Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Draagdoekentopic
Vinden jullie wat oudere (zwaardere) kindjes nog goed te dragen voor langere tijd? Ik had vandaag voor het eerst in maanden mijn jongste van ruim tien kilo weer eens een paar uur in de doek en ik kreeg pijn in mijn rug. Had wel goed geknoopt.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik kan mijn zoon nog wel 2 uur op mijn rug dragen (hij is ongeveer 12 kilo), ook mijn dochter kan ik nog wel een tijdje op mijn rug dragen, maar langer dan een half uur heb ik de laatste tijd niet meer gedaan (zij is ongeveer 14 kilo).
Maar ik denk dat als ik een paar maanden niet gedragen zou hebben, dat ik het dan ook goed zou voelen. Ik draag de jongste nog regelmatig dus mijn lichaam is er wel aan gewend.
Maar ik denk dat als ik een paar maanden niet gedragen zou hebben, dat ik het dan ook goed zou voelen. Ik draag de jongste nog regelmatig dus mijn lichaam is er wel aan gewend.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de oudste van 14kg vandaag nog een uurtje op de rug gehad. In de ruck wordt t na een uur wel zwaar. In de double hammock hou ik t wel een tijd vol.
Gast- Gast
Misschien is de vraag al een keer eerder gesteld, maar er zijn nogal wat pagina´s om doorheen te spitten.
Mijn zoontje is nu 7,5 maand en de rekbare draagdoek gaat voor mij nog prima maar dat gaat niet heel lang meer duren. Mijn vriend zweert bij de babybjorn ook al vind ik dat niks. Nu wil ik graag een drager die voor ons beiden geschikt is. Mijn vriend gaat niet knopen en ik vind een kant en klare draagzak ook wel prima, maar dan wel een goede... Nu twijfel ik tussen een Manduca, een Marsupi en een Ergo babydrager. Wie heeft er ervaring en kan een advies geven? Wij zijn allebei best stevig dus de heupband moet voldoende ruim zijn, dat we eventueel steeds banden en riempjes moeten verstellen is niet erg. Uiteindelijk wil ik graag gaan rugdragen, vandaar dat ik uitkwam op de drie eerder genoemde modellen.
Mijn zoontje is nu 7,5 maand en de rekbare draagdoek gaat voor mij nog prima maar dat gaat niet heel lang meer duren. Mijn vriend zweert bij de babybjorn ook al vind ik dat niks. Nu wil ik graag een drager die voor ons beiden geschikt is. Mijn vriend gaat niet knopen en ik vind een kant en klare draagzak ook wel prima, maar dan wel een goede... Nu twijfel ik tussen een Manduca, een Marsupi en een Ergo babydrager. Wie heeft er ervaring en kan een advies geven? Wij zijn allebei best stevig dus de heupband moet voldoende ruim zijn, dat we eventueel steeds banden en riempjes moeten verstellen is niet erg. Uiteindelijk wil ik graag gaan rugdragen, vandaar dat ik uitkwam op de drie eerder genoemde modellen.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
De Marsupi zou ik niet doen, die is m.n. geschikt voor kleine kindjes. Als je wat langer wilt blijven dragen, zou ik eerder voor bijv. een Wompat of Rose and Rebellion drager gaan, die vind ik beide erg fijn. Bij de Wompat kun je de banden op maat laten maken, dus die is zeker ook geschikt voor als je wat steviger bent. Rose and Rebellion kan denk ik ook wel, ik ben zelf best slank en heb de banden op zijn strakst, maar er is dus best wel wat speling
Gast- Gast
Qua ssc zweer ik bij een wompat! Mijn vriend wilde nooit dragen maar hiermee wel (al gaat hij er nog niet mee naar buiten) en t lukt m zelf om T. op de rug te krijgen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Eventjes showen; mijn nieuwe (peuter)Wompat is gisteren binnengekomen vanuit Finland, en ik vind 'm mooi!!! *foto's weg*
Laatst aangepast door Tiramisu op di 26 maa 2013 - 2:09; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi! Draagt heerlijk he!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
wow tiramisu wat mooi!! Is het een custom? Ik heb er eergister eentje besteld voor de baby, kan niet wachten ook al kan ik hem de komende 8 maanden niet eens gebruiken is een kraamkado van mijn ouders
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
maiadebij schreef:wow tiramisu wat mooi!! Is het een custom? Ik heb er eergister eentje besteld voor de baby, kan niet wachten ook al kan ik hem de komende 8 maanden niet eens gebruiken is een kraamkado van mijn ouders
Nee hoor, een gewone made to order! Van Girasol Zunil. Vind 'm ook zó mooi En hij draagt heerlijk, maar dat had ik ook niet anders verwacht, de baby Wompat vond ik ook al zo fijn. Wat een lief kraamcadeau. Van welke stof heb jij 'm besteld?
Gast- Gast
de girasol Agua Azul Dark met donkerblauwe ribbanden. Hoe lang heeft jou bestelling geduurd voor je hem had? Hij is echt heel mooi inderdaad! Ik heb de toddler nog liggen van J dus tegen de tijd dat de baby uit deze babymaat groeit gaan we weer verder met de toddler die we al hebben.
maiadebij- Kletskop
Ook mooi! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Het heeft ongeveer zes weken geduurd van moment van bestelling tot levering. Langer dan verwacht; ze hebben het druk momenteel. De verwachte levertijd was 4 weken.
Het heeft ongeveer zes weken geduurd van moment van bestelling tot levering. Langer dan verwacht; ze hebben het druk momenteel. De verwachte levertijd was 4 weken.
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Ook mooi! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
opzich maakt het niet uit natuurlijk, baby wordt nu nog gedragen in mijn buik, maar als dan eenmaal de bestelling geplaatst is kan het me niet snel genoeg gaan!
maiadebij- Kletskop
Dat had ik ook hoor. En dan is er nu ook nog een draagdoek hierheen onderweg vanuit Rusland Mijn geduld wordt zo goed op de proef gesteld
Gast- Gast
Mooi hoor, Tiramisu. Ik heb mijn wompat ook eindelijk besteld. Nu nog weken wachten op levering...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Mooi! Ik zit ook te wachten op mijn wompat
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=43654
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=43654
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891