Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?

+24
SleepingBeauty
Zonnetje
Kaboutertje
Bolleke
litllejoy
frolic
Flippin' Bitch
Jordana
Verona
Atelier Madame
Bay
Pompoen
studiebol
dolfijntje24
Rush
Bliss
rapa nui
Arwyn
bolus26
Middleme
Floor
Ibbeltje
Aziraphale
Marin
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?

Bericht  Pompoen wo 22 feb 2012 - 22:50

Ik werk natuurlijk niet dus ik heb vrij veel tijd. Ik doen dan ook best veel voor mezelf. Maar ook vaak dingen die een beetje op het randje zijn, illustraties etc. dat is ook weer werkgerelateerd, momenteel doe ik dat omdat ik het leuk vind vooral, maar wel met het idee er achter dat ik er misschien nog wat mee kan. Zo maak ik ook kaarten voor kaartje2go. Maar tegelijk zijn dat dingen die ik heel leuk vind en dus ook voor mezelf doe.
Haken doe ik wel echt voor mezelf, ik neem ook geen opdrachten aan want dat lukt me momenteel niet eens met illustraties.

Mijn man en ik doen ook niet zo veel samen en hij heeft weer zijn eigen werk/hobby wat door elkaar loopt, daarnaast heeft hij nog een andere totaal niet werkgerelateerde hobby...nou ja wel een beetje, hij is historicus van huis uit en hij speelt wargames die gebaseerd zijn op historische feiten. Maar soldaatjes schilderen en huisjes van 3 cm hoog knutselen vind ik daar dan toch niet onder vallen!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?

Bericht  Bay wo 22 feb 2012 - 22:55

Tijd voor mezelf heb ik ook echt nodig. Ik werk 40 uur in de week en vind dit best veel. Ben daarom blij dat ik flexibel ben in de tijden die ik werk en thuis kan werken. Ik ga ook zeker 2 keer per week sporten en probeer ik mijn vriendinnen regelmatig te zien. Helaas woont mijn vriend niet echt in de buurt en zijn we op het weekend aangewezen. Ik probeer een doordeweekse avond echt vrij te houden voor mezelf. Ook de avonden dat ik sport probeer ik zo vroeg mogelijk te gaan zodat ik nog wat aan mijn avond heb.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Atelier Madame wo 22 feb 2012 - 23:15

Me-time vind ik wel belangrijk, ik heb dat echt nodig om gewoon lekker tot mezelf te komen. Ik sport sowieso 2 keer per week, en ga 2 keer per week naar mijn muziekvereniging. En net zoals weetjewel vind ik dingen met vriendinnen afspreken ook me-time. Maar eigenlijk heb ik ook wel me-time als ik dingen met mijn vriend doe, met hem kan ik zo mezelf zijn dat het ook heel erg fijn is.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Verona wo 22 feb 2012 - 23:26

Ik sport om de dag en dat doe ik alleen. Dat vind ik eigenlijk wel lekker. Ik doe dat ook echt puur voor mijzelf. Daarnaast spreek ik af met vriendinnen of met mijn zusje en vind ik het heerlijk om gewoon lekker op de bank te liggen. Ik vind het heerlijk als mijn vriend avonddienst heeft en ik kan bedenken wat ik die avond eet. Heerlijk iets wat alleen ik lekker vind.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Jordana wo 22 feb 2012 - 23:58

PrinsesBo schreef:Veeeeel te weinig.

+1
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Flippin' Bitch do 23 feb 2012 - 0:06

Ik vind het wel heel belangrijk en doe dit nu vaker als eerst. Toen had ik altijd haast, altijd onderweg, altijd alles even snel...

Dingen die ik zoal doe:
* naar mijn verzorgpaard: rijden, poetsen, uitmesten, met hem wandelen. Ben ik zo 2 uur zoet mee en meestal ga ik lekker met de fiets erheen.
* spinning
* heel veel lopen (vaak wel 1,5 uur of meer), mp3 op, fototoestel in m'n tas
* foto's bewerken
* sims 3
* een paar uur vroeger naar bed dan anders en dan met een kop thee een tijdschrift/boek lezen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 0:07

Ik doe heel veel voor mijzelf. Zit veel op mijn werkkamer, sowieso na elke werkdag eventjes, even tot mezelf komen. Verder hebben we allebei onze eigen vrienden die ik vaak alleen opzoek en daar wat mee doe.

Gast
Gast

Bericht  frolic do 23 feb 2012 - 0:40

Eigenlijk heel veel, Mijn hobby's zijn mijn dieren,tuin,bakken ( jeeeeeej wat klinkt het dozig zo ) verder wandel ik elke dag een heel eind,en ga graag buiten de deur eten wat we een paar keer per week doen(in bedrijf van mn vader maar toch het is niet thuis:D )

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  litllejoy do 23 feb 2012 - 0:45

Ik doe eigenlijk ook best veel voor mezelf.

De maandagavond hou ik echt voor mezelf, gewoon lekker boekje lezen, beetje knutselen, beetje opruimen etc.
Dinsdags sport ik altijd met een vriendin en dan 1 dag in de week sport ik nog alleen. En dan is er ook altijd nog wel ergens een dag of 2 dat ik alleen of met vriendinnen naar de stad ga, ga wandelen/ lopen, naar het strand ga, terrasje pak etc.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Bolleke do 23 feb 2012 - 0:49

Iedere dag wel, lekker het bos in, studeren, en op vrijdagavond repetitie en wat drinken. Dus ik kom wel aan tijd voor mijzelf de meeste dagen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 1:17

Carrie schreef:Ja, afspreken met vriendinnen, op zondag lekker in bed een boek lezen, 3x in de week hardlopen als het niet regent en te koud is.
Straks in ons nieuwe huis ga ik lekker in ons ligbad liggen met kaarsjes en olie Very Happy En ik gaf mezelf altijd elke zondag een gezichtsbehandeling, moet dat ook weer eens oppakken.
Dat in bad liggen doe ik ook, met een tijdschrift of een boek er bij en daarna lekker insmeren en tutten en dat is zo lekker! Gewoon even lekker voor jezelf zorgen en alleen zijn. Verder hockey ik, spreek ik vaak met vriendinnen af en oh ja lekker even naar de zonnebank vind ik ook heerlijk. (ja ik weet het dat is heel slecht)

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje do 23 feb 2012 - 1:23

Ik probeer toch wel elke dag íets voor mezelf te doen, maar dit kan bijvoorbeeld ook lezen zijn. Ik heb sinds een paar weken een crosstrainer thuis, en daar probeer ik toch zo'n 5 x per week op te staan. Verder "plan" ik wat momentjes in de week dat ik lekker niks heb. Gewoon even "alleen-tijd" en dan ga ik mijn nagels lakken ofzo Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf? - Pagina 2 561177
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zonnetje do 23 feb 2012 - 11:09

Ik doe regelmatig dingen voor mezelf. Ik sport 3x in de week. Meestal ga ik 1 of 2x tegelijk met mijn vriend sporten, maar hij gaat dan fitnessen en ik een groepsles doen. Spinning doen we wel samen. Hardlopen doe ik altijd alleen. Muziekje op en lekker lopen.

Verder vind ik het thuis ook fijn om lekker dingen voor mezelf te doen, zoals in bad een tijdschrift lezen en daarna maskertjes pakken, lezen, bakken, uitgebreid koken, foto's inplakken of digitaal een fotoboek maken of muziek luisteren.

Ik doe ook regelmatig dingen met vriendinnen zonder mijn vriend. Of ik ga zonder mijn vriend naar mijn ouders en ga shoppen met mijn moeder of een stuk wandelen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  SleepingBeauty vr 24 feb 2012 - 7:57

Ik doe regelmatig dingen voor mezelf.. Merk dat ik dat ook wel nodig heb.
Dingen die ik doe;
Lezen
Fotos bewerken/ inplakken
Wandelen (meestal samen met mijn mab)
Bezoekjes doen bij vriendinnen/familie
Winkelen
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 8:20

Carrie schreef:Ja, afspreken met vriendinnen, op zondag lekker in bed een boek lezen, 3x in de week hardlopen als het niet regent en te koud is.
Straks in ons nieuwe huis ga ik lekker in ons ligbad liggen met kaarsjes en olie Very Happy En ik gaf mezelf altijd elke zondag een gezichtsbehandeling, moet dat ook weer eens oppakken.

Aahh jaloers.. Ik wil zo graag ook lekker baddderen. Nu zeiden mijn ouders heel lief, dan kom je toch hier badderen.. Maar dan ben ik helemaal rozig en moet ik daarna weer naar huis fietsen laughcry weg lekker gevoel.

On topic: Ja hoor! sporten (al moet ik dat meer van mijzelf, als ik er niets voor hoefde te doen, zou ik niet gaan hahaha), online shoppen, beetje surfen op internet naar modedingetjes, interieur. Eigenlijk voor zoeken naar dingen. Mijn vriend noemt mij altijd een speurneus :P

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 24 feb 2012 - 8:26

Een bad bij iemand anders thuis is wel altijd aantrekkelijker dan een bad bij jezelf thuis. Ik ging ook altijd als ik bij mijn ouders was en toen we zelf een huis met bad kregen dacht ik dat ik echt iedere avond zou gaan, maar ik ga veel vaker gewoon douchen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  luenca vr 24 feb 2012 - 11:29

ik doe dagelijks dingen voor mezelf, ik ben ook best op mezelf. sporten doe ik een paar keer per week maar dat is meestal met een vriendin. verder zit ik graag op me bedje met tv aan laptop erbij telefoon en beetje knutselen of aanrommelen. wandelen en fietsen vind ik ook leuk( in me eentje ) maar das vooral meer in de zomer, wandelen doe ik met dit weer ook wel en is tevens ook goed voor me lijn smile ik ga ook graag shoppen en na t sporten na de sauna. maar echt thuis voor de buis zitten en beetje aanrommelen doe ik, vooral in de winter, erg graag. kan ik zo ook n heel weekend doen
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  SarahKey vr 24 feb 2012 - 19:40

Eigen tijd heb ik momenteel even niet. Voor mijn kleine vriend had ik veel vrije tijd en nam deze tijd ook om dingen voor mezelf te doen.

Deze tijd komt straks wel weer, wil elke zaterdagochtend sporten en als hij wat beter slaapt 's nachts zal ook ook meer energie overhouden voor andere hobbies. Of er dan tijd is is maar af te wachten Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 19:54

Eerlijk gezegd weinig en af en toe baal ik daar best van. Want ik heb het wel nodig.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 24 feb 2012 - 23:44

Ik ga vaak met vriendinnen shoppen en stappen, dagje naar sauna, maar ik vind het ook heerlijk om lekker een dvd op te zetten of een boek te lezen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: