Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoekentopic

+66
Charles
Jits
Mademoiselle_
Coccinelle
xxjojootjexx
Happydobby
Fiwen
Darius
Sanne
PapillonRose
Teddyaapje
Dille
Linda
maiadebij
red rose
Pien
Pompoen
Mute_
Katjing
Caroow
moepie
Blue flower
vlinder-19
shadow
smooch
Pussycat
_Lana_
Happy
Mamsie
Twellie
holaagirl
Muppetje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Liz
Bloempjuh23
Luna
Wennes
Floor
Fearie
Flower_L
ekjir@M
Sylvana
Nana
LindaK
Monnie
bolus26
Muis
Tiara
Filoria
Ayla
-Ieniemienie-
kwak
Jazzlyn
Slakje
missy.
Susan
PiP
CCC
Lejow
mickey
TGR
Tania
Minx
Aimee
Liadan
70 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoekentopic - Pagina 10 Empty Re: Draagdoekentopic

Bericht  missy. za 2 jun 2012 - 6:29

Ik heb nog even een vraagje. Ben druk aan het oefenen geweest een de tips van Rejoy gebruikt.
Nu lukt het alleen nog niet goed op het buideltje te maken, krijg de doek niet goed onder de billen. Ze doet ook steeds haar benen bij elkaar, zo lukt het natuurlijk helemaal niet.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 8:20

PiP schreef:Ik had al mijn emailadres ingevuld bij de Donau, zal Slingomama zo ook eens liken op facebook!

Op D&V is nu een donau te koop!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 8:22

missy. schreef:Ik heb nog even een vraagje. Ben druk aan het oefenen geweest een de tips van Rejoy gebruikt.
Nu lukt het alleen nog niet goed op het buideltje te maken, krijg de doek niet goed onder de billen. Ze doet ook steeds haar benen bij elkaar, zo lukt het natuurlijk helemaal niet.

waar woon je? Woont er misschien iemand bij je in de buurt die je kan helpen?

Gast
Gast

Bericht  missy. za 2 jun 2012 - 18:50

Volgens mij woont er niemand in de buurt.
Ik woon vlakbij Arnhem.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  PiP za 2 jun 2012 - 21:20

Rejoy. schreef:
PiP schreef:Ik had al mijn emailadres ingevuld bij de Donau, zal Slingomama zo ook eens liken op facebook!

link?
Gevonden, maar is 80,- niet een beetje veel voor een 2e hands doek welke ook gekocht is als second?
Nieuw kost hij 84,- + verzendkosten.

Laatst aangepast door PiP op za 2 jun 2012 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:22

PiP schreef:
Rejoy. schreef:

link?
http://dragen-en-voeden.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=72891

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:24

Het ligt misschien aan mij hoor, maar ik vind het nogal wat om
€80 voor een doek te vragen die '2ehands' is en nieuw €84 kost. Is dat normaal?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:27

Oh het is inclusief verzenden. Maar goed, dan nog..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:29

Jolicious schreef:Het ligt misschien aan mij hoor, maar ik vind het nogal wat om

voor doeken die erg gewild zijn en een beperkte oplage hebben (of LE zijn) kun je inderdaad bijna de nieuwprijs krijgen. Veel doeken zijn redelijk waardevast.

Gast
Gast

Bericht  Sylvana za 2 jun 2012 - 21:30

Jolicious schreef:Het ligt misschien aan mij hoor, maar ik vind het nogal wat om

Er staat bij dat ze hem nieuw gekocht heeft. Beetje typisch haha. Ook wat betreft die gebroken draad die ze niet kan vinden?

Voor wie het weet: kan een gebroken/losse draad in een doek kwaad trouwens? Ik ben met iemand in onderhandeling (neit over deze doek hoor laughcry ) maar de doek heeft ook een losse draad. Weet niet hoe ernstig dat is..?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PiP za 2 jun 2012 - 21:38

Zij heeft hem nieuw gekocht, maar ik zou hem dan nu als 2e hands kopen, dat bedoeld jolicious neem ik aan!

Ik wacht het dan nog wel even af of ik hem per ongeluk nog nieuw kan krijgen.
En anders zoeken we verder!

Maar toch bedankt Rejoy!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:42

Oke. Ik zou er dan toch voor kiezen om een ander nieuw te kopen denk ik..

Wat zijn die doeken van Girasol toch mooi! Stiekem wil ik er nog wel 6, maar denk niet dat man daar zo blij mee is Wink. Maar ik denk dat dit wel eens op een nieuwe verslaving uit kan lopen. Ik wijs Rejoy aan als schuldige!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:43

Pip, Girasol Chococabana lijkt wel op de Donau. Is dat niets?

Gast
Gast

Bericht  PiP za 2 jun 2012 - 21:46

Jolicious schreef:Pip, Girasol Chococabana lijkt wel op de Donau. Is dat niets?
Vind juist het groene mooi in de Donau, maakt hem lekker fris!

De Aurora vind ik zelf ook erg mooi, maar liet hem net aan mijn man zien en die vind hem te meidenachtig Draagdoekentopic - Pagina 10 1371890812
Daar is 1 weving op dit moment wel van te krijgen in mijn maat, kom er alleen niet helemaal uit welke dat nou is...
Er staat dat hij in 3 weefdraden te krijgen is, maar je kan er uit 4 kiezen.

Laatst aangepast door PiP op za 2 jun 2012 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 21:48

Die is ook mooi! En boeiend wat je man er van vindt, of wil hij er ook mee dragen? smile

Gast
Gast

Bericht  PiP za 2 jun 2012 - 21:49

Misschien wel, heb dus toch wel een beetje rekening met hem te houden, hahaha.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:02

Koop je er nog 1 voor hem :p

Mijn man wil er absoluut niet mee lopen haha. Sukkels :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:36

Jolicious schreef:Oke. Ik zou er dan toch voor kiezen om een ander nieuw te kopen denk ik..

Wat zijn die doeken van Girasol toch mooi! Stiekem wil ik er nog wel 6, maar denk niet dat man daar zo blij mee is Wink. Maar ik denk dat dit wel eens op een nieuwe verslaving uit kan lopen. Ik wijs Rejoy aan als schuldige!

sorry thumbup

en een gebroken draad is niet erg, één gebroken draad doet niets af aan de stevigheid van de doek!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:53

Ik ben al weken aan het surfen op zoek naar een zomerdoek - niet dat ik die niet kan vinden maar kan niet kiezen Wink. Zijn die Girasol doeken dun? Ik kon dat niet echt vinden, maar vond ze wel heel mooi (oa die Jolicious ook heeft).

Ik draag mijn zoon nu steeds in de FWCC, maar ik merk toch dat als ik hem lang gedragen heb op een dag, een paar uur, mijn schaambot behoorlijk opspeelt. Welke knoop zou ik kunnen proberen die dat misschien minder belast (misschien weet iemand hier dat toevallig)?

Mijn vriend staat trouwens wel open voor het dragen maar ik zie hem het toch niet snel doen.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 3 jun 2012 - 0:12

Mijn man krijgt voor vaderdag een zwarte Manduca, die vindt hij wel stoer genoeg om mee te dragen. Twee weken terug heeft hij Pepijn in de Hoppediz gedragen trouwens. Bij mij lukte het namelijk niet meer.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:13

Darius schreef:Mijn man krijgt voor vaderdag een zwarte Manduca, die vindt hij wel stoer genoeg om mee te dragen. Twee weken terug heeft hij Pepijn in de Hoppediz gedragen trouwens. Bij mij lukte het namelijk niet meer.

wij hebben inmiddels ook een zwarte manduca waar mijn man de baby wel mee wil dragen straks :dance: :cheering: Onze dochter vind ie te groot om nog te dragen, die kan ook wel zelf lopen volgens hem confused

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:25

We hebben hier nu een leen bondolino en manduca. Mijn man heeft vanochtend onze dochter gedragen in de bondolino en dat was wel een succes Draagdoekentopic - Pagina 10 281626781 Zelf vind ik doeken toch prettiger. Heb geen hele sterke rug, maar met een doek kan ik T rustig de hele dag dragen, tussen het eten en spelen door, maar met de bondolino ging ik mijn rug na een paar uur toch wel voelen.

Over verslaven gesproken trouwens; ik begon met een girasol, inmiddels is daar een ellaroo bij (hele fijne dunne zomerdoek). Er komt sowieso nog een draagzak zodat mijn man ook kan dragen; hij vind het dragen wel heel leuk, maar krijgt het niet voor elkaar om te gaan knopen (hij zou het geloof ik best kunnen, maar hij heeft het geduld niet om het te leren), en op den duur wil ik nog een kortere doek. Er zijn ook zoveel mooie I love you

Arden, volgens mij zijn er verschillende diktes van girasol, die die ik heb is vrij dik, maar ik geloof dat ook girasol een zomervariant heeft. Zeker weten doe ik dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:47

Ik heb een Calin Blue en die is veel dunner dan de Girasol die ik nu heb. Die ik nu heb van Girasol is volgens mij 'gewoon'. Ik kan er ook mee dragen als het iets warmer is (rond de 20 Gr.). Met de CB met hogere temperaturen. Volgens mij heb je van Girasol ook zomerdoeken. Van Hoppediz heb je ze wel in ieder geval, Hoppediz das leichte

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:56

Arden schreef:Ik ben al weken aan het surfen op zoek naar een zomerdoek - niet dat ik die niet kan vinden maar kan niet kiezen Wink. Zijn die Girasol doeken dun? Ik kon dat niet echt vinden, maar vond ze wel heel mooi (oa die Jolicious ook heeft).

Ik draag mijn zoon nu steeds in de FWCC, maar ik merk toch dat als ik hem lang gedragen heb op een dag, een paar uur, mijn schaambot behoorlijk opspeelt. Welke knoop zou ik kunnen proberen die dat misschien minder belast (misschien weet iemand hier dat toevallig)?

Mijn vriend staat trouwens wel open voor het dragen maar ik zie hem het toch niet snel doen.

girasol heeft dikkere en dunnere doeken, dan zou je echt even het type moeten noemen waar je je oog op laat vallen. Er zijn wel merken die eigenlijk alleen maar dunnere doeken in hun assortiment hebben. Ik ben helemaal fan van vatanai, vind ik hele mooi, zachte, dunne, maar draagkrachtige doeken. Ellaroo zijn over het algemeen ook dun geloof ik. Calin blue is echt heel dun (lakendun) en hoppediz das leighte zijn ook dunne doeken. Je zou ook eens kunnen kijken naar het materiaal waarvan ze gemaakt zijn. Een doek met linnen is bijvoorbeeld ook heel luchtig.

En een andere knoop waarmee je je schaambot minder belast durf ik niet te noemen. Durf je een rugknoop uit te proberen? Dan ligt de zwaartepunt op een andere plek, misschien dat dit helpt? Loop je ook meer als je draagt, misschien dat het daar door komt?

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 3 jun 2012 - 1:08

Girasol Donau is inderdaad gewoon, niet dik en niet dun. Ik heb zelf een ellaroo claudia als zomerdoek, die is een heel stuk dunner dan de Donau.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende