Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Ow ja die is idd erg mooi! Zag nu pas blz 2 onderaan staan bij babybij..
Weet jij misschien hoe het zit met die maten van doeken?
Edit: Eerst lezen dan vragen..
Weet jij misschien hoe het zit met die maten van doeken?
Edit: Eerst lezen dan vragen..
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Ik krijg hem echt niet meer recht in mijn Bykay
Ik heb al gekeken of Luuk niet stiekem scheef is, maar het ligt echt aan mijn knoptechniek denk ik
Ik heb mijn schoonmoeder gevraagd een mei-tai te maken. Knoopt dit makkelijker recht?
Ik heb al gekeken of Luuk niet stiekem scheef is, maar het ligt echt aan mijn knoptechniek denk ik
Ik heb mijn schoonmoeder gevraagd een mei-tai te maken. Knoopt dit makkelijker recht?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kan echt niet wachten tot ik een kleintje bij me mag dragen, dat lijkt me zo bijzonder! Nog een paar jaartjes wachten
En er zijn zoveel mooie draagdoeken
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Arden, ik heb een ellaroo claudia als zomerdoek. Ik vind het een fijne doek, de stof is een stuk dunner dan mijn girasol en daarom moet je wel heel secuur knopen (maar dat is zo met alle zomerdoeken).
Ik ben heel blij met mijn ellaroo (op mijn avatar staat mijn ellaroo).
Ik ben heel blij met mijn ellaroo (op mijn avatar staat mijn ellaroo).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pip, zoals ik altijd draag (double cross carry), kun je prima van tevoren knopen, ook met een geweven doek.
Gast- Gast
Arden: Ik heb ook een Ellaroo Claudia en ben er heel blij mee! Heb verder geen ervaring met andere geweven doeken, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar hij draagt heerlijk, ziet er mooi uit en was niet zo enorm duur.
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Ok, dank jullie. Ik ga de 'gok' maar wagen denk ik, vind sowieso die EllaRoo veruit de mooiste zomerdoek die ik heb gevonden.
Gast- Gast
Ik wil proberen om met mijn mei tai te gaan rugdragen.
Welke knoop/techniek gebruik je dan? En welke is het makkelijkste?
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bruintje Beer schreef:Ik wil proberen om met mijn mei tai te gaan rugdragen.
En hoe krijg je je kindje met mei tai op je rug?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het al een keertje geprobeerd en toen deed ik hem op mijn heup en zo kreeg ik hem op mijn rug in de doek. Zodoet mijn zus het ook en dit gaat goed!!
Ben alleen benieuwd wat voor knoop de volleerde dragers doen.
Ben alleen benieuwd wat voor knoop de volleerde dragers doen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
https://youtu.be/B7krw1kcdYg
Ik heb dit filmpje als oefening genomen met het rugdragen van de Mei Tai. Knoop ook op de manier als in het filmpje.
Ik heb dit filmpje als oefening genomen met het rugdragen van de Mei Tai. Knoop ook op de manier als in het filmpje.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Even een vraagje voor de rugdragers, als ik M. op mijn rug heb en de doek geknoopt heb, zakt de stof vaak van mijn schouder, is het niet strak genoeg dan?
Happydobby- Ratel
Ik heb N. vandaag voor het eerst gedragen in de Bykay... Vond het erg fijn en makkelijk te knopen, dus ga nu ook kijken voor een geweven doek... Ga morgen maar eens lezen hier voor wat tips voor een leuke en makkelijke beginnersdoek.
Aimee: hoe heb je de doek geknoopt, bij mij zat ie inderdaad wat anders... Heb er niet echt een duidelijke foto van eigenlijk... Zal morgen anders wel ff maken als ik er aan denk... Ik heb de knoop zoals op de verpakking gedaan zeg maar... Weet ff niet de naam (zijn er namen voor?)...
Aimee: hoe heb je de doek geknoopt, bij mij zat ie inderdaad wat anders... Heb er niet echt een duidelijke foto van eigenlijk... Zal morgen anders wel ff maken als ik er aan denk... Ik heb de knoop zoals op de verpakking gedaan zeg maar... Weet ff niet de naam (zijn er namen voor?)...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
@ccc, die van aimee is geknoopt vanaf 3 maanden, de eerste drie maanden knoop je de kikkerhouding.
Happydobby- Ratel
Happydobby, de fwcc kan je al vanaf de geboorte doen. Hoeft niet pas vanaf 3 maanden.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Happydobby, de fwcc kan je al vanaf de geboorte doen. Hoeft niet pas vanaf 3 maanden.
Ja klopt maar dat wist ik eerst niet, ik volgde gewoon de handleiding van de bykay. Ik wist weinig af van dragen in het begin
Happydobby- Ratel
Jolicious schreef:Happydobby, de fwcc kan je al vanaf de geboorte doen. Hoeft niet pas vanaf 3 maanden.
Het is toch ook niet de fwcc die Aimee heeft geknoopt? Of kijk ik nu zelf scheef
Ik heb gisteren de EllaRoo Ysabel besteld, en een zwarte mei tai voor vaderdag, hoop dat die op tijd is. Mijn vriend stond wel open voor dragen maar wel met een stoere doek, aangezien ik toch nog een mei tai wilde heb ik die besteld in het zwart.
Gast- Gast
Oh nee. Klopt inderdaad, ik kijk niet goed. (wederom: slaapgebrek, hahaha. Lees: 3 uur slaap). Ik heb deze knoop ook wel eens gedaan met de Bykay bij L. Maar ook gewoon vanaf de geboorte. Dat kan toch gewoon of ben ik nou gek?
Gast- Gast
Ik knoop mijn dochtertje ook al vanaf het begin in deze knoop.
Alleen eerst nog met haar hoofdje onder 1 band maar dat heb ik nu alleen nog maar als ze slaapt.
Ik heb een Ellaroo Cielo gekocht gister. Ik wilde ook de Ysabel, maar denk dat Arden mij net voor was ;-) Ik ben heel benieuwd!! Op het plaatje vind ik hem heel mooi.
Hebben jullie ook al handige tips voor draaginstructies?
Alleen eerst nog met haar hoofdje onder 1 band maar dat heb ik nu alleen nog maar als ze slaapt.
Ik heb een Ellaroo Cielo gekocht gister. Ik wilde ook de Ysabel, maar denk dat Arden mij net voor was ;-) Ik ben heel benieuwd!! Op het plaatje vind ik hem heel mooi.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Bloempjuh, ook bij BabyBij? Dan kan ik je idd voorgeweest zijn Ik vond de Cielo ook heel mooi. Heb voor de Ysabel gekozen omdat die net ietsjes stoerder is voor een jongetje, en vanwege de naam aangezien mijn dochter bijna hetzelfde heet haha. Maar dat eerste was doorslaggevend.
Gast- Gast
Bloempjuh23 schreef:Ik knoop mijn dochtertje ook al vanaf het begin in deze knoop.
Die heb ik ook. In het 'echt' vond ik 'm nog mooier dan zo op een plaatje. Én ik vind hem erg fijn dragen
Gast- Gast
ahh er staat een donau te koop in de goede maat, kan ik niet reageren.
Wacht sinds gistermiddag op goedkeuring van mijn registratie
Wacht sinds gistermiddag op goedkeuring van mijn registratie
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ow en zouden jullie een babybjorn voor heeeeel af en toe gebruiken?
Weet dat die dingen zo verkeerd als wat zijn, maar mijn schoonzusje heeft er nog 1 liggen.
Dat zou dan voor mijn man zijn, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer hij eigenlijk zou willen dragen.
Mocht dat toch vaker zijn of langer dan pakt hij maar de doek of kopen we alsnog een marsupi.
Weet dat die dingen zo verkeerd als wat zijn, maar mijn schoonzusje heeft er nog 1 liggen.
Dat zou dan voor mijn man zijn, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer hij eigenlijk zou willen dragen.
Mocht dat toch vaker zijn of langer dan pakt hij maar de doek of kopen we alsnog een marsupi.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip ik had bij mijn zoon een babybjorn gekregen en maar drie keer gebruikt, nu heb ik een girasol doek en draag ik daar veel mee, toevallig kwam ik gisteren de babybjorn tegen op zolder en dacht: goh laat ik t eens proberen om t verschil te merken.. Nou ik kan je vertellen na twee minuten is het ding weer in een hoek op zolder beland.. Vreselijk!
Waar kan ik online een leuke mei tai kopen?
Waar kan ik online een leuke mei tai kopen?
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: