Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baan in de gehandicaptenzorg

+8
Inge
Jeanette
love
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Lientje
Ploen
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Baan in de gehandicaptenzorg Empty Baan in de gehandicaptenzorg

Bericht  Ploen ma 10 jan 2011 - 1:56

Hallo allemaal,

Zijn er meer meiden die werken in de gehandicaptenzorg en ik welke functie??
Ik werk momenteel als woonbegeleider en zit nu in de aanloopschaal, salaris valt me daarom ook beetje tegen.
Hoe zit dit precies, krijg je per ervaringsjaar dat je werkt meer salaris of ga je hier zelf achteraan?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan in de gehandicaptenzorg Empty Re: Baan in de gehandicaptenzorg

Bericht  Lientje ma 10 jan 2011 - 2:52

Hoi,
ik werk in de gehandicaptenzorg, 22 uur in de week als medewerker wonen (woonbegeleider). Bij ons is het zo dat je elk jaar dat je werkt je er wat salaris bij krijgt. Maar bij ons is medwerker wonen ook gelijk in de hoge schaal omdat je meer verantwoordelijkheid heb (zoals zorgplannen schrijven, persoonlijk begeleider etc.) Als je bijvoorbeeld woningassistent bent bij ons krijg je een stuk minder, omdat je ook minder verantwoordelijkheden hebt.
Wel leuk dat je ook in de gehandicaptenzorg werkt, wat voor groep heb je? Ik werk zelf met meervoudig gehandicapten, leeftijdscategorie van 40 - 55 jaar en ze leven op het niveau baby/peuter/kleuter, dus veel verzorging, maar wel erg leuk!
Hoop trouwens dat je wat aan m'n antwoord heb!
Groetjes
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan in de gehandicaptenzorg Empty Re: Baan in de gehandicaptenzorg

Bericht  Ploen ma 10 jan 2011 - 2:59

-