Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Oh die Manduca is echt prachtig Luce!
Heeft iemand ervaring met de Babylonia? Hij is nu afgeprijsd van 90 euro naar 39, dus ik zit er aan te denken om er 2 aan te schaffen.
Is het ook prettig als je kindje niet gewend is om gedragen te worden?
Ik bedoel, beetje gekke vraag, maar kunnen kindjes daar ook nu met 6 maanden nog aan wennen.
En tot welk gewicht kunnen ze gedragen worden?
Heeft iemand ervaring met de Babylonia? Hij is nu afgeprijsd van 90 euro naar 39, dus ik zit er aan te denken om er 2 aan te schaffen.
Is het ook prettig als je kindje niet gewend is om gedragen te worden?
Ik bedoel, beetje gekke vraag, maar kunnen kindjes daar ook nu met 6 maanden nog aan wennen.
En tot welk gewicht kunnen ze gedragen worden?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Oja en zouden jullie liever de Mei Tai aanraden of de Babylonia?
Want het is ook voor mijn man en die zou, denk ik, de Mei Tai wel veel handiger vinden.
Want het is ook voor mijn man en die zou, denk ik, de Mei Tai wel veel handiger vinden.
_Lana_- Ratel
Gisteren onze dochter ook eens in de doek gedaan, dat wil ze al een poosje.
Viel me reuze mee! Vond het knopen misschien zelfs makkelijker dan met zo`n ukkie.
En had ook verwacht dat ik het nooit ging redden met de stof, maar hield volgens mij net zoveel over als bij onze zoon.
Zal haar verder niet gaan dragen, maar wel leuk om zo een keer te doen!
Viel me reuze mee! Vond het knopen misschien zelfs makkelijker dan met zo`n ukkie.
En had ook verwacht dat ik het nooit ging redden met de stof, maar hield volgens mij net zoveel over als bij onze zoon.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Gast- Gast
PiP schreef:Gisteren onze dochter ook eens in de doek gedaan, dat wil ze al een poosje.
Leuk hè . Ik gebruik mijn oudste om knopen te oefenen. Hij vind het altijd wel prima maar wil er nooit lang in blijven zitten haha
Gast- Gast
Liadan schreef:Ik ben erover uit dat ik een Wompat aan ga schaffen. Nu twijfel ik alleen over de maat van de banden. Volgens de informatie op de sites heb ik een M nodig (ik heb maat 38/40), maar op D&V lees ik dat de banden lang uitvallen en een M misschien te groot is. Bij Babybij kan ik een Wompat bestellen die niet op maat gemaakt is en dus de standaard maten heeft (en dat is maat M van banden), eigenlijk bestel ik 'm het liefst daar want dan heb ik 'm binnen een paar dagen in huis.
Als ik 'm op maat laat maken dan duurt het weken voor ik 'm binnen heb.
Twijfel twijfel....
Die van mij heeft M banden. Op zn aller strakst zit ie perfect. In bovenkleding draag ik ook 38. Misschien kun je vragen of je hem mag ruilen als ie te groot is? Als je wat dichter in de buurt had gewoond had je die van mij wel ff mogen proberen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Dan denk ik dat ik 'm toch op maat ga laten maken met S banden, want als M op z'n strakst zit dan zal S zeker ook wel kunnen denk ik (en ik ben aan het afvallen dus het moet dan ook niet te los komen te zitten). Wel erg jammer dat het dan zolang duurt totdat ik 'm binnen heb.Teddyaapje schreef:Liadan schreef:Ik ben erover uit dat ik een Wompat aan ga schaffen. Nu twijfel ik alleen over de maat van de banden. Volgens de informatie op de sites heb ik een M nodig (ik heb maat 38/40), maar op D&V lees ik dat de banden lang uitvallen en een M misschien te groot is. Bij Babybij kan ik een Wompat bestellen die niet op maat gemaakt is en dus de standaard maten heeft (en dat is maat M van banden), eigenlijk bestel ik 'm het liefst daar want dan heb ik 'm binnen een paar dagen in huis.
Als ik 'm op maat laat maken dan duurt het weken voor ik 'm binnen heb.
Twijfel twijfel....
Die van mij heeft M banden. Op zn aller strakst zit ie perfect. In bovenkleding draag ik ook 38. Misschien kun je vragen of je hem mag ruilen als ie te groot is? Als je wat dichter in de buurt had gewoond had je die van mij wel ff mogen proberen.
Maia heb jij maat S of M van banden? En een wompat kan denk ik ook wel makkelijk onder een draagjas toch?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Dank je voor de tip. Dat is zonde dan.
Het is inderdaad een tricot slen. En met de Mei Tai kun je je kindje dus wel langer dragen?
Misschien dat ik die dan ga kopen. 2 stuks dan maar. Die Mei Tai vindt mijn man ook handiger denk ik.
_Lana_- Ratel
Oke, ik heb hulp nodig, ik ben er al over uit dat ik de wompat van deze doek wil (earthy rainbow), maar welke kleur banden zal ik erbij doen...
Wat vinden jullie het mooist? Zoals op bovenstaande foto.
Of:
Of:
Of groene banden/rode banden?
Liadan- Ratel
_Lana_ schreef:Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Het is inderdaad een tricot slen. En met de Mei Tai kun je je kindje dus wel langer dragen?
Misschien dat ik die dan ga kopen. 2 stuks dan maar. Die Mei Tai vindt mijn man ook handiger denk ik.
Oh de Babylonia is trouwens een BB- slen, te dragen tot 3 jaar oud ongeveer.
_Lana_- Ratel
@liadan, met die blauwe banden is ie erg mooi!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@liadan, ik vind blauw of zwart het mooist! Daar vind ik de kleuren van de doek/stof mooier uitkomen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:@liadan, ik vind blauw of zwart het mooist! Daar vind ik de kleuren van de doek/stof mooier uitkomen.
+1. Zwart vind ik eigenlijk gewoon het mooist. Zoals op de afbeelding
Gast- Gast
Je bedoelt de bovenste? Want dat is donkerbruin, die vind ik denk ik ook het mooist (echt zwart wordt het niet want dat vind ik zelf te hard), maar blauw is ook wel erg mooi...Luce schreef:-Ieniemienie- schreef:@liadan, ik vind blauw of zwart het mooist! Daar vind ik de kleuren van de doek/stof mooier uitkomen.
Liadan- Ratel
Ja de bovenste idd. Dus dan zou ik voor donkerbruin of donkerblauw gaanLiadan schreef:Je bedoelt de bovenste? Want dat is donkerbruin, die vind ik denk ik ook het mooist (echt zwart wordt het niet want dat vind ik zelf te hard), maar blauw is ook wel erg mooi...Luce schreef:-Ieniemienie- schreef:@liadan, ik vind blauw of zwart het mooist! Daar vind ik de kleuren van de doek/stof mooier uitkomen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Blauw!
Northern lights is trouwens ook heeel erg mooi met donker blauwe banden
Northern lights is trouwens ook heeel erg mooi met donker blauwe banden
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
De onderste is mooi!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
En welke is het geworden? Welke maat banden heb je trouwens gekozen?
(ik wik ook heel graag een wompat! )
(ik wik ook heel graag een wompat! )
Gast- Gast
Ik vind de bovenste foto het mooist Liadan (met bruine banden). Mooie stof trouwens, die regenboogkleuren!
Ik moet hier geloof ik maar niet teveel spieken, er komen wel veel mooie dragers voorbij Ik vrees dat het dragen hier voorbij is als A. niet meer in de Boba past (nu past het nog), want het dragen wordt steeds minder omdat A. ook graag zelf loopt.
Ik moet hier geloof ik maar niet teveel spieken, er komen wel veel mooie dragers voorbij Ik vrees dat het dragen hier voorbij is als A. niet meer in de Boba past (nu past het nog), want het dragen wordt steeds minder omdat A. ook graag zelf loopt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
_Lana_ schreef:_Lana_ schreef:Luce schreef:De Babylonia is een tricot slen toch? Ik zou sowieso niet voor een tricot slen gaan eigenlijk als je kinderen al 6 mnd zijn. Met een rekbare doek kan je niet zolang dragen. Ik zou dan echt gaan voor een geweven doek, daar heb je echt veel meer aan. Een mei Tai of andere drager ook. En 6 maanden is prima hoor om te gaan dragen
Oh de Babylonia is trouwens een BB- slen, te dragen tot 3 jaar oud ongeveer.
Dat het tot 3 jaar is dat staat op de verpakking/site of bij verkoop.. Maar dat betekend niet dat het ook fijn draagt tot 3 jaar..
Een babybjorn wordt ook verkocht als zijnde fijne babydrager...
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Het wordt de bovenste (met donkerbruine banden dus) en de banden doe ik in maat S. Ik moet nog een week wachten met bestellen totdat ik mijn salaris heb .
Bedankt voor het meedenken over de kleur van de banden allemaal!
Bedankt voor het meedenken over de kleur van de banden allemaal!
Liadan- Ratel
Mooi Liadan! Ik had ook een Wompat met S banden, en mijn vriend (vrij lang) kon er ook nog prima mee dragen. Zou ze dus ook niet een maat groter nemen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: