Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 28 van 29
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
@fearie, helaas, gisteren (zondag) had M 39.3. flink koorts dus, de nacht ervoor had hij flink zitten spoken en ik was werken dus vriend was niet blij.
Hier gooit M ook met spullen als hij gefrustreed is. Ik negeer het maar gewoon.
Hier gooit M ook met spullen als hij gefrustreed is. Ik negeer het maar gewoon.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier nog steeds een ziek kind. Ij ben op... Werken, thuis voor man en kind zorgen, beiden ziek. Nachten niet of nauwelijks slapen. je kunt me bijna bij mekaar vegen...
Hoofd bonken doet K ook sinds, probeer het maar te negeren..
Hoofd bonken doet K ook sinds, probeer het maar te negeren..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Theezakje dat is ook rot. Zijn ze al aan de betere hand?
Ik was na die paar dagen al helemaal gesloopt. Hoop voor je dat het snel achter de rug is.
Hd, bij jou houdt het ook niet over. Was gister wel goed gegaan op kdv.
Fearie, in de transportsector is het nu ook komkommertijd. Maar het vooeuitzicht is wel dat het daar weer beter wordt. In 2013 komen ze iig chauffeurs te kort.
Hoofd bonken enzo doet hij hier niet. Als hij driftig wordt is het met de voeten stampen en gillen/huilen en dan negeer ik hem dan is het snel over. Misschien dat hier 1 vd andere moeders een tip voor heeft waarvan de kindjes het ook hebben gedaan. Want negeren zal waarschijnlijk niet helpen dan bijt hij je meubels stuk.
Ik was na die paar dagen al helemaal gesloopt. Hoop voor je dat het snel achter de rug is.
Hd, bij jou houdt het ook niet over. Was gister wel goed gegaan op kdv.
Fearie, in de transportsector is het nu ook komkommertijd. Maar het vooeuitzicht is wel dat het daar weer beter wordt. In 2013 komen ze iig chauffeurs te kort.
Hoofd bonken enzo doet hij hier niet. Als hij driftig wordt is het met de voeten stampen en gillen/huilen en dan negeer ik hem dan is het snel over. Misschien dat hier 1 vd andere moeders een tip voor heeft waarvan de kindjes het ook hebben gedaan. Want negeren zal waarschijnlijk niet helpen dan bijt hij je meubels stuk.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
@fiebje, M was in de ohtend naar het KDV, ze belde om 12.00 uur dus ik had net genoeg geslapen. Ik had M thuis op bed gelegd en 3 uur later er weer uit gehaald en toen had hij 39.8. Nu slaapt hij nog Dus als hij zo nog koorts heeft dan bel ik de HA even.
Happydobby- Ratel
Hoe gaat het met iedereen? Kindjes allemaal weer beter?
Steep, is er al een datum vastgelegd in januari?
Fearie hoe gaat het met het bijten en bonken?
Hier gaat het goed, alleen is w ontzettend verkouden.
Mijn contract is verlengd op het werk en als de directie het goedkeurt gelijk voor onbepaalde tijd! Dat zou helemaal fijn zijn, ook omdat het bij mijn man erg rustig is op zijn werk. Wordt toch wel spannend. Fearie heeft jouw vriend inmiddels al iets gevonden?
W gaat vanavond logeren, wij hebben een feestje en gaan daarna de stad in. Dat is lang geleden dat we samen op stap zijn geweest.
Mijn contract is verlengd op het werk en als de directie het goedkeurt gelijk voor onbepaalde tijd! Dat zou helemaal fijn zijn, ook omdat het bij mijn man erg rustig is op zijn werk. Wordt toch wel spannend. Fearie heeft jouw vriend inmiddels al iets gevonden?
W gaat vanavond logeren, wij hebben een feestje en gaan daarna de stad in. Dat is lang geleden dat we samen op stap zijn geweest.
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:Hoe gaat het met iedereen? Kindjes allemaal weer beter?
Hier alles goed goed, alleen heeft D vanavond een flinke smak tegen de verwarming in de badkamer gemaakt toen we aan het douchen was. Gelukkig was ie direct aan het huilen, en had ie later de grootste babbels. We hebben toch voor de zekerheid ff de HAP gebeld en een wekadvies gekregen.
Leuk dat jullie samen op stap gaan Fiebje, dat hebben wij deze maand nog gedaan. Toch altijd wel even gezellig. Ook fijn dat je een verlenging op je werk hebt gekregen.
Mijn vriend heeft een contract gekregen voor 20 uur per week, hopelijk vinden we nog wat voor die resterende 20 uur.
Met D's bijten gaat het beter, dat doet ie bijna niet meer. En het hoofdbnken alleen nog als ie moe wordt,we negeren het zoveel mogelijk.
Voor de meeting hadden we 2 opties toch, als ik zo kijk. 2 februari en 16 februari als backup?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik kom vanacht even schrijven
Happydobby- Ratel
Helaas, erg drukke nachtdienst
@fiebje, fijn dat je contract verlengd word. Dat geeft toch net een beter gevoel. Lekker even met z'n tweeën eruit!
@fearie, ging jij dit jaar nog de speen afbouwen/weghalen? Ik ben benieuwd, hier heeft M hem alleen nog met slapen maar als hij niet lekker is wil hij hem vaker. Durven hier niet te stoppen.
Zo M is weer beter, ook hier gaan we in januari een nacht met z'n tweeën weg, nouja met de collega's van vriend, krijgen diner en hotelovernachting in M.aastricht van de baas kado
M helpt nu goed mee met alles, hij ruimt zijn bord op, kadopapier en begrijpd steeds meer. Helaas gaat het avondeten niet goed. Meneer eet erg selectief.
@fiebje, fijn dat je contract verlengd word. Dat geeft toch net een beter gevoel. Lekker even met z'n tweeën eruit!
@fearie, ging jij dit jaar nog de speen afbouwen/weghalen? Ik ben benieuwd, hier heeft M hem alleen nog met slapen maar als hij niet lekker is wil hij hem vaker. Durven hier niet te stoppen.
Zo M is weer beter, ook hier gaan we in januari een nacht met z'n tweeën weg, nouja met de collega's van vriend, krijgen diner en hotelovernachting in M.aastricht van de baas kado
M helpt nu goed mee met alles, hij ruimt zijn bord op, kadopapier en begrijpd steeds meer. Helaas gaat het avondeten niet goed. Meneer eet erg selectief.
Happydobby- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het was echt leuk van get wknd maar man wat een kater had ik zondag :-(.
Nu lekker een weekje vrij!
Fearie, D niks over gehouden aan zijn val?
Hd, heeft hij alle kiezen al? Merk hier aan zijn eetgedrag wanneer er weer iets aan komt.
Kruumel, fijn dat je je weer wat beter voelt. Gaat deze zwangerschap gevoelsmatig in het zelfde tempo als bij M.
Ik vind de zwangerschappen van sommige andere zo snel voorbij gaan.
Er is denk ik storm op komst W kan zooooo dwars zijn. Expres naar de kerstboom rennen en in de loop een bal eraf trekken. En als hij zijn zin niet krijgt gaat hij op de grond liggen dweilen. Jammer dat het zo nat is buiten anders kon hij daar nig even uit razen maar het is zo'n blubberbende in de paardenbak.
Nu lekker een weekje vrij!
Fearie, D niks over gehouden aan zijn val?
Hd, heeft hij alle kiezen al? Merk hier aan zijn eetgedrag wanneer er weer iets aan komt.
Kruumel, fijn dat je je weer wat beter voelt. Gaat deze zwangerschap gevoelsmatig in het zelfde tempo als bij M.
Ik vind de zwangerschappen van sommige andere zo snel voorbij gaan.
Er is denk ik storm op komst W kan zooooo dwars zijn. Expres naar de kerstboom rennen en in de loop een bal eraf trekken. En als hij zijn zin niet krijgt gaat hij op de grond liggen dweilen. Jammer dat het zo nat is buiten anders kon hij daar nig even uit razen maar het is zo'n blubberbende in de paardenbak.
Fiebje- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@Kruumel, wat fijn dat je je wat beter voelt. M heeft al veel tanden zeg, zit me al schrijvend te bedenken dat D ook al een flink aantal heeft. Bij een 2e zwangerschap groeit de buik vaak sneller toch?
@Fiebje, leuk dat je weekendje weg gezellig was!
@Meeting, al een datum?
@All, D heeft zijn val overleefd, wondje is al bijna weer geheeld. Van de week was D erg snotterig, hoesterig en uiteindelijk zelfs koorts. Dat heeft voor flink wat slechte nachten gezorgd, D heeft een paar keer bij ons in bed gelegen dus vannacht drama. Meneer wou bij ons in bed, geven jullie dan toe na een lading gehuil en gebrul? Ik heb het namelijk niet gedaan (dan is het einde wss al snel zoek) en na een half uur brullen om half T snachts gaf ie het op. Maar, man, wat voelde ik me schuldig.
@Fiebje, leuk dat je weekendje weg gezellig was!
@Meeting, al een datum?
@All, D heeft zijn val overleefd, wondje is al bijna weer geheeld. Van de week was D erg snotterig, hoesterig en uiteindelijk zelfs koorts. Dat heeft voor flink wat slechte nachten gezorgd, D heeft een paar keer bij ons in bed gelegen dus vannacht drama. Meneer wou bij ons in bed, geven jullie dan toe na een lading gehuil en gebrul? Ik heb het namelijk niet gedaan (dan is het einde wss al snel zoek) en na een half uur brullen om half T snachts gaf ie het op. Maar, man, wat voelde ik me schuldig.
Fearie- Ratel
Kruumel, dat zijn aardig wat tanden en kiezen. Zover zijn wij nog niet.
Fearie, ik zou ook niet toegeven. Anders kan je aan de gang blijven. Ik leg hem bij ons meestal even tussenin totdat hij weer rustig is en dan weer terug naar zijn eigen bed. Ik slaap voor geen meter als hij naast of op me ligt.
Wij hadden vannacht een logee van vier jaar die ook gewend is om bij pa&ma in bed te liggen, heb haar vannacht drie x terug moeten leggen in haar eigen bed. W vindt het prachtig ze lopen de hele ochtend door het huis te schumen, hutten te bouwen, boekjes lezen. Dan wordt hij ineens wel heel groot.
Hoe goed praten jullie kids? Hier is het vooral gebrabbel ik kan er geen touw aan vast knopen. Alleen papa, mama, klaar en ja zegt hij goed. Br br is een auto en hij kan een aapje nadoen. En mmmm lekker met zijn hand naast zijn hoofd. Oefenen jullie ook?
Verder krabt hij veel, ik was nu met neutral en azijn maar merk geen verschil ook wassen we hem niet meer met zeep maar alleen met water. Mijn man is ook kriebelig zit aan zijn kant vd fam. is het herkenbaar voor iemand? Enne tips zijn van harte welkom!
Fearie, ik zou ook niet toegeven. Anders kan je aan de gang blijven. Ik leg hem bij ons meestal even tussenin totdat hij weer rustig is en dan weer terug naar zijn eigen bed. Ik slaap voor geen meter als hij naast of op me ligt.
Wij hadden vannacht een logee van vier jaar die ook gewend is om bij pa&ma in bed te liggen, heb haar vannacht drie x terug moeten leggen in haar eigen bed. W vindt het prachtig ze lopen de hele ochtend door het huis te schumen, hutten te bouwen, boekjes lezen. Dan wordt hij ineens wel heel groot.
Hoe goed praten jullie kids? Hier is het vooral gebrabbel ik kan er geen touw aan vast knopen. Alleen papa, mama, klaar en ja zegt hij goed. Br br is een auto en hij kan een aapje nadoen. En mmmm lekker met zijn hand naast zijn hoofd. Oefenen jullie ook?
Verder krabt hij veel, ik was nu met neutral en azijn maar merk geen verschil ook wassen we hem niet meer met zeep maar alleen met water. Mijn man is ook kriebelig zit aan zijn kant vd fam. is het herkenbaar voor iemand? Enne tips zijn van harte welkom!
Fiebje- Prater
Ha dames! Goed nieuws! Vanaf Januari zit ik op een andere groep! Eindelijk, ben zoooooo blij! Ik moet vandaag nog werken 1e en 2e kerstdag en donderdag. Dan is het over daar! Nog 4 daagjes volhouden dus.
@meeting, voor mij persoonlijk komt het beter uit als we die datum in februari doen. Ik weet mijn rooster voor Januari nog niet namelijk en ik wil niet gelijk ruilen, dat vind ik zo suf haha! En voor februari kan ik gewoon mijn voorkeur nog opgegeven.
@Fiebje; ik heb helaas geen tips voor je krab drama's.. Krabt hij ook tot bloedens toe? Hier zegt R ook nog niet zoveel, vooral veel gebrabbel wat soms wel heel erg lijkt op woorden. Papa, mama, Appie (de hond), die, kijkuh (tv kijken), aai (appie aaien en niet slaan haha) en verder nog niets herkenbaars.
@Fearie; wij hebben dat ook heel lang gedaan, R bij ons in bed. Nu doen we het nog, maar merken wel dat hij ook graag in zijn eigen bedje ligt, dus dan leggen we 'm terug en dat gaat ook goed. Wel wil hij graag nog een fles 's nachts.. Sinds een paar weken geloof ik, heel gek.
@Kruumel; lekker aan het genieten dus? Hoe gaat het met je misselijkheid?
@Tanden; hier komen er 2 hoektanden boven door (dan is boven compleet op de laatste 2 kiezen na). Onder komen er 2 kiezen, en 1 ondertand door, dan moeten we alleen nog 2 kiezen en 2 hoektanden. Maar man oh man, wat een drama! Hij heeft er echt veel pijn aan, super sneu Ik hoop echt dat het gauw over is!
@meeting, voor mij persoonlijk komt het beter uit als we die datum in februari doen. Ik weet mijn rooster voor Januari nog niet namelijk en ik wil niet gelijk ruilen, dat vind ik zo suf haha! En voor februari kan ik gewoon mijn voorkeur nog opgegeven.
@Fiebje; ik heb helaas geen tips voor je krab drama's.. Krabt hij ook tot bloedens toe? Hier zegt R ook nog niet zoveel, vooral veel gebrabbel wat soms wel heel erg lijkt op woorden. Papa, mama, Appie (de hond), die, kijkuh (tv kijken), aai (appie aaien en niet slaan haha) en verder nog niets herkenbaars.
@Fearie; wij hebben dat ook heel lang gedaan, R bij ons in bed. Nu doen we het nog, maar merken wel dat hij ook graag in zijn eigen bedje ligt, dus dan leggen we 'm terug en dat gaat ook goed. Wel wil hij graag nog een fles 's nachts.. Sinds een paar weken geloof ik, heel gek.
@Kruumel; lekker aan het genieten dus? Hoe gaat het met je misselijkheid?
@Tanden; hier komen er 2 hoektanden boven door (dan is boven compleet op de laatste 2 kiezen na). Onder komen er 2 kiezen, en 1 ondertand door, dan moeten we alleen nog 2 kiezen en 2 hoektanden. Maar man oh man, wat een drama! Hij heeft er echt veel pijn aan, super sneu Ik hoop echt dat het gauw over is!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@fearie, hier nemen we M ook nooit in bed, hij gaat dan spelen en word niet kalm.
@fiebje, wij oefenen ook met boekjes maar erg veel woorden heeft m niet, misschien 10 ofzo?
@steep, nog even volhouden dus, werkse nog!
@kruumel, fijn dat je je weer beter voelt!
Hier gisteren druk geweest, eerst 8 uur gewerkt en daarna M bij opa/oma gebracht, wij gingen uit eten en naar de film. Daarna M weer opgehaald en vanmorgen was het 10.00 uur. Vanmiddag wilde m niet slapen, we hebben met hem gewandeld en daarna viel hij in slaap bij mijn vriend op schoot, dat was lang geleden. In januari gaan we een nachtje weg met het werk van mijn vriend, m gaat dan naar opa/oma om te logeren en ik vind het nu al spannend en eng.
Tanden: hier moet er nog veel doorkomen, voorlopig zijn we er dus niet vanaf.
@fiebje, wij oefenen ook met boekjes maar erg veel woorden heeft m niet, misschien 10 ofzo?
@steep, nog even volhouden dus, werkse nog!
@kruumel, fijn dat je je weer beter voelt!
Hier gisteren druk geweest, eerst 8 uur gewerkt en daarna M bij opa/oma gebracht, wij gingen uit eten en naar de film. Daarna M weer opgehaald en vanmorgen was het 10.00 uur. Vanmiddag wilde m niet slapen, we hebben met hem gewandeld en daarna viel hij in slaap bij mijn vriend op schoot, dat was lang geleden. In januari gaan we een nachtje weg met het werk van mijn vriend, m gaat dan naar opa/oma om te logeren en ik vind het nu al spannend en eng.
Tanden: hier moet er nog veel doorkomen, voorlopig zijn we er dus niet vanaf.
Happydobby- Ratel
Even vlug, uitgebreid reageren komt er steeds niet van.
Kruumel, fijn dat je je steeds beter voelt!
Hier gaat alles weer goed. aantal weken gesukkeld met K. Hij is flink ziek geweest. Dan koorts, dan buikgriep, dan flink verkouden, dan weer koorts..
Maar nu gaat het weer lekker!
Verder zien wij in de eerste ronde voor een tweede kindje. Cyclus was toen ik vorige ket zwanger wilde worden vaak 28 dagen met soms uitschieters tussen 21 en 35 dagen. Zit nu op dag 30.
Ik voel van alles, of wil van alles voelen..
Ga straks na mijn werk test halen en doe die morgenvroeg. Spannend!
Kruumel, fijn dat je je steeds beter voelt!
Hier gaat alles weer goed. aantal weken gesukkeld met K. Hij is flink ziek geweest. Dan koorts, dan buikgriep, dan flink verkouden, dan weer koorts..
Maar nu gaat het weer lekker!
Verder zien wij in de eerste ronde voor een tweede kindje. Cyclus was toen ik vorige ket zwanger wilde worden vaak 28 dagen met soms uitschieters tussen 21 en 35 dagen. Zit nu op dag 30.
Ik voel van alles, of wil van alles voelen..
Ga straks na mijn werk test halen en doe die morgenvroeg. Spannend!
Theezakje13- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Spannend theezakje, zal voor je duimen!
Woahh al die zwangeren hierzo, begint hier nig meer te kriebelen.
Blijf maar wikken en wegen zijn er nog niet uit.
Vandaag een andere auto gekocht kunnen m vrijdag al halen!
Nu druk met de voorbereidingen voor morgen.
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen!
Woahh al die zwangeren hierzo, begint hier nig meer te kriebelen.
Blijf maar wikken en wegen zijn er nog niet uit.
Vandaag een andere auto gekocht kunnen m vrijdag al halen!
Nu druk met de voorbereidingen voor morgen.
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen!
Fiebje- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijne feestdagen allemaal.
Happydobby- Ratel
Theezakje: heb je nog getest??
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Laced schreef:Theezakje: heb je nog getest??
Ik ben ook benieuwd, gezien de Mega babyboom die er volgend jaar zal zijn :-)
Fearie- Ratel
Kruumel wij zijn er idd wel over aan het nadenken. Maar ik ben nog niet helemaal om.
Theezakje ik ben ook benieuwd.
Laced zijn jullie ook voor een tweede kindje bezig?
Theezakje ik ben ook benieuwd.
Laced zijn jullie ook voor een tweede kindje bezig?
Fiebje- Prater
Heb niet meer hoeven testen. Ben kerstavond ongesteld geworden.
Ga weer vlug de keuken in voor kerstdiner vanavond.
Ga weer vlug de keuken in voor kerstdiner vanavond.
Theezakje13- Prater
Theezakje: wat jammer! Op naar de volgende ronde..
Fiebje: klopt, zitten nu in de 2e "ronde". Jullie zijn aan het twijfelen? Wij hebben ook twijfels gehad, zeker mbt financiën kan ik mij er zo druk om maken, ondanks dat wij alletwee een prima baan hebben..maar ik ben ook een beetje een controlfreak, dat zal er wel mee te maken hebben
Fiebje: klopt, zitten nu in de 2e "ronde". Jullie zijn aan het twijfelen? Wij hebben ook twijfels gehad, zeker mbt financiën kan ik mij er zo druk om maken, ondanks dat wij alletwee een prima baan hebben..maar ik ben ook een beetje een controlfreak, dat zal er wel mee te maken hebben
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 28 van 29
Permissies van dit forum: