Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Als het goed is besteld mijn moeder vandaag deze voor mij :
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat lief van je moeder! En een mooie doek!
Vraagje: Ik wil binnenkort eens gaan proberen T op mn rug te knopen. Heeft iemand tips voor een gemakkelijke knoop om mee te beginnen?
Vraagje: Ik wil binnenkort eens gaan proberen T op mn rug te knopen. Heeft iemand tips voor een gemakkelijke knoop om mee te beginnen?
Gast- Gast
Ik ben met deze knoop begonnen.
Filmpje is in het vlaams.
Filmpje is in het vlaams.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
mooi pip en wat lief dat je moeder een doek voor je bestelt!
tiramisu: de ruck is de makkelijkste knoop om mee te beginnen!
tiramisu: de ruck is de makkelijkste knoop om mee te beginnen!
Gast- Gast
Mocht er 1 uitzoeken van haar als kraamcadeau, maar aan mij dus de keuze welke.
Mijn man vond het maar een meidending, omdat ons kind een jongetje is, hoefde inmiddels als geen rekening meer met hem te houden;)
Maar ik denk zelf dat deze kleuren mij ook beter staan en hij past natuurlijk perfect bij onze kinderwagen!
Dus ik mijn moeder vragen en die vond deze ook mooier, maar de Donau ook zeker mooi.
Ach zegt mijn man, je zeurt toch net zolang tot je je zin krijgt
Die Donau op DenV is trouwens zo goed als verkocht.
Mijn man vond het maar een meidending, omdat ons kind een jongetje is, hoefde inmiddels als geen rekening meer met hem te houden;)
Maar ik denk zelf dat deze kleuren mij ook beter staan en hij past natuurlijk perfect bij onze kinderwagen!
Dus ik mijn moeder vragen en die vond deze ook mooier, maar de Donau ook zeker mooi.
Ach zegt mijn man, je zeurt toch net zolang tot je je zin krijgt
Die Donau op DenV is trouwens zo goed als verkocht.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Tiramisu schreef:Tnx! Nu nog lef verzamelen om met rugdragen te beginnen
Flink oefenen, ik deed het eerst met mijn vriend, nu alleen, ik kan de ruck, back cross carry (ofzo) en de double hammock.
De double hammock vind ik erg fijn, je doek gaat helemaal om je heen en het geeft mij een veilig gevoel.
Er is ook een rugknoop waarbij je de staarten van je doek niet onder de beentjes knoopt en dat vond ik niks.
Maar het is dus persoonlijk.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Heeft iemand wel eens een mei tai via Ebay (verkoper komt uit Engeland) gekocht? Heb een hele leuke gezien, omgerekend 30 euro dus echt geen geld. Maar ben nu heel erg aan het twijfelen, want zou het wel goed gaan en krijg ik mijn mei tai wel
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Pip, wat een mooie doek .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Pip, wat een mooie doek .
+1
(ik heb zelf ook een girasol maar dan de amitiola)
Gast- Gast
Mooie doek zeg Pip!!!
Ik heb gisteren mijn doeken binnengekregen. Heb de EllaRoo nog niet gebruikt, maar heb vandaag de mei tai geprobeerd met mijn dochter. Ze vond het heel erg grappig haha, heeft er daarna nog twee keer in gezeten. Enige nadeel is dat ie voor vaderdag was en zij dus niet zo lang kon wachten, dus we hebben m al gegeven
Ik heb gisteren mijn doeken binnengekregen. Heb de EllaRoo nog niet gebruikt, maar heb vandaag de mei tai geprobeerd met mijn dochter. Ze vond het heel erg grappig haha, heeft er daarna nog twee keer in gezeten. Enige nadeel is dat ie voor vaderdag was en zij dus niet zo lang kon wachten, dus we hebben m al gegeven
Gast- Gast
Fearie schreef:Heeft iemand wel eens een mei tai via Ebay (verkoper komt uit Engeland) gekocht? Heb een hele leuke gezien, omgerekend 30 euro dus echt geen geld. Maar ben nu heel erg aan het twijfelen, want zou het wel goed gaan en krijg ik mijn mei tai wel
Ik zou er goed op letten dat het zitvlak breed genoeg is en de schouderbanden niet te smal, dat draagt fijner. En mei tai's heb je ook in maten. Als het rugpand de hele rug van je kindje bedekt draagt dit een stuk lichter. Dus ik zou de maten van de mei tai even opvragen. Heb je er een link van trouwens? Dan kan ik kijken wat voor mei tai het is (ik heb er geen interesse in hoor )
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Fearie schreef:Heeft iemand wel eens een mei tai via Ebay (verkoper komt uit Engeland) gekocht? Heb een hele leuke gezien, omgerekend 30 euro dus echt geen geld. Maar ben nu heel erg aan het twijfelen, want zou het wel goed gaan en krijg ik mijn mei tai wel
Ik zou er goed op letten dat het zitvlak breed genoeg is en de schouderbanden niet te smal, dat draagt fijner. En mei tai's heb je ook in maten. Als het rugpand de hele rug van je kindje bedekt draagt dit een stuk lichter. Dus ik zou de maten van de mei tai even opvragen. Heb je er een link van trouwens? Dan kan ik kijken wat voor mei tai het is (ik heb er geen interesse in hoor )
http://www.ebay.nl/itm/300725470720?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Dit is degene die ik op het oog heb. Het is wel een betrouwbare verkoper gelukkig. Je mag wel interesse hebben hoor haha :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
*klaagmodus aan*
Waarom zijn draagdoeken zo duur?
Ik heb een rekbare doek, een tricot slen, maar die gebruik ik nauwelijks meer, vind het toch wel zwaar worden. Heb ook een tijdje geleden een zelfgemaakte geweven doek van iemand hier overgekocht, vind het wel heel fijn, en minder zwaar dan de tricot slen. En nu wil ik dus een "echte"! Maar ze zijn zo duur, zelfs tweedehands nog... Mijn vriend vindt het zonde van het geld als ik nu nog een doek ga kopen, want "F is toch al een half jaar? Hoe lang wil je dat nog doen?"
Zucht....
*klaagmodus weer uit...
Waarom zijn draagdoeken zo duur?
Ik heb een rekbare doek, een tricot slen, maar die gebruik ik nauwelijks meer, vind het toch wel zwaar worden. Heb ook een tijdje geleden een zelfgemaakte geweven doek van iemand hier overgekocht, vind het wel heel fijn, en minder zwaar dan de tricot slen. En nu wil ik dus een "echte"! Maar ze zijn zo duur, zelfs tweedehands nog... Mijn vriend vindt het zonde van het geld als ik nu nog een doek ga kopen, want "F is toch al een half jaar? Hoe lang wil je dat nog doen?"
Zucht....
*klaagmodus weer uit...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik vind Calin Bleu en Hoppediz reuze meevallen qua prijs. En vertel je man maar dat er zat mensen zijn die hun peuter nog dragen.
Gast- Gast
Ik ben een lange doek gewend, zal dus van Hoppediz ook een lange doek moeten hebben dan, die zijn al gauw €69, dat vind ik nog best duur.
Calin Bleu valt inderdaad nog wel mee, maar ik heb gelezen dat je daar heel secuur mee moet knopen, omdat ze zo dun zijn. Weet niet of ik dat voor elkaar krijg.
Ik denk dat ik morgen de zelfgemaakte nog eens uit de kast haal, heb al veel te lang niet gedragen...
Calin Bleu valt inderdaad nog wel mee, maar ik heb gelezen dat je daar heel secuur mee moet knopen, omdat ze zo dun zijn. Weet niet of ik dat voor elkaar krijg.
Ik denk dat ik morgen de zelfgemaakte nog eens uit de kast haal, heb al veel te lang niet gedragen...
mickey- Kletskop
mickey schreef:Ik ben een lange doek gewend, zal dus van Hoppediz ook een lange doek moeten hebben dan, die zijn al gauw €69, dat vind ik nog best duur.
zit je op het D&V forum? daar worden ook wel eens goedkopere doeken aan geboden. Nu staat er bijvoorbeeld een turquoise zara maat 6 op voor 55 euro!
Gast- Gast
Hoe lang is die doek dan? De zelfgemaakte die ik heb is iets meer dan 5 meter, dat heb ik ook wel nodig.
mickey- Kletskop
mickey schreef:Hoe lang is die doek dan? De zelfgemaakte die ik heb is iets meer dan 5 meter, dat heb ik ook wel nodig.
maat 6, dus in principe een 4.6, je zou eens kunnen vragen of ze 'm na wil meten, soms is een maat 6 bijna 5 meter lang.
Gast- Gast
Even een vraagje over de mei tai weer, het heeft hier laatst ook al is gestaan maar weet het niet zeker meer. Hoe weet je of je mei tai te klein is voor je kindje? Dat idee heb ik namelijk. Dus ik wil hem groter maken (alleen het rugpand) maar hoeveel cm zou ik dan aan moeten houden, dat ik niet over 5 maanden weer een grotere moet maken? Een helemaal nieuwe mei tai maken zie ik niet zitten, ik ben net zo blij met deze, alleen het rugpand verbreden zou genoeg zijn.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb mijn doek gisteren binnen gekregen, ben heel bemieuwd wat ik er straks van vind
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
voor de mama's met een manduca. Hoe wassen jullie deze?
Na de vakantie zit er echt veel zand, stof etc aan, wil graag wassen.
Tips?
Tips?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:voor de mama's met een manduca. Hoe wassen jullie deze?
Tips?
Ik zou gewoon alle sluitingen dichtdoen, eventueel een kussensloop erom heen en dan op een kort programma op 30 graden even wassen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wat zie ik weer mooie doeken voorbij komen hier! Krijg er soms best heimwee van naar onze draagdoekenperiode. Al ben ik ook heel tevreden met de Boba die ik nu heb, gaat veel makkelijker met A. die ik er snel in kan krijgen. Met een doek was het echt niet handig meer de laatste tijd dat ik hem gebruikte, ze wilde maar niet stil blijven zitten en ik vond knopen op de rug zonder een wiebelend kind al lastig genoeg
Goede vraag Flower_L, ik wil mijn Boba ook gaan wassen. Op de mijne staat dat je hem beter met een doekje af kunt nemen in plaats van wassen. En dat als je hem echt moet wassen je het dan het beste op 30 graden kunt doen op een programma voor handwas. Denk dat ik dat van de week maar eens ga proberen. Hij is niet echt vies ofzo, maar het lijkt mij gewoon fris om hem zo nu en dan toch in de was te doen.
Goede vraag Flower_L, ik wil mijn Boba ook gaan wassen. Op de mijne staat dat je hem beter met een doekje af kunt nemen in plaats van wassen. En dat als je hem echt moet wassen je het dan het beste op 30 graden kunt doen op een programma voor handwas. Denk dat ik dat van de week maar eens ga proberen. Hij is niet echt vies ofzo, maar het lijkt mij gewoon fris om hem zo nu en dan toch in de was te doen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
bedankt! Denk dat k m straks idd in een kussensloop stop en op handwasje draai. Liever idd met doek, maar dat ding is door de woestijn de bergen en weet ik het gesleurd....tijd voor frisheid dus
morgen weet ik het resultaat
morgen weet ik het resultaat
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: