Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Ik zag net op de site van babybij dat er zaterdag een inloopochtend is. Ik woon er niet ver vandaan en heb net gemaild of ik dan een Wompat kan uitproberen. Nu nog even reactie afwachten .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Ik zag net op de site van babybij dat er zaterdag een inloopochtend is. Ik woon er niet ver vandaan en heb net gemaild of ik dan een Wompat kan uitproberen. Nu nog even reactie afwachten .
Goed idee!
Gast- Gast
Het is geen probleem om te komen passen, dus dat ga ik maar eens doen zaterdag (en als ie past dan schaf ik 'm meteen daar aan ).
Liadan- Ratel
Weg..
Laatst aangepast door Laurientje85 op wo 22 aug 2012 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oeh mooi! Nu hoop ik echt dat ie goed zit zaterdag want ik wil eigenlijk helemaal niet zo lang wachten!
Liadan- Ratel
Rejoy. schreef:_Lana_ schreef:xxjojootjexx schreef:_Lana_ schreef:_Lana_ schreef:Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Dank je voor de tip. Dat is zonde dan.
Het is inderdaad een tricot slen. En met de Mei Tai kun je je kindje dus wel langer dragen?
Misschien dat ik die dan ga kopen. 2 stuks dan maar. Die Mei Tai vindt mijn man ook handiger denk ik.
Oh de Babylonia is trouwens een BB- slen, te dragen tot 3 jaar oud ongeveer.
Dat het tot 3 jaar is dat staat op de verpakking/site of bij verkoop.. Maar dat betekend niet dat het ook fijn draagt tot 3 jaar..
Een babybjorn wordt ook verkocht als zijnde fijne babydrager...
Dat weet ik hoor. Maar Luce heeft het over de tricot slen en dit gaat om de BB- slen, dus ik dacht misschien draagt die dan lekkerder.
Maar heb jij ervaring met de Babylonia?
Of de Mei Tai?
De bv-slen en tricot slen zijn allebei rekbare doeken van tricot stof. De meeste mensen vinden deze doeken met name de eerste maanden prettig. Als het kindje wat zwaarder wordt gaan ze sneller doorzakken door de rekbare stof en draagt het niet meer prettig. Meestal is dit rond het half jaar. Je kunt de doek wel langer gebruiken, maar dan zul je een hele goede knoper moeten zijn, of regelmatig opnieuw moeten knopen.
Mei tai zou je ook kunnen overwegen idd, die kun je vrij snel om doen. Heb je niet iemand in de buurt wonen met verschillende dragers die je eens uit kunt proberen?
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord!
Dan is dat dus toch een beetje hetzelfde idee. Dus dan wordt die het niet.
Sowieso ben ik geen hele goede knoper, want dit zou mijn eerste doek zijn en ik vind het ook niet fijn als het kindje doorzakt.
Ik denk dat ik dan toch voor een drager ga, als de Mei Tai. Helaas heb ik geen mensen in de buurt waar ik het even kan uitproberen.
Want ik weet ook niet of die kleintjes van ons dat lekker vinden? Omdat ze het niet gewend zijn?
Wel moeilijk hoor om iets te zoeken via internet.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lana, als de drager je niet gevalt, kun je m altijd weer verkopen via hier, of MP of D&V. Mijn ervaring is dat je er wel redelijk dezelfde prijs voor krijgt.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Lana waar woon je ergens? Als je bij mij in de buurt woont mag je gerust een keer langs komen om te proberen. Ik heb een doek, een drager en een mei-tai. Of je kunt een keer naar een inloop-ochtend gaan bij een draagconsulente. Sowieso in Den Bosch en in Breda zitten mensen die dat elke maand organiseren. Lijkt me dat er in de rest van NL ook wel dit soort momenten georganiseerd worden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wauw, wat mooi die wompats.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben ook aan het kijken voor een ssc
Ik twijfel tussen deze 2
Rose en rebbelion
Of beco butterfly
Ik twijfel tussen deze 2
Rose en rebbelion
Of beco butterfly
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf de beco, vind m heel prettig! Maar ik hoor ook veel positieve verhalen over de r&r, kwa uitstraling vind ik ze beide veel op elkaar lijken!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Ik heb zelf de beco, vind m heel prettig! Maar ik hoor ook veel positieve verhalen over de r&r, kwa uitstraling vind ik ze beide veel op elkaar lijken!
Ja en de prijs dus ook, die r&r kan ik uit UK halen en de beco uit USA, het scheelt maar 6 euro en zo'n 30 euro minder dan in Nederland. Heb nu een bod gedaan op de beco tyler op het D&V forum dus daar wacht ik op.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Laurientje85 schreef:Ik heb zelf de beco, vind m heel prettig! Maar ik hoor ook veel positieve verhalen over de r&r, kwa uitstraling vind ik ze beide veel op elkaar lijken!
Ja en de prijs dus ook, die r&r kan ik uit UK halen en de beco uit USA, het scheelt maar 6 euro en zo'n 30 euro minder dan in Nederland. Heb nu een bod gedaan op de beco tyler op het D&V forum dus daar wacht ik op.
Er staat (nu) ook een r&r baby te koop op het D&V forum!
Wij hebben trouwens eerst een Beco gehad maar omdat ze daar te groot voor werd nu een R&R peuter. Vind ze beide erg fijn dragen maar ik heb dus geen ervaring met de R&R baby.
Fiwen- Kletskop
Het is gelukt via D&V. Deze word het.
Happydobby- Ratel
Die is mooi Happydobby!
Ik ben ook overstag gegaan voor een drager op D&V. Een peuterdrager (van Ocah) gemaakt van de Hoppediz Miami doek waar ik zo verliefd op was (die ik helaas verkocht heb omdat ik 'm niet meer gebruikte). Ben benieuwd hoe hij bevalt!
Ik ben ook overstag gegaan voor een drager op D&V. Een peuterdrager (van Ocah) gemaakt van de Hoppediz Miami doek waar ik zo verliefd op was (die ik helaas verkocht heb omdat ik 'm niet meer gebruikte). Ben benieuwd hoe hij bevalt!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Haha ik heb net ook al een doek gekocht op het D&V forum :-p
Fiwen- Kletskop
Ik heb dr net een verkocht :-) aan degene waarvan pr de okah heeft gekocht :-)
Ik ben bezig met een ring tai te maken...hoop m dit weekend af te krijgen!
Ik ben bezig met een ring tai te maken...hoop m dit weekend af te krijgen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook trotse eigenaar van een girasol 17 via.dat forum.nu nog ff op de baby wachten
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb echt zoveel spijt dat ik onze dochter nooit heb gedragen.
Een tweede kindje ga ik zeker weten dragen. Nu mij er nog goed in verdiepen
Dus ik ga dit topic ook goed in de gaten houden.
Een tweede kindje ga ik zeker weten dragen. Nu mij er nog goed in verdiepen
Dus ik ga dit topic ook goed in de gaten houden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat: Je zou nu ook nog kunnen gaan dragen als je graag wilt. De vraag is natuurlijk of je er zin in hebt, en of jullie dochter er aan kan 'wennen'. Maar er zijn genoeg doeken en dragers die je ook nu nog kunt gebruiken. Zelfs kleuters kunnen nog gedragen worden met de juiste drager. Ik draag trouwens ook niet heel veel meer, maar doe het nog wel zo nu en dan en we vinden het allebei nog fijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn PR, maar ik ben heel erg bang dat ze niet kan wennen. Juist omdat ze al liep met 11 maanden en bijna niet anders doet. Maar misschien heb ik het ook wel mis en vindt ze het juist wel prettig lastig om in te schatten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik krijg ook een nieuwe wompat. Heb mijn wompat narumi via een 3hoeks ruil/koop geruild voor een chococabana met bruine ribbanden.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik krijg ook een nieuwe wompat. Heb mijn wompat narumi via een 3hoeks ruil/koop geruild voor een chococabana met bruine ribbanden.
Die chococabana is mooi
Als je hem hebt actiefoto!
Happydobby- Ratel
Haha teddyaapje, ik heb vanmorgen ook een Wompat Chococabana met bruine ribbanden gekocht.
Ik ben vanmorgen naar de inloopochtend van Babybij geweest, hopelijk hoef ik daar nooit meer heen want wat een drukte!! Ik heb een uur moeten wachten tot ik geholpen kon worden (en daar werden mijn kinderen niet blij van). De Wompat Toddler bleek echt nog te groot voor Kian dus ik heb nu een Medium gekocht met M banden want die zaten helemaal goed bijna op z'n strakst. Helaas hadden ze alleen geen Wompat Earthy Rainbow meer, dus het is Chococabana geworden (die ik ook heel mooi vind, maar de Toddler ga ik over een tijdje op maat laten maken van Earty Rainbow).
Het draagt echt zooooo fijn. Kian wil alleen zijn armen persé boven de Wompat en ik vind het fijner als hij zijn armen er aan de zijkant uit doet, daar moeten we dus nog even op oefenen .
Hier een niet zo duidelijke foto:
Ik ben vanmorgen naar de inloopochtend van Babybij geweest, hopelijk hoef ik daar nooit meer heen want wat een drukte!! Ik heb een uur moeten wachten tot ik geholpen kon worden (en daar werden mijn kinderen niet blij van). De Wompat Toddler bleek echt nog te groot voor Kian dus ik heb nu een Medium gekocht met M banden want die zaten helemaal goed bijna op z'n strakst. Helaas hadden ze alleen geen Wompat Earthy Rainbow meer, dus het is Chococabana geworden (die ik ook heel mooi vind, maar de Toddler ga ik over een tijdje op maat laten maken van Earty Rainbow).
Het draagt echt zooooo fijn. Kian wil alleen zijn armen persé boven de Wompat en ik vind het fijner als hij zijn armen er aan de zijkant uit doet, daar moeten we dus nog even op oefenen .
Hier een niet zo duidelijke foto:
Liadan- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: