Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoop doet leven!

+115
RYW
M@niek
Aagje!
Floor
Ayla
Clapperdie
liesje
slaatje
Darius
Curious
Coco
CCC
Filoria
Antibes
Spring
Theezakje13
Limburg85
Twellie
Monnie
juffie001
studiebol
Dora
Roodtomaatje
VeryCherry
Pien
Muis
Silver
Inge
Bubbelicious
Minx
LindaK
Linda
_Lana_
Macelka
Oasis
MissD
blauwwitrood
vlinder-19
Blond
Guus
mickey
Monte
Océane
TGR
ThinkPink
Muurvlindertje
Jordana
LDJ
Le Chat Noir
Poisongirl
Lavendel
Stuiterbal
Bolleke
SarahKey
Steep
Aggi
Alex
Sylvana
L!ND@
Marin
Roodkapje
Mamsie
joyce0606
Atelier Madame
Lindsya
smooch
MADDIE
Sjaantje
Merai
Diese
Roza
Coccinelle
bolus26
Liadan
loura
Lejow
Weegschaal
Jasmine
*Troela*
frolic
Lady4
tweeling
Jade
Dennenappel
meisje
_Jet
Caroow
Puzzle
Happydobby
Amber-
Muppetje
Viva
Zwerver
Alyssa
joos
Zininzon
Ugly Betty
Puggle
Wennes
Shy
Suus
Parisienne
yes1984
Happy
moepie
Flip Fluitketel
Rumble
LMCurious
woezel
nillis
MAS
Susan
Didi
Rush
Paper Crown
119 plaatsers

Pagina 19 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoop doet leven! - Pagina 19 Empty Re: Hoop doet leven!

Bericht  Paper Crown za 14 apr 2012 - 19:13

Punk'd schreef:Spannend!! I love you

Hoe gaat het proces nu eigenlijk verder? Moet je nu de aankomende weken nog steeds wat spuiten? Of is het echt 2 weken puur wachten?

Kan me wel voorstellen dat je bijna niet durfde te lopen. Ik zou dat ook hebben hoor :P

Nee, geen spuiten meer maar vieze kleine 'kauwgomballen' inbrengen in mijn vajayjay.. en het is ontzettend ranzig, opeens voel je enorm veel lopen en dan zit er gatverdarrie in je slipje/inlegkruisje..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown za 14 apr 2012 - 19:14

Roodkapje schreef:
Lady4 schreef:Oooh, wat hoop ik op een kleine CKC-baby! I love you Ik duim echt heel hard met jullie mee!

Ik duim ook heel hard mee! Een CKC baby... dat moet toch een plaatje zijn? Hoop doet leven! - Pagina 19 561177 Nu het "zware" moment.. 2 weken geduld! Heb je een testdag opgekregen van het ziekenhuis of doe je zelf gewoon over een week of 2?

Ik moet naar het ziekenhuis en dan krijg ik een bloedtest, om 08:00 moet ik er zijn en na 14:00 word ik teruggebeld. Nou.. ik hoop maar dat ik in de tussentijd niet het loodje leg van spanning..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown za 14 apr 2012 - 19:15

Lief van jullie meiden. Nog even geduld!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  vlinder-19 za 14 apr 2012 - 19:54

2CKC2 schreef:

Hoe gaat het proces nu eigenlijk verder? Moet je nu de aankomende weken nog steeds wat spuiten? Of is het echt 2 weken puur wachten?

Kan me wel voorstellen dat je bijna niet durfde te lopen. Ik zou dat ook hebben hoor :P

Nee, geen spuiten meer maar vieze kleine 'kauwgomballen' inbrengen in mijn vajayjay.. en het is ontzettend ranzig, opeens voel je enorm veel lopen en dan zit er gatverdarrie in je slipje/inlegkruisje..

Iehl, wat is daar het doel van?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Paper Crown za 14 apr 2012 - 20:06

vlinder-19 schreef:
2CKC2 schreef:

Zijn zijn zeg maar hormoonbolletjes die voorkomen dat je voortijdig ongesteld wordt en dat je baarmoederslijmvlies intact blijft. Ik voel er gevoelsmatig niets van, behalve dat ik de hele dag honger heb.. maar het is toch echt goor. Morgen ga ik weer werken dus ik heb een pak billendoekjes mee zodat ik mezelf kan schoonmaken want het is gewoon vies, als je thuis bent spring je even onder de douch maar dat gaat op het werk niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva za 14 apr 2012 - 20:37

Stiekem vond ik het wel grappig klinken van die kauwgomballetjes... Hoop doet leven! - Pagina 19 394967
ik hoop met je mee dat het mag lukken!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 10:37

2CKC2 schreef:
vlinder-19 schreef:
2CKC2 schreef:

Zijn zijn zeg maar hormoonbolletjes die voorkomen dat je voortijdig ongesteld wordt en dat je baarmoederslijmvlies intact blijft. Ik voel er gevoelsmatig niets van, behalve dat ik de hele dag honger heb.. maar het is toch echt goor. Morgen ga ik weer werken dus ik heb een pak billendoekjes mee zodat ik mezelf kan schoonmaken want het is gewoon vies, als je thuis bent spring je even onder de douch maar dat gaat op het werk niet.

Kun je niet beter intiemdoekjes gebruiken ipv billendoekjes? Kwam ineens in me op Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 15 apr 2012 - 19:18

Dat denk ik niet Carrie. Aangezien deze de zuurtegraad kunnen veranderen, toch? Beetje hetzelfde als wat ze van lactacyd zeggen.

Billendoekjes kunnen geen kwaad en ze zijn een stuk goedkoper.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:05

Oh ik gebruik ook wel eens billendoekjes als ik even snel wil opfrissen. Wel van zwitsal.

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 16 apr 2012 - 17:57

Wat ontzettend spannend!

Wat betreft die bolletjes, mag je dat niet 's avonds doen? Lijkt me echt een ramp icm werk..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  MissD ma 16 apr 2012 - 22:21

2CKC2 schreef:
Roodkapje schreef:
Lady4 schreef:Oooh, wat hoop ik op een kleine CKC-baby! I love you Ik duim echt heel hard met jullie mee!

Ik duim ook heel hard mee! Een CKC baby... dat moet toch een plaatje zijn? Hoop doet leven! - Pagina 19 561177 Nu het "zware" moment.. 2 weken geduld! Heb je een testdag opgekregen van het ziekenhuis of doe je zelf gewoon over een week of 2?

Ik moet naar het ziekenhuis en dan krijg ik een bloedtest, om 08:00 moet ik er zijn en na 14:00 word ik teruggebeld. Nou.. ik hoop maar dat ik in de tussentijd niet het loodje leg van spanning..

Wat spannend!!! Ik hoop echt van harte dat er nu een klein baby'tje in je mag gaan groeien.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 22:38

Antibes schreef:Wat ontzettend spannend!

Wat betreft die bolletjes, mag je dat niet 's avonds doen? Lijkt me echt een ramp icm werk..

Nee, die moet je 3 keer per dag inbrengen, dus alleen 's avonds is dan geen optie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:18

Spring schreef:Dat denk ik niet Carrie. Aangezien deze de zuurtegraad kunnen veranderen, toch? Beetje hetzelfde als wat ze van lactacyd zeggen.

Billendoekjes kunnen geen kwaad en ze zijn een stuk goedkoper.

Ja ik gebruik ook geen intiemproducten. Maar ik was mijn vagina ook nooit met zeep. Toch lijken me intiemdoekjes dan beter dan billendoekjes. Want van billendoekjes kloppen de PH waardes al helemaal niet met de PH waarde van je vagina.

Gast
Gast

Bericht  Filoria di 17 apr 2012 - 9:40

Carrie schreef:Want van billendoekjes kloppen de PH waardes al helemaal niet met de PH waarde van je vagina.
Ik steek nog eens wat op hier Hoop doet leven! - Pagina 19 827601
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  CCC di 17 apr 2012 - 11:06

Spannend CKC! Ik heb wel meegelezen maar eigenlijk nog niet echt gereageerd. Ik hoop echt oprecht dat er een mooi wondertje aan het groeien is in je buik! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 18 apr 2012 - 1:30

Nee ik gebruik liever geen intiemdoekjes. Wij hebben 2 toiletten op kantoor, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen maar aangezien we met 2 vrouwen zijn gaan de mannen ook regelmatig naar de vrouwentoiletten. Wij hebben zo'n ongelukkig geplaatst toiletten dat je iedere keer langs collega's loopt als je naar het toilet moet. Ik heb dus een pak babydoekjes neergelegd anders moet ik steeds met een intiemdoekje naar de plee of vergeet ik ze.

Ik zit op wachtdag 5 nu. Voel...................niets! Ben doodmoe dat wel.. Maar geen kwalen of last van whatever.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:32

2CKC2 schreef:Nee ik gebruik liever geen intiemdoekjes. Wij hebben 2 toiletten op kantoor, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen maar aangezien we met 2 vrouwen zijn gaan de mannen ook regelmatig naar de vrouwentoiletten. Wij hebben zo'n ongelukkig geplaatst toiletten dat je iedere keer langs collega's loopt als je naar het toilet moet. Ik heb dus een pak babydoekjes neergelegd anders moet ik steeds met een intiemdoekje naar de plee of vergeet ik ze.

Ik zit op wachtdag 5 nu. Voel...................niets! Ben doodmoe dat wel.. Maar geen kwalen of last van whatever.

Dat is ook een kwaaltje Wink

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 1:34

Spannend zeg!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 18 apr 2012 - 1:34

Razz_ schreef:
2CKC2 schreef:Nee ik gebruik liever geen intiemdoekjes. Wij hebben 2 toiletten op kantoor, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen maar aangezien we met 2 vrouwen zijn gaan de mannen ook regelmatig naar de vrouwentoiletten. Wij hebben zo'n ongelukkig geplaatst toiletten dat je iedere keer langs collega's loopt als je naar het toilet moet. Ik heb dus een pak babydoekjes neergelegd anders moet ik steeds met een intiemdoekje naar de plee of vergeet ik ze.

Dat is ook een kwaaltje Wink
Haha ja! Maar het kan ook van de hormoonbolletjes komen die ik moet inbrengen, dus ik put geen hoop uit door kwaaltjes. Ik ben zelf een baby momenteel - slapen en eten.. gisteren tijdens GTST in slaapgevallen op de bank en mijn man maakte me om 23:30 wakker om naar boven te gaan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir wo 18 apr 2012 - 5:29

Ja je kunt geen peil trekken op die klachten omdat je een zwangerschapshormoon gebruikt, dus je krijgt sowieso zulke klachten. Ik was ook doodmoe, hongerig, zere borsten, soms misselijk etc. etc.
Sterkte met wachten CKC, ik ervaarde zelf de laatste dagen van de 2e week echt als killing haha. Maarja, ze gaan voorbij, dus maar proberen wat afleiding te zoeken! Werken helpt dan ook goed. Zijn er collega's die er vanaf weten waar je mee bezig bent eigenlijk?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:12

Spannend zeg voor jullie!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa wo 18 apr 2012 - 6:14

Blijft spannend CKC, ik duim voor jullie!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Diese wo 18 apr 2012 - 6:20

Wow CKC, je hebt gewoon al een TP gehad! Fijn dat alles zo voorspoedig is gelopen zeg. Nu nog de laatste hindernis .. Succes met de wachtweken!!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Paper Crown do 19 apr 2012 - 21:06

Vandaag is het wachtdag 7. Ik heb menstruatieachtige krampen al een paar dagen. Niet heel pijnlijk.
Verder heb ik het steenkoud. Al 3 dagen..ik kom maar niet warm.. Eerste week overleefd, nog 1 te gaan!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muis do 19 apr 2012 - 21:23

Spannend! Ik heb het, sinds dat ik zwanger ben, extreem koud, dus dat kan zeker een kwaaltje zijn. Ik duim heel hard mee.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: