Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Oke, S banden zijn dus een goede keuze, fijn!Coccinelle schreef:Mooi Liadan! Ik had ook een Wompat met S banden, en mijn vriend (vrij lang) kon er ook nog prima mee dragen. Zou ze dus ook niet een maat groter nemen.
Wat voor Wompat had jij?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Oke, S banden zijn dus een goede keuze, fijn!Coccinelle schreef:Mooi Liadan! Ik had ook een Wompat met S banden, en mijn vriend (vrij lang) kon er ook nog prima mee dragen. Zou ze dus ook niet een maat groter nemen.
Wat voor Wompat had jij?
Ik had een dreumes (medium) Wompat van Girasol forest berries met donkerblauwe ribbanden. Hij droeg heerlijk. Heb hem verkocht toen het rugpand te klein werd voor mijn dochter.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Even een praktische vraag voor de mama's die rugdragen. Hoe doen jullie dat met je tas? Ik ga donderdag naar de Efteling met J dus dan moet er natuurlijk ingen als luiers en wat te eten en drinken mee maar een gewone schoudertas krijg ik niet goed om en vind ik ook erg zwaar. Iemand tips?
Buggie is geen optie want J begint al te krijsen en NEE te roepen als ze dat ding ziet, laat staan dat ze erin moet...
Buggie is geen optie want J begint al te krijsen en NEE te roepen als ze dat ding ziet, laat staan dat ze erin moet...
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Even een praktische vraag voor de mama's die rugdragen. Hoe doen jullie dat met je tas? Ik ga donderdag naar de Efteling met J dus dan moet er natuurlijk ingen als luiers en wat te eten en drinken mee maar een gewone schoudertas krijg ik niet goed om en vind ik ook erg zwaar. Iemand tips?
Misschien is een onbag iets voor je?
http://www.babybij.nl/winkel/?p=19
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Als mijn vriend mee gaat naar zoiets als de Efteling, dan mag hij een tas dragen. Anders doe ik toch een schoudertas en neem ik zo min mogelijk mee. Ik wil ook nog steeds een Onbag maken, lijkt me fijner dragen dan een gewone schoudertas.
(of misschien de buggy meenemen als bagagekarretje).
(of misschien de buggy meenemen als bagagekarretje).
Liadan- Ratel
Ik doe soms een schoudertas gewoon om en over de drager heen. Heb er bij waarbij ik de band vrij lang kan maken, en dat past dan prima. Wel zorg ik dat het geen zware tas is en ik doe het eigenlijk nooit heel lang achterelkaar zo.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat leuk liadan, ook een wompat! Doe je de medium of toddler? Ik heb trouwens ook S banden en een M heupband. Ik zou nog een foto plaatsen natuurlijk, doe ik morgen!!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
xxjojootjexx schreef:_Lana_ schreef:_Lana_ schreef:Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Dank je voor de tip. Dat is zonde dan.
Het is inderdaad een tricot slen. En met de Mei Tai kun je je kindje dus wel langer dragen?
Misschien dat ik die dan ga kopen. 2 stuks dan maar. Die Mei Tai vindt mijn man ook handiger denk ik.
Oh de Babylonia is trouwens een BB- slen, te dragen tot 3 jaar oud ongeveer.
Dat het tot 3 jaar is dat staat op de verpakking/site of bij verkoop.. Maar dat betekend niet dat het ook fijn draagt tot 3 jaar..
Een babybjorn wordt ook verkocht als zijnde fijne babydrager...
Dat weet ik hoor. Maar Luce heeft het over de tricot slen en dit gaat om de BB- slen, dus ik dacht misschien draagt die dan lekkerder.
Maar heb jij ervaring met de Babylonia?
Of de Mei Tai?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik doe de toddler! Kian heeft nu maat 86 (en van sommige shirts al 86/92) en hij is 11,3 kilo en 81 cm. Ik denk dat de toddler dus goed moet zijn en we daar ook wel een tijdje mee vooruit moeten kunnen .maiadebij schreef:Wat leuk liadan, ook een wompat! Doe je de medium of toddler? Ik heb trouwens ook S banden en een M heupband. Ik zou nog een foto plaatsen natuurlijk, doe ik morgen!!
Ik heb gisteren gemaild over welke kleuren bruin ze nu precies hebben voor de banden want ik zag nog ergens een plaatje met weer net een andere kleur bruin die ik ook mooi vind. Ze gaan voor me navragen wat daarin mogelijk is.
Liadan- Ratel
_Lana_ schreef:xxjojootjexx schreef:_Lana_ schreef:_Lana_ schreef:Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Dank je voor de tip. Dat is zonde dan.
Het is inderdaad een tricot slen. En met de Mei Tai kun je je kindje dus wel langer dragen?
Misschien dat ik die dan ga kopen. 2 stuks dan maar. Die Mei Tai vindt mijn man ook handiger denk ik.
Oh de Babylonia is trouwens een BB- slen, te dragen tot 3 jaar oud ongeveer.
Dat het tot 3 jaar is dat staat op de verpakking/site of bij verkoop.. Maar dat betekend niet dat het ook fijn draagt tot 3 jaar..
Een babybjorn wordt ook verkocht als zijnde fijne babydrager...
Dat weet ik hoor. Maar Luce heeft het over de tricot slen en dit gaat om de BB- slen, dus ik dacht misschien draagt die dan lekkerder.
Maar heb jij ervaring met de Babylonia?
Of de Mei Tai?
De bv-slen en tricot slen zijn allebei rekbare doeken van tricot stof. De meeste mensen vinden deze doeken met name de eerste maanden prettig. Als het kindje wat zwaarder wordt gaan ze sneller doorzakken door de rekbare stof en draagt het niet meer prettig. Meestal is dit rond het half jaar. Je kunt de doek wel langer gebruiken, maar dan zul je een hele goede knoper moeten zijn, of regelmatig opnieuw moeten knopen.
Mei tai zou je ook kunnen overwegen idd, die kun je vrij snel om doen. Heb je niet iemand in de buurt wonen met verschillende dragers die je eens uit kunt proberen?
Gast- Gast
Mag ik even showen? Nog niet perfect, morgen ga ik er nog een maken met wat aanpassingen erin, maar vandaag kroop ik voor het eerst sinds mijn kinderjaren achter een naaimachine en dit is het resultaat:
*weg
*weg
Laatst aangepast door Tiramisu op di 21 aug 2012 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb je die in 1 dag gemaakt Tiramisu? Met de eerste was ik zeker een paar dagen bezig! Wat wil je aanpassen? Hij ziet er erg goed uit!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Heb je die in 1 dag gemaakt Tiramisu? Met de eerste was ik zeker een paar dagen bezig! Wat wil je aanpassen? Hij ziet er erg goed uit!
Ik had die van mij in een paar uurtjes gemaakt. Denk dat ik er binnenkort ook 1 weer ga maken met meiden kleuren
Gast- Gast
Dankje! Ben ook al best wel blij met het resultaat. Ik ben ook een paar uurtjes bezig geweest inderdaad.
Ik wil het lijfje net wat hoger hebben en wat andere kleine dingetjes. Bovendien ging ik er vanuit dat mijn eerste naaiproject een groot fiasco zou worden, en dus heb ik hiervoor wat goedkopere materialen gebruikt. Zo ook goedkoper garen, gewoon om maar uit te proberen en te ontdekken hoe de naaimachine ook alweer werkte. Een project waar alles fout mee mocht gaan. Voor de 'echte' versie heb ik extra sterk garen, vind ik toch wel een prettig idee met zoiets als een draagzak.
Ik wil het lijfje net wat hoger hebben en wat andere kleine dingetjes. Bovendien ging ik er vanuit dat mijn eerste naaiproject een groot fiasco zou worden, en dus heb ik hiervoor wat goedkopere materialen gebruikt. Zo ook goedkoper garen, gewoon om maar uit te proberen en te ontdekken hoe de naaimachine ook alweer werkte. Een project waar alles fout mee mocht gaan. Voor de 'echte' versie heb ik extra sterk garen, vind ik toch wel een prettig idee met zoiets als een draagzak.
Gast- Gast
Ik heb vandaag ook een wompat binnen gekregen!! Degene die Liadan laat zien op pag 38 en dan de 2e
Ben er heeel blij mee, hij is prachtig!! Mijn dochter vind m ook leuk, want ze slaapt er in
Ben er heeel blij mee, hij is prachtig!! Mijn dochter vind m ook leuk, want ze slaapt er in
Gast- Gast
Wauw wat snel! Heb je 'm bij babybij besteld met M-banden? Fijn dat ie zo goed bevalt!Laurientje85 schreef:Ik heb vandaag ook een wompat binnen gekregen!! Degene die Liadan laat zien op pag 38 en dan de 2e
Liadan- Ratel
De mijn wordt trouwens dezelfde als die van jou laurientje, want ze blijken alleen die kleur bruin te hebben voor de banden. En ik heb er nog wat andere foto's van gezien die de verkoper gemaild heeft en dat vind ik toch wel erg mooi! Ik ga 'm zo bestellen:-) (en dan nog heel lang wachten tot ik 'm heb ).
Liadan- Ratel
Ja gisteren besteld bij babybij en vanmiddag al in huis!
Het zijn idd M banden en omdanks dat ik maat 38 heb en ze dus wel wat lang zijn vind ik het echt niet te lang of storend en zo kan mijn man ook gemakkelijk dragen!
Ik dacht dat je gewoon elke kleur banden kon kiezen die je wilde? Hmm niet dus.. Naja ik vond deze ook het mooist! Ik zal vanavond even een foto plaatsen!
Het zijn idd M banden en omdanks dat ik maat 38 heb en ze dus wel wat lang zijn vind ik het echt niet te lang of storend en zo kan mijn man ook gemakkelijk dragen!
Ik dacht dat je gewoon elke kleur banden kon kiezen die je wilde? Hmm niet dus.. Naja ik vond deze ook het mooist! Ik zal vanavond even een foto plaatsen!
Gast- Gast
Ik dacht ook dat ik uit meer kleuren bruin zou kunnen kiezen, maar dat is dus niet zo. Ik kan wel nog andere kleuren kiezen zoals blauw/rood/roze enz. Maar ik vind bruin toch het mooist bij deze doekenstof.
Ik ben bang dat M-banden voor mij niet strak genoeg kunnen en ga 'm dus met S-banden laten maken, wel jammer want anders had ik 'm ook binnen een paar dagen in huis gehad en nu duurt het het misschien wel 2 maanden.
Ik ben benieuwd naar een foto!
Ik ben bang dat M-banden voor mij niet strak genoeg kunnen en ga 'm dus met S-banden laten maken, wel jammer want anders had ik 'm ook binnen een paar dagen in huis gehad en nu duurt het het misschien wel 2 maanden.
Ik ben benieuwd naar een foto!
Liadan- Ratel
Ik vond idd bruin ook het mooiste!
Ik weet niet of je heel erg tenger gebouwd bent? Maar die M banden kun je echt heel erg strak aan snoeren hoor, ik had naar babybij gemaild en afgesproken als het toch niet strak genoeg kon ik m terug kon sturen en mijn geld zou ik dn terug krijgen, dus dat durfde ik wel aan. (ik draag van boven kleding ook vaak maat 36)
Ga nu de oudste naar bed brengen en zal daarna even kijken voor een foto
Ik weet niet of je heel erg tenger gebouwd bent? Maar die M banden kun je echt heel erg strak aan snoeren hoor, ik had naar babybij gemaild en afgesproken als het toch niet strak genoeg kon ik m terug kon sturen en mijn geld zou ik dn terug krijgen, dus dat durfde ik wel aan. (ik draag van boven kleding ook vaak maat 36)
Ga nu de oudste naar bed brengen en zal daarna even kijken voor een foto
Gast- Gast
Oh nou ga ik twijfelen, haha. Ik ben niet tenger gebouwd, heb maat 38 en ben 1.66 m.
Staat ie bij jou al op z'n strakst afgesteld of nog niet?
Staat ie bij jou al op z'n strakst afgesteld of nog niet?
Liadan- Ratel
Ik ben net zo lang als jij! (1.68 precies) de heupband kan nog een stuk straker net als de rest eigenlijk..
Gast- Gast
Ja, de heupband zal wel geen probleem zijn. Maar ik ben bang dat de schouderbanden niet strak genoeg kunnen, staan die bij jou niet op z'n strakst?
En teddyaapje, hoe is dat bij jou, jij hebt ook M banden toch?
En Maia wat is jouw ervaring hiermee?
En teddyaapje, hoe is dat bij jou, jij hebt ook M banden toch?
En Maia wat is jouw ervaring hiermee?
Liadan- Ratel
De schouderbanden zitten nog niet op z'n strakst, ik had daarnet nog 15 à 20 cm over, en nu had ik alleen een dun hempje aan. Ik heb wel de baby wompat maar dat zal voor de rest niet veel uitmaken.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: