Ik hoef geen zusje !
+3
Red Velvet
TGR
frolic
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik hoef geen zusje !
Mijn vader heeft al een hele poos een vriendin , prima het is een draak van een mens maar goed ik hoef dr niet mee te leven.
Máár die draak heeft ook kinderen , 1 van die kinderen ken ik al een hele poos allemaal koek en ei , gezellig etc etc .
Tot de "relatie"van de ouders bekend mocht worden , toen kreeg ik een sms "hoera heb ik eindelijk weer een zusje " bedoeld op mij(contact tussen hun is bar slecht ) ik dacht dat het een grapje was , zag de humor er wel van in .. maar toen bleek dat het niet als grap bedoeld was
Ik heb hoogoplopende ruzie gehad met de draak , en ook dochter hoefde ik niet meer te zien .. nu kwam ik draak weer tegen met carnaval en ik heb tegen dr gesproken onder het mom van , leven en laten leven . Heb weinig zin in gedonder elke keer.. nu heb ik daar zo'n spijt van !
Het is weer een enorme - word toch mijn zusje - actie geworden , haar kinderen zijn nu opeens ingeschreven op de school waar mijn zoon naartoe gaat , en net was ik aan het wandelen .. komt ze weer aangevlogen op dr fiets met een enorme zak snoep voor de kinderen , ze zag me lopen blijkbaar.
Ik weet dat het vast onschuldig klinkt allemaal maar word er een beetje moedeloos van , IK WIL GEEN ZUS ! Ik heb een broer , das genoeg !
Het is een vrouw die veel ellende meegemaakt heeft , en dat snap ik allemaal wel , wil haar niet kwetsen , wil dr best op de koffie .. maar ze is NIET mijn zus !
Máár die draak heeft ook kinderen , 1 van die kinderen ken ik al een hele poos allemaal koek en ei , gezellig etc etc .
Tot de "relatie"van de ouders bekend mocht worden , toen kreeg ik een sms "hoera heb ik eindelijk weer een zusje " bedoeld op mij(contact tussen hun is bar slecht ) ik dacht dat het een grapje was , zag de humor er wel van in .. maar toen bleek dat het niet als grap bedoeld was
Ik heb hoogoplopende ruzie gehad met de draak , en ook dochter hoefde ik niet meer te zien .. nu kwam ik draak weer tegen met carnaval en ik heb tegen dr gesproken onder het mom van , leven en laten leven . Heb weinig zin in gedonder elke keer.. nu heb ik daar zo'n spijt van !
Het is weer een enorme - word toch mijn zusje - actie geworden , haar kinderen zijn nu opeens ingeschreven op de school waar mijn zoon naartoe gaat , en net was ik aan het wandelen .. komt ze weer aangevlogen op dr fiets met een enorme zak snoep voor de kinderen , ze zag me lopen blijkbaar.
Ik weet dat het vast onschuldig klinkt allemaal maar word er een beetje moedeloos van , IK WIL GEEN ZUS ! Ik heb een broer , das genoeg !
Het is een vrouw die veel ellende meegemaakt heeft , en dat snap ik allemaal wel , wil haar niet kwetsen , wil dr best op de koffie .. maar ze is NIET mijn zus !
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: Ik hoef geen zusje !
Is ze echt een draak of heb je het er moeilijk mee omdat je vindt dat ze je moeder wil vervangen en doet het gewoon veel verdriet?
Je hóeft ook geen zusje, dat mag je gewoon zeggen. Maar het is wel de keuze van je vader en dat heb je te respecteren zolang hij ook maar rekening houdt met jouw gevoelens.
Je hóeft ook geen zusje, dat mag je gewoon zeggen. Maar het is wel de keuze van je vader en dat heb je te respecteren zolang hij ook maar rekening houdt met jouw gevoelens.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik wil niet lullig klinken maar er hoeft echt geen enter na de laatste letter en een komma, punt, uitroepteken of whatever. Dat leest echt heel irritant.
Maar ontopic: De draak is de vriendin van je vader en haar dochter heeft kinderen als ik het goed lees. Ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Niet gelijk onaardig maar meer in de trant van dat je het 'leuk' vindt dat je paps weer een vriendin hebt maar dat jij er geen zus bij hoeft maar soms even koffie drinken je wel leuk lijkt.
Maar ontopic: De draak is de vriendin van je vader en haar dochter heeft kinderen als ik het goed lees. Ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Niet gelijk onaardig maar meer in de trant van dat je het 'leuk' vindt dat je paps weer een vriendin hebt maar dat jij er geen zus bij hoeft maar soms even koffie drinken je wel leuk lijkt.
Gast- Gast
Ja het is echt een draak , ze mag mij niet meer lastig vallen van de politie
frolic- Fluisteraar
De vriendin van mijn vader heeft 4 kinderen,nog contact met 1 en dat is die mijn zusje wil zijn. Die heeft zelf ook kinderen.
- Ga op mn enters letten !
frolic- Fluisteraar
Haha.frolic schreef:De vriendin van mijn vader heeft 4 kinderen,nog contact met 1 en dat is die mijn zusje wil zijn. Die heeft zelf ook kinderen.
Ik zou het gewoon aangeven. Ik kan me voorstellen dat zij misschien ook broers of zussen mist? Ik weet natuurlijk niet of zij nog contact heeft met de overige 3 kinderen.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ik wil niet lullig klinken maar er hoeft echt geenenterspatie na de laatste letter en een komma, punt, uitroepteken of whatever. Dat leest echt heel irritant.
On topic; Lastige situatie... Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Nee zij en dr moeder hebben verder geen contact met de rest ( niet zo heel gek )
Zou best kunnen dat ze dat mist,maar ( zo goed gedaan ? die enter ) dat is niet mijn probleem.
Zou best kunnen dat ze dat mist,maar ( zo goed gedaan ? die enter ) dat is niet mijn probleem.
frolic- Fluisteraar
frolic schreef:Nee zij en dr moeder hebben verder geen contact met de rest ( niet zo heel gek )
Nee. Een spatie hoort niet voor de komma/punt/vraagteken/uitroepteken etc, maar wel er na. Bij haakjes hoort de spatie er wel voor, maar niet er achter (zo dus).
Gast- Gast
Nyah schreef:frolic schreef:Nee zij en dr moeder hebben verder geen contact met de rest ( niet zo heel gek )
Nee. Een spatie hoort niet voor de komma/punt/vraagteken/uitroepteken etc, maar wel er na. Bij haakjes hoort de spatie er wel voor, maar niet er achter (zo dus).
ik ga er op proberen letten!
frolic- Fluisteraar
Dus je vader heeft een relatie met een vrouw die jou niet meer mag lastig vallen van de politie?frolic schreef:Ja het is echt een draak , ze mag mij niet meer lastig vallen van de politie
En, eerlijk gezegd, vraag ik me af waarom je zo hard roept dat je geen zusje wilt en het zo erg vindt dat zij dat zegt. Ze is je zusje niet, ze wordt je zusje niet. Stiefzusje, dat wel. Maar roept het woord zusje bij jou iets van verplichtingen op, of hoort dat meteen alleen lief, leuk en aardig te zijn? Wat maakt het jou zo erg, dat zij dat zegt?
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Terkina schreef:Dus je vader heeft een relatie met een vrouw die jou niet meer mag lastig vallen van de politie?frolic schreef:Ja het is echt een draak , ze mag mij niet meer lastig vallen van de politie
En, eerlijk gezegd, vraag ik me af waarom je zo hard roept dat je geen zusje wilt en het zo erg vindt dat zij dat zegt. Ze is je zusje niet, ze wordt je zusje niet. Stiefzusje, dat wel. Maar roept het woord zusje bij jou iets van verplichtingen op, of hoort dat meteen alleen lief, leuk en aardig te zijn? Wat maakt het jou zo erg, dat zij dat zegt?
Ja mijn vader heeft een relatie met een vrouw die mij niet meer mag lastig vallen van de politie
En het heeft niets met verplichtingen te maken, ook niet met lief en aardig, ze is gewoon niet mijn zus.
Het is trouwens geen relatie waarin ze ooit gaan samenwonen o.i.d misschien dat dat scheelt.
frolic- Fluisteraar
Nee, maar als iemand zou zeggen dat ze zijn zusje is, dan zou ik me er niet druk om maken, omdat ze het simpelweg niet is. Dus vandaar dat ik vraag waarom je er zo'n punt van maakt.
En hoe is de band met je vader dan? Als hij een relatie heeft met een vrouw die jou heeft lastiggevallen. Lijkt me een bijzondere en lastige situatie.
En hoe is de band met je vader dan? Als hij een relatie heeft met een vrouw die jou heeft lastiggevallen. Lijkt me een bijzondere en lastige situatie.
Terkina- Fluisteraar
Terkina schreef:Nee, maar als iemand zou zeggen dat ze zijn zusje is, dan zou ik me er niet druk om maken, omdat ze het simpelweg niet is. Dus vandaar dat ik vraag waarom je er zo'n punt van maakt.
Omdat ik het beu ben, ja dat was een zeer lastige situatie.
frolic- Fluisteraar
Sorry, maar je opent een topic met een reden toch? Je wilt blijkbaar alleen je gal spuwen, want met jouw korte antwoorden kan ik er iig nog steeds geen touw aan vastknopen of iig iets nuttigs er verder op zeggen.
Terkina- Fluisteraar
Ik heb geen zin meer om er met een grote boog omheen te lopen, wil dr nog wel hoi tegen zeggen en dat is alles.
Nu spreek ik 1 keer en gaat het gelijk weer in het extreme. Het zijn mensen zonder remming.
Nu spreek ik 1 keer en gaat het gelijk weer in het extreme. Het zijn mensen zonder remming.
frolic- Fluisteraar
Waarom heb jij een hekel aan je zusje? Want zo komt het over op mij. Lees dat je haar niet als zusje wil. Gelukkig voor jou is ze dat ook niet en ben je haar officieel ook niks verplicht. maar nu krijg ik eerder dat idee omdat jij niet met de vriendin van je vader op kan schieten dat zij er dan ook maar niet bijhoord want ik lees nergens in het topic een reden.
Laatst aangepast door Cimic op wo 22 feb 2012 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Cimic schreef:Waarom heb jij een hekel aan je zusje? Want zo komt het over op mij. Lees dat je haar niet als zusje wil. Gelukkig voor jou is ze dat ook niet en ben je haar officieel ook niks verplicht. maar nu krijg ik eerder dat idee omdat jij niet met de vriendin van je vader op kan schieten dat zei er dan ook maar niet bijhoord want ik lees nergens in het topic een reden.
Inderdaad, wat ik eruit opmaak is dat je met die dochter juist goed op kon schieten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik lees de reden wel. Ze claimt nogal als Frolic al beleefd is. Die zak snoep, dat kwam van haar. Nogal opdringend.Cimic schreef:Waarom heb jij een hekel aan je zusje? Want zo komt het over op mij. Lees dat je haar niet als zusje wil. Gelukkig voor jou is ze dat ook niet en ben je haar officieel ook niks verplicht. maar nu krijg ik eerder dat idee omdat jij niet met de vriendin van je vader op kan schieten dat zij er dan ook maar niet bijhoord want ik lees nergens in het topic een reden.
Gast- Gast
Ik zou gewoon aangeven dat je het fijn vindt als jullie normaal contact hebben maar je het gewoon raar vindt klinken als ze je zus noemt omdat je dat niet bent.
Gast- Gast
Ik kon ook erg goed met dr opschieten toen mijn moeder nog leefde, daarna was ik plots tante frolic en mijn man ome ***, voor haar was het misschien heel leuk dat dr moeder weer eens een man had, maar mijn moeder was net overleden.
We hebben dat ook duidelijk aangegeven, sorry zijn hun oom en tante niet.En jullie ook niet van onze kinderen.
Ze staat opeens echt elke dag aan de deur,overláád mn kinderen met snoep en kado's zulke dingen.
We hebben dat nu een dik half jaar afgehouden, geen contact mee gehad. En dacht dat het nu wel "veilig" was maar het begint gewoon weer van voren af aan.
We hebben dat ook duidelijk aangegeven, sorry zijn hun oom en tante niet.En jullie ook niet van onze kinderen.
Ze staat opeens echt elke dag aan de deur,overláád mn kinderen met snoep en kado's zulke dingen.
We hebben dat nu een dik half jaar afgehouden, geen contact mee gehad. En dacht dat het nu wel "veilig" was maar het begint gewoon weer van voren af aan.
frolic- Fluisteraar
Vervelend dat het je zo opgedrongen wordt. Ik herken het wel een beetje, de moeder van mijn moeders vriend dringt zichzelf ook een beetje op, dat gevoel heb ik er tenminste wel bij. Ze wil dat we 'oma' zeggen (dat doe ik niet, ik noem haar mevrouw ... -achternaam- ) en ze kwam ook op kraamvisite voor onze zoon. Ik doe maar gewoon aardig als we haar toevallig tegenkomen, hoewel ik haar niet zo aardig vind, en probeer verder contact af te houden. Ze komt verder gelukkig niet bij ons thuis dus in die zin heb ik niet heel veel met haar te maken. Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend word in jouw geval, omdat jij ze blijkbaar veel vaker ziet.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien ben ik spuit elf, maar wat is er mis mee als je zou zeggen tegen 'zusje' dat je door dit gedrag juist afstand van haar hebt genomen. Dat je het leuk vind om contact te hebben met haar, en dat je haar aardig vindt, maar dat je dit gedrag (dus feitelijk: overladen met kado's, iedere dag contact) niet prettig vindt.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
frolic, kan je het ook niet eens met haar het gesprek aangaan ipv de negeerstand op te zetten? Misschien is het dan ook wel duidelijk naar haar toe omdat je eerst wel goed met haar op kon schieten maar sinds haar claimerig gedrag haar niet meer zo prettig vind om mee om te gaan?
Lookie, zeg jij echt tegen de vriendin van je vader mevr ..... Dat vind ik wel heel afstandelijk. Oma oke daar kan ik nog bij inkomen maar mevr .... klinkt wel heel afstandelijk. En het is toch alleen maar leuk dat ze op kraamvisite kwam, je doet alsof het iets verschrikkelijks is.
Lookie, zeg jij echt tegen de vriendin van je vader mevr ..... Dat vind ik wel heel afstandelijk. Oma oke daar kan ik nog bij inkomen maar mevr .... klinkt wel heel afstandelijk. En het is toch alleen maar leuk dat ze op kraamvisite kwam, je doet alsof het iets verschrikkelijks is.
Gast- Gast
Lily schreef:frolic, kan je het ook niet eens met haar het gesprek aangaan ipv de negeerstand op te zetten? Misschien is het dan ook wel duidelijk naar haar toe omdat je eerst wel goed met haar op kon schieten maar sinds haar claimerig gedrag haar niet meer zo prettig vind om mee om te gaan?
Volgens mij ging het om de moeder van haar moeders vriend. Dus de partner van haar moeder en daar weer de moeder van (stiefoma ofzo??).
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Weet geen gepaste titel (zusje)
» tattoo zusje
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Zusje...ben ik nou gek?
» Mijn zusje...
» tattoo zusje