Ik hoef geen zusje !
+3
Red Velvet
TGR
frolic
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik hoef geen zusje !
aah zo ok heb het even teruggelezen en het is inderdaad de moeder van vriends moeder (nu snap ik het)
Maar waarom zou je die ook mevr ... noemen ze is toch ook oma? Ik noem de opa en oma van mijn man ook gewoon opa en oma.
Maar waarom zou je die ook mevr ... noemen ze is toch ook oma? Ik noem de opa en oma van mijn man ook gewoon opa en oma.
Gast- Gast
Lily schreef:
Ja, maar het is de moeder van haar moeders vriend. Ik noem de ouders van mijn 'stiefmoeder' ook niet opa en oma, dat vind ik raar. Het zijn niet mijn opa en oma.
Gast- Gast
achja misschien ligt het aan de band. Zei kan niet goed met haar opschieten dus dan zeg je ook niet snel opa en oma.
Gast- Gast
Ze weet dat allemaal al, maar luisterd er niet naar. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen beetje obsessief zijn ze(zij en haar moeder) Haar zoon was jarg vorig jaar, en ik schreef op het kaartje gewoon van frolic, man en kinderen, leest zij kaart voor aan zoon "van TANTE frolic,Ome man en kinderen . Heb later ook gezegd dat ik dacht dat ze een grapje maakte met het zusjes gebeuren, maar dat gaat er verder gewoon niet zo in.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Weet geen gepaste titel (zusje)
» tattoo zusje
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Zusje...ben ik nou gek?
» Mijn zusje...
» tattoo zusje