Draagdoekentopic
+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Draagdoekentopic
@Fiwen: is dat een geweven doek? Die aanbieding van bol.com? Das inderdaad een mooooooie prijs dan
Edit: ook besteld... Nog net op het nippertje voor 22.30, dus wordt morgen geleverd, als het goed is
Edit: ook besteld... Nog net op het nippertje voor 22.30, dus wordt morgen geleverd, als het goed is
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mickey: dat is inderdaad een geweven doek. Het is wel een 5.6, dus waarschijnlijk wel veel te lang. Als je handig bent, zou ik 'm wel inkorten naar 4.6 of 5.2 ofzo.
Sanne: wat leuk dat jouw dochter ook zo heet, dat wist ik niet! Ik vind de naam op deze schrijfwijze ook super mooi Gek dat deze naam nooit voorbij is gekomen bij de oudste. We hebben er trouwens heel veel leuke reacties op gehad!
En succes met proberen, je mag ook altijd hier langs komen hoor, volgens mij wonen we wel redelijk bij elkaar in de buurt!
Sanne: wat leuk dat jouw dochter ook zo heet, dat wist ik niet! Ik vind de naam op deze schrijfwijze ook super mooi Gek dat deze naam nooit voorbij is gekomen bij de oudste. We hebben er trouwens heel veel leuke reacties op gehad!
En succes met proberen, je mag ook altijd hier langs komen hoor, volgens mij wonen we wel redelijk bij elkaar in de buurt!
Gast- Gast
Haha Rejoy, het zal nog wel even duren voor ik kan dubbeldragen, want dan moet er eerst een tweede komen en ik geef nu nog volledig borstvoeding, dus het zal nog wel even duren, maar mocht het zover zijn dan is een beetje hulp altijd handig. Wanneer kan een kindje eigenlijk op de rug, zou dan nu al kunnen met ruim 5 maanden? H. is nu bijna 8 kilo en ik draag haar nu nog zonder problemen op de buik, ik vind het ook totaal niet zwaar, ik merk het zelfs amper. Maar ik wil het rugdragen wel graag leren.
Wij hebben ook heel veel leuke reacties op de naam gehad, iedereen vind het een mooie naam (of ze zeggen maar wat haha).
Even een vraag in het algemeen. Ik heb sinds H.'s geboorte de Bondolino en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om haar daarin te doen. Het is iedere keer brullen. Ik blijf het gevoel houden dat het zitgedeelte te breed is, maar volgens de forummers van dragen & voeden en volgens de vrouw van Babybij is dat onzin. Ik baal er zo langzamerhand echt van, want de Bondolino was voor mijn vriend bedoeld, hij wil ook graag dragen, maar niet met een doek. Ik zit er nu haast over na te denken om de Bondolino te verkopen en iets anders aan te schaffen en dan hopen dat ik niet zoveel verlies heb. Heeft iemand tips voor mij wat betreft de Bondolino of moet ik toch op zoek gaan naar iets anders. Ik zal straks even proberen een tot te posten als ik die heb.
Wij hebben ook heel veel leuke reacties op de naam gehad, iedereen vind het een mooie naam (of ze zeggen maar wat haha).
Even een vraag in het algemeen. Ik heb sinds H.'s geboorte de Bondolino en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om haar daarin te doen. Het is iedere keer brullen. Ik blijf het gevoel houden dat het zitgedeelte te breed is, maar volgens de forummers van dragen & voeden en volgens de vrouw van Babybij is dat onzin. Ik baal er zo langzamerhand echt van, want de Bondolino was voor mijn vriend bedoeld, hij wil ook graag dragen, maar niet met een doek. Ik zit er nu haast over na te denken om de Bondolino te verkopen en iets anders aan te schaffen en dan hopen dat ik niet zoveel verlies heb. Heeft iemand tips voor mij wat betreft de Bondolino of moet ik toch op zoek gaan naar iets anders. Ik zal straks even proberen een tot te posten als ik die heb.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Een kindje kan in principe direct al op de rug hoor. Ik heb H. al op de rug gehad en zij is morgen nog maar drie weekjes oud. Je moet dan natuurlijk wel een knoop zoeken waarbij het hoofdje goed ondersteund wordt en ze het hoofdje in je nek kan leggen (ruck bijvoorbeeld). Als je direct vanaf de geboorte op de ruk knoopt, is het wel aan te raden dat je ervaring hebt met knopen, maar met 5 maanden kun je het rustig proberen hoor.
Ik heb de bondolino zelf niet, maar ik weet wel dat hij vanaf de geboorte geschikt zou zijn. Is het zitje van de bondolino niet in breedte verstelbaar?
Gast- Gast
*weg*
Ok, foto is erg groot, maar goed, dan is het misschien ook goed te zien.
Hier huilt ze niet, maar dat doet ze dus na een paar minuten altijd wel (en in de draagdoek niet).
Rejoy, het zitje is wel verstelbaar, maar hij staat op het smalst, is alleen breder te maken.
Foto niet quoten.
Ok, foto is erg groot, maar goed, dan is het misschien ook goed te zien.
Hier huilt ze niet, maar dat doet ze dus na een paar minuten altijd wel (en in de draagdoek niet).
Rejoy, het zitje is wel verstelbaar, maar hij staat op het smalst, is alleen breder te maken.
Foto niet quoten.
Laatst aangepast door Sanne op vr 31 aug 2012 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sanne- Ratel
als ik deze foto nu zie, lijkt het alsof ze erg laag hangt, of niet? Kun je de schouderbanden strakker aan trekken?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:als ik deze foto nu zie, lijkt het alsof ze erg laag hangt, of niet? Kun je de schouderbanden strakker aan trekken?
Dat zou wel kunnen, ja. Ik vind het echt lastig om de banden goed strak te knopen. Ook als ze in het begin strak zit, dan zakt het uiteindelijk toch weer naar beneden na een tijdje lopen.
Sanne- Ratel
Ik vind haar ook erg laag hangen Sanne. Dit is al wel een wat oudere foto, maar zo hoort hij te zitten:
*weg*
Ik heb het idee dat H nog lager dan de taille band 'hangt', klopt dat? Als ik T er goed strak in had zitten zaten haar beentjes gespreid boven de tailleband als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb hem trouwens wel verkocht en dat was met 15 euro verlies dus dat vind ik heel erg mee vallen.
*weg*
Ik heb het idee dat H nog lager dan de taille band 'hangt', klopt dat? Als ik T er goed strak in had zitten zaten haar beentjes gespreid boven de tailleband als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb hem trouwens wel verkocht en dat was met 15 euro verlies dus dat vind ik heel erg mee vallen.
Laatst aangepast door Tiramisu op vr 31 aug 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sanne, op het moment dat je de schouderbanden aan trekt zou je eens kunnen gipsen, dan trek je.de banden makkelijker strak.
Gast- Gast
Sanne ik draag J ook al vaak op mijn rug, of in de beco of wompat of in een ruck met mijn doek
Gast- Gast
Bedankt voor de tips en Tiramisu, bedankt voor de foto. Toen ik vanochtend probeerde kon ik H. met geen mogelijkheid boven de tailleband krijgen, dus eens goed gekeken, blijkt dat ik de tailleband verkeerd om doe. Ik dacht al haast dat ik een Bondolino met productiefout had toen ik de foto van Tiramisu zag
Dus, tailleband andersom en ik kon H. zonder problemen dragen. Waar zou ik zijn zonder het forum haha!
Dus, tailleband andersom en ik kon H. zonder problemen dragen. Waar zou ik zijn zonder het forum haha!
Sanne- Ratel
Ik was al wel eens vaker kleine stukjes weggeweest met de doek, maar gisteren zijn we een poos op het dorp geweest en nog wat wezen drinken.
Kwamen een hoop bekenden tegen en iedereen vond het er mooi uitzien en leek het zo fijn!
Vind het wel grappig als je de doek omdoet, dan zit echt iedereen te kijken van hoe doet ze dat
Hebben jullie ook een manier hoe je doek niet op de grond komt tijdens het knopen? of is dat gewoon even zoeken en handigheid mee krijgen?
Kwamen een hoop bekenden tegen en iedereen vond het er mooi uitzien en leek het zo fijn!
Vind het wel grappig als je de doek omdoet, dan zit echt iedereen te kijken van hoe doet ze dat
Hebben jullie ook een manier hoe je doek niet op de grond komt tijdens het knopen? of is dat gewoon even zoeken en handigheid mee krijgen?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Fijn Sanne! Dan haal ik mijn foto weer weg.
Pip, ik vind het zelf meestal niet zo erg als de doek op de grond komt. Als het nou heel modderig is.ofzo dan klem ik de doek tussen mijn knieën.
Pip, ik vind het zelf meestal niet zo erg als de doek op de grond komt. Als het nou heel modderig is.ofzo dan klem ik de doek tussen mijn knieën.
Gast- Gast
En vanaf wanneer kan je je kindje met de beentjes buiten de doek dragen?
S zit nog prima, maar vroeg het me af!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dat mag meteen na de geboorte al!PiP schreef:En vanaf wanneer kan je je kindje met de beentjes buiten de doek dragen?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
@Fiwen: heb jij de doek van bol.com al binnen? Ik kreeg gister een mail dat het niet verzonden was, maar dat zou alsnog gister moeten gebeuren, zodat ik hem vandaag zou ontvangen, maar ik heb nog niks... Als ik via de site inlog, staat er bij de bestelgegevens nog steeds "wordt verwerkt" en niet "onderweg" of zoiets dergelijks.
mickey- Kletskop
Ik heb hier al eens eerder geplaatst dat het rugdragen met mijn zelfgemaakte MT zo snel pijnlijk is aan mijn schouders. Heb eindelijk 2 foto's ervan op mijn computer staan, dus bij deze. Tips zijn zeer welkom, want nu gebruik ik hem niet meer helaas.
foto's niet quoten alsjeblieft
foto's niet quoten alsjeblieft
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Luna, bij mij helpt het meestal al een eind als ik mijn zoon hoger knoop, zodat de schouderbanden niet nog naar beneden hangen over je rug.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
mickey schreef:@Fiwen: heb jij de doek van bol.com al binnen? Ik kreeg gister een mail dat het niet verzonden was, maar dat zou alsnog gister moeten gebeuren, zodat ik hem vandaag zou ontvangen, maar ik heb nog niks... Als ik via de site inlog, staat er bij de bestelgegevens nog steeds "wordt verwerkt" en niet "onderweg" of zoiets dergelijks.
Ja ik heb hem gisteren gewoon geleverd gekregen. Vreemd!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Oh... das wel vreemd dan inderdaad, ik heb hem woensdagavond besteld en direct betaald... Maar ff gaan bellen dan...
Edit: ik heb gebeld en hij is niet meer leverbaar!!! Ik baal als een stekker! Krijg wel mijn geld terug. Ze kon niet zeggen of ze hem weer binnen zouden krijgen en voor welke prijs hij er dan zou zijn.
Lijkt er dus op dat jij de laatste uit de voorraad had
Edit: ik heb gebeld en hij is niet meer leverbaar!!! Ik baal als een stekker! Krijg wel mijn geld terug. Ze kon niet zeggen of ze hem weer binnen zouden krijgen en voor welke prijs hij er dan zou zijn.
Lijkt er dus op dat jij de laatste uit de voorraad had
mickey- Kletskop
Ik heb hem woensdagmiddag besteld, dan zal ik inderdaad wel een van de laatste hebben gehad. Balen zeg! Heb je al een doek of zou dit je eerste worden?
Fiwen- Kletskop
Ik heb een rekbare, maar die gebruik ik nu niet meer, mijn zoon is te zwaar daarvoor. En ik heb een zelfgemaakte geweven doek. Maar geen "echte" geweven, vind ze erg prijzig helaas.
mickey- Kletskop
Ja ze zijn ook prijzig.
Ik heb hem alleen gekocht omdat hij goedkoop was en ik hem dan eventueel kon verven en als 'extra' doek kon gebruiken. Als je wilt mag je hem wel voor de kostprijs en verzendkosten van me overnemen. Hij zit nog helemaal nieuw in de doos. Dan ben je dus wel €6,95 extra kwijt maar dat is nog altijd veel minder dan de originele prijs. (Of je komt hem ophalen, dat mag natuurlijk ook altijd)
Ik heb hem alleen gekocht omdat hij goedkoop was en ik hem dan eventueel kon verven en als 'extra' doek kon gebruiken. Als je wilt mag je hem wel voor de kostprijs en verzendkosten van me overnemen. Hij zit nog helemaal nieuw in de doos. Dan ben je dus wel €6,95 extra kwijt maar dat is nog altijd veel minder dan de originele prijs. (Of je komt hem ophalen, dat mag natuurlijk ook altijd)
Fiwen- Kletskop
Zou je dat echt willen doen? Wat lief!!
Waar woon je ergens, i.v.m. ophalen? Ik woon in Zuid-L.imburg
Waar woon je ergens, i.v.m. ophalen? Ik woon in Zuid-L.imburg
mickey- Kletskop