Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

+3
Joli86
Suusie
Jerry
7 plaatsers

Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Jerry wo 10 okt 2012 - 1:47

Volgend jaar gaat mijn zus trouwen en ik ga het vrijgezellenfeest organiseren. We willen graag 'iets creatiefs' doen, maar wel iets 'unieks'.
M'n zus heeft namelijk heel veel crea projectjes, van kralen maken tot glas smelten en van schilderen tot naaien...

Ik ben nou op zoek naar iets wat we kunnen doen, maar wat m'n zus nog nooit gedaan heeft! We hadden als plannetje op zijde te gaan verven, maar dat zaakje blijkt failliet...

Iemand leuke ideeën/ervaringen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:52

Ik heb aangegeven dat ik voor mijn eigen feest absoluut geen workshop wilde maar mijn vriendinnen wilden wel iets meer doen dan alleen maar uit eten, stappen en dronken worden dus ik heb toen een fotoshoot gekregen bij een professionele fotograaf. Ik mocht alleen, alle vriendinnen mochten alleen en we kregen groepsfoto's en gewoon idiote/gekke foto's. Was heel gezellig met hapjes en drankjes erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Suusie do 11 okt 2012 - 4:02

Ik heb
toen tijdens mijn vrijgezellendag keramiek geschilderd. Toen ik daar voor de
deur stond dacht ik wat een suf gedoe, hoe kunnen ze nou denken dat ik dit leuk
vind.
Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest 878948377

Maar eenmaal bezig vond ik het stiekem erg leuk.


Ik mocht
voor een bepaald bedrag spullen uit de winkel zoeken die we gezamenlijk beschilderd
hebben. Ik heb een ontbijtservies gekozen en iedereen heeft een onderdeel
geschilderd. Het is een heel persoonlijk servies is geworden.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:43

De buurvrouw spaart koeien en hun hebben toen koeienbeeldjes gepimpt. Is er niet iets wat ze verzameld/leuk vind? Ikzelf heb tassen gepimpt maar je kon nog veel meer doen zoals bh's pimpen.
Ook kan je hier in de buurt als vrijgezellenfeest cursus boerin doen. Leer je traktor rijden, koe melken e.d. vond ik ook wel grappig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Joli86 zo 14 okt 2012 - 0:43

Op mijn vrijgezellenfeest hebben we een workshop zeepkettingen maken gedaan!
Erg leuk, ook voor de niet creatievelingen onder ons Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Sterre zo 14 okt 2012 - 3:57

Naaktmodel schilderen Yes Creatief en een stuk chiquer dan een stripper ;-)

Off.. Workshop natuurfotografie?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Niekske zo 14 okt 2012 - 19:49

Wij hebben laatst een workshop matroesjka's schilderen gedaan, dat was erg leuk! Je kon daar ook vogelhuisjes pimpen en nog wat dingen... toch niet iets anders dan sieraden maken en theepo-schilderen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Mizz_S ma 15 okt 2012 - 0:17

Wij zijn met een vrijgezellenfeest van een vriendin wezen koeien schilderen. Echt op de boerderij en je kreeg ook echt 'les' van een professionele kunstenaar. Dat was erg leuk!
Ik heb ook een keer een workshop hoedenmaken gehad, was ook leuk maar wel wat 'suffer'. Maar ik houd zelf wel van creatieve dingen dus ik vond het wel leuk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Mizz_S ma 15 okt 2012 - 0:17

Oeh, Matroesjka's schilderen klinkt ook grappig!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Le Chat Noir ma 15 okt 2012 - 0:25

Workshop taart maken of bonbons maken...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest Empty Re: Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum