Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tattoo zusje

+8
JustMeDaan
nina
Susan
Muurvlindertje
schuddebuikje
Jeanette
Sylvana
Clapperdie
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

tattoo zusje Empty tattoo zusje

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 1:05

:shock:

Mijn zusje is 16 en op dit moment op vakantie samen met mijn moeder en haar vriend. Nu laat ze zojuist via facebook een foto zien van een tattoo die ze heeft laten zetten.

Het is de handtekening van onze vader (die is in 2000 overleden). Nu vind ik het idee heel mooi alleen ze heeft het op een plek laten zetten waarvan ik echt denk Evil or Very Mad Namelijk boven haar tiet... Komt niet boven een truitje uit maar wel boven haar bh. En het was mn moeders idee ook nog...

Ik vind dit echt zo een rare plek om een tattoo van je vader te plaatsen... Maar ik wil niet meteen heel negatief reageren richting haar maar hoe reageer ik hier nou het beste op?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:14

En 't is niet toevallig zo ongeveer bij d'r hart geplaatst? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Sylvana do 5 jan 2012 - 1:15

Kun je niet gewoon blij voor haar zijn? Het is haar keuze geweest, dat het jouw smaak niet is of wat dan ook daar heeft zij geen boodschap aan lijkt me.

Dus hou het negatieve commentaar voor je is mijn tip..

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Jeanette do 5 jan 2012 - 1:16

Sylvana schreef:Kun je niet gewoon blij voor haar zijn? Het is haar keuze geweest, dat het jouw smaak niet is of wat dan ook daar heeft zij geen boodschap aan lijkt me.

Dus hou het negatieve commentaar voor je is mijn tip..

Mee eens!

Het is toch haar beslissing? Dat je het geen mooie plek vindt, dat kan, maar daar hoef je haar toch niet mee lastig te vallen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 1:18

Bazinga: nee daar dacht ik ook nog aan maar het zit aan de rechterkant van haar rechter tiet zeg maar. Anders had ik de link nog wel kunnen leggen.

Sylvana + Jeanette: Ik ben ook wel blij voor haar en vind het idee ook super mooi. Dus dat ga ik ook vertellen en idd dat ik de plek niet mooi vind houd ik maar voor me.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  schuddebuikje do 5 jan 2012 - 1:21

ik kan me wel voorstellen waar je mee zit. mijn broertje heeft een doodskruis ter grote van zijn hele bovenarm. met de naam van onze overleden zus ( 3 jaar terug ) als ik daar ben in de zomer zit ik de hele dag tegen dat verdomde kruis aan te kijken. hij heeft ook gevraagd wat ik er van vond en ik zeg eerlijk mijn mening. ik ga niet zeggen dat ik het een mooie tatoo vind. de betekenis/ bedoeling daarintegen is natuurlijk goed
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Muurvlindertje do 5 jan 2012 - 1:24

Is natuurlijk niet slim om op je 16de een tattoo te zetten. Wilde ik toen ook. Ik dank god op m'n knietjes dat ik ben tegengehouden, anders liep ik nu met een ordinair hoerig aarsgewei boven m'n reet.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 1:27

Ik zou gewoon positief doen, ze kan die tattoo toch niet meer verplaatsen, dus wat heeft ze eraan om te weten dat jij het geen geschikte plek vindt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  nina do 5 jan 2012 - 1:31

Muurvlindertje schreef:Is natuurlijk niet slim om op je 16de een tattoo te zetten. Wilde ik toen ook. Ik dank god op m'n knietjes dat ik ben tegengehouden, anders liep ik nu met een ordinair hoerig aarsgewei boven m'n reet.
Fijn dat je in gaat op de vragen van TO. Hier heeft ze wat aan.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Muurvlindertje do 5 jan 2012 - 1:32

@ nina: ik had ook niet wat aan jou reacties net. Op een forum hoef je ook niet aan alles wat te hebben. Is puur tijdverdrijf.

@ TO: het is haar lichaam, haar keuze. Al vind ik het een ordinaire plek.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  nina do 5 jan 2012 - 1:34

Muurvlindertje schreef:@ nina: ik had ook niet wat aan jou reacties net. Op een forum hoef je ook niet aan alles wat te hebben. Is puur tijdverdrijf.
Ik was nog aan het lezen en toen verdween alles plotseling. Dan kun je van mij zulke reactie verwachten. Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 1:36

Ik wil het niet meteen een ordinaire plek noemen maar voor de tattoo die ze heeft geplaatst vind ik het geen geschikte plek.

Maar ik ga richting mn zusje gewoon blij reageren. Het is voor haar een belangrijk iets, ze heeft al amper nog herinneringen aan onze vader omdat ze 5 was toen hij stierf en nu heeft zij ook "iets" van hem bij haar.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  JustMeDaan do 5 jan 2012 - 1:50

Muurvlindertje schreef:Is natuurlijk niet slim om op je 16de een tattoo te zetten. Wilde ik toen ook. Ik dank god op m'n knietjes dat ik ben tegengehouden, anders liep ik nu met een ordinair hoerig aarsgewei boven m'n reet.

Ik was 15 met de eerste en nog steeds enorm blij ermee na 11 jaar!!

Clapperdie: Wat ik wil zeggen is al genoemd maar inderdaad ben blij voor dr. Je mag ook best zeggen dat het voor jou niet een plek is die je zou kiezen maar dat je blij bent dat zij er blij mee is!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Muurvlindertje do 5 jan 2012 - 1:52

Wat ik wel schattig/mooi vind, maar dat is voor ieder persoonlijk, is het woordje Papa in sierletters aan de binnenkant van je pols getatoeëerd. En dan niet zo groot.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Sylvana do 5 jan 2012 - 1:54

En zo moet je denken, Clapperdie.

Trouwens Muurvlinder, ik vind zo'n aan mode onderhevig aarsgewei wel een ander verhaal dan de handtekening van je overleden vader laten tattoeëren.. Daar zul je (in mijn ogen) geen spijt van krijgen.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:56

Het is een mooie betekenis maar de plek (boven je tiet) vind ik niet mooi
Als ze ernaar vraagt dan zou ik het eerlijk zeggen maar anders zou ik m'n mond houden.

De binnenkant van een pols vind ik ook geen mooie plek voor een tattoo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:57

Clapperdie schreef:Ik wil het niet meteen een ordinaire plek noemen maar voor de tattoo die ze heeft geplaatst vind ik het geen geschikte plek.

Maar ik ga richting mn zusje gewoon blij reageren. Het is voor haar een belangrijk iets, ze heeft al amper nog herinneringen aan onze vader omdat ze 5 was toen hij stierf en nu heeft zij ook "iets" van hem bij haar.

Ik zou inderdaad gewoon blij voor haar zijn! Ik begrijp jouw punt ook wel, maar als hij niet boven haar kleding uitkomt, zou ik er al veel minder moeite mee hebben. Ik zou het vervelend vinden als ze er echt mee "te koop" zou lopen. Nu is het voor haar en mensen die dicht bij haar staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 1:57

Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Sylvana do 5 jan 2012 - 1:59

Chipp schreef:
Clapperdie schreef:Ik wil het niet meteen een ordinaire plek noemen maar voor de tattoo die ze heeft geplaatst vind ik het geen geschikte plek.

Maar ik ga richting mn zusje gewoon blij reageren. Het is voor haar een belangrijk iets, ze heeft al amper nog herinneringen aan onze vader omdat ze 5 was toen hij stierf en nu heeft zij ook "iets" van hem bij haar.

Ik zou inderdaad gewoon blij voor haar zijn! Ik begrijp jouw punt ook wel, maar als hij niet boven haar kleding uitkomt, zou ik er al veel minder moeite mee hebben. Ik zou het vervelend vinden als ze er echt mee "te koop" zou lopen. Nu is het voor haar en mensen die dicht bij haar staan.

Maar dan nog, het is toch háár lijf..? Ik snap niet waarom mensen soms zo kunnen oordelen over de keuzes van een ander wat betreft hun éigen lichaam.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 2:00

Youandi schreef:Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Misschien, maar ik zou het haar wel gunnen dat ze het zelf een mooie plek blijft vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:02

Susan schreef:
Youandi schreef:Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Misschien, maar ik zou het haar wel gunnen dat ze het zelf een mooie plek blijft vinden.
Ja tuurlijk zou je het haar gunnen, maar als ze het zou vragen wat ik van de plaats vind (stel dat ik een zusje had...) dan zou ik daar wel eerlijk in zijn. Ieder z'n eigen mening en ze vraagt er dan ook naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 2:03

Susan schreef:
Youandi schreef:Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Misschien, maar ik zou het haar wel gunnen dat ze het zelf een mooie plek blijft vinden.

Ja precies. Niet dat ze zelf een naar gevoel bij de tattoo gaat krijgen omdat mensen het afkraken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 2:04

Zelda schreef:
Susan schreef:
Youandi schreef:Ik zou ook alleen reageren met dat je het een mooi gebaar vindt.
De plaats zou ik ook niet zo geschikt vinden.. Maar daar komt ze misschien zelf ooit nog achter.

Misschien, maar ik zou het haar wel gunnen dat ze het zelf een mooie plek blijft vinden.
Ja tuurlijk zou je het haar gunnen, maar als ze het zou vragen wat ik van de plaats vind (stel dat ik een zusje had...) dan zou ik daar wel eerlijk in zijn. Ieder z'n eigen mening en ze vraagt er dan ook naar.

Dan zou ik iets zeggen als: 'Ik had zelf een andere plek gekozen.' Misschien zou ik haar wel vragen waarom zij voor die plek heeft gekozen. Ik zou bij het geven van mijn mening niet het woord ordinair gebruiken en overigens ook niet het woordje tiet, want dat woord op zich vind ik al ordinair.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:05

Als ze zou vragen wat je van de plek vindt, zou ik vragen waarom ze voor die plek heeft gekozen. Ik zou niet gelijk zeggen dat ik het niet mooi vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:06

Nee Susan ordinair zou ik ook niet zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo zusje Empty Re: tattoo zusje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum