gekocht !
nu kan ik helemaal niet meer wachten tot dat de baby er is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik 'schud' wel met de banden die ik dan omhoog hou, zodat ze er zo diep mogelijk in zit. Zal toch nog eens kijken of ik haar er nog verder in krijg op de een of andere manier.
PapillonRose- Ratel
Ik spring er ook altijd een beetje bij zodat hij ophupst in de wompat terwijl ik de banden omhoog schud, misschien kan je dat ook nog proberen. (ziet er ook erg leuk uit, haha).PapillonRose schreef:Ik 'schud' wel met de banden die ik dan omhoog hou, zodat ze er zo diep mogelijk in zit. Zal toch nog eens kijken of ik haar er nog verder in krijg op de een of andere manier.
Liadan- Ratel
@pr: dat probleem heb ik ook met de wompat als ik T op mn rug zet en dan t rugpand omhoog haal. Maar zet ik hem op mn heup en trek ik dan het rugpand omhoog (wompat hangt dan ook op mn zij ipv op mn rug) dan schuif ik hem met wompat en al op mn rug, dan zit hij er mooi diep in. Misschien kun je dat eens proberen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:@pr: dat probleem heb ik ook met de wompat als ik T op mn rug zet en dan t rugpand omhoog haal. Maar zet ik hem op mn heup en trek ik dan het rugpand omhoog (wompat hangt dan ook op mn zij ipv op mn rug) dan schuif ik hem met wompat en al op mn rug, dan zit hij er mooi diep in. Misschien kun je dat eens proberen.
Zo doe ik het ook met de wompat! Al zakt mijn kleine er toch nog best ver in, ze is nog wat aan de kleine kant voor de babywompat.
Maar verder ik hou van dat ding!! Geweldig!
Gast- Gast
Gaan je kleren dan niet helemaal scheef zitten?Teddyaapje schreef:@pr: dat probleem heb ik ook met de wompat als ik T op mn rug zet en dan t rugpand omhoog haal. Maar zet ik hem op mn heup en trek ik dan het rugpand omhoog (wompat hangt dan ook op mn zij ipv op mn rug) dan schuif ik hem met wompat en al op mn rug, dan zit hij er mooi diep in. Misschien kun je dat eens proberen.
Liadan- Ratel
Nee, ik maak m vast met t rugpand achter, schuif m naar mn zij en dan weer terug. Dan zit t ondertussen wel scheef maar t komt weer recht als ik m weer naar mn rug schuif.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Slim! Ik ga ook eens proberen of dat makkelijker gaat dan mijn manier .Teddyaapje schreef:Nee, ik maak m vast met t rugpand achter, schuif m naar mn zij en dan weer terug. Dan zit t ondertussen wel scheef maar t komt weer recht als ik m weer naar mn rug schuif.
Liadan- Ratel
Ik ga het eens op die manier proberen Teddyaapje, lijkt me best handig!
PapillonRose- Ratel
Vandaag binnengekomen: mijn eerste draagdoek! Ik was te ongeduldig om een goede knoop te maken, dus ik heb maar wat gedaan. Nu zit ik dus met Pingu op mijn buik:)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik heb zojuist op ebay een nieuwe manduca uit Duitsland besteld voor € 99,80 inclusief verzendkosten!
Deze heb ik gekozen:
Deze heb ik gekozen:
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: