Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 12 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bosjesvrouw wo 30 mei 2012 - 23:43

Wij gaan naar het Gardameer in Italie hebben we afgelopen weekend besloten.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 31 mei 2012 - 5:20

Shisha schreef:Wij gaan naar Portugal, naar Albufeira. :cheering:

Erg leuk daar ben er 3x geweest.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  CarpeDiem do 31 mei 2012 - 22:01

Wij gaan naar Gran Canaria, Playa del Ingles Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 281626781
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Chocolate Cookie vr 1 jun 2012 - 5:33

We hebben uiteindelijk een vakantie naar Turkije geboekt! Very Happy Kan niet wachten tot september!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Koffieleut wo 6 jun 2012 - 20:48

Zora, in maart heb je mij de tip gegeven van camping Plortz in Oostenrijk. Weet jij ook of het nodig is om hier te reserveren, of valt het wel mee met de drukte. We gaan in het hoogseizoen, maar willen liever niet reserveren omdat onze vakantie de afgelopen 3 jaren steeds op het laatste moment werd aangepast ivm mijn moeder die ziek is. Ik durf niet zo goed te reserveren om die reden...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Poisongirl wo 6 jun 2012 - 21:04

Bosjesvrouw schreef:Wij gaan naar het Gardameer in Italie hebben we afgelopen weekend besloten.

Wij ook, gaan met de auto en gaan een week. we gaan daarheen omdat het daar mooi is en genoeg te doen met J.ason.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Barbabella wo 6 jun 2012 - 21:44

We're going to Ibiza ! :cheering:
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 7:22

Kroatië.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:21

Ik ga naar fuerteventura! Costa calma Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 1:03

Naar de achtertuin... als 't een beetje weer is tenminste Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  nina za 9 jun 2012 - 1:12

Kenya schreef:Naar de achtertuin... als 't een beetje weer is tenminste Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 1578173417
Ja daar is vandaag niet te wezen!!!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 19:24

Playa Del Elburg Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 19:26

Duinrell :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 10 jun 2012 - 19:30

SarahKey schreef:Playa Del Elburg :lol:

Mijn zegt altijd ''hal''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:39

Ik had volgens mij al eerder in dit topic gezegd dat we graag in Frankrijk gaan kamperen. Nu hebben we ook al een streek op het oog waar we graag heen willen, nl. de Cevennen, ligt schuin onder de Ardeche. We hebben ook al een leuke camping op het oog, nu nog 7 weken wachten.. Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Lady Starstruck zo 17 jun 2012 - 0:00

Het is een feit!!!!!!! :cheering: Ik ga naar Amerika dit jaar Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:03

Lady Starstruck schreef:Het is een feit!!!!!!! Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 281626781 Ik ga naar Amerika dit jaar Very Happy

Gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Niki zo 17 jun 2012 - 5:17

Over 9 dagen ga ik naar Curacao voor 3 weken en tussendoor ga ik ook nog een week naar Aruba.

Dus eigenlijk 2 weken Curacao en 1 week Aruba..
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 5:54

Zojuist geboekt: het is Almeria geworden in Zuid-Spanje. Lekker goedkoop naar de zon :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  _Lacey_ ma 18 jun 2012 - 6:10

Atelier Madame schreef:Zojuist geboekt: het is Almeria geworden in Zuid-Spanje. Lekker goedkoop naar de zon :P
Almeria is leuk! Ben er jaaaaaren geleden eens geweest. Geweldige vakantie gehad.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  _Lacey_ ma 18 jun 2012 - 6:11

Lady Starstruck schreef:Het is een feit!!!!!!! :cheering: Ik ga naar Amerika dit jaar Very Happy
Super! Waar ga je precies heen?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 6:40

_Lacey_ schreef:
Atelier Madame schreef:Zojuist geboekt: het is Almeria geworden in Zuid-Spanje. Lekker goedkoop naar de zon Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 253468018
Almeria is leuk! Ben er jaaaaaren geleden eens geweest. Geweldige vakantie gehad.

Ooh dat is leuk om te horen Very Happy, ja mijn vriend en ik zijn niet zo moelijk we willen gewoon een beetje levendige stad met strand en een goed hotel. Nou kon nu met Ryanair voor 80 euro daarheen vliegen vanaf Weeze. Nog een goedkoop hotel gevonden dus voor 250 euro zitten we daar een volle week eind augustus!

Heb je soms nog tips?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  heartsdale ma 18 jun 2012 - 6:40

Wij blijven thuis! Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 1371890812
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  _Lacey_ ma 18 jun 2012 - 6:50

Atelier Madame schreef:
_Lacey_ schreef:
Atelier Madame schreef:Zojuist geboekt: het is Almeria geworden in Zuid-Spanje. Lekker goedkoop naar de zon Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 253468018
Almeria is leuk! Ben er jaaaaaren geleden eens geweest. Geweldige vakantie gehad.

Ooh dat is leuk om te horen Very Happy, ja mijn vriend en ik zijn niet zo moelijk we willen gewoon een beetje levendige stad met strand en een goed hotel. Nou kon nu met Ryanair voor 80 euro daarheen vliegen vanaf Weeze. Nog een goedkoop hotel gevonden dus voor 250 euro zitten we daar een volle week eind augustus!

Heb je soms nog tips?

Daar vraag je wat, daarvoor is het eigenlijk net iets te lang geleden. Wij (mijn ouders, broertje en ik) hebben gewoon veel gewandeld daar. Tussendoor ook een dagje strand.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 7:16

_Lacey_ schreef:
Atelier Madame schreef:
_Lacey_ schreef:
Atelier Madame schreef:Zojuist geboekt: het is Almeria geworden in Zuid-Spanje. Lekker goedkoop naar de zon Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 253468018
Almeria is leuk! Ben er jaaaaaren geleden eens geweest. Geweldige vakantie gehad.

Ooh dat is leuk om te horen Very Happy, ja mijn vriend en ik zijn niet zo moelijk we willen gewoon een beetje levendige stad met strand en een goed hotel. Nou kon nu met Ryanair voor 80 euro daarheen vliegen vanaf Weeze. Nog een goedkoop hotel gevonden dus voor 250 euro zitten we daar een volle week eind augustus!

Heb je soms nog tips?

Daar vraag je wat, daarvoor is het eigenlijk net iets te lang geleden. Wij (mijn ouders, broertje en ik) hebben gewoon veel gewandeld daar. Tussendoor ook een dagje strand.
Oooh oke, waarschijnlijk hadden jullie ook een auto ter plaatse? Ik denk dat wij gewoon lekker in de stad blijven hangen, genoeg te zien volgens mij.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 12 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum