Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 23:47

Wij gaan zeer waarschijnlijk eind mei of begin juni naar Gran Canaria en gaan in augustus misschien nog een midweekje of lang weekend in Nederland op een vakantiepark.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 27 maa 2012 - 0:02

Portugal klinkt erg verleidelijk, maar ben er al 3x geweest, maar wil wel ooit terug denk ik.

Jamaica staat nu op mijn lijst voor dit jaar,maar als ons hotel van vorig jaar in Mexico weer zo word afgeprijsd, dan gaan we daar heen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 0:59

Nou eindelijk weten we sinds het weekend waar de reis dan echt naar toe gaat.
We gaan met de auto (en tent) naar Spanje en Portugal. Verder lekker op de bonne fooi.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 27 maa 2012 - 2:11

Da's een aardig stukkie karren

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 10:29

Caribbeanlover schreef:Dus als het hier zomer is en je gaat dan daar heen, dan heb je vaak regen?

Ja, het ligt voor het grootste deel onder de evenaar dus daar is het winter als het hier zomer is. En winter betekent daar regen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 10:46

Caribbeanlover schreef:Da's een aardig stukkie karren

Hebben 3 weken, niets moet en alles kan en mag.
Dus dat verre rijden, maakt niets uit, hebben de tijd Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  TukTuk di 27 maa 2012 - 11:05

Mijn achtertuin Laughing Als we de woning accepteren waar we eerste geworden zijn, hebben we een tuin op het zuidwesten en hopelijk kan je er een beetje goed zitten.
Dus als het goed is dan lekker de hele dag zon, en kunnen het geld hard genoeg gebruiken voor de verhuizing etc, dus ook dit jaar zit er geen vakantie in, maar zou het toch heerlijk vinden om lekker van de zon te kunnen genieten in de tuin dan Very Happy
Onze huidige tuin is heel klein en hebben er nooit echt iets van kunnen maken, omdat we niet wisten hoelang we er zouden blijven, dus nooit lekker in de tuin gezeten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover di 27 maa 2012 - 20:13

Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:Dus als het hier zomer is en je gaat dan daar heen, dan heb je vaak regen?

Ja, het ligt voor het grootste deel onder de evenaar dus daar is het winter als het hier zomer is. En winter betekent daar regen...

Oh dan ga ik er maar niet heen aangezien wij altijd wel in de zomer weg willen.

Het is net zoals in Australie eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Penélope di 27 maa 2012 - 21:23

Wij gaan in mei naar Turkije.
In september willen we ook nog 1 week weg gaan maar we weten nog niet waarheen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 0:09

Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:Dus als het hier zomer is en je gaat dan daar heen, dan heb je vaak regen?

Ja, het ligt voor het grootste deel onder de evenaar dus daar is het winter als het hier zomer is. En winter betekent daar regen...

Oh dan ga ik er maar niet heen aangezien wij altijd wel in de zomer weg willen.

Het is net zoals in Australie eigenlijk.

Als je van plan bent in juni, juli of augustus te gaan dan is dat inderdaad wat minder. September kan opzicht wel, dan word het daar lente (niet dat het qua temperatuur veel uit maakt in het Noorden)
In de nazomer hier zou prima gaan, maar niet midden in de zomer nee, dat zou ik niet doen als je echt een zonvakantie wil.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marcellah89 do 29 maa 2012 - 21:52

Wij zijn de reis nog aan het uitstippelen maar hoe het er nu naar uit ziet gaan we eerst een paar dagen naar New York en dan vliegen we met een binnenlandse vlucht naar san francisco, LA of las vegas (wat het goedkoopst is) en gaan we daar een rondrit maken tussen de genoemde plaatsen en natuurparken bekijken.
Ik zoek alleen nog een goede site waar je binnenlandse vluchten kunt bekijken. Iemand tips?
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover do 29 maa 2012 - 23:00

Gaaf!8)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 1:45

.


Laatst aangepast door Jolee op ma 2 apr 2012 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly vr 30 maa 2012 - 3:21

Marcellah89 schreef:Wij zijn de reis nog aan het uitstippelen maar hoe het er nu naar uit ziet gaan we eerst een paar dagen naar New York en dan vliegen we met een binnenlandse vlucht naar san francisco, LA of las vegas (wat het goedkoopst is) en gaan we daar een rondrit maken tussen de genoemde plaatsen en natuurparken bekijken.
Ik zoek alleen nog een goede site waar je binnenlandse vluchten kunt bekijken. Iemand tips?

i like your trip;)

binnenlandse vlcuhten kan je het beste nakijken bij de airlines zelf. Dus zoals bij delta Airlines etc.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly vr 30 maa 2012 - 3:23

Nog meer tips voor Portugal want ik ga er eind mei heen.

Zitten in Hotel RIU Guarana.

tips?tips?tips?Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  VanillaRose vr 30 maa 2012 - 6:21

Wij gaan dit jaar niet naar het buitenland, in september hebben we een midweek center parcs geboekt. En in juli zijn we nog 2 weken vrij en gaan we uitstapjes maken.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 2:15

Travelgurly schreef:Nog meer tips voor Portugal want ik ga er eind mei heen.

Zitten in Hotel RIU Guarana.

tips?tips?tips?:D

Mooi hotel zeg, die andere Riu daar ook overigens.

Ik vind het lastig om erachter te komen of een accomodatie echt in of heel dichtbij het oude centrum ligt, want dat staat er vaak niet of slecht omschreven bij. Het oude centrum van Albufeira vind ik erg leuk en wil er dan ook dichtbij zitten en niet dat ik een heel stuk moet lopen erheen.

Als er staat ''het strand bereik je via een hellende weg'' dan valt die eerder af nl. Gelukkig heeft doe lange %^&* trap inmiddels plaatst gemaakt voor een roltrap.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 2:38

Na heel veel nadenken, kijken, nadenken, dromen, kijken, nadenken haha.. Zijn we weer terug bij ons eerste keuze en hebben gisteren geboekt.

8 dagen Rome vanuit daar de trein naar Lucca daar blijven we 6 dagen en dan nog 3 dagen Florence.

In de 6 dagen dat we in Lucca zitten huren we een auto om naar Siena en andere mooie plaatsen in de buurt te gaan en lekker naar de zee kunnen.

Heerlijk om de knoop te hebben doorgehakt. (en uiteindelijk ook nog voor een super prijs!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 2:54

Ook leuk, jammer geen Brazilie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Zwerver zo 1 apr 2012 - 2:59

Mijn ex en ik wilden graag naar Turkije, gelukkig hebben we nog niks geboekt. Ik ga nu met mijnn moeder, broer, neefje en de rest mee naar de camping. In Zuid-Frankrijk voor 14 dagen.


Laatst aangepast door wc-eend op zo 1 apr 2012 - 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:11

Caribbeanlover schreef:Ook leuk, jammer geen Brazilie.

Inderdaad! Maar budget technisch gezien was het verantwoorder om een andere keuze te maken. smile Brazillie komt vast wel een keer! Blijf positief Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Bazinga zo 1 apr 2012 - 13:07

Wij blijven in Nederland; papa heeft een nieuwe boot, dus de oude (is een dagbootje en klein) blijft hier in de buurt, voor dagjes uit en vriendinnenmiddagjes op 't water Wink En op de nieuwe boot kunnen we met z'n zessen slapen en dus ook gewoon weekjes weg smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly zo 1 apr 2012 - 21:41

Punk'd schreef:Na heel veel nadenken, kijken, nadenken, dromen, kijken, nadenken haha.. Zijn we weer terug bij ons eerste keuze en hebben gisteren geboekt.

8 dagen Rome vanuit daar de trein naar Lucca daar blijven we 6 dagen en dan nog 3 dagen Florence.

In de 6 dagen dat we in Lucca zitten huren we een auto om naar Siena en andere mooie plaatsen in de buurt te gaan en lekker naar de zee kunnen.

Heerlijk om de knoop te hebben doorgehakt. (en uiteindelijk ook nog voor een super prijs!)



Superrrr leuk !

Ik ben wezen parapenten in de omgeving van Lucca. Kijk ook als je tijd hebt om naar Volterra te gaan:heart:
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Travelgurly zo 1 apr 2012 - 21:43

Caribbeanlover schreef:
Travelgurly schreef:Nog meer tips voor Portugal want ik ga er eind mei heen.

Zitten in Hotel RIU Guarana.

tips?tips?tips?Very Happy

Mooi hotel zeg, die andere Riu daar ook overigens.

Ik vind het lastig om erachter te komen of een accomodatie echt in of heel dichtbij het oude centrum ligt, want dat staat er vaak niet of slecht omschreven bij. Het oude centrum van Albufeira vind ik erg leuk en wil er dan ook dichtbij zitten en niet dat ik een heel stuk moet lopen erheen.

Als er staat ''het strand bereik je via een hellende weg'' dan valt die eerder af nl. Gelukkig heeft doe lange %^&* trap inmiddels plaatst gemaakt voor een roltrap.

wij gaan voor een relax vakantie dus zwembad en strand zal het worden. Dus of het wel of niet ver van het strand zit maakt voor ons niet uit. en het hotel kreeg ik voor een bespottelijke prijs dus dan was de keuze snel gemaakt.Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Shisha zo 1 apr 2012 - 22:19

Wij zitten te denken aan Cyprus maar we zijn nog een beetje aan het rondkijken. Er is ook zoveel moois haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 7 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum