Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Draagdoekentopic
Aaah, de Donau is weer te koop.
http://www.slingomama.nl/nl/girasol-exclusive-van-slingomama/424-girasol-donau.html
Nou ja, ik ben ook blij met de Aurora!
http://www.slingomama.nl/nl/girasol-exclusive-van-slingomama/424-girasol-donau.html
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Aaah, de Donau is weer te koop.
Ik vind de Aurora ook mooier dan de Donau, maar das mijn mening.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de Aurora ook mooier, maar de Donau ook wel mooi.
En ik ben echt zo blij met mijn nieuwe EllaRoo, ik vind m echt prachtig!
En ik ben echt zo blij met mijn nieuwe EllaRoo, ik vind m echt prachtig!
Gast- Gast
Als ik had moeten kiezen zou ik het denk ik niet geweten hebben.
Maar ik denk dat de warme kleuren van de Aurora mij beter zullen staan, helemaal van het winter!
Maar ik denk dat de warme kleuren van de Aurora mij beter zullen staan, helemaal van het winter!
PiP- Ratel
Niet quoten, laat m niet zo lang staan!
Zoontje ligt te krijsen maar dat lag meer aan het tijdstip, ik had hem net erin en toen besloot ie dat ie wou drinken.
Zoontje ligt te krijsen maar dat lag meer aan het tijdstip, ik had hem net erin en toen besloot ie dat ie wou drinken.
Laatst aangepast door Arden op di 19 jun 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi!
Hoe zit dat nou eigenlijk met dat "kruis" kan je die gewoon laten zoals jij hem hebt Arden en wanneer vouw je die uit, dus over het kindje?
Hoe zit dat nou eigenlijk met dat "kruis" kan je die gewoon laten zoals jij hem hebt Arden en wanneer vouw je die uit, dus over het kindje?
PiP- Ratel
Ik vouw m eigenlijk niet zo vaak uit. Soms als bescherming tegen de zon (hoewel dat nooit helemaal beschermd). En soms zakt hij een beetje uit als ik iets strakker had moeten knopen en dan zit ie ook wat steviger als ik 1 van die kanten dicht doe.
Gast- Gast
PiP schreef:Mooi!
bij een geweven doek kun je de verticale banen zoals arden heeft laten zitten, daar is de doek draagkrachtig genoeg voor. Bij een tricot doek moet je wel met drie lagen knopen, omdat het anders niet stevig genoeg is. Ik vouwde de banen vaak uit als het koud is, of ook wel eens toen ze kleiner was en in slaap was gevallen, dan lag ze wat beschermder.
Gast- Gast
Dat is dan wel fijn, dat je kan spelen met de lagen.
PiP- Ratel
ff een upje, heb hulp nodig.
Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd om F op mijn rug te dragen, maar ik krijg het niet voor elkaar! Ik krijg hem niet goed op mijn rug, en als dat al lukt, dan krijg ik de doek niet te pakken en schuift hij alweer onder de doek uit... Gelukkig was dit steeds op de bank, er is niks ergs gebeurd of wat dan ook. Maar was het bij jullie ook zo lastig de eerste keer? Het buikdragen lukte vanaf het begin prima, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik heb overigens een zelfgemaakte geweven doek.
Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd om F op mijn rug te dragen, maar ik krijg het niet voor elkaar! Ik krijg hem niet goed op mijn rug, en als dat al lukt, dan krijg ik de doek niet te pakken en schuift hij alweer onder de doek uit... Gelukkig was dit steeds op de bank, er is niks ergs gebeurd of wat dan ook. Maar was het bij jullie ook zo lastig de eerste keer? Het buikdragen lukte vanaf het begin prima, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik heb overigens een zelfgemaakte geweven doek.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Het wordt toch de Donau. Erg he, mijn moeder vroeg welke ik het liefste wou, ze had namelijk gemaild of hij evt geruild mocht worden nu de donau ook voorradig was.
Ik wist het maar niet, heb de aurora nog niet gezien in het echt, maar mijn moeder zei dat hij best wel fel was. Mijn man heeft dus de keuze mogen maken.
Hier durft hij ook nog wel mee over straat...
Ik ben niks geen twijfelkont hoor
Ik wist het maar niet, heb de aurora nog niet gezien in het echt, maar mijn moeder zei dat hij best wel fel was. Mijn man heeft dus de keuze mogen maken.
Hier durft hij ook nog wel mee over straat...
Ik ben niks geen twijfelkont hoor
PiP- Ratel
Nou... het is na een paar pogingen toch gelukt! Heb ruim een uur met F rond gelopen, na een half uur viel hij in slaap
Het was wel ff handig zo, heb nog een boel kleren kunnen strijken, was wel nodig want we gaan morgen op vakantie en uiteraard moest ik net díe kleren hebben, die nog in de wasmand lagen
Het was wel ff handig zo, heb nog een boel kleren kunnen strijken, was wel nodig want we gaan morgen op vakantie en uiteraard moest ik net díe kleren hebben, die nog in de wasmand lagen
mickey- Kletskop
@Pip: ik vind de donau eerlijk gezegd ook mooier, goede keus dus :d
mickey- Kletskop
Mickey, ik slingerde m. gewoon mijn rug op, kan hem ook via je heup op je rug krijgen of zet hem op de bank met de doek, ga dan zitten en trek hem op.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Mickey, misschien heb je het allang gedaan hoor, maar op youtube kan je fijne filmpjes vinden van de santa toss en de superman toss, om je zoontje op je rug te krijgen. Ik gebruik zelf altijd de superman toss, maar kan me voorstellen dat de santa toss wat veiliger aanvoelt met zo'n kleintje. En voor het probleem dat hij eenmaal op je rug onder de doek vandaan glijdt en jij niet bij de doek kunt; is het een idee om voordat je hem op je rug slingert alvast een 'zitje' te maken in de doek? Dus dat je de onderste rail alvast onder zijn billetjes door naar voren haalt en de stof dan aan de voorkant in zijn broek stopt. Dan kan hij niet meer onder de doek vandaan glijden en jij hoeft je armen niet te breken door op je rug op zoek te gaan naar de stof. En ja, het wordt makkelijker, ik heb ook zwetend en puffend voor de spiegel gestaan in het begin, en nu doe ik het zonder erbij na te denken. Komt goed!
Pip, ik heb zelf de Aurora (wel fuchsia weft, maar zoveel verschil is dat niet) en mensen zien altijd meteen dat mijn dochter een meisje is (terwijl ze nou nog niet echt meisjesachtige features heeft ), dat moet dus eigenlijk wel komen door het roze in de doek. Had ik denk ik niet echt leuk gevonden als dochter een zoon was geweest, dus misschien voor jou ook nóg een reden om nog blijer te zijn met de donau Donau is ook prachtig trouwens, ik ben dol op Girasols! (Heb er zelf drie)
Pip, ik heb zelf de Aurora (wel fuchsia weft, maar zoveel verschil is dat niet) en mensen zien altijd meteen dat mijn dochter een meisje is (terwijl ze nou nog niet echt meisjesachtige features heeft ), dat moet dus eigenlijk wel komen door het roze in de doek. Had ik denk ik niet echt leuk gevonden als dochter een zoon was geweest, dus misschien voor jou ook nóg een reden om nog blijer te zijn met de donau Donau is ook prachtig trouwens, ik ben dol op Girasols! (Heb er zelf drie)
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Oww ik heb mijn EllaRoo ook binnen. Hij is echt heel mooi!
jammer Arden heb je foto gemist!
Hebben jullie nog goede tips met filmpjes om te knopen?
Het gaat toch wat stugger dan mijn tricot slen.
Alvast bedankt!
jammer Arden heb je foto gemist!
Hebben jullie nog goede tips met filmpjes om te knopen?
Het gaat toch wat stugger dan mijn tricot slen.
Alvast bedankt!
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
@happydobby: ik heb het inderdaad uiteindelijk zittend gedaan, met hem op de doek liggend en dan omhoog hijsen. F vond het prachtig, want zo kon hij fijn aan mijn haren trekken... De doek in zijn broekje stoppen is een goede tip! Dat ga ik de volgende keer doen!
mickey- Kletskop
Even een inbrekertje:-)
Ik was pas op studiereis in Marokko en mij viel op dat er bijna geen buggys/kinderwagens waren. Iedereen draagt de kinderen daar!
Van baby tot flinke peuters. Gewoon in gescheurde lakens en doeken. Ik vond het echt bijzonder mooi/knap!!
Stiekum foto's van gemaakt! Vond het heel mooi te zien! Ik heb de eerste niet veel gedragen , echt spijt van. Toen 'kende' ik het niet echt...
Hoop, als ik ooit een tweede krijg, wel te kunnen dragen! Het is het mooiste wat er is!
Ik was pas op studiereis in Marokko en mij viel op dat er bijna geen buggys/kinderwagens waren. Iedereen draagt de kinderen daar!
Van baby tot flinke peuters. Gewoon in gescheurde lakens en doeken. Ik vond het echt bijzonder mooi/knap!!
Stiekum foto's van gemaakt! Vond het heel mooi te zien! Ik heb de eerste niet veel gedragen , echt spijt van. Toen 'kende' ik het niet echt...
Hoop, als ik ooit een tweede krijg, wel te kunnen dragen! Het is het mooiste wat er is!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ja net als in die Afrikaanse landen, daar dragen ze ook hun kindje tot minimaal hun 2de jaar.
Gast- Gast
Leuk, Pip, dat je toch de Donau hebt gekocht! Al is de Aurora ook erg mooi, daar twijfel ik stiekem ook over.. Amitola is echter ook erg mooi.
Gast- Gast
Oude bekende?
Bloempjuh als we een keer tegelijk online zijn zal ik m nog een keer plaatsen!
Bloempjuh als we een keer tegelijk online zijn zal ik m nog een keer plaatsen!
Gast- Gast
Welke Amitola Luce
Ben bang dat ik er niet zo meerdere doeken in ga krijgen... Ach eerst maar eens kijken hoe we het vinden!
Ben bang dat ik er niet zo meerdere doeken in ga krijgen... Ach eerst maar eens kijken hoe we het vinden!
PiP- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: